El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 16 de mayo de 2016

Un Toc de Rock 10-61


Avui Un Toc de Rock tindrà un contingut completament femení, les dones tornaran a ser protagonistes del nostre programa i escoltarem cançons a càrrec de Bebe, Concha Buika, Núria Feliu, Ana Belén, Inma Serrano, Beth, Patricia Oliver, EBS, Rosana i Carmen Cuesta-Loeb, sense oblidar a Zaida Penya, Azuzena Martín Dorado i Rocío Durcal que van marxar a cantar per algú més Alt. Per tant anem a començar un cop més el nostre viatge als records que t'arriba des de totes les emissores per les que sortim a les ones dues vegades per setmana o internet si t’el descarregues del blog o el facebook de Montse Aliaga. Jo sóc Mario Prades i obriré la barraqueta un altre vegada dient-vos com sempre que sou

Benvinguts a Un Toc de Rock

Bebe – Respirar 2015

Bebe va treure finalment l’any passat un nou disc al mercat, després de quatre anys sense publicar res i avui obriré Un Toc de Rock amb aquest tema que ha estat gravat en català per Bebe al Disc de la Marató del 2015, dedicat a l’obesitat i la diabetis, però originalment es va incloure, cantant en castellà, en el nou àlbum, publicat el passat 9 d'octubre, i que s'ha titulat “Cambio de piel”, sent el quart disc d'estudi de Bebe. Amb ell ha tornat a treballar amb el productor dels seus dos primers treballs, Carlos Jean i s'ha enregistrat a l'estudi d'aquest. El tema, escrit per Bebe, es va publicar al juny del 2015 com a avanç del nou treball discogràfic i el vídeo promocional s'ha gravat a Sevilla, amb l'ajuda de la Fundació Conservacionista Juan Luis Malpartida que advoca per la defensa de l'ecologia, la natura i els animals, amb direcció d'Hernán Zin i es va presentar el 16 de juliol. De veritable nom Maria Nieves Rebolledo Vila, la cantautora i actriu Bebe va nàixer a València el 9 de maig de 1978, però sent una nena la seva família es va traslladar a Extremadura, on es va criar. L'any 1995 va començar en el món de la música fent cors en el grup Vanagloria. Al 1996 i després d'acabar el COU a Badajoz, Bebe es va anar cap a Madrid a fi d'estudiar art dramàtic i de seguida va començar a actuar en locals de la capital del Regne i l'any 2001 va guanyar un concurs de cantautors a Extremadura. El seu primer àlbum titulat "Pafuera Telarañas" va ser publicat al març del 2004, amb producció de Carlos Jean i d'ell hem de destacar el tema "Malo", el seu primer single i que tractava sobre els maltractaments a la dona. El disc li va valer un Premi Ondas al 2004 com a Millor Artista Revelació.

Patricia Oliver – Si vas a volver 1994

Poca informació us puc donar de la cantant i compositora Patricia Oliver i això que la vaig tindre al meu despatx de Vilaseca quan va treure aquest CD que va venir a presentar-m'el i li vaig fer una entrevista que es va publicar al Diari de Tarragona, peró ara no recordo masses cosas de l’entrevista i no he trobat la cinta. Però us puc dir que les seves cançons són molt bones i d’ella puc dir també que entronca ritmes de rock amb connotacions de cantautora. Va debutar l’any 1996 amb el disc “En este mundo quizás”. Ella es cantant, guitarrista i compositora i Patricia Oliver va publicar aquest disc amb el tema que escoltem ara a Un Toc de Rock, com a primer tall. L’àlbum es va titular "Un sitio en mi corazón" i va ser editat pel segell Arcade l’any 1998, produït per Carlos Oliver. Patricia Oliver va comptar, en les gravaciones del disc, amb les col·laboracions de Enzio Filippone a les bateries i percussió, Carlos Oliver al baix, José Nortes a la guitarra, Carlos Raya (guitarres), Boris Alarcón (piano i teclats), Phil Shillman (violí) i crec que encara hi havia algú més que hem deixo. Excepte una o dues cançons, totes las que recull el CD van ser composades per la mateixa Patricia Oliver.

Azuzena – Estrella del rock 1998

Azuzena va ser la principal veu femenina del heavy espanyol en els anys vuitanta. Cantant del grup Santa amb els que va treure dos àlbums, per desavenecias amb Jero i el mànager del grup, Jesús Caja, ella que els tenia molt ben posats, va abandonar Santa en plena gira de “No hay piedad para los condenados” fent-los una bona butifarra i amb un "Aquí us quedeu amb els vostres protagonismes". Per substituir-la van haver de portar d'Argentina a Leonor Marchessi que tot i ser una bona cantant, no li arribava ni a la sola de les sabates. És clar que no hem d'oblidar que en aquelles èpoques Jesús Caja era un capo del rock dur a Espanya i Azuzena es va trobar amb molts problemes. Jo la coneixia molt bé i en diverses ocasions quan anava a Madrid passava per casa seva, un pis que compartia amb l'ex de Tony Martínez de Los Bravos. Aquest tema que us he portat ara a Un Toc de Rock donava títol al seu primer disc en solitari "Estrella del Rock", editat l’any 1988 i es tracta de la versió d'un èxit de Mina. Encara publicaria un altre àlbum "Liberación", l’any 1989, amb el qual tornaria a les seves arrels més heavy-rock. Azucena Martín Dorado Calvo va néixer el 12 de desembre de 1955 en el barri de Vallecas, a Madrid. Després de participar en un parell de musicals entra a formar part del grup Huracán que liderava Manuel de Dios Ponce. Juan Luis Serrano i Fernando Sánchez de Obús la presenten el guitarrista Jeronimo Ramiro que posa la guitarra en una maqueta que presenten com Viuda Negra, no confondre amb el grup del mateix nom de Tarragona. Després van passar a dir-se Santa i fitxen amb Zafiro per publicar l'àlbum "Reencarnació" al qual va seguir "No hay piedad para los condenados". Sota producció de Pepe Loeches, Azuzena ja en solitari va gravar "Estrella del Rock" que hem de reconèixer no era tan heavy com molts s'esperaven, però estava molt bé. Va comptar amb un munt de bons amics, entre ells els nois de Casablanca, Leo Vignola de Raza i José Barta que en aquella època crec que militava a Júpiter, però no estic segur. Després del segon disc es va retirar del món musical i va obrir un pub a Madrid. El 31 de gener del 2005 Azuzena Martín Dorado és trobada morta a casa seva, es deia que estava replantejant-se tornar als escenaris.

EBS – Como un narco 2010

Després de la dissolució del duet Ella Baila Sola que per cert, sembla ser que va ser bastant traumàtica entre les dues noies, Marta Botía i Marilia Casares, les coses es van estancar, però Marta al costat d'una nova companya, Rocío Pavón va posar en marxa un nou projecte que en no poder-se anomenar Ella Baila Sola, va passar a ser EBS, amb un àlbum "Despierta" que pretenia ser una continuació del primitiu projecte que tants èxits els va donar a ambdues noies, "Despierta" del qual he extret aquesta cançó amb clar aire tex-mex, es va publicar l’any 2010, va  representar la tornada d'aquestes dues dones, encara que amb canvis importants en la formación i anomenant-se només EBS. El duet eren ara Marta Botía i Rocío Pavón, aquesta última substituint a Marília Casares. Les primeres van funcionar i bé de 1996 al 2001, però problemes entre les noies va desfer el duo. Marta, nascuda el 15 de setembre de 1974, va prendre el relleu, es va busca nova companya i van tornar pels seus “fueros”, intentant emular, encara que sense aconseguir-ho, l'èxit del seu primer disc, publicat en el 96 i titulat "Ella baila sola", amb temes com "Lo echamos a suertes", "Cuando los sapos bailen flamenco", "Amores de barra" i "Por ti". Però EBS l'any 2013 també va acabar com el Rosari de l'Aurora, segons van anunciar a les seves pàgines del facebook. Amb la fi de Ella Baila Sola també Marilia es va replantejar el seu futur i es va llançar en solitari fent-se dir ara Marilia Andrés, de fet el seu nom complet és Marilia Andrés Casares i va néixer a Conca el 17 de desembre de 1974, d'origen brasiler i des dels dos anys va residir a Madrid. L'any 2012 Marilia se'n va a Londres i grava el seu primer disc en solitari “Subir una montaña" que es va publicar el 26 de setembre de 2013. Caldrà esperar a nous projectes per veure si, en el seu cas, la cosa pot tenir o no continuació.

Zayda y Los Culpables – De contrabando

Zayda Peña, cantant i líder del grup Los Culpables, una banda del que a Méxic es diu “Gruperos”, va morir assassinada l'1 de desembre de 2007, sols tenia 28 anys. Era mexicana i la seva línia s'enfocava cap el estil anomenat narcocorridos. Zayda Peña va acabar tràgicament. Quan acabava d'assistir a un concert de Alejandra Guzmán i es trobava a la seva habitació del Motel Mònaco, a la ciutat de Matamoros, Mèxic, acompanyada per la seva manager Ana Bertha González i Leonardo Sánchez, empleat del motel, van entrar uns sicaris que van disparar contra ells, Bertha i l'empleat van morir a l'instant. Zayda va ser traslladada a l'hospital en gravíssim estat. A trenc d'alba i sense que la policia ni l'hospital haguessin pres cap mesura de seguretat per protegir la seva vida, un sicari va entrar a la UCI, tranquil·lament i sense que ningú li impedís el pas. Aquell assesí va rematar a Zayda Peña de tres trets al cap (os he possat una foto feta al hospital, poc abans de ser rematada). Encara avui i com passa amb tants i tants artistes gruperos, no s'ha trobat l'assassí de Zayda, ni crec que el trobin mai, com acostuma a passar masses vegades al pais dels mariachis. Aquesta peça que escoltem ara a Un Toc de Rock, es una de les millors cançons de la curta carrera de Zayda y Los Culpables, truncada per la seva prematura mort. És curiós i tràgic, però el narcotràfic s'ha cobrat la vida de molts artistes que es dediquen al gènere dels narcocorridos i entre els quals cal destacar el grup Los Tigres del Norte, dins del génere. No es tracta que els artistes intervinguin en el negoci del tràfic de drogues, és una cosa molt més simple i alhora més esgarrifosa. Un grup o cantant és contractat en la festa d'un narco, paguen bé i qui és el guapo que es nega a anar-hi davant gent d'aquest taranna i clar, li dedica una cançó al anfitrió. El narco competidor se sent ofès i mata el grupero. Tan simple i tan cruel. En el cas de Zayda Peña es barrejaven dues hipòtesis. Una d'elles parlava de que la cantant tenia un embolic amb el cap d'un carter de la droga, l'esposa d'aquest es va assabentar i li va posar en la tessitura d'escollir "O ella o jo" i es diu que ell va triar a la mare del seus fills i perquè la seva dona no tingués dubtes sobre això va tallar en sec ordenant matar a la cantant. Una altra alternativa de la que és va parlar més tard era que Zayda tenia l'embolic amb la dona del traficant, és a dir que ambdues eren lesbianes i que el narcotrafican, amb el cap ben adornat i en un atac de banyes va donar ordre de matar a Zayda... la veritat mai es sabrà i la mare de Zayda Peña avui en dia ancara segueix clamant justícia en un desert de silencis.

Beth – Podré tornar enrera 2002

Sopa de Cabra, junt a Sau, són les millors bandes de rock en català de l’historia musical d’aquesta terra. "Bona nit, malparits", publicat per Música Global, surt a la llum el 2002, amb l'enregistrament dels 2 últims concerts del grup oferts a la sala Razzmatazz, en memòria de Joan "Ninyin" Cardona i Joan Trayter i amb ells van comptar amb bones col·laboracions, entre elles la dels saragossans Amaral que van interpretar en català un dels millors temes de Sopa de Cabra "Camins". També Beth va versionar als Sopa en aquest álbum, amb la cançó “Podre tornar enrera”, una de les millors composicions del grup gironí que te una lletra força interesant que ens parla de tornar al passat després d’haver buscat el futur que resulta ser cada dia més negre fins al punt de que "cal tornar enrera, si no es massa tard". Beth va sortir d'un Operación Triunfo i tot i ser neboda de Josep Maria Mainat, no es pot dir que la seva carrera hagi estat arrasadora, més aviat discreta i finalment ha posat la seva vista al mercat en català que encara que molt més fluix que el nacional per el que fa a vendes, si és molt més agraït, possiblement perquè si bé les discogràfiques de producte en català tenen les arques pitjor assortides que les multinacionals i els seus discos no sempre poden aspirar a "comprar" un lloc en les llistes, compten amb les subvencions i ajudes de la Generalitat que sempre van be per sufragar les despeses de gravació, producción i edición, fins el punt de que a vegades donen beneficis i tot. És clar que això per la seva banda és contraproduent ja que el mercat s'anima amb quantitat, encara que no sempre amb qualitat. Beth, de veritable nom Elisabeth Rodergas Cols, nascuda a Suria, Barcelona, el 23 de dicembre del 1981, ha publicat en total quatre discos, els dos últims en català, aixó si, i un en directe l’any 2004 “Palau de la Música Catalana” i 11 singles. Per cert, aquesta cançó de Sopa de Cabra es va fer servir, en la versió de Beth, per la serie de TV3 Pulseres vermelles”, a la segona temporada

Inma Serrano – Cants de sirenes 2008

La cantautora alacantina Inma Serrano ha gravat un únic disc en la seva llengua al llarg de la seva carrera. D’aquest àlbum que es va titular “Inma I” us he extret aquesta cançó que escoltem ara a Un Toc de Rock i que ens parla de deixar-nos portar per els falsos somnis, els cants de sirenes. L’any siguet Inma Serrano va versionar aquest àlbum al castella i el títol va ser “Inma II”. Actualment Inma Serrano, nascuda a Alacant l'any 1968 té el seu propi segell discogràfic Cerebro Demente Records. A més de cantant i compositora també ha realitzat tasques de productora i ha treballat amb Lorca, Armando y El Expreso de Bohèmia, Tontxu, etc. i també ha estat jurat d'Operación Triunfo un parell de temporades. La veritat és que m'agradaria saber la seva "veritable" opinió d'un programa com aquest, ella que és autora de les seves pròpies cançons. En el primer treball de la cantautora Inma Serrano amb el seu nom per títol, Dro, la seva casa de discos en aquella época, va fer una proba, va sortir a la venda a preu econòmic, tans sols 1000 pessetes de l’època, uns sis euros, i va resultar un experiment amb bons resultats ja que es va vendre molt bé i va donar a conèixer a aquesta dona que va residir a València, Barcelona i finalment va establir la seva residència a Madrid. Pero la discográfica sols va treure tres discos a bon preu (M-Clan, Def Con Dos i Inma Serrano), teniu que pensar que elles treballen per fer cales, com més millor i aixó us demostra que si no baixen preus és perque no volen.

Rocío Dúrcal – La gata bajo la lluvia 1981

En la carrera de Rocío Dúrcal, una de les majors icones femenines de la música pop, encara que poques vegades l'hem escoltat a Un Toc de Rock, de fet crec que és la primera vegada que la poso, hi ha grans cançons que han estat cap de llistes a mig món, sobretot en països de l'àrea d'influència llatina, però jo avui i per recordar aquesta bona veu femenina, us he seleccionat un tema que no sé el perquè, sempre ha tingut per a mi un encant especial. Per cert el single amb la cançó es va publicar a Espanya a través del segell Ariola i en edició econòmica, amb una portada diferent de la mexicana. Es va editar l'any 1981 i es va incloure a l'àlbum "Confidencias". De veritable nom María de los Ángeles de les Heras Ortiz, la cantant i actriu Rocío Dúrcal, va néixer a Madrid el 4 d'octubre de 1944 i va morir a Torrelodones, Madrid, el 25 de març de 2006, a causa d'un càncer del que feia temps estava sent tractada. Quant a xifres de venda, es calcula que ha superat els 100 milions de discos venuts i és al costat de Gloria Estefan, les cantants llatines que més han venut en el món. Casada amb Antonio Morales Junior, la seva mort va causar posteriors enfrontaments familiars entre aquest i els seus fills. Durant anys va treballar mà a mà amb Juan Gabriel, però la cosa no va acabar bé, en principi es deia que per problemes de gelosia de Junior per la relació entre ells, però sembla ser que no era així, la gelosia la patía Rocío per la relació entre el seu marit i Juan Gabriel. Vull explicar-vos una curiositat sobre el rodatge de la seva primera pel·lícula "Canción de joventud", dirigida per Luis Lucia Mingarro, una quantitat important d'escenes, respecte a exteriors em refereixo, es van rodar a les platges i la zona de la Pineda, terme municipal de Vila-seca, a Tarragona

Rosana – El talismán 1996

Anem ara amb “El Talismán”, que ens arriva a Un Toc de Rock des de les Illes Canaries i ens el porta Rosana, de nom complet Rosana Arbelo Gopar, va néixer a l’illa de Lanzarote el 24 octubre de 1964 i un dels primers èxits de la cantautora canària va ser "El Talismán" que escoltem en aquest moment a Un Toc de Rock. La cançó es recollia en el seu primer disc "Lunas rotas" editat el 15 de juny de 1996, amb el qual va aconseguir els premis "Àlbum revelació", "Millor solista femenina" i "Millor artista femenina llatina". Per a aquest primer disc Rosana va comptar amb el guitarrista i productor José Antonio Romero. Es va gravar a Madrid, però va ser remasteritzat a Miami, Florida. L'àlbum va romandre durant 14 setmanes en el número 1 de les llistes de vendes espanyoles, va ser Disc de Diamant abans d'un any i és calcula que va vendre més de 10 milions de discos a tot el món. Totes les cançons havien estat composades per Rosana. Us explicaré una curiositat, en menys de 3 hores, totes les còpies de la primera edició es van esgotar a les botigues de discos. Va ser l'entrada en llistes més important per a una artista espanyola al llarg de la nostra història musical i l'àlbum s'ha publicat en més de 30 països, fins i tot a Corea del Sud. Rosana va començar com a compositora escrivint cançons per Azúcar Moreno i l'any 1994, una de les seves cançons "Fuego y Miel", cantada per Esmeralda Grao, va guanyar el primer lloc en el Festival de la Canción de Benidorm. El director Quentin Tarantino va usar aquest tema que sona ara per al seu film "Curdled", en el què també va incloure la cançó "Lunas rotas". En aquest enregistrament Rosana va comptar, entre d'altres, amb Tino Di Geraldo, Antonio García de Diego, Juan Maya, Sergio Castillo i un munt més de gent.

Ana Belén – Lia 1989

Una matinada José María Cano es va presentar al xalet a la serra d'Ana Belén i Víctor Manuel, al soterrani tenen un estudi de gravació i Víctor estava treballant amb dues cançons escrites per el ex component de Mecano i que Ana Belén anava a incloure en el seu nou treball discogràfic. José María portava unes copes de més i sense donar-lis cap mena d’explicació els va reclamar les seves cançons i a canvi els va lliurar una altra que acabava de compondre, pel que sembla havia patit un desenganyar amorós. Quan Víctor Manuel va veure la cançó va acceptar el canvi encantat i l'endemà es va posar a treballar-hi. Es tractava de "Lia", el tema que escoltarem ara a Un Toc de Rock i que és una de les cançons més precioses en la carrera d'Ana Belén. La cançó es va incloure a l'àlbum “Rosa de amor y fuego”, publicat l’any 1989. El disc es va presentar oficialment al Teatro Español de Madrid, amb un espectacle que va estar  deu dies en cartell, va ser dirigit per Miguel Narros i el vestuari va ser dissenyat per Jesús del Pozo. En total Ana Belén ha gravat 21 o 22 àlbums d'estudi, 6 recopilatoris i alguns en directe, a més d'uns quants discos conjuntament amb altres artistes com “El gusto es nuestro” o “Mucho más que dos”, així com quatre o cinc bandes sonores. El seu veritable nom és María del Pilar Cuesta Acosta i la cantant, actriu i directora va néixer a Madrid el 27 de maig de 1951. Curiosament es va donar a conèixer al presentar-se en un concurs de joves talents de televisió espanyola, on va actuar amb el seu veritable nom quedant en segona posició la guanyadora va ser una noia que es deie Mimo i que va grabar quatre discos petits. El debut d’Ana Belén va ser al cinema amb la pel·lícula “Zampo y yo” que val a dir va ser un fracas.

Concha Buika – No habra nadie en el mundo 2008

Concha Buika va ser tot un impacte en el seu moment. Una noia de color que interpreta boleros aflamencats i resideix a Mallorca... una cosa que resultava si més no curiósa. Perquè a més, Concha Buika ho feia molt bé. Va néixer a Palma de Mallorca el 11 de maig de l’any 1972, de nom complert María Concepción Balboa Buika, la seva família era de Guinea Equatorial. En la seva biografia Concha Buika explica que l'any 2000, no se'n recorda molt bé com i per què, arribà a Las Vegas, on treballa en casinos com a doble de Tina Turner i The Supremes i on és convidada per la cantant de jazz Rachelle Ferrell, a cantar al Club Blue Note. Aquest tema que us porto era, es trobava al CD "Niña de fuego" publicat el 2008 i que li va valer dues nominacions als Grammy Llatins, una com a Millor Àlbum de l'Any i la segona com Millor Producció de l'Any. La producció va estar a càrrec de Javier Limón. Concha Buika ha tret 9 o 10 discos, dues edicions especials, a més de tres de música electrónica i crec recordar que va treballar en una pel·lícula, però no estic segur. No em feu gaire cas.

Núria Feliu i Alberto Closas – Paraules, paraules 1989

Aquesta cançó va ser un dels més grans èxits en la carrera de la cantant italiana Mina que també la va gravar comptant amb una veu masculina que en algunes ocasions va ser Adriano Celentano i en altres Alberto Lupo, però crec que també la va gravar amb un actor francès, però no estic segur i possiblement estigui confós ja que la cançó va ser també gravada en francès per Dalida i Alain Delon que al seu torn, l'actor també la va gravar amb la canadenca Celine Dion. "Paraules, paraules" va ser escrita per Gianni Ferrio, Leo Chiosso i Giancarlo Del Re i la primera que es va gravar va ser Mina amb Alberto Lupo l'any 1972. Aquesta gran versió, amb la lletra adaptada al català per Josep Maria Andreu que ens porta l'amiga Núria Feliu compta amb la veu d'un gran actor català que ja no està entre nosaltres, es tracta d'Alberto Closas (Barcelona, 3 d'octubre de 1921 - Madrid, 19 de setembre de 1994) del qual vull recordar la seva pel·lícula "La Gran Família", dirigida per Fernando Palacios i que si bé es va rodar a Madrid, hi ha moltes escenes filmades a Tarragona ciutat i podem veure la Ciutat Residencial i el Balcó del Mediterrani, en aquesta escena se sent una frase genial de un dels nens que crida en veure per primera vegada a la seva vida el mar "Mama, cuanta agua en la calle", crec que era Pedro Mari Sánchez. La Dama de la Cançó, la Noia de Sants, Núria Feliu, es una bona amiga meva, fa mols anys que ens coneixem i de fet jo havia estat el seu representant durant un temps. Aquesta cançó es va publicar dins de l’àlbum “Amb cor i ànima”, editat per el segell Picap l’any 1989. Per cert, Núria Feliu també va editar un d’aquells populars Disco Sorpresa de Fundador, un EP amb les cançons “Ja Estic be axi”, “Es Nadal”, “Est Esplendit” i “Tu que est l’únic amor” era del 1970.

Carmen Cuesta Loeb – Llévame 2007

La cantant i guitarrista madrilenya Carmen Cuesta-Loeb amb la que avui acabarem Un Toc de Rock, va formar part de diversos grups espanyols fins que va fotre el camp cap a terres del Oncle Sam, establerta a New York amb el seu marit, el guitarrista nord-americà Chuck Loeb (Nyack, New York, 12 de juliol de 1955), és una de les principals veus del moment pel que fa al smoot-jazz. Tos dos i com a duet, l’any 2007 van publicar l'àlbum "You Still Your say Know Me" on trobem aquest tema que escoltem ara. Carmen Cuesta-Loeb compta amb un elenc de músics de luxe a la gravació del disc, on trobem al seu marit  Chuck Loeb (guitarra, teclats, bateria i programació de caixes de ritme), al costat de Will Lee (baix), Brian Killeen (baix), Wolfgang Haffner (bateria), Brian Dunne (bateria), Josh Dion (bateria), Michael Brecker (EWI que és un instrument de vent electrònic), Matt King (piano), Till Bronner (trompeta i flugelhorn), David Charles (percussió) i Lizzy Loeb (cors), a més de la pròpia Carmen Cuesta a la veu i percussions. Es un bon disc sense cap desperdici i si bé la cançó que escoltem està interpretada en castellà, el disc te cançons en les dues llengües, anglés i castellà, de fet al programa en pasades temporades ja hem escoltat algunes cançons d’ell.

La frase per tancar avui és de l'actriu i model Emma Watson (París, 15 d abril de 1990), que es va fer popular en el rol d'Hermione Granger en la sèrie de pel·lícules de Harry Potter i que va dir parlant del feminisme


“Lluitar pels drets de les dones sovint ens converteix
en  sinònim   que  odiem als  homes.   Només  sé  que
 quelcom  és cert: ens cal aturar aquests pensaments”

Acaba Un Toc de Rock, però ara et deixaré amb companyia de totes les emissores per les que ens escoltes dues vegades cada setmana o vía internet si t’el descarregues des del blog o el facebook de Montse Aliaga. Jo sóc Mario Prades i tocaré el dos per avui, baixo un altre vegada la barraqueta fins que ens retrobem de nou en el proper programa. Porteu-se bé.

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario