En
aquest viatge musical pel temps, avui la maquineta d’Un Toc de Rock ens portarà
del passat que recordarem amb The Byrds, The Animals, Al Wilson, Marmalade,
Lucie Silvas, Tony Joe White, Alan Jackson o Band of Horses, al present
més recent amb una cançó del nou disc de Mike Oldfield, però també en tindrem molt
més en aquest recorregut per la nostra banda sonora. Per tant i des de La Xarxa de Comunicació Local i
totes aquelles emissores que emeten Un Toc de Rock, escoltarem ara a Level 42
amb les seves “Lliçóns d’amor”. Jo obriré la barraqueta, soc Mario Prades i com
cada programa us dc alló de sempre
Benvinguts
a Un Toc de Rock
Level
42 - Lessons In Love 1987
Aquesta
peça es va incloure a l’àlbum “Running in the Family” que es va publicar l’any
1987 i es una de les cançons claus en la carrera d’aquest grup britànic, els
Level 42, amb els que obrim el programa d’avui de Un Toc de Rock i que van ser
una bona banda liderada pel cantant i baixista Mark King, la seva tècnica magistral
per tocar el baix, donant-li tocs funkies blancs, va ser la base de l'èxit del
grup. La banda es complementava amb Mike Lindup (teclat i vocalista), Boon
Gould (guitarra) i Philip Gould (bateria). El teclista Wally Badarou és
considerat per molts el cinquè membre del grup, encara que mai se'ls va unir
oficialment. L’any 1984 van actuar en el camp de futbol del Redddis, a Reus,
ells i The Explorers, la banda liderada per Phil Manzanera i Andy McKay que
feia poc s'havien creat en desfer-se Roxy Music. Vaig tindre l’oportunitat de
entrevistar-los a uns i als altres i sabeu qui va ser el meu traductor per
entrevistar a Mark King i Andy McKay, el propi Phil Manzanera que en ser
d'origen colombià i tot i ser d'Anglaterra, parlava perfectament
castellà. Va ser una nit inoblidable, tant per la qualitat dels grups com per
la humanitat de Phil, amb el qual vaig connectar immediatament i també pel que
va passar abans de començar el concert, però aixó es un altre historia i us ho
explicaré un altre dia, mentres escoltem als Explorers.
Al
Wilson – The Snake 1968
Dos
cançons marquen la carrera de Al Wilson, un bon cantant de color nord-americà
que escoltem ara a Un Toc de Rock. La més important de les dues es
indiscutiblement "Show and Tell" que va arribar al lloc 1 als Estats
Units, però sense oblidar la que sonarà ara, "The snake" que va
aconseguir el lloc 27 en les llistes de pop del seu país l’any 1969, el 32 a les de R & B i el
lloc 41 al Regne Unit, quan el va publicar el segell Bell als Estats Units i
Liberty a Europa. La veritat es que es l’única peça que es recorda una miqueta
aquí al pais i l'única que es va editar, en formar single. La canço estaba inclosa al LP “Searching for the Dolphins” que va
treure també l’any 1968. Al Wilson, de nom complet Allen LaMar Wilson, va
néixer el 19 de juny de 1939
a Meridian, Mississippi i va morir a Fontana,
Califòrnia, un 21 d'abril de l’any 2008 a causa d'una insuficiència renal. El
cantant Al Wilson va estar en actiu des de 1959 fins a la seva mort a l’any
2008 si bé la trajectoria més efectiva i exitosa va ser fins a finals dels
setanta.
Tony
Joe White – Down by the border 1983
Bon
cantant, millor guitarrista i ancare molt millor compositor, les cançons de
Tony Joe White, curiosament, han estat èxit sempre a càrrec d'altres intéprets
i això és un fet molt curios. Han gravat temes de Tony Joe White fins Elvis
Presley, passant per Glenn Campbell, Aaron Neville, Tina Turner, Brook Benton,
etc. Però Tony Joe White mai ha asolit un numero 1 interpretan-los ell
mateix i això que té discos per un tub, penseu que va començar a gravar l’any
1968 i segueix publicant. Aquest tema és un exemple del que us dic, es trobava
en el LP "Dangerous" que us recomano encaridament degut a la seva
extrema qualitat i que el de Oak Grove, Louisiana, va publicar l’any 1983.
Perquè os feu una idea de qui es Tony Joe White, os diré que seves són les
cançons "Polk Salad Annie”, "Rainy Night in Geòrgia" que
precisamente escoltarem també al programa d’avui i "Steamy Windows".
Tony Joe White va néixer el 23 de juliol de 1943... és tot un veterà i una
institució als Estats Units, pero a Espanya sols el recordan quatre nostàlgics
com vosaltres i jo.
The
Byrds – Mr. Tambourine man 1965
Ells
van ser els culpables de l'electrificació de Bob Dylan quan The Byrds van
agafar aquesta cançó del "jueu errant" i la van versionà amb un caire
country-rock, convertint-la en una de les cançons claus i mítiques del segle
XX. The Byrds van ser considerats inicialment com la resposta a la invasió beat
britànica a Amèrica. Eren Roger McGuinn (Chicago, 1941), Gene Clark (Tipton,
Missouri 1941), David Crosby (Los Angeles 1941), Chris Hillman (Los Angeles
1942) i el bateria Michael Clarke (Texas, 1944), alguns d'ells venien dels Buffalo Springfield. Quan van començar imitaven als
Beatles i això va fer que Columbia es proposés treure'ls un disc, és clar que
ells en aquell moment es deien Jet Set. El 26 de novembre de 1964 els Jet Set
van canviar oficialment el seu nom pel el de The Byrds. El productor Terry Melcher i Jim
Dickson de la discogràfica, volien que gravessin "Mr Tambourine man"
de Dylan, però ells no estaven conformes i van abandonar els assaigs a l'estudi
de gravació. La veritat és que Columbia amb ells es va curar en salut i els va
fer signar un contracte per només 6 mesos i que no obligava a la discogràfica
més que ha gravar quatre cançons, però no a publicar-les. Finalment el 20 de
gener de 1965 es va celebrar la sessió d'enregistrament de "Mr Tambourine
Man" i també es va gravar "I Knew I'd Want You", però només va
tocar Roger McGuinn i van cantar David Crosby i Michael Clark, la resta eren
músics de sessió. El grup no va consentir que això tornés a passar mai més. El
primer disc de The Byrds s'havia d'haver publicat al febrer, però es va
tornar a gravar el 8 de març per que als productors no els hi agradava el
resultat, encara que Columbia tampoc es decidia a publicar-lo. Finalment
l'abril de 1965 "Mr Tambourine Man" va sortir a la venda i gairebé
immediatament The Byrds van aconseguir el número 1 a nivell mundial, començant
per Califòrnia. A partir de l'any 1966 els canvis de components a The Byrds van
ser continus i cal destacar a Gram Parsons, Kevin Kelly i Clarence White, entre
d'altres, fins que a principis dels 70 es van desfer. Aquesta cançó va donà
títol al seu primer LP.
The
Animals – The house of the rising sun 1964
Era
tot un clàssic del folk tradicional americà d'aquelles que ningú sap qui va
escriure-la, però un bon dia Alan Price, líder i organista del grup de R &
B britànic The Animals va decidir arreglar-la i adaptar-la al estil de la seva
banda i va sorgir el tema tal i com el coneixem ara, esdevenint un estàndard
que ja tots identifiquen amb The Animals. Hi ha grans versions, entre les quals
jo destacaria la de Joan Baez en línia folk i la dels nord-americans The Frijin
Pink que ja hem escoltat en passades termporadas a Un Toc de Rock i que un dia
d'aquests tornaré a posar-vos, sense oblidar la de The White Buffalo. A Espanya hem de recordar la dels Lone Star que la
van convertir en seva i Bruno Lomas que també al igual que Los Diablos Negros,
la van brodar i la de Els Dracs que la van catar en català, entre moltes altres. Tornant als britànics, eren inicialment
Alan Price Rhythm and Blues Combo i amb la inclusió del cantant Eric Burdon,
van passar a ser The Animals, comptant també amb Hilton Valentine (guitarra),
John Steel (bateria) i Chas Chandler (baix). La van gravar en una sola presa el
18 de maig de 1964 i el tema surgeix d'un arpegi en La
Menor del guitarrista Hilton Valentine que és el seu signe
d'identitat. Va arribar al primer lloc al Regne Unit al juliol de l’any 1964 i
als Estats Units al setembre, sent el primer número 1 britànic de l'era beat
que no era dels Beatles. Després de gravar uns quants singles d'èxit, la
rivalitat entre Alan Price i Eric Burdon va fer que el primer deixés el grup.
Quan Alan se'n va l’any 1965 la banda
segueix fins a finals dels seixanta, encara que hi ha un moment en que canvien
el seu nom a Eric Burdon & The Animals i més tard passen a ser War, però ja
amb tots els músics que acompanyaven a Eric Burdon nord-americans. Us explicaré
una curiositat. El primer single dels
Animals va ser "Baby let me Take you Home" que va arribar al
número 15 a
Anglaterra i al 102 als Estats Units. Fins aquí anem bé, però resulta que es
tractava d'una cançó que el seu manager en aquell temps, Mickie Most, els va
obligar a gravar. Al grup, aquesta tema que els havien imposat no els agradava
ja que la consideraven massa propera al "pop" i mai van voler
tocar-lo en directe. Es va obligar a The Animals a gravar-la, però no van poder
obligar-los a tocar-la. Despres el seu manager passaria a ser Mike Jeffrevs que
també era propietari d’un local al Terreno, a Palma, que es deia Sgt. Peppers,
on els Z-66 que també portava ell, es van montar moltes jams amb gent de la que
els grups espanyols solsament sabiem per discos i referéncies.
38
Specials – Second Chance 1989
Aquest
single del grup nord-americà Thirty Eighth Special que es va publicar l'11 de
febrer de l’any 1989, va aconseguir el lloc 63 en les llistes del Billboard
l'any 1989 i al sisè de la setmana, es va extreure del seu vuitè àlbum titulat
"Rock & Roll Strategy". La cançó va ser escrita per Max Carl,
Jeff Carlisi i Cal Curtis. En la gravació van intervenir Max Carl (teclats i veus),
Jeff Carlisi (guitarres), Donnie Van Zant (cantant), Danny Chauncey (guitarra),
Jack Grondin (bateria), Robert White Johnson (percussió, cantant i cors), Larry
Junstrom (baix) i Edd Miller (percussió i vibràfon), van comptar amb The Noise
Gator a la secció de vents i The Six Groomers fent cors. 38 Special són una
banda a cavall entre el rock sureny i el AOR formada l’any 1974 a Jaksonville, Florida,
integrada inicialment per Don Barnes (guitarra i veu), Donnie Van Zandt (veu),
Jeff Carlisi (guitarres), Ken Lyon (baix) i Steve Brookins (bateria). Per cert
que Donnie era germà de Ronnie Van Zant dels Lynyrd Skynyrd que va morir en un
accident d’aviació l'any 1977.
Band
of Horses – Long Vows 2012
El
18 de setembre de l'any 2012, el grup nord-americà Band of Horses van publicar
un nou àlbum titulat "Mirage Rock" que va ser produït per Glyn Johns
i del que us extrec aquest tema que escoltarem ara. Els Band Of Horses es van
crear l'any 2004 a
la ciutat de Seattle i està integrat actualment pel cantant Ben Bridwell que
havia militat anteriorment a Carissa's Wierd i és el compositor d'aquesta cançó
que escoltem a Un Toc de Rock, al costat de Creighton Barrett, Ryan Monroe,
Tyler Ramsey i Bill Reynolds. Alguns dels nois es coneixien des de l'escola i
havien jugat a beisbol en l'equip del col·legi. Per cert Tyler Ramsey que
s'ha incorporat al grup per a l'enregistrament d'aquest disc, té una
interessant carrera paral·lela en solitari. Band of Horses varen publicar
l'any 2006 el seu primer àlbum que es va titular "Everything All The
Time" i va ser una bona carta de presentació. El grup el va fundar en
realitat Mat Brooke que els va deixar el 25 de juliol de 2006 per a seguir amb
els seus projectes en paral·lel. En la gravació de l'àlbum "Mirage
Rock" que és l'últim que han publicat fins al moment, també va intervenir
Eric Gorfain que va realitzar els arranjaments de corda i va tocar el violí,
però també van col·laborar Daphne Chen (violí), Lauren Chipman (viola) i
Richard Dodd (violoncel), tots ells a la secció de corda.
Alan
Jackson – A house with no curtains 1996
A
Espanya la discogràfica Universal va publicar a principis dels noranta una
sèrie de CD’s que va englobar sota l'etiqueta "New American Music" i
que no era altra cosa que artistes que interpretaven una mena de barreja de
country, rock i pop. Entre ells vam descobrir a Alan Jackson, aquest genial
intèrpret de country del qual escoltarem ara a Un Toc de Rock aquest tema que
us he extret de l'àlbum "Everything I Love", editat l'any 1996 i que
va ser compost per Alan Jackson i Jim McBride. Aquesta cançó es va classificar
en el lloc 18 en les llistes de country del Billboard i es va mantenir unes
quantes setmanes en aquesta posició, curiosament va ser la cara B d'un single
amb "There Goes" a l'altra banda. Alan Jackson és un dels grans del
country al seu pais, va néixer el 17d'octubre de 1958 a Newnan, Geòrgia i ha
venut més de 90 milions de discos. Des de 1989 Alan Jackson porta els mateixos
músics d'acompanyament: Monty Allen (gutarra acústica i veus), Scott Coney
(gutarra, baix i banjo), Melodie Crittenden (cors), Robbie Flint (guitarra),
Danny Groah (guitarra), Mark McClurg (violí i cors), Bruce Rutherford
(bateria), Joey Schmidt (teclats), Roger Wills (guitarra i baix) i Jesus
Beltran (guitarra i cors), però en aquest enregistrament van col·laborar un
munt de gent. Voleu una curiositat? Alan Jackson és cosí del jugador de beisbol
Brandon Moss.
The
Marmalade – Rainbow 1970
The
Marmalade van ser una gran banda creada a Glasgow, Escòcia, l’any 1961 i que
inicialment es van anomenar The Gaylords, passant després a ser Dean Ford &
The Gaylords (a la foto), fins que l’any 1965 es van convertir en Marmalade. Quan van
gravar el "Obladi. Oblada" de The Beatles van commoure el mercat
britànic i es que la versió dels Marmalade va desplaçar de les llistes a
l'original i es va vendre molt millor. Amb "Reflections of my life"
van revalidar el seu triomf. La cançó "Rainbow" que us porto avui a
Un Toc de Rock, es va editar en single l’any 1970 i era una composició de
William Campbell i Thomas McAleese, dos grans músics, components del grup. El
tema va aconseguir el tercer lloc en les llistes britàniques de venda i el 51
als Estats Units. La veritat és que Marmalade va ser una de les millors bandes
britàniques de rock de tots els temps, però aquí a Espanya mai van arribar a
ser valorats com ells és mereixien i es que l’èxit del “Obladi, Oblada” els va
marcar i molt, posan el llistó massa alt. Quan es va llençar en solitari
William Campbell es va fer dir Junior Campbell, cantant, guitarrista, pianista
i compositor escocès va néixer el 31 de maig de 1947 a Glasgow. Va editar un
munt de singles i un parell d'àlbums, però també ha composat unes quantes
bandes sonores per a sèries de TV, bàsicament dramàtics. També ha realitzat
treballs de productor amb gent com Barbara Dickson, Miller Anderson o Gallagher
& Lyle, entre d'altres. Actualment i amb la seva dona Susie i els seus
fills, resideix a Sussex.
LeAnn
Rimes - 16 Tons 2010
A
Un Toc de Rock d’avui escoltarem ara una peça que us vaig prometre a la passada
temporada. Des de l'últim treball de la cantant nord-americana de country LeAnn
Rimes "Lady And Gentlemen", el seu 14è disc que va ser publicat el 27
de setembre derl 2010 i on l'acompanya el grup Time Jumpers, us porto aquesta
gran cançó que va ser gravada feia molt anys per Tennesse Ernie Ford, però que
era de Merle Travis que la va gravar als anys 50. En aquesta cançó LeAnn Rimes
se'ns mostra plena de càrrega blusera amb uns tocs de jazz que l'allunya del
country al qual ens té acostumats, però és un "peaso cansión" plena
de qualitat que ens anirà molt bé per sonar al programa d'avui i per comprovar
la potència vocal de la cantant. Aquest CD de LeAnn Rimes ha estat produït per
Vince Gill i Darrell Brown. En aquest disc LeAnn Rimes ha versionat temes de
Merle Haggard, Kriss Kristoferson, Waylon Jennings, Willie Nelson, Vince Gill,
Jimmy Bryant i uns quants més. LeAnn Rimes va néixer el 28 d'agost de 1982 a Pearl, Mississippi,
però es va fer musicalment en Garland, Texas. Va ser descoberta per Bill Mark,
un dels principals disc-jokeys de country dels Estats Units que va veure en
ella a la possible successora de Patsy Cline. Va debutar l’any 1996 amb l'àlbum
"Blue" i LeAnn Rimes també ha intervingut com a actriu en 13 pel·lícules,
entre elles "El Bar Coyote". El 1997 va obtenir el premi de la Country Music
Association Awards que ha guanyat ja en cinc ocasions i així mateix ha
aconseguit 7 Grammy i diversos premis més.
Mike
Oldfield – Man on the Rocks 2014
En
el seu nou treball discogràfic que es va publicar el passat 3 de març, el
primer amb temes nous en sis anys, el guitarra, compositor, productor i
multiinstrumentista Mike Oldfield torna la mirada als seus àlbums molt més
rockers dels anys 80 i centrant-se en la seva guitarra, compta a "Man on
the Rocks" amb la veu del jove cantant Luke Spiller (tots dos a la foto) que va ser la veu de
The Struts, i una banda de luxe integrada per John Robinson (bateria), Leland
Sklar (baix), Matt Rollings (piano i orgue Hammond), Michael Thompson
(guitarres elèctriques i acústiques), Stephen Lipson (guitarres), Davy Spillane
(whistles), Paul Dooley (violí) i als cors amb Bill Champlain, Alfie Silas
Durio, Carmel Echols, Rochelle Gilliard, Judith Hill, Kirsten Joy, Jason
Morales, Louis Price, Tiffany Smith i el mateix Mike Oldfield que la veritat,
encara que centra la seva tasca en la guitarra elèctrica, també toca teclats,
baix i guitarra acústica. L'àlbum ha estat produït per Mike Oldfield i Stephen
Lipson. El disc es va gravar al juny de l'any passat en els Village Studios de
Los Angeles. De Mike Oldfield a veure si un dia d'aquests us punxo el
"Tubular bells", un àlbum en el que toca tots els instruemts i del
qual ha venut més de 20 millions de
copies a tot el mon, i us explico la història de la cançó que és curiosa. Per
cert i parlant de curiositats. Una de les primeres gires que finalment es va
decidir a realitzar Mike Oldfield, va coincidir amb l'època en que la seva
germana Sally Oldfield acabava de publicar el seu gran èxit "Mirrors"
i en gairebé tots els concerts a Anglaterra i França Mike va tenir problemes
perquè la gent volia que Maggie Relly que eras la cantant que ell portava, a la
qual van confondre amb Sally Oldfield, cantés el "Mirrors" i tot i
que Mike explicava que no es tractava de la seva germana i que per descomptat
"Mirrors" no formava part del seu repertori, van haver esbroncades en
gairebé cada concert. Nascut a Reading, Anglaterra, el 15 de maig de 1953,
Michael Gordon Oldfield va tocar en diversos grups i quan va deixar la banda de
Kevin Ayers va treballar ocasionalment com a guitarrista de sessió. Un
d'aquests treballs va ser el musical que es representava a Londres
"Hair", on cobrava 5 lliures per nit. També va tocar el baix en una
banda liderada pel cantant de soul Arthur Lewis, fins que finalmente va debutar
en solitari amb “Tubular Bells”, si be abans havia format un duet molt folk amb
la seva germana Sally.
Eilen
Jewell – Final Hour 2009
La
nord-americana Eilen Jewell, cantautora a cavall del rock urbà, blues i folk,
nascuda a Boise, Idaho, el 6 d'abril de 1979, va publicar l'àlbum "Sea of
Tears" a principis del 2009 i d'aquest bon disc que va representar un
canvi musical en la seva carrera, us he extret el tema que escoltem ara a Un
Toc de Rock. En un fragment de la cançó Eilen Jewell ens diu "Algun dia la
meva vida haurà acabat i ningú se'n recordarà del meu nom", això és una
cosa que llastimosament passa massa habitualment en el món de la música.
Pràcticament desconeguda al nostre país, Eilen Jewell porta publicats 7 discos,
l'últim d'ells crec que és "Queen of the Minor Key" es va editar al
juny de 2011. La cantant al capdavant de la seva banda ha realitzat gires per
Canadà, Austràlia, Anglaterra, diversos països d'Europa i per descomptat Estats
Units, en diverses ocasions, tot i que no recordo que hagi actuat masses
vegades a Espanya, excepte un parell de concerts que es van realitzar a Gijón i
Santiago de Compostel·la, precisament per presentar l'àlbum "Sea of
Tears" i el passat 2013 que va realitzar una gira pel nostre país. Per
cert, l’any 2010 va publicar l'àlbum "Butcher Holler: A Tribute To Loretta
Lynn" que com el seu títol indica era un homenatge a la gran cantant de
Kentucky, Loretta Lynn, una de les més importants veuis de la música country als
Estats Units.
Aaron
Neville & Chris Botti – Rainy night in Georgia 2006
El
cantant nord americà de color Aaron Neville ha realitzat uns quants duets amb
Linda Ronstadt, fins i tot crec que van gravar un àlbum, però en aquesta ocasió
us porto a Aaron Neville també en bona companyia. Aquesta cançó és una de les
millors composicions de Tony Joe White, al que hem escoltat abans i va arribar al primer lloc de les
llistes americanes en la versió que va realitzar Brook Benton, però Aaron
Neville, amb la col·laboració del trompetista Chris Botti realitza una gran
versió que escoltem ara, ja en la recta final d'Un Toc de Rock. El tema s'ha
inclòs en diverses recopilacions de grans èxits de Aaron Neville que va néixer
a Nova Orleans el 24 de gener de 1941, jo us la he extret del disc “Bring It On
Home...The Soul Classics” que Aaron Neville va publicar el 19 de setembre de
2006. Curiosament i malgrat la seva llarga carrera en solitari, Aaron Neville
és més conegut per haver format part del grup The Neville Brothers, amb els
quals va treballar paral·lelament des de 1977 i que tenen gravats 13 àlbums.
L'any 1967 Aaron Neville va aconseguir el seu primer número 1 en les llistes de
R & B, això si, amb el tema "Tell It Like It Is". Per la seva
banda, el trompetista i compositor de jazz i smooth jazz Chris Botti (a la
foto) que va començar com a músic d'acompanyament en les bandes de Frank
Sinatra i Buddy Rich, té una important carrera per la seva banda, havent estat
nominat en diverses ocasions als Grammy. Va néixer a Portland, Oregon, el 12
d’octubre de 1962. Aquesta cançó va estar una composición de Tony Joe White i
ja havia estat èxit en al veu de Brook Benton.
Lucie
Silvas – Nothing Else Matters 2003
Lucie
Silvas, amb la que acabaré Un Toc de Rock per avui, es una cantant anglesa de
pare neozelandès i mare escocesa. Lucie Silvas va néixer a Surrey el 4 de
setembre de 1977. Bona cantant i pianista, així com compositora, va
atrevir-se amb aquest tema que era del grup de trash-metall Metallica i va
realitzar una versió tan extraordinària que va pujar a dalt de tot de les
llistes i va fer oblidar la dels seus autors. Nena prodigi, va començar els
seus estudis de piano als cinc anys component la seva primera cançó d'amor als
deu. Va treballar com a corista per a la cantant Judie Tzuke. Va escriure
cançons per a Sarah Whatmore, Gareth Gates, Rachel Stevens i Liberty X. Es va
consolidar com a cantant amb "What You're Made Of" del "Breathe
In", publicat el 2003 i que va ser el seu segon àlbum i amb el qual va
aconseguir els primers llocs en gran part d'Europa. En aquest disc es trobava
aquest tema de Metallica que es va publicar en single i que ara escoltem per
acomiadar d'Un Toc de Rock d’avui, des de La Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles
emissores que emeten el programa. Per cert i abans d’acabar os diré que Lucie
Silvas va treure un nou disc al juny del
passat 2013, es va titular “Letters to Ghosts”.
La
frase per tancar avui Un Toc de Rock la va dir Adolfo Suárez que va morir
recentment i va manifestar:
“La
vida sempre et dóna dues opcions: la còmoda i la
difícil. Quan dubtis, tria sempre la difícil, perquè
així estaràs segur que no ha estat la comoditat la que
ha triat per tu”
difícil. Quan dubtis, tria sempre la difícil, perquè
així estaràs segur que no ha estat la comoditat la que
ha triat per tu”
Acaba
per avui Un Toc de Rock, aquest viatge musical de 55 minuts per la nostra banda
sonora i els nostres records, però no us deixo sols, soles, quedeu amb la bona
companyia de La Xarxa
de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten el programa. Jo soc
Mario Prades i ara tancaré la barraqueta. Porteu-se bé.
.
Apa!
Ens veiem pel món.
Mario
Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario