El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 6 de marzo de 2017

Un Toc de Rock 11-45


Novetats i cançons que formen part de la nostra vida es barrejaran avui a Un Toc de Rock per acompanyar-nos en aquest viatge que realitzem dues vegades cada setmana pels últims cent anys de la història de la música, aquest recorregut del passat al present acompanyats pels records. Tindrem a Medina Azahara, Los Rebeldes, Nyandú, Inma Serrano, Malamergo, Ogara, Melendi, Los Inhumanos, Manolo Tena, Gabinete Caligari, Maná i Lorenzo Santamaría. Per tant connecto el motor d'aquesta màquina del temps que ens uneix des de totes aquelles emissores per les que el programa surt a l’aire o via internet, si t’el descarregues del blog, el facebook de Montse Aliaga o les webs de les emissores que ho permeten. Sóc Mario Prades i obrin la barraqueta de nou us diré que sempre sou

Benvinguts a Un Toc de Rock

Medina Azahara – Puñaladas en la oscuridad 2016

Un dels majors exponents de l'actual rock andalús segueixen sent Medina Azahara als quals per cert, vam veure fa pocs dies, en la Madrid Fashion Week, posant banda musical a la desfilada de la dissenyadora Juana Martín i tocant en directe, com han de fer els bons músics. Avui començarem Un Toc de Rock escoltant aquest tema que us he extret de l'últim treball discogràfic de Medina Azahara, titulat genèricament “Paraíso Perdido” que es va posar a la venda el 19 de novembre del 2016 i ha estat produït per Manuel Ángel Mart. S'ha gravat i barrejat en els MartEstudios i els Estudios Panamà Records. El grup està integrat per Manuel Martínez (cantant), Francisco Ventura (guitarres), Manuel Ibáñez (teclats), Juanjo Cobacho (baix) i Nacho Santiago (bateria), comptant amb la col·laboració del saxofonista David Lerman, Carlos Prieto "Moha" al violí i Diego Palau a la flauta i whistler que han participat en algun dels temes de l'àlbum. Aquest tema que us he seleccionat ha estat escrit per Manuel Martínez Pradas i Manuel Ibáñez Serrano. Hereus de l'esperit del rock andalús creat per Smash i sublimat per Triana, ambdues bandes de Sevilla, Medina Azahara que són de Còrdova i segueixen en actiu, són un dels millors grups de rock andalús de la història, es va formar l'any 1979 i va ser creat per Manuel Martínez (veu), Pablo Rabadán (teclats), Manuel S. Molina (baix), José A. Molina (bateria) i Miguel Galán  (guitarra). Des de llavors s'han anat produint canvis en la formació. Manuel Martínez és l'únic que roman a Medina Azahara de la formació original. En total ha tret 19 àlbums d’estudi, 3 en directe, 5 DVD’s i 4 recopilatoris de grans èxits. Val a dir que Paco Ventura ha tret dos CD’s en solitari i el cantant Manuel Martínez un l’any 1998.

Melendi – Desde que estamos juntos 2016

També Melendi va treure nou àlbum l'any passat, concretament el 11 de novembre del 2016. Ha estat el seu vuitè disc gravat en estudi i s'ha titulat “Quítate las gafas”. D'ell us ha seleccionat aquesta cançó que anem a escoltar ara i he d'aclarir que totes han estat composades per Melendi que així mateix s'ha encarregat de la producció, però aixó al costat de Luca Germini. Aquest tema que ens parla d'amor i relacions i ens arriba amb un caire molt cubà i tocs salseros, ha estat el primer single extret de l'àlbum, encara que es va editar el 23 de setembre com a bestreta. Des de llavors ja s'han tret dos més. “Quítate las gafas” està sent presentat en una gira que Melendi està realitzant per Espanya i Amèrica que va començar el passat 11 de desembre al Palau d'Esports de Granada i que en principi està previst es tanqui el 21 d'octubre a Salamanca. A la part americana passarà per l'Equador, Mèxic, Xile i Estats Units, en cas que Donald Trump li ho permeti, és clar, ja que anirà al març i abril. Per cert, el videoclip amb aquest tema i que ens trasllada a l'Havana, s'ha gravat íntegrament a Madrid. El seu nom complet és Ramon Melendi Espina i va néixer a Oviedo el 21 de gener de 1979. Va debutar l'any 2003 amb l'àlbum "Sin noticias de Holanda", però el reconeixement a la seva carrera va arribar l'any 2004 quan la seva cançó "Con la luna llena" va ser escollida com a sintonia i cançó oficial de la Volta Ciclista a Espanya 2004. La seva carrera és brillant i l’any 2007 va rebre el Premi a la Millor Gira en l'edició dels Premis de la Música que es van lliurar a Còrdova. Per cert, Melendi va estudiar a l'institut amb Fernando Alonso i al pilot de Fórmula I li va dedicar la cançó “El Nano”, és clar que a Catalunya el “Nano” sempre serà Serrat.

Lorenzo Santamaría – Pobre Beatle John 1996

Aquesta cançó amb la que seguirem el nostre viatge als records musicals, va ser una composició de Carlos Segarra de Los Rebeldes que també va ser el productor de l'àlbum, per a Lorenzo Santamaría i en ella ens parlen del recordat John Lennon, un mite del rock que va ser assassinat a les portes de casa seva, enfront de l'Edifici Dakota, on vivia, i amb la seva dona Yoko Ono davant seu. Va ser el 8 de desembre de 1980. Es va incloure en el disc “Corazón de rock and roll” i aquesta és una de les millors cançons del CD que va publicar el segell Divucsa. Recordo que Llorenç i jo, que feia anys que ens coneixíem, vem coincidir un matí a les oficines de Divucsa, al Passeig de Carles I de Barcelona quan em van entregar el CD promocional, aprofitant la circumstància ens vem anar a un bar que hi havia una mica més enllà de la cantonada i prenent un cafè vaig entrevistar-lo per al Diari de Tarragona. El seu veritable nom és Llorenç Roselló Horrach i va néixer a la població mallorquina de Santa Maria del Camí, el 21 de febrer de 1946, d'aquí el seu nom artístic que va adoptar quan es va separar dels Z-66 per llançar-se en solitari a principis dels 70. L’any 1965 va formar la seva primera banda a la qual va anomenar Los Chelines, però van seguir altres com Los Bríos i Los Fugitivos, fins arribar als Z-66. Encara que l'amic Llorenç sempre va ser un impenitent rockanroler, inicialment la seva carrera i a instancies de la seva casa de discos, va estar marcada per les grans balades romàntiques i avui no pot deslligar-se de cançons com "Si tu fueras mi mujer”, “Para que no me olvides”, “Por ese amor”, “Rosy” o “El último beso", però no hem d'oblidar altres cançons de Lorenzo Santamaría com "Quise ser una estrella de rock and roll", "Blue jeans" i un dels seus millors discos, el CD "Corazón de rock and roll", del que os he extret aquesta cançó que escoltem ara i on recordan al malaurat John Lennon.

Los Rebeldes – Corazón de Rock and Roll 2016

Seguirem amb rock and roll que ens portaran ara Los Rebeldes. Ja que hem parlat de Carlos Segarra, els escoltarem amb aquest tema que es troba en el seu últim disc “A Flor de Piel” que s'ha posat a la venda el 3 de novembre del passat 2016, amb producció de Santiago Campillo que va ser component dels M-Clan i ja havia estat membre de Los Rebeldes quan els va deixar. L'àlbum s'ha gravat al seu estudi de Beniaján a Múrcia i els Niculina Records Studio. Comptant amb la col·laboració de Juanjo Alfonso "Little Boy" a l'harmònica, Dani Mora al baix i el mateix Santiago Campillo (guitarra i pedal-steel). Ens arriba en un format molt acústic i han recollit versions de cançons pròpies i alguns temes nous. Aquesta cançó que pot semblar un cant antimilitarista, però sols es una reivindicació a favor del rock and roll, ja s'havia inclòs en el seu àlbum “Mas allá del bien y del mal” que va sortir al 1988. Per cert, Carlos Segarra va néixer el 6 d’agost del 1961 al meu barri de Sants. Quan Los Rebeldes es van crear l’any 1979 eren només tres components: Carlos Segarra (guitarra i veu), Aurelio Morata (baix i veu) i Moisès Sorolla (semi bateria), però per Los Rebeldes han passat molts anys, discos, músics i carretera, si bé Carlos Segarra segueix mantenint viu l'esprit dels Rebeldes, tot i tindre un grup paral·lel anomenat Carlos Segarra Rock’n’roll Club. Us diré que en els anys 80 i abans d'editar-se el mini-LP “Esto es rockanrol”, publicat per Producciones Twins l’any 1986, el segell propietat de Paco Martín, Carlos Segarra (a la foto) havia participat com a músic d'acompanyament en les gires espanyoles del gran  rocker nord-americà Sleepy LaBeef, tocant el baix i fent cors en dues d'elles.

Gabinete Caligari – Suite nupcial 1987

Dins de la movida madrilenya el rock més castís i cheli ens el van portar els tres nois de Gabinete Caligari que en les seves cançons introduïen connotacions molt folklòriques i un clar regust nacional, de fet al seu so se li denominava Rock Torero. Aquest tema es trobava en el seu LP "Camino Soria", el primer treball de Gabinete Caligari per el segell EMI i que és un dels que millor es van vendre del grup madrileny i que va comptar amb la col·laboració als teclats del músic Esteban Hirschfeld. Els Gabinete Caligari estavan integrats per Jaime de Urrutia (Madrid, 21 de juny de 1958) a la veu i guitarra, Fernando "Ferni" Presas (Madrid, 4 de novembre de 1957) (baix) i Eduardo "Edi" Clavo (Madrid, 25 d'octubre de 1958) (bateria) que va crear una banda paralel·la amb la que feia tangos i que es deia Malavaje. Jaime anteriorment havia militat a Ejecutivos Agresivos i els seus companys en Ella i Los Neumáticos. Sorgeixen a Madrid l'any 1981 i es diu que van començar influenciats per Eduardo Benavente de Paràlisis Permanente, un nom mític del Madrid de la movida. Gravaven inicialment per al segell Tres Cipreses que distribuïa i estava vinculat fins que va ser absorbit per DRO, en aquelles èpoques segell independent propietat de Servando Carvallar que anys més tard sería obsorvit per una multinacional, deixant de ser independent. En el paquet es va incloure Produccions Twins. Després de desfer-se, cosa que sembla no va ser massa amigable entre ells, els components de Gabinete Caligari van emprendre projectes separats, encara que la millor carrera va ser la de Jaime Urrutia en solitari i tampoc ha estat res de l'altre món, la veritat, l'únic acte públic en el qual han participat els tres junts va ser en la presentació, al març de 2004, del llibre "Gabinete Caligari. El lado más chulo de la movida" que va escriure Jesús Rodríguez Lenin.. En total Gabinete Caligari van gravar 8 àlbums d'estudi, diverses recopilacions i fa poc s’ha tret un disc en directe gravat fa temps i que han recuperat des de la casa de discos per veure de fer cales. Per cert, fa pocs mesos he escoltat declaracions de Jaime Urrutia queixant-se de les emissores de ràdio fórmula i de que no posaven els seus discos en solitari. Pel que sembla no recorda com funcionen aquestes emissores i que si no es paga, les cançons no sonen, cosa que quan eren Gabinete Caligari, era pràctica habitual de la seva discogràfica i pel que ell no es queixava llavors, però que ara ha d'haver-ho relegat a algun racó de la seva memòria.

Manolo Tena – Tocar Madera 1992

I ara una cançó per a els supersticiosos, i és que hi ha gent que ho son i molt. Creuen que trobar-se un gat negre, potser passà per sota d'una escala, abocar la sal, trencar un mirall, els dimarts o divendres i tretze i tantes altres coses, poden portar conseqüències no sempre agradables... Mala Sort. Persones que opinen que existeixen els mals auguris i que les coses mai succeeixen perquè si. És clar que els que creuen en aquestes coses tenen una solució... Tocar fusta. Recordarem avui en Un Toc de Rock a Manolo Tena que va morir el quatre d'abril del 2016, la seva veu ronca i personal ha quedat apagada, encara que nosaltres la recordarem ara. Aquesta cançó es trobava inclosa a l’àlbum "Sangre española", també es va incloure en un doble CD benéfic que va treure Avispa Records, a favor d'Amnistia Internacional. Manolo Tena va formar part del grup Cucharada amb el qual gravaria dos singles i el LP "El limpiabotas que quería ser torero" l’any 1979, un títul que a mi sempre m’ha fet molta gracia. Quan es van desfer, Manolo Tena va crear una altra bona banda de rock, el tercet Alarma!!!, amb José Manuel Díez a la bateria i Jaime Asúa a la guitarra. Van treure dos àlbums i se'ls va comparar amb Police, tot i que al meu entendre no tenia res a veure llevat que eren tres, per a començar ja Manolo Tena a l’any 1988 en solitari i amb una interessant trajectòria. L’àlbum "Sangre española" va ser el seu segon disc i es va gravar als Estats Units l'any 1992 amb temes com "Tocar madera" que escoltem ara a Un Toc de Rock, "Sangre española" o "Quiero beber y no olvidar". El disc va vendre més de mig milió de còpies. Manolo Tena va ser un dels personatges més importants de la movida madrilenya, tot i haver nascut a Extremadura, concretament a Benquerencia de la Serena, Badajoz, el 21 de desembre de 1951. Va viure la major part de la seva vida al madrileny barri de Lavapiés i va començar als 14 anys tocant el baix en orquestres de ball. Quan es va llançar pel seu compte va adoptar el nom artístic de Lolilla Cardo, cantant temes socials amb ironia i sarcasme. L'any 1975 va col·laborar amb Luis Eduardo Aute en el disc "Babel" i en el 77 va posar en marxa Cucharada. El seu últim àlbum va ser "Casualidades", produït pel seu germà Rafa i que Manolo Tena va publicar el 25 de setembre del 2015, sent l’últim treball discogràfic editat en vida. Feia set anys que no treia res de nou, des que l'any 2008 va editar "Canciones nuevas". Val a dir que Manolo Tena va serel primer artista espanyol que va posar un dels seus discos a la venda sols mitjançant Internet, es tractave de “Insólito” que va treure l’any 2000 i aixó va fer que les emisores de ràdio-fórmula el posesin a la “Llista Negra” i es que aquesta emissores treballan sols per Diners, si pagas sones, si no pagues es que deus de ser molt dolent i aquesta es una de las grans malalties que patéix la música nacional, als Estats Units aixó de pagar per ser escoltat sería considerat un delicte federal, recordeu el “Cas Payola”, aquí la Payola es una pràctica habitual. Des de molt jove va tenir problemes amb les drogues i es va veure abocat a la ruïna en diverse ocasions, sempre va confessar que només la seva família el va ajudar a no ser un sense sostre llançat al carrer. Finalment i quan semblava que Manolo Tena s'havia recuperat de les seves addiccions, la mort se'l va endur per oferir les seves cançons a algú molt més alt.

Nyandú – Ens tornarem a veure 2015

Des que vaig escoltar per primera vegada aquest tema del tercet Nyandú em va agradar i per això avui la tornarem a compartir a Un Toc de Rock, ja que vaig rebre un correo demanant-me que la tornes a posar. Nyandú són de la Torre d'Oristà, a la comarca d'Osona, es van crear l'any 2010 i estan liderats per Ferran Orriols (cantant, guitarra i compositor), juntament amb Roger Orriols (bateria, percussió i cors) i Rubèn Pujol (baix i cors). Es van donar a conèixer arran d'aconseguir el primer lloc en el Sona9 en la seva edició del 2011 i van debutar discogràficament amb l'àlbum “L'origen de les absències” que es va publicar l'any 2012 a través del segell Música Global, encara que aquest tema que estem escoltant ara es troba recollit en el seu segon treball, obrint el disc "BUM!" que també ha publicat Música Global al gener de l’any 2015, el seu últim disc fins el moment. La portada sorgeix d'una idea del grup, el col·lectiu de dissenyadors Partee i el fotògraf Xevi Abril. En aquesta cançó trobo molt destacable i atractiu el so de la bateria, omplint el tema, al costat dels cors.

Ogara – El último beso 1996

Aquesta cançó està composada per el mateix José Antonio Ogara Tejero, conegut per el seu nom artistic de Ogara, un bon cantant i compositor, crec que basc i que ja hem escoltat en alguna ocasió a Un Toc de Rock, a mi aquesta cançó "El último beso" sempre m'ha enganxat. Ogara ha composat per gent com Sergio Dalma, Dyango, Luara, Raúl, Roser i Silvia Pantoja, entre altres. La peça que sona ara a Un Toc de Rock es trobava al seu CD “Historias cotidianas” que signat sols com Ogara, va publicar el segell JLP Ediciones l’any 1996, comptan amb Toni Carmona a las guitarres, Laurent Vernerey al baix, Ángel Celada a la batería, Iñaki Arakistain als saxos i que en aquesta cançó es llueix, Joseba Robles a les trompetes i Nando de la Casa als teclats i que també va ser el productor del disc. L’àlbum es va gravar al estudis Digital-Biko de Victoria. Pot ser que m’equivoqui, però crec recordar que fons de la seva discogràfica van dir-me que Ogara vivia al Vendrell, però no ho tinc gens clar, jo sempre he pensat que vivia al nort. Per cert que a Internet vaig trobar una página on el posan a parir acusant-lo de poc profesional i treure-li els diners a la gent, no he pogut esbrinar res més. La veritat la deuen saber ell i el que ha escrit aquella pàgina. Teniu en compte que Internet en masses ocasiones no és per a res fiable.
José Antonio Ogara Tejero, conegut per el seu nom artistic de Ogara

Los Inhumanos – Que difícil es hacer el amor en un Simca 1000 1988

Los Inhumanos són una altra cosa, possiblement la banda més "tronada" i gamberra del pop espanyol de tots els temps. Feien bandera de la seva desimboltura, bon humor i música sortida de tó. De fet tots ells eren veritables gamberrets. Els vaig conèixer personalmente arran d'un concert organitzat a la discoteca Contacto de Camarles i malgrat la tropa que eren a Los Inhumanos, només hi havien cinc músics i dos cantants, els altres, de vegades més de 30, eren purs comparses que sortien a l'escenari amb les seves túniques de frares blanques per passar-s'ho bé, clar que això s'encomanava al públic, de fet aquell dia em van convidar a unir-me a ells a dalt de l’escenari, però jo "molt agraït" vaig declinar l'oferta. La cançó semi-seria que millor va funcionar en la àmplia carrera de Los Inhumanos va ser "Que difícil és fer l'amor en un Simca 1000" que es va incloure a l’àlbum “30 hombres solos” i inicialmente, com m’explicaban Víctor Báxter i Alfonso Aguado, tenia que parlar d'un 600, però la cosa no rimaba. Los Inhumanos es van crear a El Saler de València l’any 1980. Els cantants eren Víctor Báxter i Alfonso Aguado que havia militat a Última Emoción. Víctor els va deixar a finals dels 80 per crear Polvos de Talco Báxter. Per cert que Los Inhumanos segueixen en actiu, encara que crec no queda cap dels seus components originals. Fa un parell d’anys van publicar un llibre-disc "Los Hombres que amaban a todas las mujeres" en clara paròdia de la primera pel·lícula de la saga Millenium. A un dels seus components li deien El Gallofa i la seva missió era deixar anar un rot a la cançó “Duba Duba” que també es trobava al disc “30 hombres solos”, el mateix, com, us deia abans, on també es recollia aquesta que escoltem ara a Un Toc de Rock i que és va editar l’any 1988. Alguns dels seus components van formar part després de La Banda del Capitán Canalla, en la mateixa línia.

Maná – Vivir sin aire 1992 /  2013

Ara ens anirem cap a terres mexicanes. Amb tota seguretat, aquesta és una de les cançons més popular en la carrera del grup mexicà Maná. Us la he extret del seu disc titulat "Exiliados En La Bahía. Lo Mejor De Maná", publicat l'any 2013 i que com el seu títol indica, no deixa de ser res més que un recopilatori amb els èxits del grup mexicà remesclats de nou, aixó si. En total es calcula que els Maná han venut més de 25 milions de discos a tot el món. Maná es va crear arran del grup Sombrero Verde, l’any 1978 i van gravar dos discos "Sombrero Verde" l’any 1981 i "A tiempo de rock" al 83. L’any 1987 van signar contracte amb Polygram i es van convertir en Maná, integrant el grup en aquell moment Fher Olvera com a cantant i els germans Ulises i Juan Diego Calleros a la guitarra i baix, respectivament, al costat del bateria cubà-colombià Alex González. L'any 1992 es produeixen camvis s’en va Ulises Calleros i s'incorporen el teclista Ivan González i el guitarra  César "Vampiro" López, però a meitat de 1994 Iván González i César López deixan el grup i s'incorporaria Sergio Vallin que per cert, va treure també un disc en solitari paralel·lament a Maná. Ulises va passar a ser el seu mánager. Posiblement el disc més vengut de Maná sigui l’àlbum "¿Dónde jugarán los niños?" que es va publicar l’any 1992 i era el seu tercer disc, en ell es trobava originalment aquesta cançó que estem escoltan ara. Es va gravar a Los Angeles. Les vendes van superar el milió de còpies només a Mèxic i es van editar vuit singles. Després Maná realitzarien una gira mundial amb 268 concerts en més de 17 països d'Amèrica, a més d'actuar a Espanya i Suïssa, on van participar al Festival de Montreaux.

Inma Serrano – Cants de Sirenes 2008

La cantautora alacantina Inma Serrano ha gravat un únic disc en la seva llengua al llarg de la seva carrera. D’aquest àlbum que es va titular “Inma I” us he extret aquesta cançó que escoltem ara a Un Toc de Rock i que ens parla de deixar-nos portar per els falsos somnis, els cants de sirenes. L’any siguet Inma Serrano va versionar aquest àlbum al castella i el títol va ser “Inma II”. Actualment Inma Serrano, nascuda a Alacant l'any 1968 té el seu propi segell discogràfic Cerebro Demente Records. A més de cantant i compositora també ha realitzat tasques de productora i ha treballat amb Lorca, Armando y El Expreso de Bohèmia, Tontxu, etc. i ha estat jurat d'Operación Triunfo un parell o tres de temporades. La veritat és que m'agradaria saber la seva "veritable" opinió d'un programa com aquest, ella que és autora de les seves pròpies cançons. En el primer treball de la cantautora Inma Serrano amb el seu nom per títol, Dro, la seva casa de discos en aquella época, va fer una proba, va sortir a la venda a preu econòmic, tans sols 1000 pessetes de l’època, uns sis euros, i va resultar un experiment amb bons resultats ja que es va vendre molt bé i va donar a conèixer a aquesta dona que va residir a València, Barcelona i finalment va establir la seva residència a Madrid. Pero la discográfica sols va treure tres discos a bon preu (M-Clan, Def Con Dos i Inma Serrano), teniu que pensar que elles treballen per fer cales, com més millor i aixó us demostra que si no baixen preus és perque no volen. Inma Serrano que ha venit més d’un milió i mig de discos, porta publicats fins el moment 12 àlbums, l’últim “Inmalandia” l’any passat.

Malamergo – Machado me recuerda cerca de Soria 2008

En un programa de la passada temporada us vaig parlar de la similitud de ritme entre la cançó “Nuestra vecina” del nou disc de Loquillo i una del duet Malamergo, escoltarem ara a Malamergo per concloure Un Toc de Rock per avui amb la cançó de la que us vaig parlar i que està extreta del seu CD "Verdades nombradas" que van editar l’any 2008 mtjansan el segell Silva Editorial, propietat del meu amic Manuel Rivera. Aquest álbum es un bon treball del duet Malamergo, integrat per José Hernando i José María Marco, separats per molts kilómetres de distancia, un resideix a l’Aragó i l'altre a Vila-seca, a Tarragona i als quals he tingut el plaer d'entrevistar arran de la sortida d'aquest CD i que la veritat, em va agradar des de la primera vegada que el vaig escoltar. És un bon disc amb cançons de ritmes molt variats, un altre dia escoltarem una habanera molt bona inclusa en aquest disc, de fet es un CD que val la pena recomanar des Un Toc de Rock, amb lletres controvertides unes i simplement bones as altres. La lletra d'aquest tema és de l'amic Agustí Gutiérrez, un poeta i periodista que ja no està entre nosaltres, va morir, i que va ser director de Constantí Ràdio i Altafulla Ràdio, pero al CD trovem lletres d’altres poetes, entre ells Gustavo Adolfo Bécquer, inclus una cançó amb lletra de Joaquín Sabina. Per cert que algunes de les fotografies que il.lustren el CD les va realitzar un jove guitarrista de Tarragona, un noi a qui aprecio molt, es tracta de Robert Hol.
José Hernando i José María Marco, els integrants de Malamergo

La dita per acabar el programa es del genial científic Albert Einstein, aquell dels pels esbuxarrats que va manifestar:


“Mai he conegut a una persona tan ignorant que
no tingués alguna cosa que ensenyar-me”

Acaba per avui Un Toc de Rock, ara us deixaré en companyía de les emissores per les que sortim a les ones dues vegades per setmana o per internet, si t’el  descarregues del blog, el facebook de Montse Aliaga o les webs de totes les emissores que ho permeten. Sóc Mario Prades i ara baixaré la barraqueta, ens retrobarem en el proper programa.

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario