
Han existit sempre
grans veus que pel seu
carisma personal o
per la seva
qualitat musical ha marcat a
generacions posteriors, convertint-se
en
mites, una de aquestes grans cantants va ser
Billie Holliday a la qual
l'amic
Santi Arisa dedica la cançó amb la que avui obriré
Un Toc de Rock, però
en el programa també tindrem a
Adrià Puntí,
Falcons,
Banda Toro,
Ocults,
Antonio Vega,
Franco Battiato,
Lagarto Amarillo i uns quants més que ens
donaran suport en aquest
viatge al passat, als
records i que emprenem
dues
vegades per setmana des de totes les
emissores per les que ens escoltes o per
internet si t’el descarréguers del
blog o el
facebook de
Montse. Ara
aixecaré
la barraqueta, jo sóc
Mario Prades i us diré alló de cada vegada
Benvinguts a Un Toc de Rock
Santi Arisa
– A Billy Holliday 1997

El manresà
Santi Arisa amb el que avui començaré
Un Toc de
Rock, és conegut com a bateria de
Pegasus, però la seva trajectòria artística
va molt
més enya. En aquest tema que escoltarem ara, amb lletra de
Ferran Anell
i música de
Santi Arisa, ens recorda a la gran cantant de color
Billie Holiday
(7 d’abril de 1915 – 17 de juny de 1959) a la que es coneixia com
Lady Day i es
trobava a l’àlbum "
Taverna de poetes" on
Santi Arisa canta o aixó por
resultar rar, però és per que ja no recordem que va formar part de grups mítics
del
rock català dels 70 com
Fusioon, on també militava el gran pianista de
jazz
Manel Camp o
La Tribu,
banda que va recuperar en els 90 convertint-la en una extraordinària
orquestra
de ball i on ell
també canta, no toca la bateria i que segueix en actiu, així
com el grup de
jazz Lakatans que així mateix va recuperar en els 90. Per cert
en aquest tema
Santi Arisa també toca la
batería i l’acompanyen els seus companys de
Pegasus,
Max Sunyer,
Rafael
Escoté i
Kitflus, a part d’altres bons músics (tots a la foto). En aquest CD
editat per Columna Música,
Santi Arisa musica també poemas de
Miquel Martí i
Pol,
Salvador Espriu,
Jordi Jané,
Vicent Andrés Estellés,
Josep Carner i
altres.
Santi Arisa va néixer a Manresa el 7 de març de l’any 1947 i als
tretze anys va fundar el seu primer grup,
Santi Arisa y su Ritmo on sols cantava. Més
tard va formar part del
Conjunto Club San Remo. Ja com a bateria va ser
component de diverses orquestres de ball i la seva trajectòria en aquella època
en la qual va actuar i molt a l'estranger va inspirar la pel·lícula
"
Orquestra Club Virginia". Per cert, també ha treballat en algunes
pel·lícules com a actor, entre elles "
Desnuda Inquietud" amb
Nadiuska, dirigida per
Miguel Iglesias Bonns, el meu "
sogre", on feie
de
soldat a la conquesta d’América i el “
picaron” és volia passar per la pedra
a la bella actriu.




Banda Toro – La noche que Chicago murió 1994

Aquesta cançó que escoltarem ara, és probablement la més
emblemàtica del grup britànic
Paper Lace i va estar composada per
Peter
Callander i
Mitch Murray. El single dels
Paper Lace va ser
disc de Platí, va
ser publicat el 15 de juny del 1974, tot i que la cançó s’havie inclos un any
abans a un LP. El single va puxar al lloc
3 del
Billboard i el
segon al Canadà,
mentre que a Anglaterra va ser número
1 de les llistes. La cançó ens parla
d’
una massacre que es produeix l'any 1929 a Chicago, d'
Al Capone i de la
màfia, de
guerres al carrer i
vengances, de
gansters i
agents de la llei enfrontan-se entre ells buscant
la justicia, de
morts. La veritat és que no recordo gaires
versions en espanyol d'aquesta cançó. Una a càrrec dels mexicans
Banda Toro en
els noranta que es la que escoltem ara i un altre per la cantant veneçolana
Mirla Castellanos, gravada a principis dels setenta, més o menys quan es va
publicar la versió
original. Els
Banda
Toro interpreten una fusió d'estils que barreja
cumbia banda,
bolero,
ranxera,
narcocorridos,
pop i que s'anomena "
estil
Quebraditas" o també
música
Grupera, originari de la regió de Zacatecas que és d'on són els components de
Banda Toro, liderada per el cantant
Saül Esqueda. La cançó es va incloure en
l'àlbum "
Banda Toro" que es va publicar l'any 1994. Per cert, en la
carrera de
Banda Toro que es va iniciar l’any 1992, cal destacar un munt de
versions que com aquesta, incorporen a l'estil particular del seu repertori ,
entre elles "
Ríos del Babilonia", "
Salud, dinero y amor",
"
A mi manera" i unes quantes més. No hem de confondre aquesta
nombrosa formació amb una altra anomenada
La Banda Toro Viejo que es
van crear al 94 crec que a la mateixa regió, però no tenen res a veure l'una
amb l'altra.




Ocults – Pais Petit 1991

Es tracta d'una de les millors composicions de
Lluís Llach i
va ser versionada pel grup balear
Ocults, una de les bandes de
rock en català,
en aquest cas en mallorquí, sorgides en els vuitanta. Ens parla d'un "
País
Petit" en el què quan
el sol se'n va a dormir,
mai no està segur
d'haver-lo vist veritablement, per això torna al dia següent, per estar segur
que està allà i que
cada dia es pot veure el campanà d’ahir. Curiosament van
començar anomenant-se
Ocultos, en castellà i així van signar el seu primer
disc, un mini-LP que es va publicar l'any 1987 a través del segell
Blau, propietat de
Miquel Àngel i de
Joan Bibiloni. Posteriorment van passar ja
a ser
Ocults i sorgeix la que possiblement sigui la seva millor obra, l'àlbum
"
Pa amb Oli nacional" en què van incloure dues versions: “
La Balanguera” de
Maria del Mar Bonet i “
Mi carro” de
Manolo
Escobar. S'havien produït canvis en
Ocults, va marxar el bateria i cantant
Toni
Vallespir i es van convertir en quartet integrat pels germans
Antonio
(guitarra, cantant i teclats) i
Jaume Nicolau (baix), al costat de
Biel Ferré
(bateria) i
Àngels Casas (saxo). El seu següent disc era tot un crit per
la
unitat dels Països Catalans, es va titular "
Mallorca sempre" i es va
publicar l’any 1991 i en el que es va incloure aquesta cançó que escoltem ara o
en la que comptan amb la col·laboració de
Lluís Llach, el seu autor. El disc
portava al seu interior
un fanzíne amb les lletres. En total
Ocults han
publicat
nou àlbums, l'últim d'ells l’any 2012.




Armando y el Expreso de Bohemia – El Tren de la Bruja 1998

Escoltarem avui a
Un Toc de Rock aquesta cançó que ens parla
de
la fi de la innocència adherent a l'infància i la joventut, com creixem i
ens fem adults
relegant al racó més recòndit del rebost dels nostres records,
aquella innocència que ens envoltava, prenent com a emblema aquell "
Tren
de la bruixa" que trobàvem pràcticament en totes les
fires ambulants de la
nostra adolescència, quan vam descobrir l'
escuma d'afaitar, la
música de
"
Greese" pretenent ser
John Travolta i elles
Olivia Newton-John,
aquells primers
cigars prohibits... Avui
hem deixat de jugar i darrere de la
realitat hem perdut "
El tren de la bruja". Ens hem tirat a la plaça i
hem deixat de
muntar en aquell tren i per descomptat ara ja no guanyarem cap
volta de franc. La cançó us l'he extret d'un CD d'
Armando y El Expreso de
Bohemia titulat "
Falso rayito de luna" que es va editar l’any 1998.
La banda està liderada per
Armando Soria, un home nascut a Pamplona i establert
a Barcelona des de fa més de trenta anys. Van començar l'any 1995 anomenant-se
només
Expreso de Bohèmia, van treure un o dos discos brillant amb llum pròpia
el tema "
Aluminosis en el corazón", una cançó que precisament va ser
regravada i recuperada en aquest CD. En aquest enregistrament
Armando y el
Expreso de Bohemia són, a més de
Armando Soria (veu),
Edurne Remirez (cors),
Jaime de Burgos (teclats i piano),
Marco Quintilla (guitarras),
Salvador Suau
(bateria),
Cinto Bonell (baix),
Pep Poblet (saxos),
Kiko Serrano (órgan),
Pepe
Fardaña (guitarra espanyola),
Álex Ambar (palmas),
Jordi Ribas (gralla),
Didac
Ruíz (percusions) i penso que em deixo algun. Els cors en aquest tema els
fan les cinc noies del grup
The Capsa’s Teenagers.




Franco Battiato – Centro de gravedad permanente 1981

Des d'Itàlia ens va arribar el cantautor
Franco Battiato que
a Espanya va saber trobar un bon lloc gràcies als temes “
La Estación de los Amores”
de 1983 i aquest que us he seleccionat per compartir avui al programa, un
single en espanyol que es va extreure del seu àlbum "
La Voce del Padrone",
editat per EMI l'any 1981 i que va ser produït per
Angelo Carrara. Encara que
Franco Battiato te una interessant i nodrida carrera discogràfica a Itàlia,
"
La Estación
de los Amores" i aquesta segueixen sent les cançons per les que aquí s’el
recorda, mai va tornar a tenir un altre èxit igual a Espanya i curiosament
"
La Estación
de los Amores" no és una de les seves cançons millor considerades en la
seva Itàlia natal, de fet ni el propi
Franco Battiato li

dóna rellevància en la
seva biografia, tot el contrari que amb “
Centro de gravedad permanente” que
reconeix és una cançó clau. Ha composat unes quantes
bandes sonores al llarg de
la seva carrera professional que va començar als anys seixanta i també ha
dirigit.
Franco Battiato va néixer a Catània, a l'illa de Sicília, el 23 de
març de 1945. Els músics que l'acompanyen en la gravació són
Alfredo Golino
(bateria),
Paolo Donnarumma (baix),
Filippo Destrieri (sintetizadors),
Alberto
Radius (guitarra),
Claudio Pascoli (saxo),
Donato Scolese (vibràfon), el grup
Madrigalisti di Milano (cors) i els arregaments i la dirección d’orquestra va
estar a carrec de
Giusto Pio. Tots els temes de l'àlbum “
La Voce del Padrone”, considerat
un dels seus millors discos i que ha venut més d’
un millió de copies, del que
us he extret aquesta cançó que escoltem ara, van ser composats pel propi
Franco
Battiato, llevat del “
Cucurrucucú paloma” que era un clàsic de
Tomás Méndez. En
total té gravats més de
40 àlbums i un futimé de singles.




Lagarto Amarillo – Culpable 2012

Ara i des de l'àlbum “
Estoy mintiendo de verdad”, quart
treball discogràfic del grup madrileny
Lagarto Amarillo i que es va publicar el
14 de febrer del 2012, us he seleccionat aquest tema que compartirem a
Un Toc
de Rock i que també es va editar en format single. La lletra i la música va
estar composades per P
ablo Mora que de fet va escriure tots els temes del disc,
i la producció a càrrec de
Pipo Romero.
Lagarto Amarillo és un grup madrileny
creat l'any 2001 pels tres
germans Mora:
Pablo (cantant i guitarra),
Patricia
(teclats, timple, acordió i cors) i
José María (guitarra i cors), tot i que
originalment hi havia un quart component, es tractava de
Chema Buhigas, que va
deixar el grup l'any 2008. Van debutar discogràficament amb “
Que la suerte te
acompañe” que va publicar el segell Universal Music Group i va estar produït
per
Fernando Illán. En el seu segon treball, titulat “
Distinto” i que va sortir

a la venda en el 2003, es va incloure el que possiblement hagi estat el seu
tema més popular, la versió que van realitzar del “
Cuéntame” de
Fórmula V,
escrita per
Pedro Herrero i
José Luis Armenteros, membres de
Los Relámpagos,
per a la sèrie de
TVE del mateix títol, aquest “
culebrón” que mai s'acaba i que
tracta sobre
les desventures de la família Alcántara, recorrent l'Espanya de la
dictadura, la
transició i que ara crec que es troba ja en els
80. A mi d'aquesta sèrie em
fa gràcia
la incombustible àvia per a la qual les dècades semblen no passar,
per cert que el tema i l'àlbum, van fer que
Lagarto Amarillo fossin nominats
als
JPF Music Award pel millor disc llatí, així com a la millor cançó
"
llatina" precisament per “
Cuéntame” i crec recordar que van guanyar
un d'ells, em sembla que va ser el de
la millor cançó, tot i que com no estic
segur del tot us diré el de sempre en aquests casos "
No em feu gaire cas",
Lagarto
Amarillo van editar un nou disc, en aquest cas homònim, el passat 2014.




Adrià Puntí – Sota una col 1999

Aquesta cançó es trobava en el disc “
L'hora del pati”, segon
àlbum en solitari i que el gironí
Adrià Puntí, el que va ser líder i cantant
del grup
Umpah-Pah publicaria l'any 1999 amb producció de
Quimi Portet. Nascut
a Salt el 13 de juny de 1963, va començar l'any 1980 formant part del grup
La Felaction On The
Rocks i en el 83 va guanyar
un concurs musical a Banyoles. A partir de 1989
crea un dels grups mítics del
rock en català Umpah-Pah que van estar en actiu
publicant
sis àlbums, fins a octubre de 1996. Per cert que s'ha anunciat que
enguany
Adrià Puntí publicarà un nou àlbum “
Benvinguts al desastre”, encara que
no us podria dir si ja està al carrer, tot i que ara ell es fa dir
Josep Puntí.
L’actor i cantant
Adrià Puntí es va

llançar en solitari l’any 1997 amb una
carrera molt irregular, encara que interessant i em sembla recordar que va
tenir
problemes mentals que el van portar a ser ingressat en
un centre del que
el deixaven sortir per fer concerts, encara que
no sempre anava a complir els
seus compromisos, segons bufava el vent anava o no i contractar-lo representava
una mena de tómbola. No sé actualment quina és la seva situació, crec que s'ha
centrat en la seva carrera musical, però recordo que a finals dels noranta de
tant en tant apareixia pel
Vela Vela, un pub musical de Reus, crec que tenia
una novieta a la ciutat.




Falcons – Perdido en el Universo 1978
Falcons eren una bona banda mallorquina, concretament de
Manacor i es van crear quan es va desfer una de les formacions versioneras
clàssiques dels seixanta, el
Grupo 15. Curiosament mentres van ser
Grupo 15 van
gravar versions, quan van ser
Falcons sols cançons propies. Aquesta cançó que
porto ara i que us vaig prometre escoltariem, en una línia molt de
rock
progressiu ens mostra la qualitat d'aquest grup, tot i que les imposicions de
la seva companyia discogràfica van fer que el públic conegués, en editar-se en
single,
cançons excessivament comercials dels
Falcons, no mancades de qualitat,
aixó si, però molt més poppis que la música amb la que ells gaudien de veritat.
La peça us le he extret del seu primer àlbum “
Terciopelo y Fuego”.
Falcons van
treure en total
tres LP’s i la cançó estrella del según LP titulat simplement
“
Falcons II”, editat per Philips-Fonogram va ser “
Date por vencido” que

escoltarem
un altre dia. La veritat es que es tracte d’un bon tema que jo vaig descubrir
una nit de sarao a
una sala de festes de Saragossa que crec es deie
Papagayo o
una cossa així. Havia anat a pendre una copa amb una amiga que era supervisora
de
Telefónica i la cançó de
Falcons va sonar. Em vaig adresar al
discjokey per
preguntar-li qui eren y al día siguent, quan vaig tornar a Reus,
vaig comprar-me el single.
Falcons eren
Rafael Aguiló (cantant i guitarra),
Pep
Nadal (baix),
Damià Tomàs (batería) i
Josep Portell (guitarra).




Mocedades – Eres tú 1973

La veritat es que
Mocedades han estat
el millor grup vocal
del
pop espanyol de tots els temps i els seus jocs de veus van fer història en
la música espanyola. Van ser descoberts per
Juan Carlos Calderón que va
compondre les seves cançons i va produir els seus discos durant
onze anys,
també ell va ser l'artífex del canvi de nom ja que quan van començar es deien
Hermanas Uranga i posteriorment van passar a ser
Voces y Guitarras, debutant
com
Mocedades l'any 1969 amb el single "
Pange Lingua", una cançó que
també es va tornar a incloure a un altre disc molt anys després. Van haver
molts canvis en la seva formació, centrada sempre al voltant de
la família
Uranga. L’any 1973 el grup basc va representar a Espanya en
Eurovisió amb el
tema "
Eres tú" escrit també per
Juan Carlos Calderón i que estem
escoltam ara. És clar

que si bé no va guanyar, avui en dia "
Eres tú"
està considerada
la millor cançó en tota la història del festival i que fins i
tot els
Mocedades van arribar a gravar-la en anglès i titulan-se "
Tuch the
wind", classifican-la en les llistes del
Billboard nord americà. Després
Mocedades van passar a ser
El Consorcio, però em sembla recordar que a finals
de la passada dècada van tornar a ser
Mocedades i segueixen en actiu. No estic
segur. En aquesta cançó la veu solista es la de
Amaya Uranga que quan va deixar
Mocedades va ser substituïda per
Ana Bejarano que venia de
Trigo Limpio i que
anys després crearia el grup
Txanrango. La resta de components van ser en
aquesta cançó
Izaskun Uranga,
Roberto Uranga,
Javier Garay,
José Ipiña i
Carlos
Zubiaga.




Pablo Alborán – El beso 2012

Al programa d'avui us porto una bona cançó que li van
demanar a
Montse mitjançant el
Facebook i que ella m’ha dit que també li agrada
i molt. Es trobava a l’àlbum del jove cantautor
Pablo Alborán "
Tanto"
que va publicar el 7 de novembre de l’any 2012 i que va ser
5 vegades Disc de
Platí a Espanya i va aconseguir
un Disc de Platí a Portugal, segons fons de la
casa de discos. Ara u per escoltar a
Un Toc de Rock us he seleccionat per
el programa d'avui aquesta bella cançó sobre un home que està
"
boig per amor", sense arribar a l'extrem de la cançó de
Nacho Campillo que
per cert, fa temps qie no hem escoltat, un dia d’aquest us la tornaré a
puntxar. De veritable nom
Pablo Moreno de Alborán Ferrándiz, va néixer a Màlaga
el 31 de maig de 1989, fill de pare malagueny i mare francesa. Ha aconseguit
ser nominat en
tres ocasions als
Grammy, l'any 2011 i fins ara ha publicat
tres
àlbums d'estudi,
un en
directe,
11 singles i la
reedición d’aquest, també ha
col·laborat en diversos enregistraments d'altres artistes, entre ells la
portuguesa
Carminho,
Miguel Bosé o
María Dolores Pradera.
Pablo Alborán va ser
descobert pel cantautor i productor
Manuel Illán i va ser apadrinat per la
cantant
Diana Navarro. La seva banda per les gires està integrada per
Antonio de Haro (baix),
Antonio Portillo
"
Porty" (guitarra),
Manuel Álvarez ''
Lolo'' (guitarra),
Jorge García
(bateria),
Adrian Schinoff (teclats) i
Carlos Martín (trompeta i percussió).
Per cert, va fer una aparició al episodio
200 de la serie “
Aida”.


Beth – Podré tornar enrera 2002
Sopa de Cabra, junt a
Sau, són les millors bandes de
rock en
català de l’historia musical d’aquesta terra. "
Bona nit, malparits",
publicat per Música Global, surt a la llum el 2002, amb l'enregistrament dels 2
últims concerts del grup oferts a la
sala Razzmatazz, en memòria de
Joan
"
Ninyin"
Cardona i
Joan Trayter i amb ells van comptar amb bones
col·laboracions , entre elles la dels saragossans
Amaral que van interpretar en
català un dels millors temes de
Sopa de Cabra "
Camins". També
Beth
versionava als
Sopa en aquest álbum, amb la cançó “
Podre tornar enrera”, una de
les millors composicions del grup gironí que te una lletra força interesant que
ens parla de
tornar al passat després d’haver buscat el futur que resulta ser
cada dia més negre fins al punt de que "
cal tornar enrera, si no es massa
tard".
Beth va sortir d'un
Operación Triunfo i tot i ser neboda de
Josep Maria Mainat, no es pot dir que la seva carrera hagi estat arrasadora,
més aviat discreta i finalment ha posat la seva vista
al mercat en català que
encara que molt
més fluix que el nacional per el que fa a
vendes, si és
molt
més agraït, possiblement perquè si bé les discogràfiques de producte en català
tenen
les arques pitjor assortides que les multinacionals i els seus discos no
sempre poden aspirar a "
comprar" un lloc en les llistes, compten amb
les subvencions i
ajudes de
la
Generalitat que sempre van be
per sufragar les despeses de
gravació,
producción i
edición, fins el punt de que a vegades
donen beneficis i
tot. És clar que això per la seva banda és contraproduent ja que el mercat
s'
anima amb quantitat, encara que
no sempre amb qualitat.
Beth, de veritable
nom
Elisabeth Rodergas Cols, nascuda a Suria, Barcelona, el 23 de dicembre del 1981, ha publicat en total
quatre discos, els
dos últims en català, aixó si, i
un en directe l’any 2004
“
Palau de la Música
Catalana” i
11 singles. Per cert, aquesta cançó de
Sopa de
Cabra es va fer servir, en la versió de
Beth, per la serie de
TV3 “
Pulseres
vermelles”, a la segona temporada




Antonio Vega – El sitio de mi recreo 1992 / 2012

Aquest tema, inclòs a l'àlbum recopilatori "
Antes de
haber nacido", editat l'any 2012, també va donar títol a un altre
recopilatori del 1992 i és una de les millors composicions d'
Antonio Vega, el
que va ser alma mater del grup
Nacha Pop que primer es van fer dir
Uhu
Helicopter i va ser l'autor de la que està considerada
la Millor Cançó del Pop
Espanyol dels 80, us parlo de "
La
Chica de ayer" que fins i tot ha arribat a ser
versionada en anglès per al mercat nord-americà pel grup
Gigolo Aunts i ja els
hem escoltat al programa. Ara a
Un Toc de Rock us porto a aquest
cantautor urbà
sorgit de
la movida madrilenya que sempre va saber
utilitzar magistralment les
paraules. Guitarra, cantant i compositor,
Antonio Vega va néixer a Madrid el 16
de desembre de 1957. Quan es va desfer
Nacha Pop va emprendre carrera en
solitari, encara que després va tenir greus problemes de salut, molt d’ells
ocasionats per el consum de drogues. Vam poder

comprovar el seu gran
deteriorament físic quan
Nacha Pop va realitzar una gira poc abans de la seva
mort. Veure'l a l'escenari resultava d'una
part patètic, per altra era
molt
trist comprovar el declivi d'aquesta
estrella del rock degut a la malaltia.
Antonio Vega que está considerat com un dels
millors lletristes del pop
espanyol, va morir a Majadahonda, Madrid, a causa d'una pneumònia, patia des de
feia temps un càncer de pulmó, el 12 de maig de 2009.
Antonio Vega ha estat
considerat un dels
compositors fonamentals del
pop espanyol des de l'arribada
de la democràcia.




Pasión Vega – María se bebe las calles 2003

La cantant madrilenya
Pasión Vega, amb la que avui conclourem
Un Toc de Rock, nascuda el 23 d'abril de 1976 a Madrid, encara que criada a Màlaga i de
veritable nom
Ana María Álias Vega, va gravar aquesta bona cançó que es
un crit
en contra de
la violencia de génere i
els maltractaments vers la dona. Es va
incloure en el disc compilatori “
Carácter Latino” de l’any 2003, si bé ja
l’havia gravat abans i també hi era a la banda sonora de la serie “
Obsesión” i
altres àlbums compilatoris com “
New Woman”, “
Damas & Reinas”, etc.
Una cosa cal destacar quan parlem profesionalment
de
Pasión Vega i és que sempre ha sabut envoltar-se de bons músics
col·laboradors, entre ells cal destacar el recordat
Josep Maria Bardagí,
Josep
Más "
Kitflus",
Ricard Miralles,
Miguel Ángel Collado que va ser
teclista amb
Santa,
Víctor Merlo,
Pere Bardagí, així com els

productors
Pancho
Varona,
José A. Romero i
Antonio García de Diego. Els seus inicis van ser molt
en la línia de
la vella escola ja que la xicota es va dedicar a partir de l’any
1992, a
presentar-se a
tots els concursos que s'organitzavan i
va guanyar uns quants
abans de començar a gravar, cosa que va fer amb l'àlbum "
Un toque de
distinción" de l’any 1996. El 16 de novembre de 2007
Pasión Vega va
realitzar un concert conjunt amb
Mònica Molina al
Palau dels Esports de
Santander, titulat "
Pasión con Mónica", en el què les dues cantants
interpretaven temes dels seus últims treballs fins aquell moment, cantant a
duet "
La gata bajo la lluvia", l'èxit de
Rocío Durcal que hem
escoltat al programa va unes quantes temporades.




La frase d'avui la va dir la què va ser Primera Dama dels
Estats Units Jacqueline Kennedy que va estar casada en dues ocasions, amb John
F. Kennedy i amb Aristòtil Onassis i que va manifestar
"La primera vegada, et cases per amor. La segona,
per
diners. La tercera, per companyia"
Jo i basant-me en la meva pròpia experiència penso que
estava equivocada, és clar que jo soc un home.
Tancaré per avui Un Toc de Rock per avui i tocaré el dos,
però abans us deixaré en bona companyia, la de totes les emissores per les ens
escoltes dues vegades per setmana, a part de les repeticions, si ho fas
mitjançant la teva ràdio o via internet si t’el descarregues del blog o el
facebook de Montse. Jo sóc Mario Prades i ara baixaré la barraqueta fins el
proper programa. Adeu-siau
Apa, ens veiem pel món
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario