Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes exposats en
aquest blog,
Disposen d'un enllaç
per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina
En masses ocasions un
divorci o una separació, a més de ser conflictiu suposa un greu perjudici
econòmic per a una de les dues parts en benefici de
l'altra. Abans que comencin
les acusacions us
diré que jo parlo
per experiència ja que m'he separat unes
quantes vegades al
llarg de la meva vida i amb dones de molt
divers estatus social.
Els fills sempre
solen ser els més
perjudicats i massa sovint són utilitzats per una de les
dues parts com a element de canvi i amenaça.
A mi, he de confessar que
sempre m'han resultat
traumàtiques. Es diu
que els Estats Units,
on un divorci acostuma
a ser negoci per la part femenina ja que
és un Matriarcat, la gran majoria de dones l'utilitzen
com "modus vivendi", però el
mateix acostuma a passar a la resta del món occidental.
No vull que ningú
pugui sentir-se ofès
o ofesa, però
llevat d'excepcions pràcticament sempre és així. Jo sóc Mario Prades i obriré Un Toc de Rock amb una cançó d'ABBA
que precisament tracta sobre aquest tema
"El guanyador s'ho emporta tot". Des de la xarxa d’emissores de la Federació de Mitjans de
Comunicació Locals de Catalunya i aquelles que emeten el programa obriré la
barraqueta dient.
Benvinguts a Un Toc de Rock
Abba – The Winner Takes it All 1980
"El guanyador s'ho emporta tot", la
cançó amb la que obrirem Un Toc de Rock d’avui, va ser un dels grans èxits d'ABBA ja al final de la seva carrera,
un títol curiós tenint en compte que quan es va gravar l'àlbum, de les dues
parelles uns ja estaven separats, s'havien divorciat l'any 1979 encara que
prosseguia la unió professional. Crec recordar que l'altre parella es va
divorciar el 81, un any després, però no estic segur. El tema va ser cara A
d'un single amb "Eleine" a l'altre costat i es va extreure de l'àlbum
"Super Trouper" que s'havia editat el 21 de juliol de 1980. Va ser
número 1 a
Anglaterra i arribar a la vuitena posició als Estats Units . La cançó va ser
escrita per Björn Ulvaeus i Benny Andersson, comptant amb Agnetha Fältskog com veu solista
principal. El quart component d'ABBA era
la cantant Frida, de veritable
nom Anni-Frid Lyngstad. Es diu
que Björn Ulvaeus va reflectir
en la lletra de la cançó que inicialment s'havia de titular "The Story of
my Life", tot el seu divorci. "The winner takes it all" ha estat
considerada al llarg de la història com una de les millors cançons d'ABBA, un dels grups més venedors de la
seva època i que van sorgir en la seva Suècia natal donant-se a conèixer
internacionalment quan van guanyar el Festival
de Eurovisió de 1974 amb el tema "Waterloo", clar que ara us
explicaré una curiositat, ABBA ja
s'havien presentat anteriorment a la selecció de candidats a Eurovisió, un any
abans, però van ser rebutjats per no tenir prou qualitat. Vaja Lumbreras! El
nom ABBA és un acrònim format
per les primeres lletres del nom de cada membre: Agnetha,
Björn, Benny, Anni-Frid...
ABBA.
Randy Vanwarmer – Just when I needed you more 1979
Aquesta cançó
va ser el gran èxit en la carrera del cantant i guitarrista nord-americà Randy Vanwarmer. "Just quan més
et necessitava" es va publicar en single a principis de 1979 i va arribar
al número 4 de les llistes del Billboard
al maig, on va estar dues setmanes i va romandre entre els 40 més venuts
durant 14 setmanes sent Disc d'Or
i va aconseguir el lloc vuitè a Anglaterra al setembre. D'aquest tema, una
composició del propi Randy Vanwarmer,
s'han realitzat diverses versions, destacant les de Dolly Parton, Daniel Selby
i el grup Smokie. La va
compondre conjuntament amb Tony Wilson
que era membre del grup Hot Chocolat
i va ser produït per Del Newman.
També la va gravar el mateix Tony
Wilson en un dels seus discs "Catch One". Vanwarmer va
declarar que va escriure la cançó després d'haver trencat amb una núvia quan
tenia 18 anys d'edat. Per cert un dels detalls que la fan més acollidora són
els sols d'arpa entre els versos segon i tercer de la cançó i que van ser realitzats
pel músic novaiorquès John B. Sebastian
que va ser el líder de The Lovin'
Spoonful. Randy Vanwarmer
va néixer a Indian Hills, Colorado, el 30 de març de 1955 i va morir el 12 de
gener de 2004 a
causa d'una leucèmia.
The Kelly Family són un grup vocal d'extrema qualitat
i ara els escoltarem a Un Toc
de Rock amb aquest
tema que us he
seleccionat i que
he tret de l'àlbum "Growin' Up" que van publicar l'any 1997. The Kelly Family son tota una
tropa: germans, pare, mare, tots canten i toquen en perfecta harmonia, si be i
des de ja fa uns quans anys en el grup sols donen la cara els nois i noies. The Kelly Family són un clan familiar
transhumant, un grup de nou germans i germanes nascuts als Estats Units,
Espanya, Irlanda i Alemanya. Tenen una àmplia
discografia amb un grapat d’àlbums publicats, en la majoria dels casos editats
per ells mateixos i venuts així mateix per ells mateixos, aixó en un principi,
fins que The Kelly Family van signar distribució a través d'EMI, entrant en el món de la
realitat comercial. No tots són els mateixos en cada un dels discos i a més
alguns dels germans com Paddy, Angelo, John, Maite i Kathy han gravat també en solitari. En
diverses ocasions han gravat cançons en castellà i aquí al programa ja hem escoltat
cançons seves en anglés i també en la nostra llegua.
Paul Carrack – I Can Hear Ray 2012
El teclista, cantant i compositor britànic
Paul Carrack va publicar l'any passat un nou treball discogràfic
titulat "Good feeling" que a Espanya es va publicar el 24 de setembre i del qual us he seleccionat aquest
tema que escoltarem ara a Un Toc de Rock i del qual
la discogràfica va escollir "When my little
girl is smiling"
com single promocional. Paul Carrack va néixer el 22 d'abril de 1951 a Sheffield i va formar part
dels grups Ace, Roxy Music, Squeeze i Mike & The Mechanics, però també té una interessant carrera en solitari. Quan Paul Carrack va abandonar
Roxy Music l’any 1980,
va publicar el seu primer àlbum en solitari titulat "Nightbirdque va passar desapercebut. L’any 1981, Glenn Tilbrook el convida a
unir-se a Squeeze, substituint
el pianista Jools Holland i també com a cantant. Els va deixar l'any 1982. Va treballar com a
músic de sessió en enregistraments i gires d'altres
artistes, entre ells The Smiths i The Pretenders i l'any 1985 s'uneix a Mike Rutherford
de Genesis per a un projecte
paral·lel anomenat Mike & The Mechanics, encara que ell i silumtaneament va treballar també amb Roger Waters i el grup Spin 1ne 2wo. Actualment Paul Carrack compagina els seus treballs en solitari amb els Mike & The Mechanics.
Paul Hardscatle – Feel the breeze 1994
L'any 1994 el segell Fonomusic
va publicar a Espanya un
CD del britànic Paul
Hardcastle amb el seu cognom per títol "Hardcastle"
i del que us he
extret aquest tema
que escoltarem ara a Un Toc de Rock
i que estava composat pel propi artista, així com la resta de cançons llevat del "Do it again" que era una versió dels
Steely Dan. Totes
les cançons van
ser produïdes i arranjades per Paul Hardcastle.
La veritat és que
al país Paul Hardcastle s'havia fet molt
popular en l'àmbit de les discoteques arran
de publicar l'any 1985 un maxi-single amb
el tema "19" el qual tractava sobre la guerra del Viet-Nam on l’edat mitjana dels
soldats nord americans morts va ser 19 i que també va gravar
en castellà. Per això
quan jo vaig rebre aquest àlbum em vaig
endur una veritable sorpresa
ja que aquest nou
CD estava carregat
de temes funky jazz
de molta qualitat, allunyats del so disc
al qual ens havíem
acostumat. Paul Hardcastle
va néixer a Londres el 10 de desembre de 1957. A més de cantant i compositor,
és tot un manetes
en qüestió de teclats i sintetitzadors. En
aquest disc compta
amb la col·laboració de diversos
saxofonistes, però en aquest tema el saxo és
Chris Snake David.
En el disc col·laboren també Caroline Dayley,
Jaki Graham, Imani,
Steve Menzies, Phil
Todd i Gary
Bernacle. La veritat és que Paul Hardcastle té dues vessants
musicals molt diferenciades,
ja que té 13
àlbums amb títol
en una línia discotequera i 16 que podríem
englobar dins el smooth
jazz, tots amb el seu cognom per títol i numerats,
aquest de 1994 va
obrir aquesta sèrie, va ser el
primer d’ells i la veritat
és que jo em quedo amb aquests.
Per cert a
"Hardcastle" es va
incloure la cançó "Maxine"
que va dedicar a la seva filla que va néixer l'abril de
1986. de fet té dos fills més, Paul Jr
i Ritchie nascuts
posteriorment.
The Moody Blues & The London Festival
Orchestra – The Night in white satin 1967
The Moody
Blues van ser una de les bandes pioneres del simfonisme britànic i encara que
la carrera de The Moody Blues està
marcada per el LP "Days of
Future Passed" i la cançó "Nits de blanc setí" que es el tema que us he seleccionat avui per que escoltem
tots junts a Un Toc de Rock, ambdós, LP i single de l'any 1967, la seva carrera
és amplíssima i plena de bons temes. Es calcula que The Moody Blues han superat els 70 milions de discos venuts a tot el món i van aconseguir 14 discos de Platí. Aquesta peça,
escrita per Justin Hayward que també va ser la veu solista, es va inspirar en
la “Sinfonía del nou mon” d’Anton Dvořák i compta amb el soport de la London Festival
Orchestra i el The Neapolitan Chord, es va gravar al novembre de 1967. El àlbum
va pugar fins el tercer lloc en les llistes del Billboard cinc anys després
d’haver-se publicat si bé a Anglaterra sols va arribar al lloc 19. Quan el single es va reeditar l’any 1973 va ser número 1 tant al Billboard
americà com a Regne Unit.The Moody Blues es van crear el 4 de maig de 1964 a Erdington,
Birmingham, per Ray Thomas, John Lodge i Michael Pinder que tocaven en el grup El Riot & The Rebels, als quals es van unir Denny Laine a la guitarra i que
posteriorment tocaria amb Paul
McCartney & The Wings, al costat del bateria Graeme Edge i el baixista Clint
Warwick. Encara que es van produïr canvis i quan es va publicar el seu
primer LP titulat "The magnificent Moodie", l’any 1965, el grup The Moody Blues l'integraven Graeme Edge (bateria i percussió), Clint Warwick (baix i veu), Denny Laine (guitarra i veu) que venia
del grup Denny Laine & The
Diplomats, Ray Thomas
(cantant, flauta i percussió) i Mike
Pinder (teclats i veu). El cantant de The Moody Blues en aquest tema va ser Danny Laine que quan va deixà el grup va ser reemplaçat per Justin Hayward.
Procol Harum – A white shade of pale 1967
Un altre dels grups
pioners del rock progressiu
i el simfonisme
britànic van ser Procol
Harum i ara
us porto a Un
Toc de Rock la
cançó més recordada, al costat de "Homburg" en la
seva carrera. "Amb la
seva blanca pal·lidesa", com
va ser traduïda a Espanya,
es va basar en un moviment de Bach i va ser
número 1 en Anglaterra el 8 de juny de 1967, el
mateix dia en què es va publicar i es va
mantenir sis setmanes en la
primera posició de les llistes d'èxits.
La cançó va ser composada
per Gary Brooker, Keith Reid i Matthew Fisher. Del
tema s'han realitzat moltes versions i a
Espanya una de les més rellevants és la
que van fer en castellà Los Pop Tops
liderats per Phil Trim, encara que la traducció
de la lletra deixa molt a desitjar. Els britànics
la van incloure en el seu primer àlbum "Procol Harum"
que es va editar el
12 de maig de 1967. La banda va
ser creada l'any 1967
per Gary Brooker i
Robin Trower que
militaven en el grup The Paramounts que
es van dissoldre l'any 1965,
al costat de Mattew Fisher (òrgan), Ray
Royer (guitarra) i David Knights (baix), comptant amb
el poeta Keith Reid.
A partir del
segon disc van començar els canvis en la
formació que es va mantenir en
actiu fins l'any 1977, encara
que van tornar a reunir-se
el 1991 i segueixen
treballant en l'actualitat, si bé ara són Gary Brooker,
Keith Reid, Geoff
Dunn, Matt Pegg,
Josh Phillips i
Geoff Whitehorn. El
bateria B.J. Wilson
que es va incorporar l'any 1968 moriria el 1990. Una curiositat:
El nom del grup va
ser triat pel seu mànager Guy Stevens,
prenent el del gat de Keith Reid i en llatí ve a
significar "més enllà
de les coses".
Percy Sledge – You got away with love 1994
Una de les principals
veus del soul més
romàntic ha estat
el cantant de color Percy Sledge, el gran
hit de la seva carrera
va ser "Quan un home
estima a una dona"
que a finals dels anys seixanta es va
convertir en tot un himne i a
l'amanyac seu es van bressolar moltes parelles.Tinc que reconeixer que en la història de la
música soul hi ha cançons "claus". Temes que per si sols parlen
de soul i que
són part de la història
de la música, però en moltes ocasions una
cançó d'aquest tipus
eclipsa la resta de la discografia d'un artista. És el cas de Percy Sledge al qual avui s’el vincula només
amb "When a Man Loves a Woman", però la quantitat de
discos que ha publicat és aclaparadora.
Passant de la
seva cançó de sempre, jo us he portat ara a Un Toc de Rock un altre que la he extret del CD “Blue night”, un disc sense
desperdici i molt recomenable produït per Soul Davis i Barry Goldberg que va
publicar el mes de juny de l’any 1994 i a Espanya va ser distribuït per Virgin
Records ja al juliol. La cançó va ser escrita per Pat Robinson i Rocky
Burnette. La veritat és que Percy Sledge, nascut el 25 de novembre de 1941 a Leighton, Alabama, oferia
una veu ideal per
les grans balades
del soul i al llarg de la seva carrera ha gravat
un munt d'elles.
Queen – One year of love 1986
Des de la
banda sonora del film "Els Immortals", la gran pel·lícula en la
irregular carrera de l'actor Cristopher
Lambert i que allèn les nostres fronteres es va títolar "The
Highlander", us porto aquesta gran balada en majúscules, tot un “peaso
cansión” que ens interpreta la banda britànica Queen, grup que liderava el malaurat Freddie Mercury i en la qual també es trobaven el guitarra i
compositor Brian May que era el
veritable líder del grup, el bateria Roger Taylor i el baixista John
Deacon. Freddie Mercury,
de veritable nom Farrokh Bulsara,
va néixer a Zanzíbar, Tanzània, 5 de setembre de 1946 i va morir a Londres a
causa d'una broncopneumònia, el 24 de novembre de 1991, l'endemà d'haver
explicat en roda de premsa que patia la SIDA. Queen es calcula que ha superat els 300 milions de discos venuts a tot el
món. Aquest tema s'havia inclòs en el "A kind of magic" i l'àlbum va
arribar al nº 1 mantenint-se en
les llistes durant 63 setmanes.
De fet aquest disc havia de ser la banda sonora de la pel·lícula, però Queen van incloure més cançons i el disc va passar a ser un treball de Queen
al marge dels singles que es van editar amb els temes del film. La
veritat és que el single va arribar al tercer
lloc al Regne Unit i va aconseguir el primer en 35 països. Degut a l'èxit de vendes del LP, Queen van emprendre el "Magic
Tour" amb entrades esgotades amb molta anticipació i que va recalar en
estadis a l'aire lliure d'Europa. Seria l'última gira de Queen amb Freddie Mercury. Una de les actuacions més recordades del Tour van
ser les dues dates que van realitzar a l'estadi de Wembley a Anglaterra, convocant 72.000 persones cada nit i venent-se les entrades en només sis
hores. Wembley és a més a més el
concert més recordat en la carrera de Queen,
s'havia utilitzat l'escenari més gran, la plataforma de llums més immensa, la
pantalla més gegant, coses que fins ara a l'estadi mai s’havien presenciat. El
rodatge dels concerts es va realitzar amb quinze càmeres, més un helicòpter,
per capturar preses aèries. Al desembre del mateix any es va editar al
"Live Magic", el seu segon disc en viu, en el qual recullen les millors
preses extretes dels concerts de Wembley, Budapest i el Knebworth Park que es
va realitzar el 9 d'agost de 1986, va ser l'últim concert de la gira i va
reunir 120.000 espectadors. Es
calcula que el "Magic Tour" va ser presenciat per més d'un milió de persones arreu del món.
Després de la gira, al començament del 1987, Roger Taylor i John Deacon
es van anar de vacances a Los Angeles i Brian
May va tractar de reordenar la seva vida personal. Freddie Mercury va aprofitar el moment
per treballar en el seu primer disc com a solista que es va editar el 23 de
febrer de 1987 amb "The Great Pretendre", un tema de The Platters, com single i donan-li
títul. És clar que realment no havia estat aquell el primer disc com a solista
de Freddie Mercury ja que
fent-se dir Larry Lurex, l’any
1973 va gravar un single amb els temes "I Can Hear Music" i
"Goin 'Back" i que eren dues versions. Curiosament, la veu en aquest
enregistrament no sembla la seva i és que, malgrat el seu alt to vocal, més de
vuit octaves, utilitzava sempre un aparell electrònic inventat per Brian May que alterava la seva veu i
li donava molta més brillantor. Precisament l'ús d'aquest aparell va ser la
causa per la qual George Michael
no va acceptar substituir a Freddie
Mercury en el grup i finalment va ser Paul Rogers (Free, Bad Company, etc.) el nou cantant de Queen, però els va deixar després
d'haver gravat quatre discos i haver fet unes quantes gires, crec que tots els
CD's son en directe.
Bill Whiters – Ain’t no sunshine 1971
En la carrera
d'aquest veterà cantant, guitarra i compositor de color destaquen tot un seguit de
cançons que s'han convertit avui en dia en clàssics del soul, tot i que val a
dir que Bill Whiers és molt poc conegut a casa nostra. William Harrison
"Bill" Withers
Jr. va néixer el 4 de juliol de 1938 a Slab Fork, Virginia. Algunes
de les seves cançons més conegudes són "Lean on Em", "Just the two of us", "Use
me", "Lovely Day" i "Grandma's Hands" al costat del
tema que escoltem avui a Un Toc de Rock
i que va publicar en single al setembre de 1971 i estava inclos dins de l’àlbum
“Just as I Am” amb producció de
Booker T. Jones i es va gravar a Memphis. Compta amb les col·laboraciones de Donald
"Duck" Dunn al baix i Al Jackson, Jr. a la bateria. En certa ocasió Bill Whiter va confesar que
s’havie inspirat en la pel·lícula “Dies de vi i roses” que van protagonitzar
Jack Lemmon i Lee Reminck, diritgida per Blake Edward l’any 1962. Es diu que és una de les cançons més versionades de l’historia.
Molt abas d’ell ja la havie gravat Otis Redding. De fet una de les primeres que es
van fer, després de que la treies Bill Whinters, la va gravar un jovenet
Michael Jackson, quan encara era negre i portava el pel d’escarola. Entre els
molts que l’han gravat es troven Wynona Judd, José Feliciano, Maroon 5, John
Mayer, Eva Cassidy, Joe Cocker, Neil Diamond i un grapat més de gent. Us
explicaré una curiositat, la cançó va ser feta servir a Australia per una
campanya publicitaria de prevenció del càncer.
Louis Armstrong – What a wonderful world
Va ser un dels
grans del jazz, cantant, trompetista i director de banda, s’el coneixia amb el
sobrenom de Satchmo. I jo em
vaig endur una sorpresa quan organitzan un concert d'OBK a Lleida, concretament a la discoteca Wonder, propietat del
amic Santi Palau, antic cantant
de pop als seixanta i que es va casar amb la Gelu,
vaig comprovar que un dels possibles punts de venta d’entrades era una botiga
de discos anomenada així Satchmo.
Aquest és un dels temes més populars de la seva llarga i brillant carrera i
m'ho van demanar, doncs aquí està. Louis Armstrong va néixer a Nova Orleans el 4 d'agost de
1901 i va morir a Nova York a causa d'un atac al cor, el 6 de juliol de 1971.
Va ser un dels que van aconseguir que el jazz deixés de ser música marginal i
gairebé folklòrica per esdevenir art popular i un gènere en majúscules. L’any
1922, quan les autoritats van començar a tancar els bordells de Nova Orleans i
els músics de jazz es quedaven sense treball, Armstrong es va unir a l'èxode de músics que es va produir cap a
Chicago, ell va incorporar-se a la Creole Jazz Band de Joe King Oliver com a segon cornetista . L'orquestra d'Oliver era, al començament dels anys
vint, la millor i la més influent agrupació de swing de Chicago, en una època
en què la ciutat era el centre del jazz, va ser en aquest moment quan la
popularitat d'Armstrong va
començar a incrementar-se de manera exponencial. Però el reconeixement
internacional li va arribar molts anys més tard quan va començar a gravar temes
cantats, sobretot gràcies a aquest que escoltem avui a Un Toc de Rock i el
"Hello, Dolly". Per els amants de las curiositats os diré que el
principal aeroport de Nova Orleans es diu Aeroport Internacional Louis Armstrong.
Barbra Streisand – Smoke gets in your eyes 2009
Aquesta cançó forma
part de la història de la música, clar que no
en la versió que ens porta ara Barbra
Streisand sinó en la que van realitzar l'any 1958 el grup vocal The Platters que
la van col·locar a
la primera posició del Billboard
i va ser número
tres a Anglaterra, però jo us he seleccionat
aquesta perquè ens
resulta molt més
propera ja que
es va publicar en un àlbum de la cantant nord-americana
titulat "Love is the Answer"
que es va editar l'any 2009 i que
estava ple de versions de bons temes, molts
d'aquells com
aquest, ja clàssics.
"El fum cega els teus ulls" va ser una composició de Jerome Kern amb lletra d'Otto Harbach que
la van escriure l'any 1933
per al musical "Roberta",
protagonitzat per Tamara Drasin i la
primera que la va gravar va ser
Gertrude Niesen que
la va publicar el 13 d'octubre de 1933. Posteriorment es
va incloure en la pel·lícula "Roberta"
que van protagonitzar Fred Astaire i Ginger
Rogers. La veritat és que s'han realitzat innombrables
versions amb artistes
de molt dispars estils,
des Nat King
Cole a Brian
Ferry, passant per
Ray Conniff, Jerry Garcia, Eartha Kitt,
Johnny Mathis, Cher,
Glenn Miller, Freddie
Mercury, Edith Piaf,
Caetano Veloso, fins
i tot Led Zeppelin. En total i comptabilitzades oficialment, jo en tinc localitzades
56 versions i
s'ha inclòs a la
banda sonora de 12 pel·lícules, l'última "Blue Valentine" que era de 2010. Barbra Streisand
es diu en realitat Barbara Joan Streisand,
però un error d'impremta en el seu primer disc li
va canviar el nom. Va néixer
a Brooklyn, Nova York,
el 24 d'abril de 1942, cantant, actriu, directora
de cinema i productora,
és una de les millors
veus femenines del
panorama musical nord-americà.
Té en el seu haver 30 Discos de Platí i
13 dels seus discos han estat multiplatí.
Frank Sinatra & Quincy Jones – Stormy weather
1984
I acabarem Un Toc
de Rock per avui
escoltant a La Veu, el
gran Frank Sinatra (Hoboken, 12 de desembre de 1915 - Los Angeles, 14 de maig de 1998), a qui se li deia Blue
Eyes, encara que la
meva cosina Glòria que el coneixia sempre afirmava
que eren lentilles.
La veritat és que va ser un dels personatges més
rellevants de la música del Segle XX, guanyador
d'un Oscar pel seu paper al film "D'aquí a l'eternitat". La cançó que
us he seleccionat,
tot un clàssic del
blues i jazz, es va incloure en el seu àlbum "LA is
my Lady ", amb els arranjaments, la
producció i la
direcció orquestral de Quincy
Jones (Chicago, 14 de març de 1933) (tot dos a la foto) i es va
publicar l'agost de 1984, sent un dels millors treballs
de Sinatra en la seva època més moderna. Compta amb un munt de bons
músics, pero vull destacar la tasca del guitarrista Lee
Ritenour.
"Stormy weather" va ser composada
per Harold Arlen i
Ted Koehler i la
primera que la va interpretar va
ser Ethel Waters al Cotton Club de
Harlem, l'any 1933, encara
que les versions més recordades van ser les
que van realitzar Lena Horne l'any 1941 i posteriorment, el
1955, la gran Billie Holiday, encara que existeixen més de quaranta censades
oficialment, però jo vull fer esment a una que va
realitzar Imelda May fa pocs anys i que escoltarem en
pròxims programa de Un Toc de Rock.
La frase que us he
seleccionat per tancar
el programa d'avui és de Camilo José Cela
que va manifestar:
"Les urnes donen el poder...
però no obligadament
aporten saviesa i
prudència"
Tancaré per avui Un Toc de Rock i jo fotré el
camp, si bé abans us deixaré amb bona companyia, la de la xarxa de emissores de
la Federació de Mitjans de Comunicació
Locals de Catalunya i totes aquelles que emeten el programa. No feu rés
que jo no farie, però sigueu bons i bones.
Apa! Ens veiem pel
món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario