El rock serà avui
el nostre protagonista de la mà de Deep Purple, The Hunters, Davie Jones with
The King Bees que van ser la primera banda amb la qual va gravar David Bowie,
The Lords, Atlanta Rhythm Section, The Yardbirds famosos per haver tingut els
tres millors guitarristes de la seva època, Sad Cafe, Major Lance, Air Supply,
William Pitt, Faith Band, Trevor Herion, Aphrodite’s Child i Fahrenheit 104,
tots ells constituiran la nostra banda sonora acompanyant-nos en aquest viatge
als records, un recorregut per la història musical dels últims cent anys i que
ara poso en marxa, un cop més, des de totes aquelles emissores per les que ens
escoltes dues vegades per setmana o vía internet, si t’el descarregues des del
blog o el facebook de Montse Aliaga. Ara jo obriré un altre vegada la
barraqueta, sóc Mario Prades i ja sabeu que sou, com sempre
Benvinguts a Un
Toc de Rock
The Hunters –
Russian spy and I 1966
Avui posaré en
marxa Un Toc de Rock escoltant a The Hunters. Es tracta d'un grup holandès
liderat pel guitarra Jan Akkerman (Àmsterdam, 1946) que més tard s'uniria a
This Van Lleer (Àmsterdam, 1948) per crear Focus. El músic Jan Akkerman,
compositor junt al productor Casper Koelman d’aqiesta peça que escoltem ara, va
néixer l’any 1946 a
Àmsterdam i toca guitarra, teclats, acordió i saxo, entre molts altres
instruments. Primer va ser membre dels grups The Friendship Sextet, The Shaking
Hearts i Johnny and The Cellar Rockers que després es canviarien a Johnny and
The Hunters i finalment van passar a ser ja sols The Hunters. En el grup i a
part de Jan Akkerman com a guitarrista trobavem a Sidney Wachtel (bateria),
Wilfred Arends que va estar en The Hunters fins l’any 1966, sent substituir per
Ron Bijtelaar (baix) i Paul Hubert (guitarra rítmica i cantant) El tema que
escoltem ara és de principis de l’any 1966, es va editar en format single amb
“Spring” a l’altre costat, arriban al lloc 10 de les llistes d’èxits i a
Espanya hi ha una gran versió de la cançó a càrrec de Tony Ronald i els seus
Kroner’s i el sol continuat de guitarra, en la versió espanyola està a càrrec
de Max Sunyer, però tinc dubtes sobre si va ser ell o Santi Picó i la veritat
és que és més agressiva i potent que la de Akkerman, sense desmerèixer a aquest
gran instrumentista amb una brillant carrera en solitari. Ah! Aquí a aquesta
cançó li dèiem "L'espia rus". The Hunters mai més van tornar a tindre
un altre hit igual.
The Lords – Boom,
Boom 1965
Els alemanys The
Lords van funcionar de l’any 1959 fins al 1971 i si bé es van desfer, van
tornar a posar-se en marxa l’any 1976 i encara estan en actiu, clar que no els
hem de confondre amb una banda britànica de recent creació anomenats així
mateix The Lords. Aquests primers The Lords, alemanys, eren de Düsseldorf i van
començar fent skife, però es van passar al beat i al pop, si bé en els setanta
es van unir a la moda glam. Aquest tema es va publicar en un single de The
Lords amb "Que serà" a l'altra cara, editat l’any 1965. Amb un munt
de canvis en la seva formació, The Lords segueixen avui en dia en actiu i
actualment el grup està integrat per Leo Lietz, Bernd Zamulo, Philippe Seminara
i Jupp Bauer. El single amb aquesta cançó de John Lee Hooker, es va editar
l’any 1965 i en aquell moment The Lords estava integrat per Ulli Günther (veu),
Bernd Zamulo (baix), Leo Lietz (guitarra), Rainer Petry (guitarra) i Max Donath
(bateria). The Lords porten publicats 17 àlbums, l'últim d’ells “Lords 50” l’any 2009.
The Yardbirds –
Baby please don’t go 1965
Aquest és un tema
tradicional del blues, composat per Big Joe Williams l’any 1935 i que ha estat
versionada en moltíssimes ocasions, destacant les que va realitzar Sonny Boy
Williams, el grup Them de Van Morrison o la de Willy and The Poor Boys que era
la banda paral·lela de Bill Wyman dels Stones i que vam escoltar fa uns mesos,
sense oblidar les d'AC / DC, Muddy Waters, Aerosmith, Bob Dylan, Georgie Fame
and the Blue Flames, Tom Petty, The Doors, The Animals, Tony Joe White, i
moltes més, entre elles aquesta que us porto avui a Un Toc de Rock, a càrrec
dels britànics The Yardbirds, una banda popular per el fet de haver tingut els
tres millors guitarristes de la seva època, Eric Clapton, Jeff Beck i Jimmy
Page. El seu cantant Keith Relf formaria després Renaissance i posteriorment
el grup Armaggeddon, però va morir electrocutat a causa d'un accident quan tocava la
seva guitarra, es diu que dins de la banyera, el 14 de maig de 1976. En aquest
enregistrament el guitarra és Jimmy Page i a més de Keith Relf, formaven el
grup Chris Dreja, Jim McCarty i Paul Samwell-Smith. The Yardbirds van funcionar
de 1962 fins al 68, passant després i sota el lideratge de Jimmy Page, a ser
The New Yardbirds i despres Led Zeppelin.
Davie Jones with
The King Bees – Liza Jane 1964
Arran de la mort,
el passat 10 de gener a Nova York, del cantant britànic David Bowie, molts han
descobert una part de la seva història musical abans pràcticament desconeguda o
oblidada, com quan va formar part d'aquest grup que escoltarem a Un Toc de
Rock, Davie Jones with The King Bees. De fet era el seu segon grup, David Bowie
va formar la seva primera banda als quinze anys, s'anomenaren Kon-rads. El seu
primer mànager va ser Leslie Conn i ell els va aconseguir un contracte
discogràfic amb el segell Decca, van debutar precisament amb aquest tema que
compartim ara "Liza Jane", era 1964 i Bowie comptava només 17 anys
d'edat. El single va incloure "Louie, Louie Go Home", una versió de
Paul Revere and The Raiders, a la cara B. Us explicaré una curiositat, Leslie
Conn, els va organitzar una actuació en una festa d'aniversari de noces, volia
veure'ls en directe a fi d'estudiar les seves possibilitats. Quan portaven tan
sols 10 minuts tocant va parar l'actuació, eren massa sorollosos per al seu
gust. Així i tot va ser el seu manager durant uns mesos i els va aconseguir aquest
disc. Aquesta cançó era un arranjament del vell estàndard "Li'l Liza
Jane", escrita per Ada de Lachau l’any 1916, però Conn va donar unes
quantes idees pel que fa als arranjaments i es va apuntar l'autoria del tema,
constant com a compositor. La veritat és que el disc no es va vendre com
s’esperaven. Anys després i quan residia a Mallorca, la seva mare li va trucar
per preguntar-li que havia de fer amb un parell de caixes de singles del
"Liza Jane" que tenia a casa, necessitava espai, hi havia unes dues-centes
còpies i Leslie Conn li va dir que els tirés a les escombraries. Avui haurien
tingut un valor de col·leccionista incalculable ja que és el primer disc que va
gravar David Bowie i les vendes van ser mínimes pel que hi ha pocs exemplars
donant voltes pel mercat. El 5 de juny de l'any 2004 i en un concert que David
Bowie va realitzar en el PNC Bank Arts Center de Holmdel, als Estats Units, i
coincidint amb el 40 aniversari de la publicació d'aquest single, David Bowie
va cantar la primera estrofa i la tornada de "Liza Jane".
Atlanta Rhythm
Section – Spooky 1979/2007
En moltes
ocasions el seu nom s'ha abreujat a ARS, però ells es diuen veritablement
Atlanta Rhythm Section, un dels millors grups nord-americans de rock sureny de
la història. L'any 2007 es va publicar un CD recopilatori del grup Atlanta
Rhythm Section titulat "Anthology - Greatest & Latest" en el qual
trobava aquest tema. Originalment la cançó va ser un dels principals singles
del LP "Underdog" de l’any 1979. Va ser escrita pel saxofonista Mike
Sharpe Shapiro i Harry Middlebrooks Jr al 1967 i abans que ells, la va gravar
el grup The Classics IV. El single dels Atlanta Rhythm Section va arribar al
lloc 17 al Estats Units i al 46
a Anglaterra. En aquesta gravació els Atlanta Rhythm
Section eren Buddy Buie (cantant), Ronnie Hammond (cantant), Barry Bailey
(guitarres), James B. Cobb Jr (guitarra, percussió i cors), Paul Goddard
(baix), Roy Yeager (bateria i percussió), Robert Nix (bateria i cors) i Dean
Daughtry (teclats). L'àlbum "Underdog" va aconseguir el lloc 26 del
Billboard i va ser Disc d'Or Van tenir molts canvis en la seva formació al
llarg dels anys, però crec que segueixen en actiu. El 1983 va entrar en ARS el
cantant Andy Anderson que els va deixar l’any 1986, però va tornar el 2001. El
26 de març de 2008, poc abans d'un concert al Gold Coast Casino de Las Vegas,
Andy Anderson va patir un greu atac de cor del que sembla que s’ha recuperat.
Deep Purple –
Hush 1968
Fa algunes
setmanes vam escoltar a Un Toc de Rock la versió d'aquesta cançó a càrrec del
seu autor, el nord-americà Joe South i us vaig comentar que els que la van
portar a l'èxit van ser el grup britànic Deep Purple, una de les formacions
històriques del rock dur internacional. Vaig rebre un correu demanant-me que
punxés la versió d'aquests i aquí està, sonant per a tots vosaltres en el
programa d'avui. Deep Purple la van incloure en el seu primer LP titulat
genèricament “Shades of Deep Purple” que es va publicar el setembre del 1968,
sent el primer àlbum d'estudi d'aquest grup mític del hard rock, encara que en
els seus inicis no es mostraven tan durs. Aquest disc es va gravar entre els
dies 11 i 13 de maig de 1968 en els estudis Pye, a Londres i en aquest
enregistrament el grup estava integrat per l'organista Jon Lord, a la guitarra
Ritchie Blackmore que venia del grup The Outlaws, al costat de Rod Evans membre
de The Maze que va ser el cantant en els tres primers discos de Deep Purple, el
baixista Nick Simper i Ian Paice a la bateria, aquests dos últims militaven a
The Flower Pot Men. Inicialment es van anomenar Roundabout i la idea va ser del
bateria Chris Curtis que venia del grup The Seachers, encara que ho va deixar
poc després i la formació que van gravar aquest disc es va originar al març del
68, val a dir que originalment a l'album es van incloure quatre cançons
originals i quatre versions, aquest tema és una d'elles. Curiosament el LP no
va tenir una bona acollida a Anglaterra, on les vendes van ser mínimes, però si
va tenir una bona rebuda als Estats Units, sobretot per l'èxit obtingut per
aquest tema que es va publicar en single i va aconseguir el quart lloc del
Billboard. La veritat és que per Deep Purple que segueixen en actiu, han passat
molts músics al llarg dels anys, entre ells els cantants David Coverdale, Ian Gillan,
sense oblidar a Glenn Hughes, Tommy Bolin, Joe Lynn Turner, Joe Satriani, Roger
Glover, Steve Morse, Don Airey i alguns altres. John Lord que patia un càncer,
va morir a Londres el 16 de juny de l'any 2012 a causa d'una embòlia
pulmonar provocada per la seva malaltia. El guitarrista nord-americà Tommy
Bolin va morir el 4 de desembre del 1976 als 26 anys d'edat a causa d'una
sobredosi, pel que sembla havia pres heroïna, cocaïna i alcohol.
Major Lance – Um,
um, um, um, um, um 1963
D'aquest tema es
va realitzar una gran versió a l'Espanya dels anys seixanta a càrrec del grup
mallorquí Mike & The Runaways que comptaven amb Mike Kogel com a cantant i
que va tornar a gravar-la quan es va llançar en solitari ja amb el nom de Mike
Kennedy. La cançó va ser escrita pel músic nord-americà de color Curtis
Mayfield i el primer a enregistrar-la va ser el cantant, també de color, Major
Lance que la va publicar en single al desembre de 1963 a través d'Okeh
Records, un subsegell de Columbia, va ser el seu cinquè disc senzill. Va
aconseguir la cinquena posició del Billboard al febrer de 1964 en les llistes
generals, però en les de R & B va arribar a la primera al novembre,
mantenint-se fins al gener del 65 i va aconseguir pujar al 40 a Anglaterra. Del tema
s'han realitzat algunes bones versions, a Anglaterra la va gravar Wayne Fontana
and the Mindbenders ia França Frank Alamo. També va realitzar un bon cover
Johnny Rivers al 1977. Major Lance va néixer a Winterville, Mississippi, el 4
d'abril de 1941, encara que algunes fonts citen 1940 i altres 1939 com l'any
del seu naixement. Va ser company d'estudis de Curtis Mayfield i Jerry Butler,
amb els que sempre el va unir una bona amistat. Abans de llançar-se en solitari
va formar part al costat de Otis Leavill, del grup The Floats, començant la
seva carrera com a solista al 1962. Va morir a Decatur, Geòrgia, a causa d'un
atac al cor, malgrat que patia un glaucoma, el 3 de setembre de 1994.
William Pitt –
City Lights 1987
El cantant
William Pitt només va obtenir un gran èxit al llarg de la seva carrera i va ser
amb aquest tema que escoltarem ara a Un Toc de Rock i que es va publicar a
Espanya a través del segell Zafiro, en versió single i maxi-single l'any 1987.
Va ser el disc de debut de William Pitt. La veritat és que el ritme és
enganxós, elegant i capta l'atenció immediatament, va ser un gran tema, però
val a dir que no va tenir continuïtat. El veritable nom de William Pitt és
William Frederick Pate i realment va néixer als Estats Units, començant a treballar
com a model. Es va traslladar a Europa a mitjans de la dècada dels 80, va ser
descobert pel productor francès Pascal Pillet-Desjardins que li va oferir un
contracte per gravar aquest disc i la cançó era una composició del mateix
productor. Allí va començar la interessant, si bé discreta, carrera de William
Pitt i encara que a França no va acabar de funcionar quan es va publicar a la
primavera de 1987, si ho va fer molt bé a Alemanya, Àustria i Suïssa on va
arribar a les llistes d'èxit col·locant-se entre els primers 20 llocs. Val a
dir que tampoc va funcionar en el mercat nord-americà ni a Anglaterra i es pot
dir que la seva carrera va ser un vist i no vist, amb el que William Pitt
després de publicar un altre single amb el tema "Funny girl" i un
àlbum, es va diluir en l'oblit, tot i que va tornar de nou l'any 1990 amb
"Such a Lonely Night (I'm a Crazy to Leave You)" que no va tenir cap
embranzida comercial.
Trevor Herion –
Kiss of no return 1983
El cantant
irlandès Trevor Herion, va néixer l’any 1959. Va començar l’any 1979 com a
cantant del grup The Civilians, en una línia gairebé punk i van publicar dos
singles i després va tocar amb els The Fallout Club, grup on va coincidir amb
el teclista Thomas Dolby, de qui es va fer molt amic i va col·laborar amb ell
en diverses ocasions. The Fallout Club va ser un grup més new romantic i
techno-pop que va arribar a publicar tres singles. "Kiss Of No
Return", aquesta preciosa cançó que escoltem ara, compta amb una bona
melodia i va ser el single de debut de Trevor Herion en solitari, a Anglaterra
es va publicar l’any 1982, però a Espanya, Ariola no el va editar fins un any
més tard. “Kiss of no return” va estar produït per Mike Howlett, un home
conegut pels seus treballs amb OMD i A Flock Of Seagulls entre altres, que va
incloure uns bons arranjaments d'acordió i percussió que en la gravació va
tocar Thomas Dolby. L’any 1983 apareix "Beauty Life", el seu únic LP,
però va resultar un veritable fracàs, la qual cosa li va provocar una forta
depressió. Trevon Herion es va suïcidar l'1 d'octubre de 1988, comptava 29 anys
d'edat.
Trevor Herion (el primer per l'esquerra) quan militava amb el grup The Civilians
Sad Cafe – This
Heart’s on Fire 1989
Feia molt de
temps que no escoltavem als Sad Cafe a Un Toc de Rock i tenint en compte que
han tret discos genials plens de bones cançons i a més que jo els havia punxat
i molt quan feia ràdio en els vuitanta, és una cosa que em resulta difícil
d'entendre, però ara anem a escoltar de nou aquest bon grup britànic als quals
podríem incloure dins de l'AOR i en programes següents us aniré seleccionant
altres temes seus. Aquest que escoltem ara és el tercer tall de l'àlbum
"Whatever It Takes", editat l'any 1989. Sad Cafe eren de Manchester,
es van crear l'any 1976 i van estar en actiu fins al 1990, encara que van
tornar al 98 per separar-se una altra vegada i tornar definitivament l'any
2012, encara segueixen en actiu. És curiós perquè tot i que Sad Cafe han
publicat discos a Espanya, són pràcticament uns desconeguts aquí al pais. Hi ha
hagut molts canvis de components en el grup Sad Cafe, una banda per la qual han
passat Paul Carrack, Vic Emerson, Ashley Mulford, Steve Piggot i un munt més,
però en aquest enregistrament Sad Cafe l'integraven Ian Wilson (guitarra i
cors), Paul Young (cantant), Des Tong (baix i cors), Paul Burgess (bateria),
Michael Byron-Hehir (guitarra) i Alistair Gordon (teclats i cors). Per cert, el
cantant Paul Young, nascut el 17 de juny de 1947, va morir el 15 de juliol del
2000.
Faith Band –
Dancin’ shoes 1978
Aquesta bona
banda nord-americana d'AOR són uns desconeguts al nostre país, tot i que en el
seu moment l'àlbum "Rock'n Romance" va estar a punt d'editar-se,
l’any 1978, però finalment la discogràfica Ariola va decidir no fer-ho i va
quedar inèdit a Espanya. Era el tercer disc d'aquest grup creat a Indianapolis,
Indiana, l'any 1973 i el tema es va publicar en single arribant al lloc 20 del
Billboard, mantenint-se diverses setmanes a les llistes. En aquest àlbum el
grup està integrat per Carl Storie (cantant i harmònica), David Bennett
(guitarres), John Cascella (teclats, saxo i cors), Mark Cawley (baix) i Dave
Barnes (bateria). Aquest tema que us he seleccionat ara per compartir en Un Toc
de Rock era una composició del cantant Carl Storie (a la foto), però en 1979 va
ser versionada i col·locada en les llistes britàniques pel bateria i cantant
britànic Nigel Olsson que durant molts anys va formar part de la banda d'Elton
John. Per cert Nigel ha tret set discos en solitari, encara que aquest tema va
ser el seu gran èxit. Els Faith Band van publicar en total set àlbums, entre
discos d'estudi i recopilatoris. Quan es van separar Carl Storie i el baixista
Mark Cawley van crear el duet Blinding Tears, l'any 1985, i també van gravar en
solitari, Dave Bennett va treure un disc pel seu compte i va treballar formant
duet amb el seu germà Terry Bennett i el teclista i saxo Johnny Cascella es va
unir a la banda de John Cougar Mellencamp, va morir l'any 1992. Els Faith Band
es van reunir de nou i van gravar un altre disc l'any 2013, però jo els he
perdut la pista.
Air Supply – Two
Less Lonely People in the World 1982
Aquest tema que
escoltem ara a càrrec del duet australià Air Supply es trobava a l'album
"Now and forever", setè disc d'estudi del grup, editat l'any 1982 i
que va ser multiplatí. La cançó va ser escrita per Howard Greenfield, Ken
Hirsch i Graham Russell, es va extreure en format single al novembre del 82 amb
"What Kind of Girl" a l'altra cara. El senzill va aconseguir la
segona posició al Canadà, la quarta en les llistes dels Estats Units, però
només va aconseguir el lloc 46
a Austràlia. Air Supply estava integrat per l'anglès
Graham Russell i l'australià Russell Hitchcock i es van crear a Melbourne,
Austràlia, l'any 1975, encara que al llarg dels anys en el grup han inclòs
diversos músics addicionals, entre ells Christ Pellani, Chrissie Hammond que
els va deixar per formar Cheetah, Jeremy Paul, Mark McEntee, Frank Esler-Smith,
David Moyse, Rex Goh, David Green, Ralph Cooper i Howard Smith. El duo es va
conèixer quan actuaven en la producció australiana del musical "Jesucrist
Superstar", d'Andrew Lloyd Webber i Tim Rice. Air Supply porten publicats
més de 40 singles dels quals 11 han aconseguit els primers llocs en les llistes
del Billboard, a més de 17 àlbums d'estudi, així com uns quants recopilatoris
d'èxits. Es calcula que han superat els cent milions de discos venuts a tot el
món. Estan considerats una banda de soft rock, encara que en els últims anys
les seves cançons es decanten més cap a la música de ball. Actualment compten
també amb Mike Zerbe (bateria) Jonni Lightfoot (baix) i Jed Moss (teclista).
Aphrodite’s Child
– It’s five O’clock 1969/1970
El tercet
francés-grec Aphrodite’s Child van ser precursors en el seu temps del rock
simfònic i és que en aquesta banda grega feta a França, hi havia tres dels noms
més rellevants per a la música internacional, A Aphrodite's Child hi trovabem
al gran teclista Vangelis Papathanassiou (Grécia 29 de març de 1943), el
cantant i baixiste Demis Roussos (15 de juny de 1946, Alexandria, Egipte) i el
batería Lukas Sideras. Aphrodite’s Child van funcionar molt bé de l’any 1968
fins 1972, deixant en les pàgines de l’historia del rock temes mítics com
"End of the world", “Marie Jolie”, "Rains & Tears" i
moltes més com aquest que us porto avui a Un Toc de Rock i que jo vaig descobrir
en un recopilatori publicat a principis dels 70 en el qual la primera cara eren
temes rítmics i la segona una selecció de baladons com els que us he esmentat o
el que escoltem ara i que és tot un "peaso cansión". La cançó es va
incloure en el primer álbum de Aphrodite’s Child titulat genéricament “End of
the World”, publicat l’any 1969 i crec que va ser una composición de Vangelis i
R Francis, però també es va publicar en format single, si be aixó va ser ja a
prinicpis de l‘any 1970, va ser el seu segon sencill i va incloure “Funky Mary”
al altre costat. Aphrodite's Child van vendre al voltant de 20 milions d'àlbums
en tan sols cinc anys que va durar la seva carrera professional i tres discos
d’estudi. Despres cadascun d’ells va seguir per la seva compta si bé al bateria
Lukas Sideras l’he perdut la pista va anys, després de que fes de productor
entre altres, per Richard Cocciante i Sigma Fay. Crec recordar que en els
vuitanta fa formar un grupo anomenat Diesel. Demis Roussos, amb una brillant
carrera com a cantant en solitari, va morir el 25 de gener del 2015 a Atenes a causa d’un
càncer d’estomac i fetge.
Fahrenheit 104 –
Highway to freedom 1986
La veritat és que
d'aquest grup Fahrenheit 104, amb els que tanco el programa d’avui, us puc dir
molt poca cosa, llevat de que crec eren italians, tot i que el disc va vindre
via Alemanya i que la cançó és genial, tot i que feia dos o tres temporades que
no l’escoltaven al programa. Es va incloure en un maxi single que va publicar
el segell Jive, encara que va arribar amb l'etiqueta Ariola i va ser distribuït
a Espanya per Sanny Records que a Barcelona tenien les oficines de promoció al
carrer Balmes a l'alçada d'Aragó. És una gran balada en clau d'himne in
crescendo, d'alguna manera imitant el "Ware the world" i de la qual
va realitzar una meravellosa versió la cantant espanyola Paloma San Basilio ja
uns quants anys més tard, si bé ara tinc duptes de si la va cantar en castellà
o anglés. La cançó va ser composada per Dario Farina (a la foto), Vicenzo Tempera i Michael Kinze que em sembla recordar que també eren components de
Fahrenheit 104, al costat d'un parell de nenes. Va ser produït per el cantant
Dario Farina i M. Vandelli. Per cert que Dario Farina que va treballar com a
compositor per Ricchi e Poveri i Al Bano & Romina Power, ja havia gravat
tres o quatre discos en solitari publicats alguns a Bèlgica, amb la quan cosa
acabem d'embolicar la troca. La veritat és que jo sempre vaig estar convençut
que Fahrenheit 104 era un projecte d’aquest inexistens, un altre "banda
fantasma", fet per Dario Farina que va comptar amb una bona veu femenina
en aquest enregistrament, una gran coral i músics d’estudi.
La frase per
acabar Un Toc de Rock és l'escriptor Umberto Eco que va morir el passat 19 de
febrer i que va manifestar
"Tots els
poetes escriuen mala poesia. Els mals
poetes la publiquen, els bons poetes la
cremen”
Conclou Un Toc de
Rock per avui, ara us deixaré en companyia de totes aquelles emissores per les
que el programa surt a les ones dues vegades per setmana o vía internet en el
cas de que t’el descarreguis del blog o el facebook de Montse Aliaga. Jo sóc
Mario Prades i toca baixar la barraqueta i fotre el camp amb la música cap un
altre lloc, fins el proper programa. A reveure.
Apa, ens veiem
pel món
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario