El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 5 de mayo de 2014

Un Toc de Rock 08-59

Avui començarem Un Toc de Rock a l'Argentina, la terra dels meus pares, i d'alguna manera també hi acabarem ja que escoltarem a Paloma San Basilio interpretant una cançó del musical "Evita", però en el programa d'avui sonaran així mateix La Mosca, Los Lobos, Maná, La Unión, Nacha Pop, Lluís Gavaldà, Sergio Dalma, Lidia Guevara, Verona 9 i un munt més d'artistes que configuraran la banda sonora d'aquest viatge que anem a emprendre a través del temps i els records. Per tant i des de La Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten Un Toc de Rock, obriré el programa amb Los Fabulosos Cadillacs i el seu “Matador”. Ara toca obrir la barraqueta, soc Mario Prades i us diré alló de sempre.

Benvinguts a Un Toc de Rock

Los Fabulosos Cadillacs – Matador 1993

Aquesta és la cançó més popular en la carrera del grup argentí Los Fabulosos Cadillacs que inicialment eren una banda de ska. Són un dels grups més importants en la música argentina i d'Amèrica llatina. 4 dels seus àlbums han estat inclosos en la llista dels 250 àlbums més influents dins del rock iberoamericà: "La marcha del golazo solitario”, “Rey azúcar”, junt a “Fabulosos Calavera” i “Vasos vacíos", del que us he extret aquesta cançó. L’any 1994 el videoclip de la cançó "Matador" va rebre el primer premi de la cadena MTV Llatinoamèrica. Com us deia, es va incloure en l'àlbum "Vasos vacíos", vuitè i més venut àlbum dels Fabulosos Cadillacs editat com a recull d'èxits publicats entre 1985 i 1993, any que es va publicar. El disc incluía 15 cançons dels seus set discos anteriors a més de dos temes inèdits: "El Matador" que escoltem ara i "Vº Centenario". Van vendre 300.000 còpies sols a l’Argentina. Inicialment  Los Fabulosos Cadillacs eren Gabriel Fernández, líder i veu del grup, Flavio Cianciarulo baixista, Serguei Itzcowick trompeta, Sergio Rotman saxofonista, Luciano Giugno percussionista, Mario Siperman en els teclats, Anibal "Beina" Rigozzia a la guitarra, Fernando Ricciardi bateria, Ignacio Pardo en el saxo i Robert Calcaño que toca congas. El 14 de maig al Acapulco Festival 2002 es va realitzar l'últim concert de Los Fabulosos Cadillacs. El percussionista durant 11 anys de Los Fabulosos Cadillacs, Gerardo Rotblat va morir el 29 de març del 2008, als 38 anys, víctima d'un edema pulmonar.

La Mosca Tse Tse – Para no verte más 1999

També des de la Argentina ens va arribar aquesta altre banda d'ska que responia al nom de La Mosca Tse Tse, però als quals la gent va abreujar sols a La Mosca. Aquest és el tema més popular en la carrera d'aquest nombrós grup, que van sorgir en Ramallo, Argentina, de les cendres de La Reggae & Roll Band i Damas Gratis. Es van crear l’any 1995 i La Mosca Tse Tse eren Guillermo Novellis (líder, cantant i guitarra), Sergio Cairat (teclats i cors), Adrián Cionco (baix), Pablo "Chivi" Tisera (trompeta), Raúl Mendoza (trompeta, cors i percussió), Julio Clark (saxo), Marcelo Lutri (trombó), Fernando Castro  (bateria), Mariano Balcarce (percussió i cors) i Martín Cardoso que ara no recordo que tocava. L'any 1999 van editar el seu segon àlbum "Vísperas de carnaval" que contenia aquest tema "Per no veure't més" i que va representar el seu disc més venut i la seva introducció al mercat espanyol. L'àlbum va ser disc de Platí a Espanya i Or a Itàlia i també a Portugal. Va aconseguir així mateix bones vendes als Estats Units i a la resta d'Amèrica llatina. L'any 2011 van treure "Moskids: Grandes Canciones para Chicos", el seu vuitè disc fins al moment. La veritat és que tot i ser un bon grup, La Mosca Tse Tse no han tornat a tindre un altre èxit comparable a “Para no verte más” i de fet no sé si ancara estan en actiu.

Los Lobos – La venganza de los Pelados 2004

Una de las bandas líders del tex-mex nord americà, possiblement la de més projecció internacional, son Los Lobos i d'ells us he seleccionat aquest tema per abrir el programa d’avui, en el més pur estil tex-mex, cantat en castellà, tot i que els texts en aquest cas, són bastant coherents. En aquesta cançó van comptar amb la col·laboració del grup mexicà Cafè Tacvba. La lletra ens parla d'una venjança, com el títol indica clarament, la venjança d'aquells que van arribar a Estats Units creuant el Río Bravo, buscant una oportunitat i van ser explotats, fins i tot assassinats, de manera vil. Aquells als qui es diu “Espaldas Mojadas” o “Pelados”. És una bona lletra i el tema es troba recollit en l'àlbum "The Ride", onzè disc de Los Lobos que van publicar el 4 de maig de 2004. De fet en aquest treball Los Lobos van comptar amb un munt de col·laboracions més, entre elles estaven Tom Waits, Elvis Costello, Mavis Staples, Bobby Womack, Dave Alvin, Martha Gonzales i Little Willy G. L'àlbum va pujar al lloc 75 en les llistes del Billboard. Los Lobos són Steve Berlin, David Hidalgo, Conrado Lozano, Louie Pérez i César Rosas. Los Lobos són una banda de tex-mex creada per fills d'immigrants mexicans assentats a Los Angeles. Hi ficseu-vos en un detall, aquest grup que són una de les formacions més comercials i conegudes internacionalment del gènere, no són de Texas. Es van donar a conèixer mundialment al interpretar la banda sonora del film "La bamba", sobre la vida de Richie Valens, cantant de rock and roll de nom real Ricardo Valenzuela i que va morir en l'accident d'aviació que també els va costar la vida a Buddy Holly i Big Bopper, a Clear Lake, Iowa, el 3 de febrer de 1959. Per cert que "La Bamba" era un tema del folklore mexicà que Richie Valens va adaptar al rock and roll i que li cantava de petit la seva mare.

Maná – En el Muelle de San Blas 1998

El 16 de setembre del any 2012 va morir Rebeca Méndez Jiménez (a la foto), que va ser la musa que va inspirar la lletra d'aquest tema del grup Maná. La història explica que l'any 1971 la noia va acomiadar al moll de San Blas al seu promès, un pescador anomenat Manuel, amb qui s'havia de casar quatre dies després, però mai va tornar a veure'l. Ella es va trastornar i vestida amb la roba de núvia, venia flors per San Blas i rodalies, mentre esperava a un amor que mai va tornar de la mar. Es va dir que ell havia mort en un accident sofert durant un huracà, però el motiu de l'absència no està clar. Altres fonts diuen que veritablement es tractava d'un venedor d'artesania de nom Ladislao que va ser atropellat a Guadalajara i més tard va morir a Tepic. La noia es va trobar un dia amb  Fher Olvera a Puerto Vallarta i li va explicar la seva història, cosa que va inspirar a aquest per escriure la cançó. Les cendres de Rebeca Méndez Jiménez van ser escampades per la mar, com era el seu desig. L’historia es semblan a la de “Penélope” de Serrat i Augusto Algueró o “Marinero” de Nubes Grises. Aquesta és amb tota seguretat, la cançó més popular en la carrera del grup mexicà Maná. Va ser el quart single que es va extreure de l'àlbum "Sueños líquidos" que es va publicar l'any 1997 i el senzill es va editar el 23 de maig de 1998 pujant fins al lloc 18 en les llistes llatines del Billboard, mantenint-se durant sis setmanes. Maná es va crear arran del grup Sombrero Verde, l’any 1978 i van gravar dos discos "Sombrero Verde" l’any 1981 i "A tiempo de rock" al 83. L’any 1987 van signar contracte amb Polygram i es van convertir en Maná, integrant el grup en aquell moment Fher Olvera com a cantant i els germans Ulises i Juan Diego Calleros a la guitarra i baix, respectivament, al costat del bateria cubà-colombià Alex González. L'any 1992 es produeixen camvis s’en va Ulises Calleros i s'incorporen el teclista Ivan González i el guitarra César "Vampiro" López, però a la meitat de 1994 Iván González i César López deixan el grup i s'incorporaria Sergio Vallin que per cert, va treure també un disc en solitari paralel·lament a Maná. Ulises va passar a ser el seu mánager. Posiblement el disc més vendedor de Maná sigui l’àlbum "¿Dónde jugarán los niños?" que es va publicar l’any 1992 i era el seu tercer disc. Es va gravar a Los Angeles. Les vendes van superar el milió de còpies sols a Mèxic i es van editar vuit singles. Després Maná realitzarien una gira mundial amb 268 concerts en més de 17 països d'Amèrica, a més d'actuar a Espanya i Suïssa, on van participar al Festival de Montreaux.

La Unión – El mundo en tus manos 2010

Sorgits al Madrid de "La movida", La Unión va publicar un disc amb noves cançons i nova discogràfica que es va editat l’any 2010. Després de vendre més de 2 milions de discos, ara treballen amb la barcelonina Vale Music i l’àlbum del que us extrac aquesta cançó es va titular "Big Bang", la peça que sona té qualitat i canya, per aixó us la he puntxat a Un Toc de Rock. La Unión van debutar l’any 1984 amb un maxi-single produït per Nacho Cano, llavors teclista de Mecano i un dels primers "ex" de Penélope Cruz i en ell destacava el que va ser el seu gran hit "Lobo-hombre en París", sobre una obra de Boris Vian. Per cert que a més de Rafa, Mario i Luis, en aquells gloriosos moments inicials La Unión tenia un quart component, el teclista Iñigo Zabala que va deixar la banda per convertir-se en executiu del segell WEA. Us explicaré una anécdota. A finals dels 80 La Unión van participar en un Gran Musical de la Cadena SER que es va celebrar a l'Avinguda dels Màrtirs, a Reus, era gratuït. Ells només van ser entrevistats, al costat d'altres molts artistes que van realitzar un curt play-back, però els que si actuaven eren Toreros Muertos. Amb Mario, Luis i Rafa, els nois de La Unión, va vindre Pablo Cubells, cap de promoció a Catalunya de WEA i que a més havia estat, quan es dedicava a això, el primer disc-jockey que va gravar un disc de mescles en sessió, abans de Mike Platines i Javier Usia i molt abans de Tony Peret i José María Castells, tots quatre amb allò dels "Max Mix" o Raul Orellana. Doncs bé, quan després d'haver estat realitzant fotografies del concert a l'escenari estàvem parlant Pablo Cubells i jo a la zona de back-stage, darrere de l'escenari, quan una ampolla de vidre de Coca-cola, de les antigues, d'aquelles de cul gruxut, va caure del cel sobre el seu cap i es va trencar... l'ampolla, el cap per sort no, però jo amb el meu cotxe vaig tindre de portar-lo a l'Hospital de Sant Joan de Reus. Allà i mentre es trobava a urgències realitzant-li la cura se'ns van reunir Rafa, Mario i Luis i vam tenir l'oportunitat, macabra això si, de conèixer-nos millor. Pel que sembla el culpable va ser un gamberro situat entre el públic que va llançar l'ampolla en un arc aeri amb tan mala sort que en arribar a terra va ensopegar amb el cap del pobre Pablo Cubells. Faig broma, però podia haver estat molt seriós, mai es va descobrir qui havia estat. De fet no se ni si es va investigar o ni tant sols si es va presentar denúncia.

Nacha Pop – La chica de ayer 1980

Ara recordarem a Un Toc de Rock al cantant, guitarra i compositor Antonio Vega i escoltarem la seva millor creació musical. Una cançó que forma part de la història del rock espanyol per mèrits propis i va ser composada per Antonio Vega l’any 1977, quan es trobava fent la mili a Valencia. Està considerada com la cançó més representativa del pop español dels 80 i la més important. Va ser el gran hit en la carrera de Nacha Pop, un grup que es van crear l’any 1978 en desfer-se Uhu Helicopter i en aquells moments Nacha Pop eren Antonio Vega i el seu cosí Nacho García Vega a les guitarres i veu, al costat de Carlos Brooking al baix i Ñete enfront de la bateria que em sembla que ja va morir. En total Nacha Pop van gravar sis àlbums d'estudi i un en directe. Es van dissoldre deu anys més tard, encara que l’any 2007 Nacha Pop van tornar a reunir-se a la gira de la que us parlava abans i que veient el deteriorament físic d'Antonio Vega gairebé resultava patètica. Antonio Vega va néixer a Madrid  i va morir a Majadahonda, Madrid, un 12 de maig de 2009. “La chica de ayer” va ser una cançó que estava en el seu primer disc "Nacha Pop", editat a l’any 1980 i que es va gravar en els estudis Hispavox, al carrer Torrelaguna, la producció va estar a càrrec de Teddy Bautista, el que va ser polémic president del SGAE i que en la gravació els acompanya front dels teclats. Ara sona per a vosaltres a Un Toc de Rock. Per cert que des de l’escàndol del SGAE, la auditoria i les acusacions, que es van produir ja no s’ha sentir parlar més del tema, la veritat és que sembla com si algú tingues interes en tapar-ho tot i “correr el estupido velo”, inclus des de el govern del país. El SGAE te nou president, el gallec Antón Reixa que va ser componenet de Os Resentidos. Tornem a la cançó, ara dues curiositats, el grup nord-americà Gigolo Aunts va gravar aquest tema, adaptant la seva lletra a l'anglès i amb el títol “The Girl from Yesterday” i l’altre es que a la cançó “La chica de ayer” els Nacha Pop parlan d’un garito de Madrid conegut com el Penta, de veritable nom Pentagrama, donçs Johnny Cifuentes, actual líder dels Burning, va ser puntxadiscos en aquell mític local de madrileny..

Sergio Dalma – Foc a l’ànima 2013

Encara que l'últim disc publicat per Sergio Dalma ha estat "Cadore 33", l'any passat també va publicar el sabadellenc un altre àlbum, en aquest cas recopilatori, titulat "T'estimo", en què hi ha recollit un munt de cançons cantades en la seva llengua vernacla, el català i que ha gravat al llarg de la seva carrera. Hem de recordar que Sergio Dalma en pràcticament tots els seus discos, des de fa molts anys, versiona alguna de les cançons al català. Aquest tema que escoltem ara es va incloure inicialment a l'àlbum “De Otro Color” que Sergio Dalma va treure l’any 2003. Josep María Capdevila, veritable nom d'aquesta gran veu surgida a Catalunya, es conegut artísticament com  Sergio Dalma, va nèixer el 28 de septembre de 1964 a Sabadell i va començat com a cantant d'orquestres fins que finalment es va llançar en solitari. Va guanyar al concurs "Gent d'aquí" de TVE, dins del circuit català i llavors va fitxar amb la discogràfica Horus i allí va començar una brillant carrera. "Bailar pegados" tot i no guanyar, va ser una de les millors cançons, al costat de "Eres tú" dels Mocedades que Espanya a enviat mai a Eurovisió. Va representà a Espanya al Festival de Eurovisión de l’any 1991 que es va celebrar en els Estudis Cinecittà de Roma  el 4 de maig de 1991. Val a dir que al festival Sergio Dalma va conseguir 119 vots, pràcticament tots els païssos, tret de dos, van votar a Sergio Dalma, però així i tot, va quedar en el quart lloc. Ara bé, reconec que es una bona cançó.

Verona 9 – Promesas por cumplir 2010

Vaig descobrir aquesta grup gairebé per casualitat i aquest tema em va agradar des del principi i vaig decidir que anàvem a compartir-lo a Un Toc de Rock i aquí està sonant des de La Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten el programa a Catalunya i Balears. La lletra tracta sobre els maltractaments a la dona, la violència de gènere, cosa que últimament s'està utilitzant en excés en moltes cançons i tinc por que això només faci que es perdi el sentit d'alarma social que el cas mereix, acabi frivolizándose en excés i per gastat deixi de donar-se al trist fet la importància que té. Parlem del grup, els madrilenys Verona 9 són un grup mixt, noies i nois. Aquest tema es trobava en el seu primer àlbum "Promesas", un disc autofinançat que si no m'equivoco es va publicar el gener del 2010 a través de A New Label Records. El grup Verona 9 que porta sis o set anys treballant, l'integraven inicialment Noemí Fernández (cantant), Iván Sanz (teclats i piano), Carlos Rodríguez (baix), María Vela (bateria) i Luis Pinedo (guitarra). Hi ha hagut canvis a Verona 9 que actualment crec que són quatre, però durant un temps van passar a ser sols tres. Crec que segueixen en actiu, però no estic segur d’aixó.

Guevara – Aprender a levitar 2014

El 25 de març passat la cantant catalana Lídia Guevara va publicar l'àlbum “Héroe del Universo”, signat sols com Guevara i que és el seu segon treball discogràfic i en ell es va incloure aquesta cançó que us he seleccionat per escoltar ara a Un Toc de Rock. La barcelonina Lidia Guevara (10 d'agost de 1982) va tenir uns començaments molt corrents. Va formar part de diversos grups amb estils molt diferents, entre ells Privee, Daigual i Black Velvet. Va realitzar cors per a altres artistes i finalment es va llançar en solitari. Però abans va formar part del projecte Banghra, creat pel productor Sergio Medrano, un grup ple de sons orientals i moguts balls d'inspiració hindú que van aconseguir un Disc de Platí i un altre d'Or. Van gravar dos àlbums i van estar nominats als Premis Amigo en la categoria de Grup Revelació al costat de La Quinta Estación. Lidia abandona el grup  l'any 2008, vol interpretar les seves cançons i a la seva manera. Lidia va explicar “De què serveix estar davant un estadi ple de gent si no creus en el que fas?” Per cert que Lidia Guevara també ha treballat com a actriu, model publicitària i locutora de ràdio i va ser la imatge de la col·lecció de banyadors de la signatura A. MARE per als seus catàlegs del 2003 i 2004 i és que la nena està de molt bon veure. L'any 2008 es va llicenciar en Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Luz Casal – Ella y yo 2013

La gallega Luz Casal va publicar el 26 de novembre del passat any 2013 un nou treball discogràfic titulat genèricament “Almas gemelas” que es va gravar en els estudis East West de Los Angeles amb producció de Javier Monforte i Luz Casal. L'àlbum s'ha publicat en dos formats, un de normal amb 11 cançons en castellà i un altre De Luxe per a l'estranger, en el qual s'han inclòs 7 temes més, interpretats en portuguès, francès i italià. La compositora argentina Claudia Brant ha escrit tres dels temes del disc, un d'ells aquest que us he seleccionat per escoltar a Un Toc de Rock. La cançó és, segons explicava la pròpia Luz Casal "Una mirada optimista cap a la malaltia" i el títol es una clara al·legoria sobre el càncer del que va semblar recuperar-se, però que es va agreujar i ara sembla haver-se recuperat per segona vegada, ella mateixa deia que molts li demanaven que escrivís sobre la seva malaltia, però no es va veure mai capaç d'escriure un llibre, per això l'ha tractat en aquesta cançó que en escoltar-la en una primera audició pot semblar que el text parla d'una relació d'amor entre dues dones. De fet cal reconèixer que si en el seu últim treball discogràfic, un recorregut pels seus èxits, regravats de nou, titulat "Un ramo de rosas" que va treure l'any 2011 la seva veu mostrava un retrocés i una certa afonia, en aquest àlbum s'ha recuperat. Tot i que el seu estil s'ha anat tornant més baladero amb els anys, recordem els seus principis, molt rockers, fins i tot una memorable gira que va recalar a Tarragona capital, sota el títol "Rock de una noche de verano" i en la què van participar Miguel Ríos, Leño i Luz. María Luz Casal Paz va néixer a Boimorto, la Corunya, el 11 de novembre de 1958 i malgrat el que es va estar parlant durant molts anys, no tenia cap parentiu amb el recordat Tino Casal. Per cert que a la platja de l'Arrabassada, crec que va ser, a Tarragona, es va celebrar un concert gratuït de Luz Casal, organitzat per l'ONCE, crec recordar, encara que ara no tinc clar l'any, crec que va ser a finals dels 80. En plena actuació el tren va envestir gent del públic que s'havien situat incorrectament a les vies i que amb la potencia de só no es va asabentar de l'arribada del tren, allò va traumatitzar i molt a Luz Casal que durant anys no va voler tornar a actuar a Tarragona.

Lluis Gavaldà i Josep Thio – Silencis 2006

Amb lletra de Lluís Gavaldà i música de Josep Thio, els dos músics van gravar aquest tema, amb uns arranjaments harmoniosos, acollidors i vellutats, a càrrec de Joan Pau Chaves i que es va incloure en la banda sonora de "Rock & Cat", editada l'any 2006 mitjançant Música Global. Hem de destacar la tasca al piano de l'ex component de Sopa de Cabra i dins de la senzillesa de la cançó volem destacar també els arranjaments de corda. “Amagats de tantes veus estranyes, amb els silencis omplim paisatges. Allunyats d´aquell soroll tan aspre, ens fem entendre sense paraules” i potser aquest fragment podria ser un exemple per a aquells que es volen entendre, sense discussions, sense discrepancies, intentant arribar sempre a un consens "Sense pareules, en silenci", perquè quan la gent vol, es pot entendre sense haver de polemitzar. És clar que "Cal voler". Per cert, la pel·lícula "Rock & Cat" fa un recorregut pel rock en català de principis dels noranta i bàsicament grups com Sau, Sopa de Cabra, Els Pets, Ja t'ho diré, Bars, Gossos, Sangtraït, Duble Buble i altres.  
Lluis Gavaldà i Josep Thió dront el piano

Paloma San Basilio – No llores por mi Argentina 1980

Acabarem avui el programa amb aquest tema interpretat per Paloma San Basilio que es va incloure originalment en el musical "Evita", del qual ella va ser la protagonista a l'edició espanyola, molt abans que Madonna la cantés a la pel·lícula. "Evita" és uns obra de teatre musical, les cançons van ser escrites per Andrew Lloyd Webber que es va encarregar de la música i Tim Rice de les lletres. Estrenada l'any 1976, la versió original em refereixo, està inspirada en la vida i mort d'Eva Perón, aquesta extraordinària dona, personatge clau en la història del Segle XX i a la qual Cristina Fernández de Kirchner, actual ocupant de la Casa Rosada, li agradaria ser comparada, malgrat que no li arriba ni a la sola de les sabates. L'obra, centrada en la figura d'Eva Perón, mostra també a Che Guevara, Juan Perón i el cantant de tangos Agustín Magaldi, l'ascens al poder de Perón i la mort d'Evita que va sumir en la tristesa al poble argentí. La cançó més popular del musical és "Your say cry for me Argentina" que estem escoltant ara i la canta  Evita des del balcó de la Casa Rosada, quan Perón guanya les eleccions, amb lo que ella passa a ser Primera Dama del país. La veritat és que sempre s'ha dit que l'obra es va muntar al voltant d'aquesta cançó que va ser la primera que els autors van escriure. "Evita" es va estrenar per primera vegada en un disc, era 1975 i els protagonistes van ser Julie Covington (Evita), Colm Wilkinson (Che), Paul Jones (Juan Perón), Barbara Dickson (la amante) i Tony Christie (Agustín Magaldi). Es va estrenar el 12 de juny de 1978, en un teatre del West End a Londres. El paper d'Evita va ser interpretat per Elaine Paige, el de Che per David Essex i el de Perón va ser Joss Ackland. En l'edició espanyola del musical "Evita" que es va estrenar el desembre de 1980 i va estar en cartell durant dos anys, els protagonistes van ser Paloma San Basilio en el paper d'Evita, Patxi Andión en el de Che, Tony Landa era Magaldi, Julio Catània va ser Perón i Montserrat Vega era la amant de Perón, encara que hi van haver canvis i també van intervenir, entre d'altres, Pablo Abraira. Us explicaré una curiositat, quan Paloma San Basilio va realitzar la gira amb el musical per Amèrica Llatina, no va poder actuar a l'Argentina on va ser vetada pel règim dictatorial imperant en aquelles èpoques. La veritat és que Paloma San Basilio ha representat dos musicals més al llarg de la seva carrera artística: "El hombre dela Mancha" i "My Fair Lady", els dos compartint escenari amb José Sacristán. Jo he de reconèixer que amb el personatge històric d'Evita (a la foto) no puc ser parcial, l'adoro i és que el meu pare, nascut a La Plata, era un fervent admirador d'Evita, encara que ell no es considerava peronista, sempre em deia que si cas, era un dels Descamisats d'Evita, però jo vaig créixer respectant a aquest personatge únic de la política argentina, el país dels meus pares.

La dita per acabar el programa d’avui es del cantant grec d’origen egipci Demis Roussos i que va manifestar:


“No hi ha mals estils de música, només hi ha
grups de música dolents

Conclou per avui Un Toc de Rock, però abans marxar us deixo amb companyia de La Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten el programa. Jo soc Mario Prades i avui tanco la barraqueta i acabaré el viatge per la banda sonora de la nostra vida, pels records del ahir més o menys llunyà. Adéu.
.
Apa! Ens veiem pel món.

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario