Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes exposats en aquest blog,
Disposen d'un enllaç
per descarregar-sels,
sempre situat a peu de pàgina
Avui Un Toc de Rock
tindrà un caire molt negre i americà, i no es tracta que anem a parlar
de política ni del
futur del país, el panorama
serà molt negre
perquè aquest és
el color de la pell de tots els artistes
que escoltarem en
el programa de avui que tindrà
rock, blues, soul,
funky, so Filadéldia,
etc. i que
us arriba des de
la xarxa d'emissores de la Federació
de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya. Per
tant i sense perdre més el temps
ens posem en
marxa i escoltant tot un incunable, després estarem sis dies a
la carretera, pero aixó serà després ara...
Benvinguts a Un Toc de Rock
Little Richard & Jimi Hendrix – Funky dish rag
1972
Aquest tema amb el què obro Un Toc de Rock és tot un
incunable. La unió de dos grans pioners
de la música, d'una banda el que va ser conegut com La Reina del Rock’n’Roll, el cantant i pianista Little
Richard, del qual van parlar la temporada passada
i vam escoltar també temes seus. D'altra
banda i quan començava, el genial guitarrista esquerrà
Jimi Hendrix va
formar part de la banda d'acompanyament
de Little Richard i junts van gravar
uns quants temes
que moltes dècades
després van ser recuperats
i editats al
nostre país per Barsa Promocions, ja
a finals dels 90 ,
com el que eren, una
part de la història musical.
És clar que es
tractava de la reedició d'un àlbum que no es va publicar a
Espanya en el seu moment, però si als Estats
Units. L'àlbum es
va titular "Friends From
The Beginning", es va editar l'any 1972 i estava signat per Little Richard &
Jimi Hendrix. No
recordo la data de la seva
publicació, però va
haver de ser a mitat de l'any. Per sopossat va ser
un disc póstum per el guitarra. Aquest tema
que us he seleccionat
és instrumental i
llueix el treball de "La
Reina" (5 de desembre de 1932), de veritable nom
Richard Wayne Penniman,
al piano i Hendrix
(27 de novembre de 1942 - 18 setembre 1970), de veritable nom Johnny Allen
Hendrix, a la guitarra. La veritat es que al llarg dels anys s'ha anat reeditant amb títols diferents i cançons canviades de lloc.
Taj Mahal – Six day on the road 1969/1970
Jo vaig descobrir a aquest gran
guitarrista de color quan l'any 1970 es va publicar l'àlbum "Llena tu
cabeza de rock", un doble
LP amb la imatge
del violinista de Flock en portada que
es va vendre a preu de simple, una cosa molt a tenir en compte avui en dia per les cases de discos ja que la
manera de vendre més és baixar el preu,
no pujar-lo. Aquest
disc va ser la carta de presentació del segell CBS a Espanya. Fins
aquell moment els seus vinils, escassos al
país, havien estat distribuïts per Discophon.
Un altre dia us parlaré d'aquest doble
disc que va representar per a la immensa majoria
descobrir bona música
i artistes pràcticament
desconeguts a Espanya. "Llena tu
cabeza de rock" va incloure
aquesta cançó que
escoltem ara a càrrec de Taj Mahal i que originalment es
trobava en el seu àlbum "Take A Giant
Step" que havia
publicat l'any 1969. Taj Mahal va néixa
al novaiorquès barri
de Harlem, el 17 de maig de 1942, però es va
criar a Springfield, no el dels Simpson, es
tracta del de Massachusetts.
Va créixa en un ambient
ple de música ja
que la seva mare era
membre d'un cor gospel
local i el seu
pare era arranjador
de jazz i pianista.
Taj Mahal va
començar l'any 1964 i
segueix en actiu. Per cert, a més de cantant i guitarrista,
també toca banjo,
piano i harmònica i durant un temps va formar part del grup català OM.
John Lee Hooker – One bourbon, one Scoth, one Beer
1966
Un dels mites i
figures més importants
del blues va ser el
cantant i guitarra John Lee Hooker.
El Mestre va crear un estil especial de tocar, rústic
i primitiu, però
dins de la seva simpleza
contundent i impactant. Al principi John Lee Hooker que cantava i tocava la guitarra, s'acompanyava
amb cops de peu
a manera de percussió i amb la seva forma
de cantar, mig parlant, amb connotacions de rap,
encara que no existia l'estil com tal, es va
convertir en la seva carta de presentació. Més tard
ja es va instrumentar completament i es va envoltà de músics que l'acompanyaven.
Aquesta cançó que
escoltem ara va ser composada per Rudy Toombs
i el primer que la
va gravar va ser Amos Milburn l'any 1953. John Lee Hooker la va
gravar per primera vegada a Chicago l'any 1966 i
en l'enregistrament trobem a John
Lee Hooker (veu i guitarra), Lafayette
Leake (piano), Eddie "Guitar" Burns (guitarra), Fred
Below (bateria) i un baixista del que
no recordo el nom. La cançó va ser publicada l'any 1966 dins l'àlbum "The Real Folk Blues", encara
que posteriorment el Mestre la va incloure en diversos discos tant
d'estudi com també
en enregistraments en directe, entre ells la trobàvem al CD "Chill out". John Lee Hooker va
néixa a Coahoma County, Mississipí, el 22 d'agost de 1917 i va morir a
Los Altos, Califòrnia, un 21 de juny de 2001. Aquest
tema tornaria a
pujar a les llistes quan va ser versionat
per George Thorogood l’any 1977 i molt
més recentment l'ha
gravat John Lee Hooker
Jr, fill del genial
mestre del blues que
segueix els passos del seu
pare i la va
incloure en l'àlbum "Blues
With a Vengeance
", publicat l’any 2004.
Solomon Burke – Sweet spirit
També aquest
tema us ho extrec d'un recopilatori en aquest cas "The Definition of Soul Solomon
Burke" que Solomon Burke, aquest home de gran envergadura però
al que la seva edat el va obligar a actuar assegut els últims anys de la seva
vida, va publicar l’any 1997 mitjansan el Sewell Virgin. Va ser nomenat El Rei del Soul després de la mort d'Otis Redding. Solomon Burke va néixa
el 21 de març de 1940 a
Filadèlfia, Pennsilvània i va morir a l'aterrar el seu avió a l'aeroport
d'Amsterdam, Holanda, el 10 d'octubre de 2010, quan es disposava a començar una
gira per Europa. Per cert Solomon Burke va començar com a predicador. Aquest tema va ser el
seu gran èxit, però es tracta d'una versió d'un clàssic del country. Publicar
més de 40 àlbums. Solomon Burke va ser pare de 21 fills (14 filles i 7 fills), va tenir 90
néts i 19 besnéts. L’any 1964 va escriure i va gravar "Everybody Needs
Somebody To Love" que en els 70 van tornar a posar en les llistes The Blue Brothers. Aquesta cançó que escoltem ara va
gravar-se originalment en els Atlantic Records Studio de Broadway, Nova York, el
13 de desembre de 1960 i es va publicar l'any 1961, era un tema del cantant
de country Virgil "Pappy"
Stewart.
Wilson Pickett – In The midnight hour 1965
La veritat és que
Wilson Pickett que
va començar a ser conegut quan
era cantant del grup
The Falcons, és
un altre dels grans del soul i encara que no va arribar a l'altura del Rei, Otis Redding,
li va anar a la saga gràcies sobretot a "La
terra de les Mil
Danses" , "Mustang Sally" i
aquest tema de Wilson Pickett que us he
portat avui a Un
Toc de Rock i
del qual a l'Espanya
dels seixanta es va realitzar una
magnífica versió a
càrrec del grup gallec Los Tamara. Va
ser composta per Wilson Pickett i Steve Cropper en una habitació del Lorraine Motel, a Memphis, el mateix on seria assassinat Martin
Luther King a l'abril
de 1968. Va ser el primer èxit de Wilson
Pickett al segell
Atlantic i la
cançó va aconseguir el lloc 21 en
les llistes de
pop i el primer a les de R & B del Billboard.
És un tema que
ha estat molt
versionat, destacant les que van realitzar Martha
Reeves & The
Vandellas, The Doors,
Jackie Wilson, Echo
& The Bunnymen,
The Jam, Roxy
Music, Johnny Thunders,
Johnny Rivers i
un munt més de
gent. Wilson Pickett va néixa el 18 de març de
1941 a
Prattville, Alabama i va morir el 19 de
gener de 2006
a Reston, Virgínia,
a causa d'un atac de cor.
Eddie Floyd – Knock on wood 1967
Aquest tema, el gran èxit
en la carrera del cantant de color Eddie Floyd,
va donar títol al
seu àlbum de debut, publicat
l'any 1967 pel segell Stax Records i és el seu single més
recordat actualment, va arribar al lloc 28 en
les llistes de
pop del Billboard i al primer lloc en les
de soul. La cançó va ser escrita per
Eddie Floyd i Steve Cropper. Va ser
versionada gairebé simultàniament per Otis
Redding i Carla
Thomas que la van
interpretar a duet en
el disc "Queen &
King", però al
llarg dels anys ha estat interpretada
i gravada per
altres, destacant les versions realitzades
per Brian May quan
formava part del grup
1984, Archie Bell
& The Drells,
Wilson Pickett, David
Bowie, Ike &
Tina Turner, Cher,
Buddy Guy, Michael
Bolton, Seal o
Ami Stewart que
de fet és qui millor la va col.locar en
les llistes ja
que la versió de la cantant va pujar el primer lloc. El cantant de color Eddie
Floyd va néixa a
Montgomery, Alabama, el 25 de
juny de 1937, va ser el fundador del grup The
Falcons amb els que també va militar Wilson Pickett.
Per cert, crec
que Eddie Floyd encara segueix en actiu,
però no puc assegurar-ho.
Otis Redding – Fa-Fa-Fa-Fa-Fa 1966
I ja que parlàva d’Otis Redding, l'escoltarem. Va ser l’indiscutible Rei
del Soul, però també li deien Mr
Putiful. Nascut a Geòrgia el 9 de setembre de 1941, Otis Redding va morir en un
accident d'aviació el 10 de desembre de 1967, al costat de diversos components
de la seva banda d'acompanyament The
Bar-Keys, només tenia 26
anys d'edat. El cantant de color volava en una avioneta Beechcraft 18 sobre el Llac Monona, a Madison, Wisconsin. La causa
de l'accident no va ser determinada amb precisió, encara que es va parlar d'un
error mecànic. De fet del grup The
Bar-Keys només es van salvar James
Alexander i Ben Cauley que no van volar.
Curiosament el major èxit en la carrera d'Otis Redding va ser el single "Sittin 'on the dock of the
bay" que ja havia gravat abans de morir, però que es va posar a la venda
un mes després de l'accident. Va ser el seu disc pòstum. Els seus començaments
també són molt interessants ja que va començar acompanyant a Johnny Jenkins i en una sessió
d'enregistrament d'aquest per a la Stax, com quedaven diverses hores lliures i estaven pagades, el productor Jim Stewart (co-propietari de Stax)
va decidir que podien aprofitar-se, sense cap cost, per que Otis Redding gravés dos temes, un
d'ells va ser "These Arms Of Mine", el seu primer èxit. La seva veu
passava de ser acariciadora i vellutada a fort i punyent, això li va donar una
amplitud de registres que el va convertir en el que va ser, un Rei. En els seus inicis també va anar
amb la banda de Little Richard. El tema que escoltem “Fa-Fa-Fa-Fa-Fa”, es va
publicar en single l’any 1966 i va aconseguir el lloc 29 en les llistes de pop i el 12 a
las de R & B, als Estats Units, a Anglaterra va arribar al lloc 23. Es van incloure a l’àlbum “Complete & Unbelievable: The Otis
Redding Dictionary of Soul “. Després de la
seva mort, la trona de Rei del Soul
va estar ocupada per Solomon Burke.
Aretha Franklin – I say a little player 1969
Aquesta peça
és al meu parer el millor tema en la carrera musical de Lady Soul. Curiosament quan es va editar a Espanya l’any 1969 el
single de Aretha Franklin, van
col.locar la cançó a la cara B i a la
A "La casa que Jack va construir". Per aixó jo
sempre dic, parlan dels AR de
moltes casas de discos, allors de ¡Lumbreras! Quan s’en van adonar que la peça
que més agradava al públic era a la cara equivocada es van donar pressa en
retirar els discos que quedaven a les botigues i el single es va reeditar amb
"Reso una petita oració" en el lloc correcte, com a cara A. El
colossal error està testimoniat amb la caràtula del single que us mostro al blog perquè ho comproveu per vosaltres
mateixos i és que jo sóc dels que van comprar el single d'Aretha Franklin nomes sortir i es va
quedar amb un dels que tenen valor de col.leccionisme. De fet hi ha molts
perquè es venia molt bé, per aixó no està excessivament valorat,
precisament per aquest fet. El més curios del cas és que en els Estats Units les
cançons del single d’Aretha Franklin
respectaven aquest últim ordre, és a dir que "Say a little player" va
ser cara A. Es va editar l’any 1968 i va aconseguir el lloc 3 en les llistes de R & B i el 10 a
les de pop. Aretha Franklin va
néixa el 25 de març de 1942 a
Memphis, Tennessee i és coneguda com Lady
Soul o Queen of Soul. Aretha Franklin és
una de les veus que més han influenciat a les cantants de Rhythm and Blues i
funky de les posteriors generacions
Percy Sledge – Cover me 1967
En la història de la música soul hi ha cançons "claus".
Temes que per si
sols parlen de soul i que són part de la història de la música, però en moltes ocasions una cançó
d'aquest tipus eclipsa
la resta de la discografia d'un artista. És el cas
del cantant de color Percy Sledge al qual
avui se'l vincula només amb "Quan
un home estima a
una dona", però la quantitat de discos que
ha publicat és
aclaparadora. Passant de "When a
Man Loves a Woman", la seva cançó de sempre,
us he portat un
altre dels grans èxits de Percy Sledge
"Cover me" que es va publicar en
single l'any 1967, pujant
al lloc 42 en les llistes de pop
i al 39 en
la de R & B del Billboard.
La veritat és que Percy Sledge, nascut
el 25 de novembre de 1941 a Leighton, Alabama, oferia
una veu ideal per
les grans balades
del soul i al llarg de la seva carrera ha gravat
un munt d'elles.
James Brown – It’s a man’s, man’s World 1966
Seguim fen
familia, si abans hem escoltat als Reis,
la Reina i la Reinona, ara portem un altre amb títol. Aquest va ser anomenat
"El Padrí del Soul" i
també “El Germà Soul”. James Brown va néixa a Barnwell,
Carolina del Sud el 3 de maig de 1933 i va morir a Atlanta, Georgia, el dia de
Nadal de 2006 a
causa d'un infart. Va tenir molts problemes amb la llei i va ser empresonat i va complir condemna en diverses ocasions. Una vegada va dir:
"El que
em convé és desaparèixa, cridant l'atenció el menys possible" i
fins i tot la seva mort va estar rodejada d'interes mediatic. Possiblement
aquest tema hagi estat el gran èxit en la seva carrera, plena d'ells i va
arribar a la primera posició en les llistes de Rhythm and Blues i a la vuitena en les de pop. Va ser editat en
single a l'abril de 1966. Estava composta per James Brown i Betty Jean
Newsome i produïda pel mateix James
Brown. Va donar títol a un àlbum publicat l’any 1966. La cançó va ser
inclosa en la llista les 500 millors cançons de tots els temps segons
"Rolling Stone", en el lloc 125. James Brown la va cantar amb Luciano Pavarotti i es va incloure en el disc "Pavarotti
& Fiends", el concert es va celebrar a la ciutat italiana de Mòdena l’any
2002.
Sam & Dave – When somethig is wrong with my
baby 1967
Entre les
grans balades del soul americà dels seixanta, aquesta cançó brilla amb llum
pròpia. Va ser un dels grans èxits del duet de color Sam & Dave. Eren Samuel
David Moore (12 d'octubre de 1935) i Dave Prater (9 de maig de 1937 - 9 de abril de 1988), tots dos
cantants de gospel i que havien estat components de The Melionaires i The
Sensational Hummingbirds, abans de llançar-se com duet . Possiblement la
cançó més recordada de la seva trajectòria musical va ser "Soul man",
però aquest és un "peaso cansión" i sona ara a Un Toc de Rock per a tots vosaltres.
Aquest tema va ser escrit per Isaac
Hayes i David Porter per Sam & Dave que la van publicar l’any
1967 en un single acompanyats per Booker
T. & The MG 's i pels The
Mar Keys Horns com a secció de metalls, va aconseguir el segon lloc en les llistes de R & B
del Billboard. La cançó ha estat
versionada en diverses ocasions, però gairebé sempre ho ha estat en format
duet, destacant les versions de Linda
Ronstadt i Aaron Neville
de 1989, Hall & Oates l’any
1985, John Farnham i Jimmy Barnes el 1991, Patti LaBelle i Travis Tritt l’any 1994 i unes quantes
més. A finals dels 70 Sam & Dave
es van desfer. Ara us explicaré una curiositat, Sam & Dave van gravar només 5 LP's, però tenen en el marcat 8
discos de "Grans èxits". Negoci per les cases de discos.
Billy Paul – Me and Mrs. Jones 1972
El cantant de
color Billy Paul ja havia gravat
en solitari, però quan va tornar de la mili va passà a ser cantant del grup Harold Melvin & The Blue Notes, un
dels més representaius del anomenat “So Philadelphia”, però Billy Paul de seguida va tornar a
gravar en solitari. L'èxit li va arribar amb l'àlbum "360 Degrees Of Billy
Paul", on es trobava aquesta cançó, el seu gran èxit internacional, “Me
and Mrs. Jones" que va ser número 1 durant tres setmanes, a l'any 1972, a les llistes del Billboard. El single va vendre més de dos milions de còpies i li
va permetre a Billy Paul guanyar
un Grammy en la categoria "Millor intèrpret masculí de R & B".
A ell també el van encasellar dins del "So Philadelphia", potser
perquè va néixa en aquesta ciutat l'1 de desembre de 1934, però Billy Paul era un cantant de soul i R
& B. El seu nom real era Paul
Williams. Aquest bon cantant de color ja mai va tornar a tenir un altre
èxit igual, si be a anat treien álbums molt interesants i degut a la seva
esplèndida trajectòria és considerat avui en dia una de les figuras més
importants del soul americà.
Minnie Riperton – Close your eyes and remember
1970
Aquest tema, tot un "peaso cansión", es va incloure al "Come to my garden", àlbum de debut de la cantant de color Minnie Riperton, publicat per Chess Records el 16 d'abril de 1970 i va comptar amb el bateria Maurice White, Phil Upchurch a la guitarra, Ramsey Lewis al piano i els cors van estar Elsa Harris, Kitty Hayward i la pròpia Minnie Riperton que va doblar veus. Va ser una de les primeres cantants a utilitzar el que s'anomena registre de xiulet i és que Minnie Riperton posseïa un registre de 5 octaves i mitja, de fet va començar com a soprano en el món de l'òpera. L'any 1961 va entrar a formar part del grup The Gems que es van dissoldre l'any 1967. Minnie Riperton es va llançar en solitari, però abans va formar part de The Rotary Connection i va acompanyar a Stevie Wonder. L'any 1976 se li va detectar un tumor cerebral i va ser sotmesa a una mastectomia. Des d'aquest moment es va convertir en una de les veus de l'American Cancer Society i va rebre per la seva tasca un premi del president Jimmy Carter. L'any 1977 va llançar "Stay in love" i malgrat el seu deteriorament físic va continuar actuant. "Minnie", editat l'any 1979 és la seva última gravació en vida. Va morir a causa de la seva malaltia el 12 de juliol de 1979 a Los Angeles. De forma pòstuma es va va editar l'àlbum "Love lives forever". Minnie Riperton havia nascut el 8 de novembre de 1947 a Chicago, Illinois.
Aquest tema, tot un "peaso cansión", es va incloure al "Come to my garden", àlbum de debut de la cantant de color Minnie Riperton, publicat per Chess Records el 16 d'abril de 1970 i va comptar amb el bateria Maurice White, Phil Upchurch a la guitarra, Ramsey Lewis al piano i els cors van estar Elsa Harris, Kitty Hayward i la pròpia Minnie Riperton que va doblar veus. Va ser una de les primeres cantants a utilitzar el que s'anomena registre de xiulet i és que Minnie Riperton posseïa un registre de 5 octaves i mitja, de fet va començar com a soprano en el món de l'òpera. L'any 1961 va entrar a formar part del grup The Gems que es van dissoldre l'any 1967. Minnie Riperton es va llançar en solitari, però abans va formar part de The Rotary Connection i va acompanyar a Stevie Wonder. L'any 1976 se li va detectar un tumor cerebral i va ser sotmesa a una mastectomia. Des d'aquest moment es va convertir en una de les veus de l'American Cancer Society i va rebre per la seva tasca un premi del president Jimmy Carter. L'any 1977 va llançar "Stay in love" i malgrat el seu deteriorament físic va continuar actuant. "Minnie", editat l'any 1979 és la seva última gravació en vida. Va morir a causa de la seva malaltia el 12 de juliol de 1979 a Los Angeles. De forma pòstuma es va va editar l'àlbum "Love lives forever". Minnie Riperton havia nascut el 8 de novembre de 1947 a Chicago, Illinois.
Etta James – I‘d Rather go blind 1968
Etta James havia
estat cantant en diverses orquestres i grups. La mare era una prostituta de
color i el seu pare, amb qui no es va relacionar mai, era
blanc i campió de billar, però només es
van veure una vegada a instàncies
de Leonard Chess, encara que “el borde” del
pare va passar de la filla. Va començar a gravar en solitari interpretant blues, però la carrera
de Etta James es va potenciar
quan va fitxar per al segell Chess
Records de Chicago, propietat de Leonard
Chess i el seu germà. Leonard
era un il.luminat i un innovador per al blues tot i que era blanc. Va ser
l'artífex del triomf de Etta
quan va incloure per primera vegada en la història del R & B, secció de
violins i violoncels en un enregistrament, protegint la càlida i potent veu de Etta. Aquest tema és d'aquesta època.
Leonard sempre deia que "A ell no li importava el color de la pell, només li importava
el color dels diners". Però no us penseu que era pur pesseter, res més allunyat
de la realitat. Al segell Chess
se li coneixia com Cadillac Records
pel fet que Leonard i el seu
germà sempre regalaven un cadillac als seus artistes quan començaven a funcionar.
Etta James es deia en realitat Jamestta Hawkins i va néixa a Los
Angeles el 25 de gener de 1938. Es diu que va tenir un embolic amb Leonard i que aquest va lluitar al seu
costat per desenganxar-la de les drogues i l'alcohol, tot i que estava casat i
que ella tornava a recaure una i altra vegada. La cosa va acabar com el Rosari de l’Aurora.
La cançó va estar composada per Ellington
Jordan i Billy Foster i Etta James la va gravar l’any 1968. Etta James va gravar la cançó en
els estudis Fame en Muscle Shoals,
Alabama i es va
incloure en l'àlbum "Tell
Mama". Encara que avui en dia el tema està considerat
un clàssic del R & B, inicialment
va sortir com cara
B del single que
va arribar al número 10 en
les llistes del
Billboard de R & B i el número 23 en les llistes de pop.
Barry White & The Love Unlimited Orchestra –
Baby Blues
Acabarem Un Toc
de Rock per avui
escoltant a qui ha
estat el líder del so Philadelphia, el cantant, compositor, arranjador, productor i director
d'orquestra Barry White al costat de The Love Unlimited Orchestra
i està considerat
el primer cantant de la història
que va interpretar el que es diria "música
disco". El seu veritable nom era Barry Eugene Carter i va néixa a Galveston, Texas,
el 12 de setembre de 1944. Barry White va patir
una insuficiència renal en
la tardor de 2002 com a resultat d'anys de pressió arterial
alta crònica causada
pel seu sobrepès. Barry White va tindre un vessament cerebral
el maig de 2003, després
de la qual cosa es va veure obligat a retirar-se dels escenaris. El 4 de juliol
de 2003, Barry White va morir a l'Hospital Cedars-Sinai Medical Center
de Los Angeles. Aquest
tema us el he extret del doble
CD "The Ultimate
Collection", un disc recopilatori que va publicar el 25 d'abril de 2000 i que es va reeditar el 11 març 2008 titulant "Barry White Gold". És
una de les formes que tenen les cases de
discos d'intentar vendre un
mateix producte dues
vegades i els que piquen, doncs, han picat.
Això si les
portades eren diferents.
Serveixi com a mínim perquè es consolin
els que tenen les
dues còpies.
La cita per tancar la barraqueta per avui és del novel.lista brasiler Paulo
Coelho (Rio de
Janeiro, 24 d'agost de 1947) que
va dir:
“No hi ha res totalment equivocat. Fins i tot un
rellotge parat
encerta l'hora dos
cops al dia”
Conclou Un Toc de Rock. Jo soc Mario Prades i foto
el camp, però us deixo amb companyia de la xarxa de emissores de la Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i també totes aquelles
que emeten el programa. Porteu-se be, ens retrovarem al proper programa.
Apa! Ens veiem pel
món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario