Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes exposats en aquest blog,
Disposen d'un enllaç
per descarregar-sels,
sempre situat a peu de pàgina
Dins del viatge musical que realitzarem avui a Un
Toc de Rock per
la música dels records, per la banda sonora de
la nostra vida, ens quedarem
a la península Ibèrica, encara que això no és cert del tot, realitzarem també
una petita excursió fins
a l'Argentina, la terra dels meus pares i per
la qual sento una especial debilitat,
tot i la Kitcher.
Per tant i des de la xarxa d'emissores de la
Federació
de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya, obro la barraqueta, jo sóc Mario Prades i
us dire alló de...
Benvinguts a Un Toc de Rock
Greta y Los Garbo – Soy la que sufre por tu amor
1990

En diverses ocasions us he dit a
Un Toc de Rock que
Greta y Los Garbo
tenian la millor veu femenina del pop espanyol modern,
Beatriz González.
Greta y
Los Garbo es van crear a Valladolid l’any 1989 i eren
Beatriz González (
Greta) i les seves germanes
Belén i
Sara González fen els cors. Fins a l’any 1995, també va formar
part del grup
Ignacio Gómez (veu
i teclats). Aquest tema que escoltem avui per obrir el programa, es trobava en
el seu primer àlbum "Menuda fiesta", publicat l’any 1990, però no és
seva, és una bona versió de la cançó "Eleonor" dels nord-americans
The Turtles i que ja havien versionat
en els 60
Los Mitos i també
Miguel
Moreno y Los Dinos, això si,
amb el títol original que
Greta y Los
Garbo van reconvertir-lo en “Soy la que sufre por tu amor”. Gravaven per
al segell Fonomusic que els va recolzar, però era una discogràfica petita i ja
sabeu com funciona el negoci de la música a Espanya, la ràdio fórmula es mou
per diners. Jo recordo que vaig entrevistar a les noies de
Greta y Los
Garbo en una ocasió i va haver molt
bon rotllo entre elles i jo ja que eren molt simpàtiques i senzilles i es van
marcar una cançó a acapella plena de connotacions negres que em va fer lucinar.
Per cert que
Chenoa sempre s'ha
confessat una fan de
Greta y los Garbo.




Bars – Foc al cor 1994

Extreta des del seu tercer àlbum
“T'ho diré Mil Vegades” que Bars van
publicar l’any 1994, os porto una de les millors cançons d’aquesta bona banda a
caball del rock y el blues i que es van possar en marxa l’any 1987 si be no va
ser fins dos anys més tard que grabarien el seu primer LP amb el nom del grup
per títul “Bars”. Amb 7 discos a l'esquena i més de 15 anys de trajectòria profesional Bars segueixen en actiu, si bé estan
gairebé oblidats discogràficament i sembla que les noves generacions no volen recordar que
Bars van ser una de les millors bandes catalanes de la història, amb qualitat
demostrada al llarg dels anys si bé els embarassos de Montse Llaràs, la seva cantant, els va
apartar dels escenaris en massas ocasions. Bars eren als principis la cantant Montse Llaràs, junt a Xavier
Tomàs (bateria), Xavi Rubio
(harmònica i veus), Jordi Garròs
(guitarres) i Tony Moyà (baix).
Actualment i despres de cambis constants a la formació, crec que junt a Montse i Tony, els únics que queden, es troven Josep Maria Vilà "Koki",
Jordi Mourelo i Charlie Oliver.



La Unión – El San Francisco 1986

Des del que és en la meva opinió
el millor disc de
La Unión, el "4 x
4" publicat l’any 1986, os porto aquesta cançó. Va ser un àlbum amb
seqüela. Als pocs mesos de la publicació i per donar suport a la gira, Wea va treure
un Mini-LP de
La Unión amb cançons
del "4 x 4" gravades en directe i amb una diferència significativa en
la portada, les calces blanques de la model de la foto havien desaparegut, però
no és que fos sense roba interior, és que s'havian "
esborrat" de la
imatge. Aquest Mini-LP de
La Unión no va
sortir a la venda, es va utilitzar només per a promoció a nivell premsa i
mitjans selectius i Sabeu una cosa? A mi m'ho van enviar i encara el tinc en perfecte estat. És
peça de coleccionistes.
La Unión eren
inicialment
Rafa Sánchez,
Luis Bolín,
Mario Martínez i el teclista
Íñigo Zabala que el va deixà per incorporar-se com ejecutiu al
segell Wea. El seu primer hit va ser "Lobo Hombre en París" amb
producció de
Nacho Cano i sobre
una obra de
Boris Vian.
La Unión
han venut més de
2 milions de discos, rebent l’any 2006 un
doble disc de
diamant per la seva carrera discogràfica. Aquest LP va ser
disc de platí. Us explicaré una
anécdota. A finals dels 80
La Unión van
participar en un
Gran Musical de la
Cadena SER que
es va celebrar a l'Avinguda dels Màrtirs, a

Reus, era gratuït. Ells només van
ser entrevistats, al costat d'altres molts artistes que van realitzar curts
play-backs, però els que si actuaven eren
Toreros Muertos. Amb
Mario,
Luis i
Rafa va vindre
Pablo
Cubells, cap de promoció a Catalunya de
WEA i que a més havia estat,
quan es dedicava a això, el
primer disc-jockey que va gravar un disc de mescles
en sessió, abans de
Mike Platines
i
Javier Usia i molt abans de
Tony Peret i
José María Castells, tots quatre amb allò dels "Max Mix".Doncs bé, quan després d'haver estat realitzant fotografies del concert a
l'escenari estàvem parlant
Pablo i
jo a la zona de back-stage, darrere de l'escenari, una ampolla de vidre de
Coca-cola,
de les antigues, va caure del cel sobre el seu cap i es va

trencar...
l'ampolla, el cap per sort no, però jo amb el meu cotxe vaig tindre de
portar-lo fins a l'
Hospital de Sant Joan de Reus. Allà i mentre es trobava a
urgències realitzant-le la cura se'ns van reunir
Rafa,
Mario i
Luis i vam tenir l'oportunitat,
macabra això si, de conèixens millor. Pel que sembla el culpable va ser un
gamberro situat entre el públic que va llançar l'ampolla en un arc aeri amb tan
mala sort que en arribar a terra va ensopegar amb el cap del pobre
Pablo Cubells. Faig broma, però podia
haver estat molt seriós, mai es va descobrir qui havia estat. De fet no se ni
tan sols si es va investigar o es va presentar denúncia. A la foto feta a una festa de caps de promoció de les discogràfiques amb oficina a Barcelona
,
Pablo es el tercer per la dreta.






Marlango – Lo que sueñas vuela 2012

L'últim disc del tercet Marlango, el seu cinquè àlbum d'estudi, editat el
17 d'abril passat, es titula
"Un día extraordinario", amb
els textos de les cançons íntegrament en
castellà. Fins ara els discos de Marlango estaven interpretats en
anglès. D'aquest últim disc us
he extret aquest tema que escoltem ara a Un
Toc de Rock. La
producció ha estat a càrrec
de Suso Saiz. Marlango
està liderat per la cantant i actriu Leonor Watling, juntament amb Alejandro Pelayo i Óscar Ybarra.
Van prendre el nom de Marlango del text d'una cançó del novaiorquès nascut
a Califòrnia Tom Waits.
El seu primer
àlbum que va ser Disc d'Or, es va
titular com ells "Marlango", es va publicar l'any 2004 i igual que pràcticament tota la seva obra, té influències que van del rock al
jazz, passant per la música
de cabaret i el pop. L'any 2007 es van encarregar de posar música i veu
per l'espot de la campanya
nadalenca d'El Corte Anglès, dirigit per
Federico Brugia, versionant
el tema "My Favourite Things" de Julie Andrews.
Realment aquest nou disc és el sisè de la
seva carrera ja que l’any 2010
Marlango van publicar un CD en directe.
El tercet Marlango
Nina – Tot queda enrera 1995

Inicialment va ser cantant d'orquestras.
Nina va militar a l'
Orquestra Costa Brava, la
Janio
Martí
Orquestra i Cors i també l'
Orquestra
Caravana-Xavier Cugat. Va ser hostessa del "Un, Dos, tres" i
es llançà en solitari fitxan per EMI i representant-nos en el
Festival d'Eurovisió l’any 1989 amb la cançó
"Nacida para amar" (single amb la cançó a sota).
Nina va treure discos molt comercials
fins que es va desenganyar de tot i va tornar a les seves arrels
jazzístiques-country amb aquest CD titulat "Començar de Zero", un títul
molt al-legoric i que
Nina va
publicar per Picap amb totes les cançons cantades en català i en el qual, entre
d'altres, trobavem la peça que li donaba títol i que era una composició dels
músicos brasilenys
Ivan Guimarã es Lins
i
Vitor Martins, ja l’hem
escoltat a
Un Toc de Rock, pero
jo ara us porto una de les que millor van funcionar del CD, es tracte d’una
versió del clásic dels
Eagles “New
kid in Town”, adaptada al català per
Lluis
Gavaldà de
Els Pets. La
producció d’aquest CD va estar a carrec del recordat
Marc
Grau i de
Toni Saigi “
Chupi”. Els músics que aconpanyan a
Nina en aquesta cançó son
Marc Grau (guitarres),
Toni Saigi (órgue i piano),
Ángel Celada (bateria),
Sergi Riera (baix),
Pedro Javier González (guitarra
espanyola),
Nau Mercader (pandereta)
i
Carme Canela als cors. Després
per
Nina va arribar una bona
carrera com a actriu de culebrons a
TV3,
destacan el seu paper al culebron "Nissaga de poder" i la de directora
del nefast
Operación Triunfo on
va repudià de les seves arrels musicals i es va ficar de ple en el
"bussines" més comercial i sense cap respecte pels artistes. Això si,
el programa ha estat des de el principi una fàbrica de pasta gansa per a
La
Trinca i els seus aláteres.
Nina va ser la protagonista del musical "Mamma mia". El
seu nom és
Anna Maria Agustí Flores
i va néixa a Lloret de Mar, l'1 d'octubre de l’any 1966. Jo estic convençut que
Nina,
Laura Simó,
Carme Canela
i
Mone, son les millors veus
femenines catalanes que actualment podriem englobar dins del jazz i el blues.

Cafè París – Mil paraules 1994
Cafè París van ser un grup creat a Reus que va tenir una més aviat
curta carrera professional tot i que eren una banda de qualitat que fusionava
pop, folk i tocs jazzístics i que van editar un sol àlbum titulat com el grup
"Cafè París" que va publicar el segell Tram l'any 1994. Té bones cançons
i en altres programes escoltarem alguna més.
Cafè París estava integrat per
Tzito Luri (cantant),
Dani
Albero (teclats i piano),
Xavi
Pié (saxos),
Kike Colmenar
(bateria i percussions),
Xavi Macaya
(violí i viola) i
Pepe Sàez
(baix). El disseny de la portada del CD va ser de
Quim Mallafré i la producció va estar a càrrec de
Cafè París, és a dir, ells mateixos.
El CD es va gravar a l'agost de 1993 en els
Estudis Jan Candela de Barcelona. "Mil paraules" va ser
una composició de
Dani Albero
que de fet, va compondre gairebé totes les cançons del CD. En aquella època els
portava una empresa de Valls,
Batall
Gestió Cultural, uns bons amics.
Sau – No he nascut per militar 1989

Ara us porto a
Sau que van ser el millor grup de pop-rock en
català de la història. Ells i
Sopa de
Cabra van consolidar la qualitat de la música que es feia des de
Catalunya i per a Catalunya. La revàlida va arribar amb el macro concert
celebrat el 14 de juny de 1991 en el
Palau
Sant Jordi on també van estar
Els
Pets i els ja desapareguts
Sangtraït.
Ningú s'esperava el resultat, però el recinte es va omplir de gom a gom.
Desprès va ser el “Concert de mitjanit” a la
Monumental de Barcelona
també plena fins la bandera i on a més de la col.laboració de
Luz Casal,
Sau van comptà amb el
guitarra canadenc
Robbie Robertson que
va ser membre de
The Band,
Phil Manzanera que havie tocat amb
Explorers i
Roxy Music, junt a
Carlos
Segarra i
Dani Nel-Lo,
membres de
Los Rebeldes.
Sau eren
Pep Sala i
Carles Sabater
Hernández que va néixa el 21 de setembre de 1962 a Barcelona i va morir
el 13 de febrer del 1999 a

Vilafranca del Penedès a causa d'una aturada cardiorespiratòria, després d'un
concert. Sempre resulta dolorós asabentar-se que una persona a qui admires per
la seva vida professional ens deixa, però si a més a més és un amic encara és
més dur. Tant ell com
Pep eren
bons amics meus i avui recordem a
Sau i
a
Carles a
Un Toc de Rock amb aquesta cançó, des
de la xarxa d’emisores de la
Federació de Mitjans de Comunicació Locals de
Catalunya. Per cert que quan van tancar les
casernes militars
de l'Avda Catalunya, a Tarragona,
Sau va
realitzar el concert de tancament dels locals, va ser una cosa molt anecdòtica
ja que un dels principals hits de
SAU es
aquest "No he nascut per militar", incous en el seu segon dis titulat
“Per la porta de servei”, publicat l’any 1989. I per cert, des de fa set anys
jo visc just al davant d'on hi havia les
casernes. Mira que bé!




Ana y Johnny – Yo también necesito amar 1976

Els 70 musicalment a Espanya va
ser comercialment la dècada dels solistes, duos i trios. Els grups van sent
deixats de banda. Entre els duos destacan
Ana y Johnny.
Ana Sánchez
havia nascut a Màlaga el 1950 i
Juan
Enrique De Pena a Madrid l'any 1949. Van formar part del trio
Los Magos de Oz, que es va fundar l'any
1968 i als que no hem de confondre amb el grup
Mago de Oz, molt més recents. Quan es van dissoldre el 1973, la
parella que s'havia casat l'any 1970, es van llançar com duet a l’any siguent.
Comercialment funcionaren molt bé, sobretot gràcies a aquest tema que sona avui
a
Un Toc de Rock i que va ser el
seu primer treball amb la multinacional CBS encara que ja havien tret un parell
o tres de singles per al segell GMA. Ella tenia una potència de veu adequada
per al heavy i ell es trobava a cavall entre la música melòdica italiana i
també l'espanyola. La conjunció de les dues maneres d'entendre la música va ser
oportuna i van sorgir altres èxits com "Y te amaré”, “Quisiera ser un
caballo”, “Y Me Diste Tanto Amor", sense oblidar "Yo también

necesito amor" que escoltem ara i que és va editar en single l'any 1976. Per cert, els sols de guitarra en aquesta cançó els fa
Armando de Castro que després formaria part de
Barón Rojo. Abans d'acabar la dècada
Ana y Johnny van deixar la
música, es van muntar una botiga d'instruments musicals a Madrid i
Johnny es va dedicar també a
compondre, entre d'altres per
Manolo
Galván i
Coz. Jo penso
que si no fos per que tenien contracte amb una multinacional, el
rock dur que
va sortir durant els anys 80 hagués estat un mercat on s'haguessin mogut molt
bé, però per a les multinacionals del disc qualsevol canvi d'estil es una cosa
que els costa massa acceptar-ho, ells decideixen quin tipus de música has de
fer.
Luz Casal – 18 años 2007

Aquesta preciosa cançó amb una
temàtica políticament molt incorrecta, es trobava en l'àlbum "Vida
tòxica" que la cantant
Luz Casal va
publicar després d'haver superat el càncer. Desgraciadament l'any 2010 vam saber que el càncer
s'havia reproduït una altra vegada i Luz Casal tornava a lluitar amb la seva greu
malaltia. La veritat es que
Luz es tota una lluitadora i estic segur que s’en
sortira, aquest es el meu desitg. El tema d'aquesta cançó tracta sobre les relacions entre un noi de 18 anys i una dona
que, com diu en la lletra, té "
El doble de años que él", un tipus de relacions que casi sempre acostumen a acabar com "
El Rosari de l'Aurora". Es clar que quan es tracte de

relacions dona amb noi més jove resulta curios i hasta fa gracie, es clar que quan es tracte d'un home amb una noia més jove la cosa cambia, es parla del tema diners, etc. i jo no se ben bé per qué.
María Luz Casal Paz va néixa a
Boimorto, la Corunya,
el 11 novembre, 1958 i malgrat el que es va estar parlant durant molts anys, no
tenia cap parentiu amb
Tino Casal.
Aquesta cançó s’ha tornat a incloure, regrabada de nou, al disc que
Luz Casal
va editar l’any passat i titulat "Un ramo de rosas", una mena de
doble recopilatori de grans èxits regravats la majoria d'ells i també va
incloure tres cançons noves, però el to de veu de
Luz Casal ha canviat. Es clar que la cançó, molts anys abans, ja l'havie gravat la cantant italo-francesa
Dalida.
Cánovas, Rodrigo, Adolfo y Guzmán (CRAG) – Señora
azul 1974
Juan Robles Cánovas,
Rodrigo
García,
Adolfo Rodríguez i
José Mari Guzmán, han publicat
només tres LP's i dos recopilatoris, així com un CD al 1994 on només eren tres.
Cánovas, Rodrigo, Adolfo y Guzmán,
als que es coneixía com
CRAG no
van tenir l'èxit que es mereixien i es que a la música que surgia a Madrid als
70 i durant els 80 hi havien dos separacions, els que sabien tocar i els que
solsament li posaven ganes i glamour. Els que en sabien de tocà eran criticats i tildats de massa comercials. Amb el temps
CRAG han estat reivindicats per la qualitat de la seva música, les
lletres i les harmonies vocals i comparats amb
Crosby, Still, Nash and Young, fins al punt que "Señora
azul", el seu primer disc i que escoltem ara, és considerat una de las
millors cançons de la història del pop espanyol. De fet
CRAG van ser el primer
supergrup del rock espanyol. Tots quatre músics eren veterans amb experiència,
Cánovas havia estat bateria de
Los Modulos i de
Franklin,
Rodrigo provenia dels
Pekenikes,
Adolfo havia estat cantant i
guitarra de
Los Íberos i
Guzmán, juntament amb
Rodrigo i els germans
José i
Manuel Martín, havien format part del grup
Solera.
Guzmán crearia
més tard
Cadillac. “Señora azul”
donava títul al primer LP de
CRAG,
editat per Hispavox l’any 1974 i va ser escrita per
Rodrigo García. Es va dir que la cançó era una crítica contra la
dictadura franquista i això els va portar problemes, però en realitat ells
havien volgut posar a parir als crítics musicals de l'època i així ho va esplicar
Rodrigo García anys més tard.
Alberto Bourbon – Uniforme de franela
Escoltarem ara a
Alberto Bourbon que són paraules
majors. Un altre dels cantautors sorgits en els 70 que van treure discos molt
interessants, però que no va tenir la repercussió que la seva qualitat es mereixia.
Aquest tema d’
Alberto Bourbon es trovaba al àlbum "Años de amor" i va
ser el últim single que va publicar, té una lletra molt bona on ens parla
d'amors de joventut, records del passat i tot i ser la millor cançó de la seva
carrera, no hem d'oblidar-ne altres com "Antes de ti no hubo antes"
que es va vendre molt millor. El cantautor
Alberto Bourbon era fill d'un diplomàtic francès assentat a
Espanya i es va quedar al nostre país. Quan
Alberto Bourbon va deixar els escenaris no va

abandonar la música
i es va dedicar a compondre bandes sonores, entre elles "Memorias de
Leticia Valle" l’any 1979 o "El jardín secreto" al 84 i
Alberto Bourbon també va compondre per
a altres cantants, entre ells
Massiel,
Rocío Jurado,
Mocedades,
Marisol,
Nydia Caro,
Donna Hightower i molts més. Va
publicar
7 singles, el primer d’ells l’any 1968 i l'últim que és el que estem
escoltant ara a
Un Toc de Rock, el 1975 i també dos LP's. Per cert, una altra
de les seves grans cançons amb una lletra molt interessant és "Cuando
seamos viejos" que escoltarem un altre dia. Crec que
Alberto Bourbon ja va
morir, però no us ho puc assegurar ja que a internet hi ha molt poca informació
d’ell. La seva obra ha estat recuperada pel segell Rama Lama en un doble CD
molt recomenable.
Cacho Castaña – Septiembre del 88 2003

Marxem cap a l'Argentina i en el
nostre viatge musical d’avui farem una paradeta per escoltar una de les grans
veus argentines,
Cacho Castanya,
un home a cavall del pop i el tango amb una discografia amplíssima i en la qual
destaca la cançó “Garganta con arena” que va dedicar al gran cantant i
compositor argentí
Roberto Goyeneche
"
El Polaco". Es diu
veritablement
Humberto Vicente Castagna,
però es conegut com
Cacho Castanya. Va
néixa l'11 de juny de 1942 en el barri de Flores, al seu Buenos Aires Querido,
ciutat a la qual ha cantat i molt.
Cacho Castaña ha
guanyat
quinze discos d'or i
quinze de platí, compost més de
2.500
cançons i ha enregistrat unes
500. També ha treballat en un munt de
pel.lícules i séries de televisió com a actor i ha compost
4 bandes sonores. A
Un Toc de Rock sempre hem sentit una
certa debilitat per
Cacho Castaña, aquest gran cantant que ara feia temps que no
escoltàvem. A mesura que va sonant la cançó que us he seleccionat, anem veient
com un amic que escriu una carta a un altre que ha emigrat d'Argentina a
Italia, va canviant la seva manera de veure les coses. Després de caure-li el
mate sobre la carta, els conceptes canvien ja completament i el pessimisme dóna
pas a l'esperança. La peça donava títul a un álbum que
Cacho Castaña va editar l’any 2003.
Luis Eduardo Aute – Somnis de la plaça Rovira 2010
En diverses ocasions, no masses, Luis Eduardo Aute ha
gravat en català i és que quan la seva família va tornar de Filipines, van residir al barri de Gracia de
Barcelona, tal com ens explica
ell mateix en el text d'aquesta cançó, l'única en la
llengua de Mossèn Cinto que es va incloure en el seu CD "Intemperie", publicat l'any 2010. De fet Aute xapurreja català, no
gaire bé, és clar, però el parla i és tot
un detall. Jo recordo el concert que va celebrar a la Monumental
de Barcelona cobrint les dates que va deixar
vacant Miguel Ríos quan va suspendre la
gira "Rock en el Ruedo" i
quan Aute va sortir a l'escenari va explicar que estava molt content de
ser-hi i ho va
dir en català, ficant-se en
aquell mateix instant al públic
assistent a la butxaca. En el back stage
em vaig trobar a l'amic Carlos Tena, feia temps que no
ens vèiem i
sense donar-me temps
a dir res em va ficar al camerino d'Eduardo per
"presentármelo", clar
que mentre Eduardo i jo ens feiem un fart de riure davant la sorpresa de Carlos, li
vam tindre que explicar que ja
feia temps que ens coneixíem. Cantautor,
músic, director de cinema, poeta, escriptor, pintor i jo que se quantes coses
més,
Luis Eduardo Aute Gutiérrez
va néixa a Manila, Filipines, el 13 de setembre de 1943 A principis dels 60 va
formar part de
Los Sonor,
Los Tigres,
Los Pekenikes i uns quans grups més, fins que va començar a gravar
les seves cançons.
Amaya Uranga amb Joan Manuel Serrat – Palabras de
amor 1986

Per concloure
Un Toc de Rock per
avui, us porto las maravellosas “Paraules d’amor” una de les més
recordades cançons de
Joan Manuel
Serrat i una de les millors de la seva llarga i fructífera carrera.
Doncs bé, avui a
Un Toc de Rock
us porto aquesta versió en què escoltareu al
Noi del Poble Sec cantant-la en
castellà. Aixó si, acompanyan a
Amaya
Uranga, una de les millors veus femenines de la història del pop
espanyol, nascuda a Bilbao el 18 de febrer de 1947 i de nom complet
Maria Icíar Amaya Uranga Amézaga. Va
formar part de
Mocedades fins l’any
1984, quan es va llançar ja en solitari i va ser substituida al grup per
Ana Bajerano.
Amaya Uranga va debutar
amb el seu àlbum "Volver" que es va publicar l’any 1986 i en el que
trobàvem aquest tema que escoltem ara i en el que va comptar amb la
col.laboració del mateix
Joan Manuel
Serrat.
Amaya va gravar en
total sols quatre discos en solitari i després al costat d'antics components de
Mocedades i germans seus, va
formar
El Consorcio amb els
quals ha gravat 6 o 7 àlbums més.
Mario Prades amb Joan Manuel Serrat i la cantant Mara Castel
La frase per tancar la barraqueta d’Un Toc de Rock
per avui la va fir el economista aragones Leopoldo Abadia, un home amb un agut
sentit de l’humor que va dir parlan de la crisis:
“La crisis ancara no ha tocat fons. Acabarà
quan Deu ho volgui, però sembla que ancara no ho vol”
Conclou per avui Un Toc de Rock, tanco la
barraqueta, foto el camp i us deixo amb companyia de la xarxa de emissores de la Federació
de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i tothes aquelles que emeten el programa. Tancó
Un Toc de Rock, ens retrovarem en el proper programa.
Apa! Ens veiem pel
món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario