El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

jueves, 26 de noviembre de 2015

Un Toc de Rock 10-22


Iniciem el nostre viatge per la música dels últims cent anys a Holanda amb The Hunters, la banda del guitarrista Jan Akkerman, però passarem en el nostre recorregut per Nova Zelanda, Anglaterra i Estats Units, escoltant a Crowded House, Joan Jett & The Blackhearts, Mr Bloe que eren una banda que no va existir mai, David Bowie, Huey Lewis & the News, Carly Simons, Mark Knopfler, David Cassidy, Magna Carta, Mike Oldfield i alguns més que ens acompanyaran, configurant la banda sonora d'Un Toc d'Rock d’avui i que t’arribarà des de totes les emissores per les que el programa surt a l’aire dues vegades cada setmana o bé per internet si es que te'l descàrregues des del blog o el facebook de Montse Aliaga  Jo sóc Mario Prades i tornaré a obrir la barraqueta dient-vos que sempre sou 

Benvinguts a Un Toc de Rock

The Hunters – Russian spy and I 1966

Començen el programa d’avui d’Un Toc de Rock escoltant a The Hunters. Es tracta d'un grup holandès liderat pel guitarra Jan Akkerman (Àmsterdam, 1946) que més tard s'uniria a This Van Lleer (Àmsterdam, 1948) per crear Focus. El músic Jan Akkerman, compositor junt al productor Casper Koelman d’aqiesta peça, va néixer el 1946 a Àmsterdam i toca guitarra, teclats, acordió i saxo, entre molts altres instruments. Primer va ser membre dels grups The Friendship Sextet, The Shaking Hearts i Johnny and The Cellar Rockers que després es canviarien a Johnny and The Hunters i finalment van passar a ser ja The Hunters. En el grup i a part de Jan Akkerman com a guitarrista trobavem a Sidney Wachtel (bateria), Wilfred Arends que va estar en The Hunters fins l’any 1966, sent substituir per Ron Bijtelaar (baix) i Paul Hubert (guitarra rítmica i cantant) El tema que escoltem ara és de principis de l’any 1966, es va editar en format single amb “Spring” a l’altre costat, arriban al lloc 10 de les llistes d’èxits i a Espanya hi ha una gran versió de la cançó a càrrec de Tony Ronald i els seus Kroner’s i el sol continuat de guitarra, en la versió espanyola està a càrrec de Max Sunyer, però tinc dubtes sobre si va ser ell o Santi Picó i la veritat és que és més agressiva i potent que la de Akkerman, sense desmerèixer a aquest gran instrumentista amb una brillant carrera en solitari. Ah! Aquí a aquesta cançó li dèiem "L'espia rus". The Hunters mai més van tornar a tindre un hit igual.

Mr. Bloe – Groovin with Mr. Bloe 1970

Mr. Bloe era un grup fantasma, d’aquells que mai van existir com a tal. Es tractava d'una creació del DJ, arranjador, productor i també un bon multiinstrumentista Zack Laurence. "Groovin' with Mr Bloe" va ser escrita per Bo Gentry, Bernard Cochrane, Paul Naumann i Kenny Llacuna. Es va gravar comptant amb Harry Pitch a l'harmònica i el propi Zack Laurence al piano, amb components d'un grup anomenat Hookfoot, que al seu torn eren músics de sessió en els estudis DJM i que van acompanyar a un jove Elton John quan aquest feia els seus primers enregistraments, eren Caleb Quaye a la guitarra, Roger Pope a la bateria, Ian Duck (harmònica) i un teclista que no va intervenir en el enregistraments. Es diu que en aquesta cançó Elton John va tocar també el piano, encara que ell sempre ho ha desmentit. El single va entrar en les llistes britàniques el 9 de maig de 1970, aconseguint la segona posició, la primera va ser per "In the Summertime" de Mungo Jerry, però “Los círculos de Mr. Bloe” va aconseguir mantenir-se 18 setmanes en les llistes. Aquesta cançó va ser usada com sintonia en la sèrie de la BBC "Oz and James Drink to Britain", l’any 2009. Zack Laurence (a la foto) encara va treure un altre single com Mr Bloe amb el tema "Currie Soul" i després d'editar un únic LP, Mr Bloe va desaparèixer com a projecte. Zack Laurence de fet ha intervingut en un munt de projectes, a sota us poso alguns d'ells.


Huey Lewis & The News – The Power of Love 1985

Ara que és celebra el 30è aniversari de la pel·lícula "Retorn al futur" dirigida per Robert Zemeckis, us he seleccionat per compartir avui a Un Toc de Rock el tema estrella de la banda sonora que per cert, va aconseguir el Disc d'Or, la cançó és "The Power of Love" i està a càrrec del grup Huey Lewis & The News, una banda creada a San Francisco i liderada per Huey Lewis, de veritable nom Hugh Anthony Gregg III, un músic nascut el 5 de juliol de l’any 1950 a la ciutat dels gratacels, a Nova York. De 1972 fins al 1979 Huey Lewis va tocar amb el grup Clover. Huey Lewis & The News que es va crear l'any 1979 i encara està en actiu, estava integrat originalment per Huey Lewis com a cantant i harmònica, al costat de Sean Hopper (teclats i cors), Bill Gibson (bateria i percussió), Johnny Colla (guitarra, saxo i cors ), Mario Cipollina (baix) i Chris Hayes (guitarra i cors), els dos últims ja no estan en el grup i per Huey Lewis han passat uns quants músics, entre ells John Pierce, Stef Burns, Marvin McFadden, Ron Stallings, Rob Sudduth, Johnnie Bamont, Jeanie Tracy i Linda Tillery. S'ha de reconèixer que el film "Back to the Future" encara avui segueix sent fresc i divertit, estant catalogat com una de les millors pel·lícules de ciència-ficció de tots els temps, havent recaptat més de 380 milions de dòlars en taquilla, l'èxit va propiciar una trilogia i una sèrie de dibuixos animats. 

David Bowir – Blue Jeans 1984

El seu nom real és David Robert Jones i va néixer el 18 de gener de 1947 a Brixton, Londres, però s'el coneixia com David Bowie i amb l’apelatiu de "El Príncep Gai". Es va cambiar el cognom per no ser confos amb David Jones, component de The Monkees i va adoptar el Bowie per Jim Bowie, aquell heroi del oest, inventor d’un ganivet i que va morir a El Alamo. Cantant, compositor i actor, David Bowie després de fer bandera de la seva homosexualitat va dir que no, que res de res, ell era bisexual i més tard que ni això, que era hetero i s'havia dedicat a ensarronar als gais per arrivar on va fer-ho. Ple d'ambigüitat sexual, Bowie va sorgir en plena moguda glam i va ser una figura del moviment, sobretot per les seves extravagàncies i posades en escena, sense detriment de la seva qualitat com a músic i sobretot cantant. A Espanya i a tot el mon David Bowie va passar de ser un artista de culte a cantant de llistes de ràdio fórmula gràcies a "Blue Jeans", una composició del propi Bowie que va ser el single que el va llançar massivament al nostre país i es trobava en el LP "Tonight" en el que va col·laborar Tina Turner i que es va publicar l'1 de setembre de 1984 i es va gravar a Le Studio Morin Heights del Quebec, al Canadà, encara que David Bowie havia estat publicant discos des de finals dels 69. Curiosament aquest tema que va ser el que millor va funcionar en single a Espanya, no va ser el que millor es va vendre fora, altres dos van arribar molt més amunt, van ser "God Only Knows" i el que donava títol al LP, "Tonight" que per cert, va ser el segon àlbum que David Bowie va gravar per a EMI, d'aquí el canvi ja que EMI va apostar plenament per ell, cosa que RCA no havia fet, això si exigint-li més comercialitat, que deixes de ser cantant de minories i oblides les xorrades estrafolarias. La veritat és que van nategar l’imatgen de David Bowie, es van acabar els maquillatges extremats, vestimentes llampans i les seves estrafolarias aparicions, es va voler fer oblidar les alusions a la seva homosexualitat i ho van aconseguir, obrint-li el mercat nord-americà després de la neteja a fons de la seva imatge. Per tot això hi ha dos Bowie diferenciats, el de RCA i el d'EMI. La pregunta seria “Quin era el veritable... o no ho va ser cap dels dos?” Per cert, es diu que David Bowie té un ull de cada color i això no és cert del tot, ja us ho explicaré un altre dia, us puc avançar que va ser per culpa d'una baralla juvenil.

Joan Jett & The Blackhearts – Crimson and clover 1981

La cantant i guitarrista Joan Jett, a la que escoltarem ara a Un Toc de Rock, havia format part del grup femení de rock The Runaways, possiblement una de les més importants formacions de rock integrada només per noies. Quan es van separar va marxar-se a Anglaterra i va enregistrar diverses cançons amb els Sex Pistols, però va tornar als Estats Units i a Los Angeles va rodar una pel·lícula que mai va arribar a editar-se, basada en The Runaways. Posteriorment va crear un grup i a més de Joan Jett, la banda estava integrada per John Doe, Gary Ryan i Eric Ambel que va ser reemplazat per Ricky Byrd. Amb Byrd a la guitarra, la banda va continuar ja com Joan Jett and The Blackhearts Aquest tema que us porto avui, es va incloure en el segon LP de Joan Jett & The Blackhearts "I love rock and roll" de l’any 1981 que va ser número 1 i és va reeditar en versió CD, crec que al juny de l'any 2011, però no estic segur de la data. En total van gravar 15 àlbums. La nord americana Joan Marie Larkin, coneguda com Joan Jett, va néixer el 22 de setembre de 1958 a Filadèlfia. Aquest tema que escoltem, a carrec de Joan Jett & The Blackhearts, era una versió d'un èxit del grup nord-americà Tommy James & The Shondels, els mateixos del “Mony, mony” que la van publicar l’any 1969 i havia estat escrita per Tommy James i Peter Lucia. Per cert, hi ha una versió interessant d'aquest tema que va realitzar Prince l'any 2009, a veure si l'escoltem en propers programes.

David Cassidy – Rock me baby 1972

El cantant, actor, compositor i miltiinstrumentiste David Cassidy va néixer a Nova York el 12 d'abril de l’any 1950 i es va convertir en famós com a actor de la petita pantalla en ser un dels protagonistes de una popular sèrie de televisió "The Partridge Family", una família de ficció on tots els membres del clan familiar cantaven en cadascun dels episodis i amb l'actriu Shirley Jones en el paper de mare, David tenia el rol del fill gran de la familia. De fet aquella popular serie estava inspirada en un grup familiar real, The Cowsills i si bé David Cassidy es va fer famos en aquest paper, ell ja havia intervingut abans en alguns musicals de Broadway. El single amb aquesta cançó i que es va publicar l’any 1972, va arribar fins al lloc 38 als Estats Units i al 11 a Anglaterra. Donava títol a un LP de David Cassidy publicat el mateix any que va arribar al segon lloc en el Regne Unit, si bé al seu país d'origen només va aconseguir col·locar-se en el 44. La cançó va ser composada per Johnny Cymbal i Peggy Clinger i el primer que va gravarla va ser BB King, l’any 1964 i està basada en el "Rockin' and Rollin'" de Lil' Son Jackson. En aquesta gravació David Cassidy a part de cantar també toca els teclats, guitarra i la percusió i als cors tobavan a la gran cantant Kim Carnes. Aquest llarga durada va estar produït per Wes Farrell.

Crowded House -  Don’t dream it’s over 1986

El tema "Don’t Dream It 's Over" es una de les millors cançons del grup australià Crowded House i va ser composada per Neil Finn. "No somiïs, això s'ha acabat" va ser classificada per la Australasian Performing Rights Association en el segon lloc entre les Millors Cançons de Tots els Temps a Nova Zelanda i en la setena en les cançons del continent australià. El single amb aquest tema es va publicar a l'octubre de 1986 i va arribar a la segona posició en el Billboard americà el 25 d'abril de l’any 1987. Es trobava en el seu primer LP titulat "Crowded House". El grup l'integraven en aquell moment Neil Finn (cantant, guitarra i piano), Nick Seymour (baix) i Paul Hester (bateria i cors), però també van intervenir en la gravació un munt de músics, entre ells el guitarrista Joe Satriani que sols va fer cors, Jim Keltner, Noel Crombie, Mitchell Froom, George Bermudez i Tim Pierce. Crowded House es deien inicialment The Mullanes i es van crear l’any 1985, formant part el guitarrista Craig Hooper, antic membre de The Reels. Neil Finn i Paul Hester havien militat anteriorment a Split Enz un grup on també hi havia Tim Finn, germà de Neil i que anys després s'incorporaria a Crowded House i amb ell gravarien "Woodface". Un altre component del grup va ser Mark Hart (guitarra i piano) que havia estat membre de Supertramp i amb ell es gravaria els àlbums "Together Alone" i "Recurring Dream". Per cert que el bateria Paul Newell Hester, nascut el 8 de gener de 1959, va aparèixer penjat el 26 de març de l'any 2005 en un parc de Melbourne, s'havia suïcidat. Paul Hester arrossegava des de feia anys una profunda depressió. El “bon home” no va tindre en compte que al parc hi anirie la mainada a jugar al matí i el trauma que aixó podia representar per els xiquets i xiquetes al trovar-lo penjat… vaja tros d’animalalot. Crowded House van tornar a reunir-se i crec que l’any 2013 s'ha editat un disc nou o por ser va publicar-se al 2012, no ho records ara.

Carly Simon – You’re so vain 1972

Aquest tema es va publicar el desembre de 1972 i va ser el gran hit de la cantant nord-americana Carly Simon (New York, 25 de juny de 1945) i titulat-se en castellà "Ets tan cregut", es dubtava sobre a qui anava dedicada ja que la lletra de la cançó és molt dura i a l'interfecte no el deixa precisament bé. Carly Simon mai va aclarir qui era el destinatari de les seves paraules, quan se li pregunta sempre evadeix la resposta, però es dubtava entre l'actor Warren Beatty o Mick Jagger. Al meu modest parer jo apostaria pel primer ja que Jagger fa cors en el tema i dubto que Morritos Jagger col·laborés a gust en una cançó que el posa a parir, per això suposo que el destinatari de tota la mala llet de Carly Simon va ser Warren Beatty. La cantant i compositora va estar casada amb el també cantant James Taylor i aquesta cançó es va gravar abans del divorci, però a aquest s'el pot descartar ja que va estar sota tractament psiquiàtric i dubto que això el fes "Tan cregut". El tema es va incloure en el seu tercer LP en solitari de Carly Simon que va ser produït per Richard Perry i es va titular "No secrets", l'àlbum va ser Disc de Platí als Estats Units. Entre els músics que participen es troben Andy Newmark (bateria), Klaus Voormann (baix), James Taylor (cors), Linda i Paul McCartney (cors), Bill Payne (òrgan) i un munt més. El single va ser Disc d'Or i està classificat en la posició 72 a la llista de les "Millors Cançons de Tots els temps" del Billboard. Quan Carly Elisabeth Simon va començar a principis dels 60 ella i la seva germana, Lucy, van formar un duet anomenat The Simon Sisters i van gravar dos llargues durades.

Magna Carta – Strangers in the Land of Ulysses 1995

Magna Carta estan liderats pel cantant i guitarra Chris Simpson (Yorkshire 13 juliol 1972) i van començar a Londres l’any 1969. En algun dels seus discos va col·laborar el teclista Rick Wakeman. Van patir molts canvis en la formació que va començar com a trio. Tenen gravats 41 àlbums, l'últim al 2009. Inicialment i al costat de Chris Simpson trobàvem al guitarrista australià Lyell Tranter i el cantant Glenn Stuart. Magna Carta son una gran banda de folk-rock britànica, una de les millors del seu gènere. Aquesta cançó es va incloure en un doble CD editat l'any 1995 pel segell Barsa Promociones, propietat de l'amic Mikel, sota el títol "Las tierras del viento" i que incloïa cançons dels seus discos "Sweet Deceiver" i "Nothlands", arreglades i remasteritzades de nou per Chris i Linda Simpson (a la foto), junt a altres peces noves. Per cert i això és important, tot i que us ho he dit en diverses ocasions, era un CD doble, però es va vendre a preu de senzill. Si tenim en compta que Barsa Promocions es una companyia petita, no feia els tiratges d’una multinacional i així i tot pot permetres vendre a aquest preu, vol dir que les gran empresas del disco no ho fan perque no els rota i solsament volen guanyar cales, per tant mens queixar-se de la pirateria i més abaratir els preus, llavors vendran més i l’artista sortira beneficiat. El problema es que com saben que guanyen menys, volen seguir tenint els mateixos beneficis anuals, per tant pugan els preus i això no és una cosa que jo m’inventi o dedueixi, m’ho explicaba el cap de promoció d’una multinacional del disc. “Las tierras del viento”, doble CD de Magna Carta, no te desperdici, si be no consta a la discografia oficial del grup britànic. Suposo que serà per el fet de no haver-se publicat a Anglaterra i sols a Espanya, peró te una cançó inédita composada durant una gira per Espanya i que no van gravar en el seu moment, os parlo de “Highway to Spain”, tota una peça de col·lecció que ja em escoltat a Un Toc de Rock.

Crosby, Stills, Nash & Young – Our house 1970

Ara i des del millor LP de la primera superbanda americana i que es va titular "Déja Vu", publicat l'11 de març del 1970 per el segell Atlantic Records i produït per Bill Halverson, però gravat l’any abans, us porto el que està catalogat com a millor tema en la carrera d’aquesta unió de grans músics, "Our house", una peça que va estar composada per Graham Nash que també va ser el cantant i va ser el tercer single que es va extréure del disc. Aquest era el seu segon treball del grup, però el primer amb Neil Young. Per cert que aquest sempre va ser l'element distorsionador en la banda, tot i la seva qualitat que no qüestionaré, Young volia una línia molt més rockera que l’acústica dels seus companys i finalment els va deixar. Val a dir que Neil Young no participa en totes les cançons del disc. Eren David Crosby (Los Angeles, Califòrnia, 14 d'agost de 1941), Graham Nash (2 de febrer de 1942, Blackpool, Lancashire, Anglaterra), Stephen Stills (Dallas, Texas, 3 de gener de 1945) i Neil Young (Toronto, Ontario, Canadà, 12 de novembre de 1945), però en la grabación d’aquest álbum també van participar Dallas Taylor (batería i pandereta), Greg Reeves (baix), Jerry Garcia dels Grateful Dead a la guitarra steel i John Sebastian (harmónica). Va arribar al primer lloc a les llistes als Estats Units sent 7 vegades Disc de Platí, però no es va clasificar a Anglaterra, si bé va ser Disc de Platí a França i Disc d’Or a Alemanya. Al setembre de l’any 1994 el disc “Déja Vu” va ser reeditat en format CD, després de ser remasteritzat.

Carole King – You’ve got a friend 1971

Aquesta es una gravació en directe del gran èxit en la carrera de Carole King, inclosa al CD “Natural Woman -The very best of Carole King” de la novaiorquesa Carole King, cantant, pianista i compositora nascuda el 9 de febrer de 1942, una dona que ha guanyat quatre Grammy i està inclosa en el Rock and Roll Hall of Fame. Aquest és el seu gran hit, tot i que al mateix temps també la va gravar i portar a l’èxit James Taylor i es trobava en el seu primer LP "Tapestry" publicat per Carole King l’any 1971, tot i que aquest és un enregistrament en directe que us porto, a més de per la qualitat del tema i la seva intèrpret, perquè els cors que escoltareu acaronan a Carole King són, ni més ni menys que Bonnie Raitt, Celine Dion, Gloria Estefan i Shania Twain... "Ahí és na lo del ojo i el portava a la butxaca". Carole King va començar com a compositora, formant tàndem amb el seu marit Gerry Goffin del que es divorciaria més tard, però van deixar un munt de temes que van ser èxits en els anys seixanta, com “The Locomotion”, "Will You Love Me Tomorrow", "Take Good Care of My Baby", "Oh No Not My Baby" i un munt més, de fet cançons seves les han gravat Little Eva, Tina Turner, Kylie Minogue, Beatles, The Animals, Aretha Franklin, Manfred Mann, Rod Stewart, Linda Ronstadt, The Monkees, Bobby Vee, The Drifters i molts altres. Quan es va decidir a llançar-se definitivament en solitari va ser l'any 1970, amb l’àlbum que va incloure aquesta cançó en la seva versió original i el singler va guanyar un Grammy, encara que ja havia gravat durant els 60 uns quants singles d'escàs èxit. "Tapestry" està considerat el millor disc de la seva carrera i va estar en el primer lloc en les llistes americanes durant 15 setmanes l'any 1971, va romandre en llistes durant més de sis anys. Va tenir el rècord d'àlbum interpretat per una solista que es va mantenir en el número 1 durant més temps, només va ser superat per Whitney Houston amb "El Guardaespatlles" l'any 1992, dues dècades després. En la gravació de l’àlbum Carole King que canta i també toca el piano i els teclats, compta amb un bon grapat de col·laboracions, entre elles Joni Michell, Merry Clayton, Julia Tillman i James Taylor que fan cors. El productor va ser Lou Adler.

Mike Oldfield – Tubular bells 1973

En passats programes i escoltant a Mike Oldfield us vaig comentar que punxaria el "Tubular Bells" i us explicaria la història, molt curiosa, de l'àlbum. Ha arribat el moment i sona ara a Un Toc de Rock, però primer farem una mica d’historia. Quan Mike va deixar la banda de Kevin Ayers va treballar ocasionalment com a guitarrista de sessió. Un d'aquests treballs va ser el musical que es representava a Londres "Hair", on cobrava 5 lliures per nit. També va tocar el baix en una banda liderada pel cantant de soul Arthur Lewis. Tot allò el va portar a uns estudis acabats d'inaugurar, situats en un castell i anomenats The Manor. Allà van començar les sessions de gravació del “Tubular bells” en les que Mike Oldfield, amb només 17 anys, va tocar pràcticament tots els instruments, més de 20 que es van barrejar en un 16 pistes manualment i tot es va realitzar en una setmana. Només va comptar amb la col·laboració de Viv Stanshall (veus), Jon Field (flauta), Steve Broughton (percussió), Sally Oldfield (veus) i Mundy Ellis (veus). El problema va sorgir quan cap discogràfica va voler editar-lo a menys que es posessin textos i  veus solistes. El comentari dels experts va ser que “allò era inpublicable”. Finalment Virgin el va treure al carrer el 25 de maig de 1973, encara que les vendes van ser mínimes, fins que el director de cinema William Friedkin que buscava música "diferent" per a una de les seves pel·lícules, a sugerencia del porpietari de Virgin, amic seu, decideix ficar quatre minuts del “Tubular bells” en el film "L'exorcista", allò va ser el reconeixement definitiu. Curiosament Mike Oldfield no va assabentar-se i posteriorment va manifestar que ell no hagués estat d'acord en fragmentar la peça. L'àlbum amb aquesta llarga suite, dividida en dues parts, ha venut més de 20 milions de còpies. Posteriorment es van fer la segona i la tercera part, més de trenta anys després. La portada va ser realitzada per Trevor Key i forma part de la història de la música. La famosa campana tubular representa avui en dia tot un símbol, de fet és el "símbol Mike Oldfield" i ell ho va triar com a logotip quan va crear la seva pròpia companyia discogràfica Oldfield Music LTD.

Mark Knopfler – Going home Theme from Local Hero 1983

"Local Hero" és una d'aquestes pel·lícules que avui en dia es recorden casi solsament per la seva extraordinària banda sonora, un álbum que ha estat un dels millors discos de Mark Knopfler en solitari. Aquesta peça que ens porta Mark Knopfler per tancar Un Toc de Rock d’avui, és el tema central del film i possiblement la millor cançó de l'àlbum i l’escoltarem ara concluent el programa. Es tracta d’una peça "in crescendo" d'una qualitat extrema que jo feia servir en algunes ocasions com a música de fons, quan dirigia i presentava el programa "El Sendero a lo Desconocido", dedicat a la parapsicologia, a Antena 3 de Ràdio. La veritat es que jo també havia fet d'Iker Jiménez, es clar que va ser l’any 1983 i el 84 i no se si Iker havia nascut ancara. El guitarrista, cantant i compositor escocès Mark Freude Knopfler que va ser líder del mític grup Dire Staits, una de les millors bandes britàniques del anys 80, va néixer a Glasgow, Escocia, el 12 d'agost de 1949 i l'escoces Mark Knopfler està considerat com un dels millors guitarres del món. Ara bé, quan Mark Knopfler va començar, ell mateix ha confessat que imitava la manera de tocar del guitarra del grup britànic Sniff’n’The Tears.

La frase d'avui és de l'escriptor i pilot d’aviació francès Antoine de Saint-Exupéry (Lió, 29 de juny de 1900 - illa de Riou, 31 de juliol del 1944), autor de l'obra "El principito" que va dir


"Només amb el cor es pot veure bé; l'essencial
és invisible als ulls”

Acabaré per avui Un Toc de Rock i us deixaré amb companyia de totes aquelles emissores per les que el programa surt a l’aire dues vegades cada setmana o per internet si t’el descarregas del blog o bé el facebook de Montse Aliaga. Jo segueixo sent Mario Prades i toca baixar la barraqueta. Porteu-se bé i... A Reveure!

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario