Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els
programes exposats en aquest blog,
Disposen d'un enllaç
per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina
Blues,
funky,
rock,
pop,
jazz,
swing, tots els estils
musicals tenen cabuda a
Un Toc de Rock i podeu estar segurs que aquí
no
discrimino ni per qüestió de
color,
sexe,
idioma o
credo religiós, només exigeixo que
les cançons tinguin un mínim de qualitat o que aquest punt de
rellevància que
mereix ser destacada, per la raó que sigui, per aixó i des de
La Xarxa
de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten el programa, avui
comenárem escoltant
blues a l’espanyola. Soc
Mario Prades i ara obriré la
barraqueta amb un grup de molta qualitat, però poc conegut, catalans, i una de
les
millors veus que tenim a les postres terres. És clar que abans us diré alló
de
Benvinguts a Un Toc de Rock
Fuego con Carmen Canela – Route 66 1994

El dia 19 de març de 1993 a la
sala Otto Zuzt de Barcelona, dirigida
en aquells temps pel meu amic
Fede Sardà, es va instal·lar un
estudi mòbil i el grup barceloní
Fuego! va gravar un CD titulat "Let 's
play the blues" del que us extrec aquest tema que compta amb la
col·laboració de la barcelonina
Carme Canela (a la foto), una de les millors veus del R
& B, blues i jazz de Catalunya. L'àlbum es va gravar en el curs de dos
concerts realitzats en dies consecutius i es va editar a finals de 1994 a través del segell AZ
Records propietat de
Braulio Paz. Va ser un treball de
Fuego! ple de qualitat i
R & B amb versions i cançons pròpies que també va comptar amb les
col·laboracions de
Big Mama Montse,
Dani Nel-lo,
Julio Lobos,
Jaco Abel,
Vicente Zumel,
Patrice Manget i uns quants més.
Fuego! eren la banda creada per
el guitarrista
Joan Vinyals (Barcelona, 1958), al costat de
Enric
"
Nota"
Parés,
Xavi "
Bubu"
Prats i
Jacint Bonell. Encara que
en aquest disc crec que eren un trio.
Joan Vinyals a l’any 1972 forma el grup
Fuego! amb
Jordi Bonell i
Andreu Simón, amb els que no ha parat de fer
actuacions des d'aleshores. Uns anys més tard forma part del grup
Arsenik, amb
els qui toca música

pròpia orientada al Rythm'n Blues i pop. Durant un temps va
acompanyà al cantant gitano
Chango. Va ser o és profesor del
Taller de Músics
de Barcelona i va formar part de
Bocanegra,
Box Office,
Joan Vinyals Trio,
Ia i
Batiste,
Cece Giannotti-Joan Vinyals,
Estamos Reunidas,
Guitarras Mestizas, a
la vegada que toca i col·labora amb molt diversos músics:
Ramoncín,
Luz Casal,
Yoko Ono,
Zé Eduardo,
Lousisana Red,
Juan Perro,
Johnny Mars,
Alex Warner,
Big
Mama Montse,
Dani Nel.lo,
Companyia Elèctrica Dharma, etc. El dia que hem va regalar
aquest CD feie un concert amb la
Dharma.


La Blues Band de Granada – Highway of blues 1992
La Blues
Band de Granada estava integrat en aquesta gravació,
publicada l'any 1992 a
través del segell Big Band i titulant-se "Negro en Tierra de
Blancos", per
Antonio Valero (bateria) i
Pepe Visedo (saxo, trompeta,
trombó, sintetitzador i cors) que també van ser els compositors d'aquest tema
que obre el CD, considerat el millor disc en la carrera de
La Blues Band de Granada,
al costat de
Pepe Chamorro (baix),
Carlos Martín (guitarres i cors),
José Luis
Pizarro (guitarres i banjo),
David Lenker (piano) i
Remy "
Pecos"
Beck
(cantant i harmònica) (tots ells a la foto). En aquest tema col·labora
l'acordionista
Flaco Fabrizzi, però en el disc també va participar el guitarrista
Ignacio Sánchez. La producció va anar a càrrec de
Fernando J. Romero i
Pepe
Visedo i es va gravar a Granada l'abril del mateix any en què es va publicar.
La Blues Band de Granada
es va crear l'any 1986 i segueixen en actiu, tot i que s'han produït molts
canvis en la formació, entre ells cal
remarcar que van comptar amb cantants femenines, la suïssa
Connie Resch
i
Celia Mur. El seu primer àlbum "El mejor blues de la ciudad" es va
publicar l'any 1990. Van realitzar una gira el 2005 al costat de la cantant
Rosa López que va ser criticada pels seguidors del grup, però en els 17
concerts que van realitzar van al·lucinar el personal, sobretot escoltant a
Rosa interpretant R & B, al marge de la seva discogràfica i la gent de
Operación Triunfo. L'any 2006 celebren el seu 20 aniversari amb un memorable
concert en el qual va participar com a guitarra convidat el britànic
Otis Grant
(foto a sota), de fet han actuat junts en diverses ocasions. Ell els hi va
produir l'àlbum "The Grand Sessions" que es va gravar a Londres l’any
2009.



Revolver – Este viejo rock and roll 2003

El primer single extret del "Grandes Èxitos",
primer àlbum recopilatori del grup
Revólver, liderat per
Carlos Goñi, contenia
"Aquest vell Rock 'n Roll", un èxit del nord-americà
Bob Seeger &
The Silver Bullet Band i que escoltarem ara. Era una de les poques cançons
noves d'un disc recopilatori, tot i ser una versió, i el single es va enviar
als mitjans de comunicació el 22 de setembre de 2003, junt a un videoclip
promocional. L'àlbum que es va publicar el 14 d'octubre de 2003, inclou èxits
de
Revólver extrets dels àlbums d'estudi "Revólver", “Si no hubiera
que correr”, “El Dorado”, “Calle Mayor”, “Sur” i “8:30 a.m.”, al costat de
temes dels discos acústics "Básico" i "Básico 2", així com
dues peces noves, aquesta i una altra versió "Que serà", en aquest
cas de
José Feliciano. Las dues es van gravar als
Estudis Mojave que
Carlos
Goñi posseeix a l'Eliana, València.
Carlos Goñi va néixer a Madrid el 8
d'octubre de 1961. Va formar part del grup alacantí
Garage amb els que va
treure dos singles i posteriorment es va incorporar a
Comité Cisne 
amb els que
va editar diversos discos molt interessants, fins que es va decidir a
llançar-se en solitari convertint-se en
Revolver. Us explicaré una anècdota perquè
aprecieu com són les multinacionals del disco. L'any 1990 va treure el seu
primer disc com
Revolver,
Carles Goñi i jo ens coneixíem de la seva època a
Comité Cisne i em van trucar de Wea, la seva discogràfica per donar-me el disc
i que li fes una entrevista per
Diari de Tarragona, vam quedar a la cafeteria
de l'
Hotel Maritim, a Cambrils, just al costat de casa meva i quan ens vam
veure no vaig poder deixar de comentar-li com s'havia aprimat. Em va dir
textualment “
Wea me dio un tiempo limitado para perder 20 kilos o se negaban a
sacar el disco, afirmaban que no daba la imagen”.




Lax’n’ Busto – Llença’t 2000

Aquesta cançó donava títol a un àlbum que els vendrellencs
Lax'n' Busto van publicar l'any 2000 i va esdevenir un dels temes més
representatius en la carrera d'aquest bon grup de rock en català i va ser
publicat pel segell DiscMedi. Seria el seu últim treball per a aquest segell
barceloní ja que "Morfina" que va sortir el 2003, va ser publicat per
Música Global. En aquest disc el cantant del grup encara era
Pemi Fortuny
Soler. El 20 d'octubre de 2006, en el darrer concert de la gira que estaven
fent
Pemi Fortuny va anunciar, mitjançant el fòrum de
Lax’n’Busto, que deixava
el grup. Entre les diverses raons, va dir que
volía dedicar temps a aquelles
persones que no han tingut la sort a la vida que ha tingut ell. Se'n va anar a
viure a

Sierra Leona i va participar en diverses iniciatives solidàries, fou
substituit per
Salva Racero. Els
Lax’n’Busto son actualment
Jaume Piñol
Mercader (bateria i cors) nascut a El Vendrell el 20 de juliol de 1971, el
baixista
Jesús Rovira Costas nascut també a El Vendrell el 24 de maig del 1968,
el guitarra
Cristian G. Montenegro que va néixer a Vilafranca del Penedès un 15
d'octubre del 1970, el teclista
Eduard Font, nascut a Torroella de Montgrí el
11 de novembre del 1975 i que havia militat a
Sopa de Cabra i
Glaucs i
finalment el nou cantant
Salva Racero Alberch que és manresà i va néixer el 8
d'agost de 1976.




Loquillo y Trogloditas con Alaska – El ritmo del garaje 1983
José María Sanz,
Loquillo, un noi del Clot que anaba per
jugador de basket i es va reconvertí en cantant de rock and roll, va néixer el
21 de desembre de 1960. Quan es va gravar aquest tema en què col·labora
Alaska,
Los Trogloditas eren
Sabino Méndez,
Ricard Puigdomènech,
Jordi Vila i
Josep
Simón Ramírez. Aquest últim és el propietari del nom, per això des de 2007
José
María Sanz sols utilitza el
Loquillo. Després van tindre canvis en la formació,
anades i vingudes, cosses que passan. El nucli musical es va centrar en
Jaime
Stinus i
Sergio Fecé. Aquest últim era, a més de teclista, un bon productor. Va
produir un dels discos d'un grup que jo vaig portar, els lleidatans
Adhesivo.
Aquest tema que escoltem ara es trobava i donava títol al primer disc del grup,
publicat l’any 1983 per la discogràfica DRO-Tres Cipreses i encara que va ser
reeditat posteriorment per Hispavox, aquest és una peça de col·leccionisme molt
buscada. He de reconèixer que a mi
Loquillo em queia malament i això que he fet
concerts amb ell. Un bon dia vaig organitzar un concert de
Loquillo y
Trogloditas a la
discoteca Torn de l’Hospitalet de l’Infant i allí vaig tindre
problemes amb
Loquillo que va

aceptar una roda de premsa i finalment no va
volguer fer-la. Jo vaig tindre que excusar-lo, però sembla ser, segons em va
explicar un del grup que
Loquillo estaba en unes condicions que no podía sortir
devant dels mitjans i aixó que durant un temps es va dedicar a criticar a
Sabino Méndez. Quan els crítics realitzem la cobertura d'un concert, almenys jo,
sempre procurem ser imparcials, al menys jo. El problema és que amb els anys coneixes gent
del món de l'espectacle, adquireixes simpaties i antipaties, el que de vegades
fa que en un concert vegis
les fallades o
les coses ben fetes més destacades
unes de les altres. Us puc dir que quan
Jorge Porcar, cap de promoció
d'Hispavox o el seu ajudant
Ignacio em feien arrivar un nou disc de
Loquillo,
sempre em deien que no feia falta que el publiqués, que m'ho enviaven per la
meva col·lecció privada.
Ignasi Martín, amb el que m'uneix una bona amistat, va
deixar Hispavox i es va convertir en executiu de la promotora de concerts
Plastic Produccions.




Fito & Fitipaldis – Por la boca vive el pez 2006

Quan
Platero y Tú es van reconvertir a
Fito & Fitipaldis
va arribar l'etapa més brillant, comercialment parlant, d'aquesta bona banda de
rock que sembla haver-se diluït ja en l'oblit, encara que segueixen al peu del
canó. Inicialment van sorgir l'any 1998 com un projecte d'
Adolfo Cabrales,
conegut com
Fito, paral·lel a
Platero y Tú, però finalment es va consolidar.
L'octubre de 2007 se els va lliurar el
Disc de Diamant per haver venut més d'
un
milió de discos al llarg de la seva carrera. Aquest tema que escoltem ara a
Un
Toc de Rock i que es va editar en single, donava títol al seu cinquè àlbum,
publicat l'11 de setembre de 2006 i després de
34 setmanes a la llista dels 50
discos més venuts d'Espanya, va superar les
320.000 còpies sent
quatre vegades
Disc de Platí. Es va gravar en

els
estudis
Music Lan de Girona i va ser produït per
Joe Blaney. Llevat "Deltoya"
que era una versió d'
Extremoduro, la resta de temes van ser composicions de
Fito Cabrales. La veritat és que per
Fito & Fitipaldis han passat al llarg
dels anys un munt de músics, entre ells
Javier Alzola (saxo),
José Semperena
(orgue Hammond i piano),
Carlos Raya (guitarra, slide i pedal steel),
Alejandro
"
Boli"
Climent (baix),
Daniel Griffin (bateria),
Txus Alday
(guitarra),
Miguel Colino (baix),
Cheva (bateria),
Ortuño (percussió),
Gino
Pavone (percussió),
Mario Larrinaga (piano),
José Alberto Batiz (guitarra),
Roberto Caballero (baix),
Chema "
Animal"
Pérez (bateria),
Candy
Caramel (baix) i uns quants més.




Fundación Tony Manero – Looking for la fiesta 2001

Possiblement l'àlbum "Looking for la fiesta" tot i
ser el seu primer treball discogràfic, sigui el disc que millor s'ha venut en
la carrera d'aquest grup amb un aire retro que ens recorda la música disco dels
anys setanta, la
Fundació Tony Manero . De fet va aconseguir ser
Disc d'Or per
les seves vendes. Prenent com a referència la "Febre del dissabte
nit" i el personatge que va llançar a la fama mundial a
John Travolta, va
sorgir l'any 1996 a
Barcelona aquesta bona banda que ja es van identificar amb aquesta línia
musical que volien seguir en adoptar el nom de
Fundació Tony Manero. Es van
dedicar al funky disc i van demostrar que tot i ser d'aquí, sabien oferir tota
una lliçó de bona música com els “d’allà”. Aquest tema, junt a “Supersexy girl”, són avui els més recordats en la trajectoria musical de la
Fundación Tony
Manero. És clar que realment no era el seu primer àlbum ja que

anteriorment
havien editat, l'any 1999, "Bikini 17 y 18 marzo 99" que es va gravar
en directe a la
sala Bikini de Barcelona. La veritat és que des de
"Pandilleros" de 2009 els he perdut la pista. El grup l'integraven
Miguelito Superstar (cantant),
Deliciosa Smith (baix i cantant),
Ernesto Wilson
Santamaría (percussió),
Ginés Brown (saxo, flauta i baix),
Lalo López (guitarra
i cors),
Dany Amatulo (trompeta, fiscorn i cors),
Paco Santako (teclats),
Paquito Sex Machine (cantant i pandereta),
Solomon Rabinad (bateria) i
Tom
Johnson (trombó). Crec que ancara treballen, però no us ho poc assegurar, ni
tampoc els canvis de components.


La Fundación Tony Manero
Alejandro Fernández – Cóncavo y convexo 2013

El passat 27 d'agost, el cantant mexicà
Alejandro Fernández
ha publicat un nou treball discogràfic que s'ha titulat genèricament
"Confidencias" i del qual us he extret aquest tema, amb un regust a
swing que escoltem ara a
Un Toc de Rock. En el nou disc compta amb les
col·laboracions de
Christina Aguilera,
Rod Stewart i
Vicente Fernández que és
el seu pare. L'àlbum es va gravar a Los Angeles i va ser produït per
Phil
Ramone que va morir el 30 de març passat i que va insistir en que
Alejandro
Fernández gravés amb una
Big Band i l'enregistrament de la veu es realitzés
conjuntament amb l'orquestra. Es tracta del 16è àlbum d'estudi d'aquest cantant
que va començar interpretant la música més tradicional del seu país, les
ranxeres, però que a poc a poc i sense oblidar les seves arrels, ha anat
decantant-se cap el pop, sempre amb tocs molt llatins, però amb bones lletres i
també cada vegada més proper a la música urbana.
Alejandro Fernández Abarca, conegut
familiarment com
El Potrillo, va néixer a Guadalajara, Jalisco, el 24 d'abril
de

1971, ha
aconseguit diversos
Grammy i ha col·locat unes quantes cançons en les llistes
del
Billboard. Es calcula que
Alejandro Fernández ha venut en total, més de
vint milions d'àlbums. És clar que amb ell es compleix aquella dita castellana
que diu "
De casta le viene al galgo", és el fill petit del popular
cantant
Vicente Fernández i de
Maria del Refugio, coneguda com
Doña Cuca. Per
cert, al febrer d'aquest any
Alejandro Fernández s'ha casat, la seva dona es
diu
Cuencana Jannet Pérez, clar que ell té cinc fills, fruit de relacions
anteriors, de fet al llarg de la seva vida ha tendit molts problemes de
faldilles, fins i tot va protagonitzar en una ocasió unes escenes molt pujades
de to amb una jove a la piscina del seu hotel que li van costar la relació que
mantenia en aquells dies amb
Ximena Díaz.




Ricardo Arjona – Animal nocturno

Seguirem a l’àmbit llatí amb el cantant guatemalenc
Ricardo
Arjona (Jocotenango, 19 de gener de 1964) que té una àmplia carrera de diverses
dècades a la seva esquena. Va començar l’any 1984 i ha composat molt bones
cançons amb interesants lletres. Un dels millors treballs de
Ricardo Arjona és
"Historias" de l’any 1994, amb el qual va aconseguir
27 discos de platí
i
dos discos de diamant. A mi una de les cançons de
Ricardo Arjona que més
m’agrada és "Animal nocturno" que escoltem ara a
Un Toc de Rock i
que va estar molt ben versionada per
Bertín Osborne, és una cançó que en el
mundillo musical llatí es coneix com “
La podadora”, la raó es troba a la lletra
que parla de manipulació i camvis en el sentit musical dels artistes fets per
l’industria del disc i els managers. La pérdua de la propia personalitat en
benefíci de la “casa gran” fins que el artiste està cremat o aixó jutgen les
discogràfiques, quan deixa de estar a dalt de tot i comproba que aquells
“amics” i les nuvies s’en van i sols queda al seu costat
un gos per que
l’animalet
no sent perjudicis,
sols amistad veritable vers el seu amo, però
l’home no es rendeix i és dedica a fer

el que a ell li agrada, conscient de que
mai tornarà a ser cap de llistes de radio-fórmula. Actúa per petits garitos per
poca “pela”, però treballa fent alló que a ell li agrada. Com confesa que
es un
optimista, si be
no te encara jardí, ell ja s’ha comprat
una podadora. Per aixó
alló del títol no oficial. Per cert,
Ricardo Arjona va publicar l’àlbum
"Independiente", l’any 2011, és un títol molt al·legòric ja que és el
primer àlbum que
Ricardo Arjona publica pel seu compte, finalitzat el contracte
que l'ha unit amb Warner Music, als quals ha deixat per crear la seva pròpia
companyia discogràfica anomenada Metamorfosis. Si bé crec que l’any passat
Ricardo Arjona va treure un nou disc, però ara no ho tinc clar




EBS – Como un narco 2010

L’últim treball publicat per el duet
Ella Baila Sola titulat
"Despierta" del qual he extret aquesta cançó amb clar aire
tex-mex,
publicat l’any 2010,
va
representar la tornada d'aquestes dues dones,
encara que amb canvis importants en la formación i anomenant-se només
EBS. Avui
el duet són
Marta Botía i
Rocío Pavón, aquesta última substituint a
Marília
Casares. Les originals van funcionar i bé de 1996 al 2001, però problemes entre
les noies va desfer el duo.
Marta, nascuda el 15 de setembre de 1974, va prendre
el relleu, es va busca nova companya i van tornar pels seus “fueros”, intentant
emular, encara que sense aconseguir-ho, l'èxit del seu primer disc, publicat en
el 96 i titulat "Ella baila sola", amb temes com "Lo echamos a
suertes", "Cuando los sapos bailen flamenco", "Amores de
barra" i "Por ti". D'aquesta àlbum van vendre
750.000 còpies a
Espanya i al voltant de
500.000
a l’Amèrica Llatina. Jo crec que
Ella Baila Sola ara
signarien per haver aconseguit el
10% d'aquestes cifres amb “Despierta”, no va
ser així, però es un bon disc ple de bones cançóns i molt recomanable.

EBS: Rocío Pavon i Marta Botia
Drupi – Sereno es 1974
Drupi és un cantant, guitarra i compositor italià no massa
conegut aquí al país, malgrat haver gravat un parell o tres de singles en
castellà. Es una de les veus “
negres” del panorama musical italià. Estudiant la
seva carrera, possiblement les cançons més populars a Espanya siguin
"Bella bellíssima", "Sambario" i aquest que sona ara a
Un
Toc de Rock i que es va publicar en single l’any 1977 sent verionat també al
castellà, era la cara B del disc. Aquí al pais el single va ser publicat per
Hispavox. El veritable nom de
Drupi és
Giampiero Anelli, però musicalment és
conegut sols com
Drupi i va néixer el 10 d'agost de 1947 a Pavía. Va debutar
l’any 1970 i
Drupi ha participat en diverses ocasions al
Festival de San Remo,
encara que quan millor es va classificar va ser l’any 1982 amb el tema
"Soli" que va quedar en
tercera posició.
Drupi és una de les veus
"negres" més importants al seu país natal i hem de dir que
Drupi
segueix en actiu i l’any 2007 va publicar el seu últim disc fins ara, un CD
titulat genèricament “Fuori Target”.




Zebra – Solo aquí pensando 1974

I ha gent que quan estan sols es dediquen a pensar, un
d'aquests van ser els
Zebra. Amb aquesta peça “Solo aquí pensando” el grup
mallorquí
Zebra es va presentar al
XVI Festival Español de la Canción de Benidorm, a
l’any 1974 i es va publicar en single a traves del segell Novola-Zafiro.
Zebra,
una de les millors formacions musicals surgides a les Illes Balears, eren un
jove
Joan Bibiloni (veu i guitarra),
Miguel Vicens (baix) que venia de
The
Runaways i
Los Bravos,
David Walmsley (guitarra),
Manolo Marí (bateria) que
havia tocat amb els
Z-66 i el cantant
Anthony Anderson que venia també de
Los
Bravos i era germà de
Jon
Anderson, cantant de
Yes que per cert els va produir
un LP que mai va arribar a publicar-se.
Zebra es van crear l’any 1971. En el 72
hi ha canvis i van marxar
Miguel Vicens i
Anderson, entrant el baixista
Albert
Candela i convertint-se
Joan en cantant, a més de guitarra i van passar a ser
quartet i després una altra vegada cinc en incorporar-se el gran pianista de
jazz i fusió
Agustí Fernández (teclats). Per cert, no hem de confondre el grup
mallorquí
Zebra amb una altra formació del mateix nom i que crec són americans,
aquest feien heavy.


Marc Grau – Com un huracà 1996

Aquesta cançó va ser escrita pel cantant, guitarrista i
compositor canadenc
Neil Young, sent possiblement una de les més populars de la
seva llarga trajectòria musical. Aquesta extraordinària versió que ens porta el
recordat guitarrista català
Marc Grau, en aquesta ocasió instrumental, va donar
títol a un projecte del propi
Marc Grau. Una sèrie de grups de l'anomenat rock
en català van participar en un disc tribut al gran guitarrista
Neil Young.
Entre els grups que van intervenir en aquest CD publicat l'any 1996 i que es va
titular "Com un huracà, versionant a Neil Young" es trobaven
Sopa de
Cabra,
Matamala,
Gossos,
Lax'n'Busto,
Ossifar,
Sau,
Whisky'ns Cullons,
Bars,
Widside,
Joan Bibiloni,
Enric Hernaez,
Els Pets i el propi
Marc Grau amb aquesta
peça que escoltem ara per tencar
Un Toc de Rock per avui. La veritat és que la
idea d'aquest CD tribut a
Neil Young que va publicar el segell DiscMedi, no era
nova, als Estats Units un parell d'anys abans ja s'havia fet amb grup d'allà.
Marc Grau va ser l'artífex de l'evolució

musical d'
Els Pets i l'autor del canvi
de so ingenu i brut dels seus principis a l'actual, arran del disc "Fruits
sex", l'any 1992. Primer com a productor i després com a guitarra del grup
fins a la seva mort.
Marc Grau i Guasch va neixer a Gavà l’any 1954, va morir a
Barcelona un 24 d'abril de 1999
a causa d’un càncer. Va
ser considerat un dels més important guitarristas de sessió catalans i
va acompanyar, entre d’altres, a J
aume Sisa,
Rocky Muntanyola i
Joan Bibiloni.
De l’any 1982 al 1992 va ser component d'
El Último de la Fila, però els va deixar
al·legant que no volia seguir fent grans i extenses gires per tota la
península, ell preferie quedar-se a prop de casa.Com us deie, després de
produïr a
Els Pets, va acabar sent component del grup. Per cert, va treure un
CD en solitario que em va fer arribar en una de les
Fires del Disc i Cinema que
jo organitzava, crec que va ser a la segona de Vila-seca, però no estic segur ara.

El recordat Marc Grau, un gran guitarra i productor
La dita per concloure el programa d’avui es del periodista y
escritor uruguayo Eduardo Galeano, considerado como uno de los más destacados
escritores de la literatura latinoamericana que va manifestar :
“Hi ha un únic lloc on ahir i avui es troben, es
reconeixen
i s'abracen. Aquest lloc és Demà”
Tencaré per avui Un Toc de Rock, peró abans de marxar-me, us
deixaré amb companyia de La
Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles emissores que
emeten el programa. Porteu-se bé i no feu res que jo no faria.
Apa! Ens veiem pel món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario