El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 15 de junio de 2015

Un Toc de Rock 09-73

El Blues va patir a principis dels cinquanta, un canvi impressionant. Va sorgir el Blues de Chicago en els estudis Chess Records que es trobaven al número 2120 de l'avinguda South Michigan, propietat de Leonard Chess i el seu gernà Phil. Leonard que era blanc, va ser un il·luminat, un avançat al seu temps amb una gran capacitat per captar alló que era nou i convertint-ho en èxit. Ell va descobrir a Muddy Waters i la seva agressiva, bruta i nova forma de tocar la guitarra i a Little Walter que era un virtuós de l'harmònica que va saber treure-li al petit instrument un protagonisme que mai havia tingut. El so de la Chess, coneguda com Cadillac Records, va influenciar en músics britànics de rhythm and blues com Eric Clapton, The Yardbirds, els Stones, John Mayal, Alexis Korner, Ten Years After, Cyril Davies, Jeff Beck, The Animals, Jimmy Page, Ginger Baker, Peter Green, The Who i tants i tants. Leonard va comptar amb el contrabaixista i compositor Willie Dixon treballant a l'ombra, produïnt, component i acompanyant en les gravacions de l'estudi, però també es va enfrontar a puristes com Howlin' Wolf que tot i ser un innovador, odiava i alhora menyspreava a Leonard pel fet de ser blanc. No obstant això Leonard no va ser racista, tot el contrari, sempre va dir que a ell "No li importava el color de la pell d'un home, li importava el color dels seus diners". Avui tindrem molt de blues a Un Toc de Rock i ara des de les emissores per les que el programa arriva a tu o per la xarxa si t’el descarréguers del blog o el facebook de Montse, aixecaré la barraqueta dient que sóc Mario Prades i sou

Benvinguts a Un Toc de Rock

Willie Dixon – Pain in my heart 1955

Aquest tema amb el que avui obrim Un Toc de Rock us el he extret d'un doble CD recopilatori del genial contrabaixista, compositor, cantant, productor i arranjador de color Willie Dixon que es va publicar al 2012 sota el títol genèric "The Wille Dixon Story 1940-1960", encara que es tracta d'un dels seus temes més coneguts i que va gravar originalment en un single que es va publicar l'any 1955, girant a 78 rpm. Willie Dixon va ser un dels elements claus en l'èxit del segell Chess Records i l'expansió del Blues de Chicago, acompanyant amb el seu contrabaix en els enregistraments a pràcticament tots els artistes del segell i component cançons per a molts d'ells, de fet en la seva carrera cal destacar el seu treball com a compositor i cançons seves les han gravat des de Koko Taylor a Muddy Waters, pasant per Memphis Slim, Led Zeppelin, The Big Three Trio, Little Walter, Rosetta Howard, Sonny Boy Williamson, Junior Wells, Buddy Guy, Chuck Berry, Jimmy Rogers, Rolling Stones, Howlin' Wolf, Bo Diddley, Elmore James, Jimmy Witherspoon, Otis Rush, Betty Everett, Little Willie Foster i un munt més. Willie Dixon va néixer l'1 de juliol de 1915 a Vicksburg, Mississipí i va morir un 29 de gener del 1992 a causa d'un atac al cor, a Burbank, Califòrnia, sent enterrat en el Burr Oak Cemetery de Alsip, Illinois. Va ser inclòs en 1994, de manera pòstuma, al Rock and Roll Hall of Fame.

Muddy Waters – Hoochie coochie man 1954

El tema en realitat es titulava "I'm your Hoochie Coochie Man" i va ser escrita per Willie Dixon l’any 1954 aconseguint el lloc 8 en les llistes de música negra als Estats Units. En la gravació van participar Muddy Waters (veu i guitarra), Little Walter (harmònica), Otis Spann (piano), Jimmy Rogers (guitarra), Willie Dixon (contrabaix) i Fred Below (bateria). Es va gravar al gener de 1954 en els estudis Chess, sota la producció de Leonard. Originalment es va publicar en un single sense caràtules amb "She's So Pretty" a la cara B. Muddy Waters era un home que vivia i treballava en els camps de cotó, però tocava una guitarra acústica vella i apedaçada fins el dia que el va descobrir Alan Lomax, un estudiós de la Biblioteca del Congrés i en un improvisat estudi móvil que portava en el seu cotxe, és a dir una gravadora i un parell de micros guardats al maleter, va registrar un parell de cançons seves per la Biblioteca del Congres. Muddy va marxar-se cap a Chicago tocant com a músic de carrer fins que el va descobrir Leonard Chess. Muddy es deia en realitat McKinley Morgan Field (4 d’abril de 1915 Rolling Fork, Mississippi – 30 d’abril de 1983 Westmont, Illinois) i sempre s'ha dit que és l'autèntic inventor del Rock and Roll. Va ser la figura més representativa del Blues de Chicago. Fins B.B. King l’hi deia el "Cap de Chicago". Totes les seves bandes van portar al millor del millor del Blues de Chicago: Little Walter, Big Walter Horton, James Cotton, Junior Wells, Carey Bell, Willie Dixon, Otis Spann, Pinetop Perkins i Buddy Guy, entre molts altres. No obstant això també es va enfrontar a Howlin' Wolf que igual que a Leonard Chess, l'odiava per la seva relació d'amistat amb Chess, precisament per ser aquest blanc. L’any 1976 Johnny Winter convènç a la seva discogràfica per publicar un disc de Muddy, quan aquest gairebé es podia dir que vivia de la beneficència. Els va convènca i es va gravar "Hard again" que no va sortir a la venda fins al gener de 1977 i va ser el seu retorn a la popularitat.

Little Walter – My babe 1955

Little Walter va ser un dels pioners del blues de Chicago i va tocar durant molts anys amb Muddy Waters. Aquesta és una de les primera gravació en solitari de Little Walter que va pujar a dalt de les llistes de R & B del Billboard, l’any 1955. La va publicar el segell Chess Records propietat de Leonard Chess que va veure el potencial de Little Walter i va permetre que la seva harmònica sonés electrificada, cosa que fins aquell moment, mai s'havia fet en l'univers del blues, avui es una pràctica habitual. El seu veritable nom era Marion Walter Jacobs i va néixer a Marksville, Louisiana, el 1 de maig de 1930. En aquest enregistrament els His Jukes que van acompanyar-lo eren Sonny Boy Williamson, Willie Dixon, Fred Below, Luther Tucker, Robert Lockwood Jr, Leonard Caston i es diu que Howlin' Wolf, encara que també es diu que estava Muddy Waters, però cap dels dos constava en els títols de crèdit. La cançó va ser escrita per Willie Dixon per Little Walter i es va inspirar en un tema del gospel tradicional "This Train (Is Bound For Glory)" de Sister Rosetta Tharp que la va gravar l'any 1939. Little Walter la va enregistrar el 15 de gener de 1955 i va necessitar una sola presa per fer-ho. Va aconseguir el primer lloc en les llistes del Billboard el 12 de març del 55. Little Walter que tenia molts problemes amb drogues i alcohol, pocs mesos despres de tornar de la seva segona gira europea és va veure involucrat en una baralla mentres és prenie un descans d'una actuació en un club nocturn al sud de Chicago. Les lesions aparentment menors, provocades per l'altercat agreujades per altres que havia patit en anteriors trobades violentes van ser fatídiques. Little Walter va morir el 15 de febrer de 1968 mentres dormia a l'apartament d'una núvia a Chicago. La causa oficial de la mort indicada en el certificat de defunció va ser "trombosi coronària" (un coàgul de sang al cor), però tot i les evidències de les lesions externes que mostrava el seu cos, la policia va informar que la mort va ser per "causes desconegudes o naturals" i no hi havia lesions externes segons s'indica al certificat de defunció. El cos de Little Walter va ser enterrat al cementiri de St Mary a Evergreen Park, Illinois el 22 de febrer de 1968 i l'enterrament el van pagar Howlin' Wolf i Leonard Chess.

Howlin’Wolf – Smoke stack lightmimg

Abans us he estat parlant de Howlin' Wolf, un home que feia gairebé dos metres i sobrepassava els 130 quilos de pes. La seva tècnica era primitiva, però va recrear el blues a la seva pròpia manera i englobat-se dins del "Blues de Chicago", encara que ell era més tradicional en la seva música. Tocava l'harmònica i la guitarra slide, però sobretot destacava la seva veu punyent i plena de força, així com les seves manera de cantar llançant udols que van fer que Chester Arthur Burnett (White Station, 10 de juny de 1910 - Hines, 10 de gener de 1976) fos conegut com Howlin' Wolf "El llop udolador", la llegenda diu que va prendre el seu nom d'un mort que va trobar en un cementiri. L’any 1948 va formar una banda que incloïa a Willie Johnson i M. T. Murphy a las guitarras,  Junior Parker a l'harmònica, un pianista anomenat Destruction i el bateria Willie Steele. "Smoke stack Lightning" és una de les seves cançons més populars i també la més representativa del seu estil vocal i va ser una de les primeres que va gravar en els estudis Chess Records. El seu àlbum de 1962 "Rockin 'Chair Album" és un dels més famosos discos de blues de la història. Tenia un alt sentit de l'orgull negre i mai no va voler que Leonard Chess l'avancés diners dels seus discos, deia que no volía haver d'agrair-li res "només volia els diners d'un blanc si sels havia guanyat abans" i possiblement va ser l'únic dels artistes de la Chess, que mai va rebre un Cadillac de regal. Per que despres parlem del racisme dels blancs vers els negres. Malgrat el seu odi per Muddy Water, tots dos són els principals noms del "Blues de Chicago" i van gravar junts.

John Lee Hooker – Boogie Chillen

John Lee Hooker ha estat un dels grans mestres del blues, si be el seu estil es trobava dins del anomenat Blues del Delta, molt més primitiu, i curiosament a Europa va començar a ser conegut gràcies a músics britànics com Ciryl Davis, Alexis Korner o John Mayal que van començar a versionar les seves cançons a finals dels cinquanta. Guitarra, veu, harmònica i el peu marcant ritme van ser els signes d'identitat de John Lee Hooker (Clarksdale, Mississipí, 22 d'agost de 1917 - San Francisco, 21 de juny de 2001), al costat de la seva manera de cantar entrellaçant paraules i ritme. Es pot dir d'alguna manera que va ser un dels primers rapers de la història, encara que ell intentava cantar. La carrera musical de John Lee Hooker va començar l’any 1948 quan va aconseguir l'èxit amb el single "Boogie Chillen", cantat en aquest estil mig parlat que es convertiria en característic seu. Aquest single es va publicar a Espanya a través del segell Exit Records a finals dels 60 i jo el vaig comprar en les rebaixes d'El Corte Inglés ja que John Lee Hooker havia passat completament desapercebut per al gran públic espanyol, amb "I'm in the Mood" a la cara B. En diverses ocasions va canviar ell mateix la seva data de naixement, situant-la entre 1917 i 1923. A la seva mort, la família va haver de confirmar la data autèntica.

Louisianna Gator Boys – How blue can you get 1998

Com podem obtenir un bon blues?”, aquesta podría ser una bona pregunta i la resposta en la portarà una macrobanda anomenada The Louisiana Gator Boys. Dins de la banda sonora del film "Blue Brothers 2000" trobàvem un parell de temes a càrrec d'aquesta formació fictícia The Louisiana Gator Boys, una macrobanda de blues que no existeix, però que podriem classificar com “la superbanda del blues”. Aquest és un d'ells, però la pregunta veritablement és: Qui són The Louisiana Gator Boys? Doncs us ho diré si esteu asseguts. En aquest grup, la Superbanda del Blues, creada per a l'ocasió, és ha dir per la pel·lícula remake de l'antiga, es trobaven BB King con a líder del grup, un geni musical nascut en una plantació de cotó a Itta Bena, Mississipí, el 16 de setembre de 1925 i que ens va deixar el passat 14 de maig i al que vem escoltar i recordar la passada setmana, junt a Eric Clapton, Jimmie Vaughan, Clarence Clemons, Billy Preston, Grover Washington Jr, Steve Winwood, Paul Shaffer, Charlie Musselwhite, Isaac Hayes, Lou Rawls, Gary US Bonds, Travis Tritt, Koko Taylor, Dr John i Bo Diddley amb la seva inconfusible guitarra quadrada, al costat dels Blues Brothers amb Dan Aykroyd, Joe Moore i John Goodman, junt amb Steve Crooper. Què, banda de luxe, no? Sonant avui a Un Toc de Rock, des de les sintonies de totes aquelles emissores que emeten el programa o des de la xarxa si t’el descarreges del blog o el Facebook de Montse, perque disfruteu de valen amb aquesta reunió de mestres del blues.

Big Joe Turner & Roomful of Blues - Jumpin' For Joe 1983

Un blues que beu de les fonts més tradicionals és el que ens porta aquesta big band, Big Joe Turner and Roomful of Blues, des del seu LP "Blues Train" i comptant amb la col·laboració de Dr John. El veterà Joseph Vernon Turner Jr, conegut artísticament com Big Joe Turner, va néixer a Kansas City el 18 de maig de 1911 i va morir a Inglewood un 24 de novembre de 1985. Aquesta va ser una de les seves últimes gravacions. Fou un cantant que va començar a principis dels anys 30 dins del jazz de Kansas, encara que va evolucionar al boogie-woogie i més tard, a més de Rhythm and Blues també incursionà en el Rock'n'roll. Els  Roomful of Blues es van crear el 1967 i encara segueixen en actiu. Aquest és el cinquè disc que van publicar. Actualment són Chris Vachon (guitarra), Phil Pemberton (veu), Bryan "Frankie" Rizzuto (contrabaix i baix), Ephraim Lowell (bateria), Travis Colby (piano i orgue), Rich Lataille (saxos), Doug Wolverton (trompeta) i Mark Earley (saxos), però pel grup han passat al llarg dels anys més de trenta músics. El pianista, cantant i compositor Dr John que va col·laborar en aquest disc, es diu en realitat Malcom John Rebennack Jr i va néixer a Nova Orleans, Louisiana, el 21 de novembre de 1940.

Bonnie Raitt – Million Miles 2012

L'extraordinària guitarrista i cantant nord-americana Bonnie Raitt va incloure aquest tema que escoltem ara en el seu àlbum "Slipstream" que va publicar el 10 d'abril de 2012 i s'havia gravat als estudis Ocean Way Recording i The Garfield House. Aquest disc va ser declarat per la revista especialitzada American Songwriter Magazine com el millor àlbum de l'any i el millor dels últims 40 anys. La veritat és que encara que es tracta indiscutiblement d'un gran disc, això últim ho considero una mica exagerat, si trobo encertat que nomenessin a Bonnie Raitt "Millor intèrpret de blues de l'any 2012". A l'agost l'àlbum havia superat les 230.000 còpies venudes i va pujar al lloc 22 en la llista dels millors discos del 2012, en aquesta ocasió segons la revista Rolling Stone. Aquesta cançó és la versió d'un tema de Bob Dylan que Bonnie Raitt ens porta a Un Toc de Rock. En la gravació de l'àlbum i a més de la cantant i guitarrista, van participar un munt de músics, entre ells trobàvem a Mike Finnigan, George Marinelli, Johnny Lee Schell, James Hutchinson, Ricky Fataar, Luis Conte, Maia Sharp, Bill Frisell, Greg Leisz, Patrick Warren, Gang, Paul Brady, Jay Bellerose, Al Anderson, David Piltch, Jeff Young i crec que em deixo algun. Bonnie Raitt va néixer el 8 de novembre de 1949 a Burbank, Califòrnia i era filla del cantant i actor John Raitt i la pianista Marjorie Haydock. Va debutar l'any 1971 amb el LP "Bonnie Raitt" i porta publicats 17 discos d'estudi, 4 recopilatoris i 28 singles. Bonnie Raitt es va casar amb l'actor Michael O'Keefe el 27 d'abril de 1991, però es van divorciar el 9 de novembre de 1999. L'any 2008 i al costat del cantant i guitarra Jackson Browne i el baixista James "Hutch" Hutchinson va fer campanya política a favor dels Demòcrates i donant suport al candidat John Edwards.

Charlie Musselwhite – Good times 2010

L'any 2010 aquest gran músic de blues i mestre de l'harmònica Charlie Musselwhite que també canta i toca la guitarra a més de compondre, va editar un últim àlbum titulat "The Well", publicat pel segell Alligator Records, del qual us he extret aquest tema que escoltem ara a Un Toc de Rock. Charles Douglas Musselwhite va néixer a Kosciusko, Mississippi, el 31 de gener de 1944, cantant i harmònica, és una llegenda viva del gènere, tot i ser blanc i en els anys 60 va formar part de la banda de Mike Bloomfield i Paul Butterfield i es diu que va ser la inspiració de Dan Aykroyd per al seu personatge dins dels The Blue Brothers. De fet i dins del film "Blue Brothers 2000", ell forma part del grup fictici de superestrelles anomenat en la pel·lícula The Louisiana Gator Boys. A "The well" l'acompanyen Mike Phillips (baix), June Core (bateria) i Matt Stubbs (guitarra). En total Charlie Musselwhite té al mercat més de trenta discos, des que l'any 1967 tragués el seu primer treball, el LP “Stand Back! Here Comes Charley Musselwhite's Southside Band”. Des de aquest álbum, publicat al 2010, ja ha tret dos discos més “Juke Joint Chapel“ l’any 2012 i “Get Up!” amb el que va intervindre Ben Harper, al 2013.

Snowy White – The time has come 1994

El dia 3 de març de 1948 va néixer a Barnstaple, al comtat de Devon el guitarrista britànic Terence Charles White, conegut artísticament com Snowy White i que havia estat component de Thin Lizzy. Ara anem a escoltar-lo amb aquest tema que us he extret del seu àlbum "Highway to the sun" que es va publicar a Espanya l'any 1994. Aquest estilista de la guitarra té una carrera brillant, encara que a aquí al pais és molt poc conegut, però cal recordar que a més de comptar amb una bona carrera musical en solitari, també ha acompanyat i tocat amb molts altres cantants i grups, entre ells Pink Floyd (ell toca en dos àlbums), Rogers Waters, Peter Green,  David Gilmour, Al Stewart, Chris Rea, Jim   Capaldi, Gary Moore i crec que també Dire Straits, de fet en aquest CD col·laboren, entre molts altres músics, Paul Carrack, David Gilmour, Gary Moore i Chris Rea. L'any 1996 va crear Snowy White & the White Flames que van estar en actiu fins que l’any 2008 va va posar en marxa un nou projecte anomenat The Snowy White Blues Project. Per cert, aquest CD a Espanya va ser publicat pel segell Arcade i amb una portada diferent de l'original anglesa, al blog us poso les dues, a salt la espanyola. a sota l'anglesa. A mi em va oferir l'amic Mikel Barsa en dues ocasions, gires de Snowy White, però malgrat la seca qualitat, no vaig aconseguir mai col·locar cap concert a Catalunya.

John Mayall – Long Gone Midnight  1968

Als anys seixanta, al músic britànic John Mayall se'l va considerar el "pare blanc del blues". Un dels millors discos en la seva carrera va ser "Blues From Laurel Canyon", editat l'any 1968 i en el qual es va incloure aquest tema “Enrere va quedar la mitjanit” que us he seleccionat per escoltar a Un Toc de Rock. John Mayall, cantant i guitarra, tot i que toca altres instruments, va néixer a Macclesfield, Cheshire, un 29 de novembre de 1933. Al costat de Alexis Korner i Cyril Davies, van ser els introductors del blues de Chicago i els músics nord-americans de R & B a Anglaterra i de retruc a Europa. John Mayall va fundar el seu primer grup The Powerhouse Four, l’any 1955 i posteriorment la seva banda més popular The Bluesbreakers, una veritable escola de músics, en la què va comptar amb guitarristes de la talla d'Eric Clapton, Peter Green, Coco Montoya i Mick Taylor. Altres músics destacables que van formar part dels The Bluesbreakers van ser Mick Fleetwood, Harvey Mandel, Jack Bruce, Walter Trout, Larry Taylor i John McVie, entre d'altres. A "Blues from Laurel Canyon" el guitarra va ser Mick Taylor que més tard s'incorporaria a The Rolling Stones, però en un o dos temes ancara va tocar Peter Green. Els altres dos músics que configuraven el quartet van ser Colin Allen (bateria i tabla) i Steve Thompson (baix). Totes les cançons del disc van ser escrites per John Mayall que també tocava l'òrgan Hammond en algunes peces i l'àlbum es va gravar entre els dies 26 i 28 d'agost de 1968 als Decca Studios. Es va publicar al novembre del mateix any. Per cert que durant un temps John Mayall no va utilitzar bateries, va ser una de les primeres bandes de R & B modern que no va incloure aquest instrument.

Etta James – One night  1989

L’any 1989 la cantant de color Etta James, una de les dones pioneres del R & B de Chicago, va editar l'àlbum "Seven Year Itch". D'ell us extrec aquest tema, tot un "peaso cansión" d'aquesta dona que va marcar un punt d’inflexio en el blues romàntic. Amb ella Leonard Chess va innovar aquest món del R & B afegint instruments sinfónics, sonre tot violins i chelos, enriquint els enregistraments i portant la seva música a nivells insospitats quan va començar. De la etapa d'Etta James amb el segell Chess es parla al film "Cadillac Records" i el paper de la cantant el fa Beyonce que també va estar la productora. Tornant a Etta James, el seu nom real era Jamesetta Hawkins i va néixer a Los Angeles, el 25 de gener de 1938. La mare era una prostituta de color i es diu que el pare un campió de billar, blanc, pero mai va voler sapiguer rés de la seva filla ni la va reconèixer i alló va traumatitzar i molt a la cantant. Etta James va tenir molts problemas amb les drogues i l’alcohol al llarg de la seva vida, de fet fins i tot va set empresonada, però finalment es va recuperar. Etta James va morir el 20 de gener de l’any 2011. Al llarg de la seva carrera va guanyar tres Grammy, va gravar 27 discos d'estudi, 3 directes i 7 recopilacions, si bés després de la seva mort han anat sortint més discos.

Eric Clapton – Still got the blues 2013

El gran guitarrista britànic Eric Clapton amb el que avui acabarem Un Toc de Rock, va publicat un treball discogràfic titulat "Old sock" el 12 de març del 2013. És el 21é àlbum d'estudi d'Eric Clapton i ha estat produït per ell al costat de Doyle Bramhall, Justin Stanley i Simon Climie. L'àlbum inclou dues noves cançons, la resta són versions de Leadbelly a JJ Cale, passant per Peter Tosh, George Gershwin, Hank Snow, Gary Moore i Taj Mahal. Aquest tema que us he seleccionat és precisament un dels primers èxits de l'etapa blusera de Gary Moore i curiosament si a la versió del seu autor predomina la guitarra, en aquesta, tot i que Eric Clapton és guitarrista, el protagonista principal és la veu. El grup que l'acompanya en aquest disc està integrat per Steve Gadd (bateria), Willie Weeks (baix) i Chris Stainton (teclats), comptant amb la col·laboració de JJ Cale, Chaka Khan, Steve Winwood, Paul McCartney i Jim Keltner. Eric Patrick Clapton va néixer a Ripley, Surrey, el 30 de març de 1945. Quan Eric Clapton va començar a tenir problemes molt seriosos amb les drogues i va anar sent deixat de costat per tots, va ser George Harrison qui el va ajudar, va portar-lo a casa seva, ajudan-lo a desenganxar-se de les drogues i ell, "home agraït", per dir alguna cosa, li va pagar al seu amic Harrison demostrant-li el seu agraïment d'una forma curiosa, es va enrotllar amb la seva dona Pattie Boyd que va abandonar a l'ex-beatle i va marxar-se a viure amb ell. Curiosament l'amistat entre ells dos ha continuat. Eric Clapton és conegut en el món musical pel sobrenom de Slowhand que ve a significar Mà Lenta. Per cert, la mare de Clapton, Patricia Molly Clapton, tenia només 16 anys quan aquest va néixer, fill d'un soldat canadenc que els va abandonar i el nen va créixer amb la seva àvia, Rose i el seu segon marit Jack, creient que eren els seus pares i que la seva mare era la seva germana gran. Una cosa que encara que sembla argument d'una comèdia, un drama de pel·lícula o de culebrón, pot passar molt més a prop del que ens imaginem. El guitarrista va saber la veritat quan tenia 9 anys. Per cert des de que va editar aquest disc ja en te dos de nous, un l’any passat titulat “The Breeze an Appreciation of JJ Cale” i un altre fa poc que es triple “Forever man”, tot i que es tracta d’una mena de recopilatori.

La frase per acomiadar el programa d'avui es diu és de Confuci que la veritat, si hagués arribat a dir totes les dites que se li atribueixen, crec que no hagués estat callat en tota la seva vida.


"La música és el clar de lluna en la nit
tenebrosa de la vida”

Conclou Un Toc de Rock per avui i jo fotre el camp, però us deixaré en companyia de totes aquelles emissores per les ens escoltes dues vegades per setmana, a part de les repeticions, si ho fas mitjançant el teu receptor de ràdio o via internet si t’el descarregues del blog o el facebook de Montse Aliaga. Sóc Mario Prades i tancaré la barraqueta fins el proper programa. A reveure

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario