Nota del Productor, realitzador i
director:
Tots els
programes exposats en aquest blog,Disposen d'un enllaç per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina
En el programa d'avui anem a compartir
cançons d'estils variats, com sol ser habitual en Un Toc de Rock, tindrem
country, rock, unes bandes sonores, jazz amb tocs de bossa nova, blues, funky,
soul i molt més. Però sobretot en el programa espero que trobeu records que
sigui un viatge per la nostra pròpia banda sonora i que escoltant les cançons
pugueu rememorar moments que espero siguin agradables ja que si una cosa m'han
ensenyat els anys és que amb el temps els mals records acostumen a
"arxivar-se" en el recó més recòndit de la ment i perviuen amb més
força els records agradables. Per tant i sense més dilacions, des de la xarxa
d’emissores de la
Federación de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i
totes aquelles que emeten el programa obro la barraqueta dient alló de cada programa.
Benvinguts a Un Toc de Rock
Frank
Sinatra – Strangers in the night 1966
Tots els crítics deien que La Veu estava acabat, que havia
de retirar-se dignament abans que l’obliguessin a fer-ho i de sobte es va
despenjar, l’any 1966, amb un EP on es trobava aquest tema que el va catapultar
al més alt de les llistes de tot el mon, demostrant que Frank Sinatra no sols
era viu i molt viu, a més seguia sent tota una estrella mundial i aquesta peça
amb la que avui obrim Un Toc de Rock, li va valdre guanyar un Grammy. Si és que
els crítics de vegades són uns "lumbreras" que perden meravelloses
oportunitats per quedar-se calladets i que quan no fiquen la pota és perquè l'estan canviant de lloc. L'àlbum amb el mateix títol que la cançó es va gravar
entre el 11 d'abril i el 16 de maig de 1966. Frank Sinatra, guanyador del Oscar
pel seu paper a "D'aquí a l'eternitat", va néixer a Hoboken, el 12 de
desembre de 1915 i va morir a Los Angeles, un 14 de maig de 1998. El seu
autèntic nom era Francis Albert Sinatra i va ser una de les millors veus de la
música de tots els temps i a ell es deu la fussió del swing i el jazz a nivell
popular. Per cert l’hi deien Blue Eyes i la meva cosina Gloria P. Gsell que
tenía un hospital veterinari a Beverly Hills i el coneixia, sempre em deie que
era fals, els seus ulls no eren blaus, portava lentilles.
Anita Meyer – The Exodus song 1987
La pel·lícula "Exodo", dirigida
per Otto Preminger i basada en un llibre de Leon Uris, va ser estrenada el
1960, és un dels films que millor reflecteixen el naixement del poble d'Israel
de l'era moderna i la seva dura lluita per quedar-se en un territori que els va
ser atorgat per les Nacions Unides. Jo sempre he estat convençut que el litigi
i l'enfrontament entre jueus i palestins va ser propiciat pels britànics i el
seu afany colonialista, en voler aferrar-se a un territori que estava sota el
seu control i van enfrentar a àrabs i jueus recolçant als primers, però tot
se'ls va escapar de les mans, Aixó és una opinió personal, és clar. La veritat
es que la lluita encara continua avui en dia. El film va ser protagonitzat per
Paul Newman i Eva Marie Saint, encara que intervenen un gran nombre de bons
actors. La banda sonora va ser composta per Ernest Gold i va obtenir un Oscar i
un Grammy, ja l'any 1961. Us he seleccionat aquesta versió del tema central que
va realitzar la cantant holandesa Anita Meyer, nascuda a Rotterdam el 29
d'octubre de 1954, encara que els seus discos sempre han funcionat molt bé
també a Alemanya. Aquesta cançó es trobava en un single que va publicar l'any
1987. La cantant Anita Meyer ha gravat 25 àlbums i 41 singles, encara que el
que millor s'ha venut va ser "Why Tell Em Why" que l'any 1981 es va
mantenir 14 setmanes en les llistes d'èxit holandeses. El seu autèntic nom és
Annita Meijer i va gravar el seu primer àlbum l'any 1976, encara que el seu últim
treball discogràfic fins ara, es va publicar el 2001.
Barbra
Streisand – The way we were 1973
Des de la banda sonora del film del
mateix títol que la cançó i que a Espanya la van titolar “Tal como éramos” (foto de la pel·lícula), un
film protagonitzat per ella mateixa i l'actor Robert Redford, la cantant i
directora de cinema Barbra Streisans ens porta aquesta bella cançó. La
pel·lícula és una comèdia dramàtica tan de moda en els setanta i que va dirigir
Sydney Pollack. La cançó va guanyar l'Oscar de l'Acadèmia com a Millor Cançó
Original i també el Globus d'or, la lletra va ser escrita per Alan i Marilyn
Bergman, mentre que la música va estar composta per Marvin Hamlisch. El single
es va publicar el novembre de 1973 i es va classificar en la primera posició
del Billboard ja l'any 1974, es va mantenir en aquesta posició dues o tres
setmanes. La versió del single és una mica diferent de la que es va incloure en
el LP. De Barbra Streisand que us podria dir? Té un nas que aparentment la fa
lletja, molt lletja, però crec que tot i ser una paradoxa, aquí rau precisament
el seu gran atractiu físic. És una “Devora hombres” i les seves histories amorosas amb actors, cantants
i polítics són aixó, història. Ella es diu en realitat Barbara, però quan es va publicar el seu
primer disc i al igual que va passar amb Dionne Warwick, va haver una errada
d'impremta, es van mengar una lletra i no es van donar compte fins que el disc
ja estava a les botigues i se li va quedar el "Barbra". Actriu,
cantant, compositora, productora i directora de cinema, va néixer el 24 d'abril
de 1942 amb el nom de Barbara Joan Streisand, en el si d'una família jueva a
Williamsburg, Nova York.
Stan Getz – Manha de carnival
En l'àlbum "Stan Getz s Finest
Hour" que la discogràfica del genial saxofonista nord-americà va editar al
juny de 2000, es trobava aquest clàssic de la bossa brasileira que ens va
interpretar Stan Getz, aquest genial músic, considerat un dels més importants saxos tenors
de la història del jazz, encara que no us podria dir ara en quin disc es va
publicar per primera vegada. De veritable nom Stanley Gayetzky, Stan Getz va
néixer a Filadèlfia el 2 de febrer de 1927. Ha tocat amb pràcticament tots els grans
instrumentistes del jazz. El 1988 Stan Getz interrompre els seus gires per
Europa en ser-li diagnòstic un càncer de fetge, però va seguir tocant als
Estats Units fins pràcticament la seva mort. Va morir a Malibú, Califòrnia, un
6 de juny de 1991. De fet Stan Getz sempre ha estat molt vinculat amb la bossa,
ell va col·laborar en el primer enregistrament de "La garota de
Ipanema", amb Joan i Astrud Gilberto, guanyant un Grammy. Des de llavors
ha realitzat diverses incursions en el gènere. La veritat és que Stan Getz posseeix
una de les més àmplies discografies que conec, penseu que només l'any 1953 va
publicar 12 àlbums, i anys amb vuit o nou discos són diversos al llarg de la
seva àmplia carrera, tant com a líder de banda o músic. Aquesta es una de les
cançons més emblemàtiques de la bossa i va sorgir de la banda sonora de la
pel·lícula "Orfeo Negro", el drama de Otel·lo portat al Brasil l'any
1959 pel director de cinema francès Marcel Camus i a ritme calent de samba i
bossa nova. De fet va ser una coproducció brasilera, francesa i italiana,
rodada a Rio de Janeiro i va contribuir a convertir en mundialment famosa la
música popular brasilera. La cançó "Matí de Carnaval" va ser
composada per Luis Bonfá.
Charlie
Pride – Help me make it through the night 1976
El 9 d'abril de 1976 es va publicar un
single amb tres cançons que incloïa aquest tema “Ajuda’m a passar la nit” que
ens interpreta el cantant de country Charlie Pride que curiosament i tot i ser
un dels grans del country al seu país, és negre. Les altres cançons van ser "Crystal
Chandalier" i "Me and Bobby McGee". La veritat és que "Help
me make it through the night" era una composició de Kriss Kristofferson
que ja la va gravar l'any 1970. També l'han versionat Elvis Presley, Joan Baez,
Bryan Ferry, Tammy Wynette, Jerry Lee Lewis, Johnny Cash i un va muntar més de
bons cantants, encara que els que millor l'han classificat en llistes van ser
Willie Nelsson i sobretot Sammi Smith que la va col·locar en el primer lloc
del Billboard, ambdós molt per sobre de la versió original del mateix autor. De
nom complet Charley Frank Pride, el cantant i guitarra va néixer el 18 de març
de 1938, en Sledge, Mississippi i segueix en actiu. Curiosament va començar com
a jugador de baseboll, era pitched dels Memphis Red Sox i va jugar amb diversos
equips professionals dels que a les Terres de l'Oncle Sam diuen "Les
lligues menors", fins que va ser cridat a files. Va començar a dedicar-se
a la música el 1958 i és un altre d'aquests artistes amb una gran discogràfica,
però poc conegut a Espanya, tret de recopilacions de grans éxits d’artistes
variats.
Alabama – Feels so right 1981
Alabama són un dels bons grups
nord-americans a cavall del country i el rock del sud, encara que poc coneguts
a Espanya, com sol succeir amb estils poc habituals en les llistes de
ràdio-fórmula al país. Creats l’any 1969, Alabama van sorgir a la població de
Fort Payne, a l'estat d'Alabama del que van adoptar el seu nom artístic. Els
fundadors del grup van ser Randy Owen (cantant i guitarra) i el seu cosí Teddy
Gentry (baix i cors), als quals se'ls va unir Jeff Cook (guitarra
solista, fiddle i teclats), tots ells estudiaven junts en la Universitat d'Estat, a
Jacksonville. Aquest tema que escoltem ara a Un Toc de Rock, va aconseguir la
posició 77 en les llistes de pop del Billboard l’any 1981, però estic parlant
de les de l'any ja que va ocupar la primera posició a l'estiu del 1981 durant
diverses setmanes. Es va publicar en single l'1 de maig de 1981 i aquest tema
“Se sent tan bé”, l'havia compost Randy Owen quan només tenia 18 anys. Alabama
tenen una discografia que impressiona, 23 o 24 discos d'estudi, 2 directes, 8
recopilatoris de grans èxits, 65 singles dels quals 33 han estat número 1 i 26
vídeos musicals. Malgrat el que us he dit que són poc coneguts a Espanya, val a
dir que alguns dels seus discos es van editar aquí i jo els vaig descobrir en comprar
en les rebaixes d'una gran superfície aquest LP al que la cançó "Feel so
right" donava títol i que va ser quatre vegades disc de Platí als Estats
Units i en aquest àlbum el quart component va ser Mark Herndon a la bateria,
però en aquesta gravació van col·laborar també Willie Rainsford als teclats, Leo
Jackson (guitarra), Billy Reynolds (guitarra), David Smith (baix) i uns quants
músics més. Els arranjaments de corda i la direcció van estar a càrrec de
Kristin Wilkinson.
Billy Vera
& The Beaters – Oh, What a Night 1987
Aquesta cançó estava inclosa en la banda
sonora de la pel·lícula "Cita a ciegas", una comedia remàntica de
l’any 1987, protagonitzada per Kim Bassinger, Bruce Willis, i John Larroquette,
sota direcció de Blake Edwards. Billy Vera és un gran compositor, cantant,
actor i guitarrista, però gairebé un perfecte desconegut aquí al nostre país i
té cançons "acollonants", però és fàcilment explicable, les seves
cançons no sonen habitualment a les emissores de ràdio-fórmula degut a que en
el pais sempre han editat els seus discos companyies petites i aixi... Es clar
que avui en dia pràcticament tots sabem con funciona aixó de les llistes aquí
al pais, per diners. Pagues ets bo i et classifiques. No pagues, no sones. Aquí
a Espanya “Pagàn Sant Pere canta”. Billy Vera néix a Riverside, Califòrnia, una
ciutat on va residir la meva cosina Gloria durant uns quants anys, un 28 de
maig de 1944 i el seu veritable nom és William McCord. Cantant, guitarra i
compositor, es una figura al seu pais, aquí els coneixem quatre melómans com
vosaltres i jo. Tot i que aquest LP es va editar a Espanya que quedi
constancia.
The Alarm –
Presence of love 1988
El grup britànic de rock alternatiu The
Alarm, originaris del nord del país de Gal·les, no s'han de confondre amb el trio
espanyol Alarma, liderats per Manolo Tena i encara que són pràcticament de la
mateixa època, els anglesos segueixen en actiu. Aquest és un dels millors temes
de The Alarm, banda liderada pel guitarra i cantant Mike Peters. El single amb
aquest tema que es va publicar l'any 1988 va aconseguir el lloc 77 de les
llistes americanes i el 44 al Regne Unit. Es va extreure de l'àlbum "Eye
of the Hurricane" que s'havia editat el 1987 i va aconseguir el lloc 23 a Anglaterra. El grup l'integraven en aquest enregistrament Mike Peter, amb David Sharp (guitarres),
Eddie MacDonald (baix) i Nigel Twist (bateria) que també van ser els membres
fundadors del grup i totes les cançons de l'àlbum van ser escrites per Mike
Peters i Eddie MacDonald. La veritat és que al llarg dels anys The Alarm ha
sofert canvis diversos canvis entre els seus components i ara són cinc, però
només queda Mike Peters dels originals. Van començar l'any 1977 anomenant-se
The Toilets i l'any 1981 publicarien el seu primer single com The Alarm, el primer
àlbum "Declaration" va sortir al febrer de 1984.
Bryan Adams
– Everything I do (I do it for you) 1991
Aquesta cançó que us porto ara va ser el
tema que va consolidar la carrera professional del cantant, compositor i
guitarra canadenc Bryan Adams, nascut a Ontario el 5 de novembre de 1959.
Aquest baladón “Tot el que faig (ho faig per tu)”, es va incloure en la banda
sonora del film "Robin Hood, El Príncep dels Lladres" de l’any 1991
que va protagonitzar Kevin Costner, en la seva versió original "(Everything
I Do) I Do It For You" i va ocupar el primer lloc en les llistes de 30
països, incloent el Regne Unit, on es va mantenir setze setmanes en les llistes
i els Estats Units, on es va mantenir set setmanes, en anglès, és clar, us dic
aixó perque aquesta cançó la va versionar ell mateix en castellà i aquí a Un
Toc de Rock ja la hem escoltat. La veritat és que Bryan Adams no s'ho fa gens
malament en l'idioma de Cervantes, tot i que tampoc es massa docto, sobretot
gràcies al fet que la seva dona, Francisca Ruiz és d'origen hispà, suposo per el nom i cognom. El
primer àlbum de Bryan Adams es va gravar l'any 1980, sent produït per Jim Vallance i el
propi Bryan Adams, tot i que el llançament de Bryan Adams va arribar amb el
disc "Reckless" de 1994 que contenia el tema "Heaven" que
li va obrir les portes del mercat europeu. Per cert, Bryan Adams també té una interessant
carrera com a fotògraf.
Drive by
Truckers – The Opening Act 2008
Aquest tema es trobava en l'àlbum
"Brighter Than Creation’s Dark" que aquesta bona banda de rock sureny
creada l'any 1996 a
Athens, Geòrgia, van publicar el 22 de gener de 2008, contenint 19 cançons i
que va aconseguir la posició 37 del Billboard. Va ser el setè disc d'estudi de
Drive by Truckers. Aquest tema va ser una composició del guitarra i cantant
Patterson Hood. En
aquest enregistrament i més de Hood, també trobàvem a Mike Cooley (guitarra i
cantant), John Neff (guitarra i cantant), Brad Morgan (bateria), Shonna Tucker
(baix i cantant) i Spooner Oldham (teclats i cantant). La veritat és que pels Drive by Truckers han passat un munt de
músics des que es van crear. Per cert, la baixista Shonna Tucker és dona del
guitarra Jason Isbell que crec va col·laborar en alguna ocasió amb ells,
arribant a ser membre oficial de grup fins que va publicar "Sirens of the
Ditch", el 10 de juliol de 2007, el seu primer àlbum en solitari. Encara
que ell va comunicar que abandonava la banda a l'abril.
Otis
Redding – Sitting on (The dock of the bay) 1968
La mort d'Otis Redding en un accident
aeri a Madison, Wisconsin, el 10 de desembre de 1967, quan només tenia 26 anys
d'edat, va representar un impacte en el món de la música. Va ser el Rei del
Soul, però també el van anomenar Mr Pitiful i va portar el gènere al més alt,
separant-lo completament del Rythm & Blues imperant i fent que el soul fos
un gènere en majúscules i amb entitat pròpia. Aquell accident ocorregut a Lake
Monona, a les afores de Madison i a només tres minuts del seu destí, va acabar
amb la vida de Otis Redding i amb tots els membres, excepte James Alexander i
Ben Cauley, del seu grup d'acompanyament The Bar-Keys, en estavellar-se
l'avioneta. Als seus funerals van assistir més de 5000 persones a l'auditori
municipal de la seva ciutat adoptiva Macon, Georgia. Curiosament el major èxit
de la seva carrera va ser el single "Sittin 'on the dock of the bay"
que escoltem ara a Un Toc de Rock i que havia acabat de gravar poc abans de
morir, però que es va posar a la venda un mes després de l'accident, amb “Sweet
Lorene” a la cara B. Ocupa el lloc 28 en la llista de les 500 millors cançons
de tots els temps segons la revista Rolling Stone i ha sigut molt versionada,
inclus per Pearl Jam. Va ser el seu disc pòstum. Els seus començaments també
són molt interessants ja que va començar acompanyant a Johnny Jenkins i en una
sessió d'enregistrament per a la
Stax, quedaven diverses hores lliures i estaven pagades, el
productor Jim Stewart (co-propietari de Stax) va decidir que podien
aprofitar-se, sense cap cost, per que Otis Redding gravés dos temes, un d'ells
va ser "These Arms Of Mine", el seu primer èxit. La seva veu passava
de ser acariciadora i vellutada a fort i punyent, això li va donar una amplitud
de registre que el va convertir en el que va ser, un Rei.
Donald Fagen – Maxine 1982
Quan Steely Dan es van desfer, ambdós
músics van prendre camins separats i van continuar les seves carreres en
solitari. La de Walter Becker possiblement hagi estat la menys rellevant, però
Donald Fagen (10 de gener de 1948, Passaic, Nova Jersey) ha tret pocs discos,
encara que són molt importants musicalment parlant. En el primer d'ells titulat
"The Nightfly" que es va publicar el 29 d'octubre de 1982, trobàvem
aquest tema que us he portat ara a Un Toc de Rock per a compartir-lo amb tots
vosaltres, és tot un "peaso cansión". El LP va arribar al lloc 11 en
les llistes del Billboard i va ser disc de Platí als Estats Units, sobretot
gràcies al single amb "IGY (What a Beautiful World)" que també li va
valer a Donald Fagen un Grammy al 83.
L'àlbum va ser produït per Gary Katz
i va comptar amb un munt de músics, liderats per Donald Fagen (òrgan,
sintetitzador, harmònica i cantant), al costat de Dave Bargeron (trombó),
Michael Brecker (saxo), Randy Brecker (trompeta), Larry Carlton (guitarra),
Ronnie Cuber (saxo), Rick Derringer (guitarra), Frank "Harmonica Frank"
Floyd (cors), James Gadson (bateria), Ed Greene (bateria), Gordon Grody (cors),
Anthony Jackson (baix), Steve Jordan (bateria), Steve Khan (guitarra acústica),
Abraham Laboriel (baix), Daniel Lazerus (cors), Will Lee (baix), Hugh McCracken
(guitarra i harmònica), Leslie Miller (cantant i cors), Marcus Miller (baix),
Rob Mounsey (sintetitzadors i teclats), Roger Nichols (percussió i efectes),
Michael Omartian (piano i sintetitzadors), Dean Parks (guitarra), Greg
Phillinganes (sintetitzadors i piano), Jeff Porcaro de Toto a la bateria, Chuck
Rainey (baix), Zachary Sanders (cantant i cors), Valerie Simpson (cantant i
cors), David Tofani (trompeta i saxo), Starz Vanderlocket (percussió i cors) i
Paul Shaffer (òrgan). La veritat és que des que va gravar el segon disc
de Steely Dan, Donald Fagen i el seu company (a la foto recent) es van acostumar a treballar amb
molts músics d'estudi, cosa que confereix gran qualitat als seus
enregistraments, però va motivar que deixessin de fer gires. Amb el nou segle
Donald Fagen i Walter Becker s'han unit de nou i han tornat a posar en marxa
Steely Dann (a la foto en l'actualitat) traient dos discos nous, un l’any 2000
i un altre el 2003, a
més d'un grans èxits l'any passat. Donald Fagen va publicar l’any passat un nou
disc en solitari titulat “Sunken Condos”.
Fleetwood
Mac – I’m on my way 1970/1977
A la carrera del grup Fleetwood Mac hi ha
un abans i un després de Peter Green, el genial guitarrista britànic. Aquest
tema es trobava a l'àlbum "Albatros and Christine Perfect", publicat
l'any 1977 i que es troba a cavall entre les dues etapes ja que la primera cara
són temes amb Peter Green i la segona cançons de la cantant Christine McVie,
encara que curiosament i aixó que va ser número 1 a Anglaterra, no consta en la
seva discografia oficial tot i ser un dels seus millors discos. Aquest tema
“Estic en el meu camí” ja havia estat gravat l'any 1970 i inclòs en l'àlbum de
debut de Christine que es va titular "Christine Perfect" i era una
composició de Deadric Malone que era el pseudònim del compositor nord-americà
Don Robey. La veritat és que per als puristes la millor etapa va ser la
primera, en què comptaven amb Peter Green, molt més blusera, encara que he de
reconeixer que la segona va ser la més brillant comercialment parlant. Es van
crear a Londres l’any 1967 i inicialment eren Peter Green (guitarra), Jeremy
Spencer (guitarra), John McVie (baix) i Mick Fleetwood (bateria). L’any 1970
Jeremy Spencer deixa al grup i el seu lloc l'ocupa Daniel Kirwan. El disc
"Then Play On" que es va publicar a continuació va ser l’últim amb
Peter Green (a la foto). Després, també l'any 1970, es van incorporar Christine McVie (veu
i teclats), esposa de John que treballava com Christine Perfect, i el
guitarrista nord-americà Bob Welch. La formació més estable i brillant de Fleetwood Mac ha estat la
integrada per Lindsey Buckingham (cantant, guitarra, banjo i dobro), Stevie
Nicks (cantant), Christine McVie (cantant, teclista i òrgan), John McVie (baix)
i Mick Fleetwood (bateria, percussió i arpa). Indiscutiblement seu millor
treball discogràfic ha estat "Rumors", publicat el 4 febrer 1977.
Beyonce –
At last 2000
Tancarem Un Toc de Rock des de la banda
sonora del film "Cadillac Records", un doble CD i ara us porto, tal com us
vaig prometre fa unes setmanes, a Beyonce interpretan de forma extraordinària
aquesta versió del “Per fi”, tot un clàssic de l’Etta James, paper que ella
interpreta en la pel·lícula i que a més a més, va ser produïda per ella
mateixa. Aquest film es l’historia del segell Chess Records, el creador del
anomenat dins del mon del blues “So de Chicago”. Leonard Chess, el propitari
del segell, va entendre a Etta James com una cantant de balades amb un
potencial per al blues i va innovar el concepte de R & B, en la gravació
original d'aquest tema per l’Etta, feta l’any 1961, va fer que la acompanyés
una orquestració de violins, tan al enregistrament d'aquesta cançó, com a
"Trust in me", cosa que era tota una novetat en el mon del blues. fa una bona interpretació com a actriu i com a cantant de l’Etta James,
la veritat és que com a cantant en aquesta pel·lícula hem sorprent i molt, te
uns registres que no me imaginave. El seu nom complet és Beyonce Giselle
Knowles i va néixer el 4 de setembre de 1981 a Houston, Texas. Va començar formant part
del grup Destiny's Child, al costat de Kelly Rowland i Michelle Williams, per
cert que l’any passat es va editar un recopilatori de grans èxits de Dentiny’s
Child. "Cadillac Records" es va estrenar el desembre del 2008 i com
os deia, era la història, molt romàntica i novelada, aixó si, del segell Chess
Records, amb els actors Adrien Brody i Jeffrey Wright, a part de Beyonce. La
veritat es que la banda sonora es genial.
La frase per tancar el programa d’avui es
del cantautor mexicà Fernando Delgadillo que va dir parlant del mon:
“El món no aprèn res, segueix sent
analfabet”
Conclou Un Toc de Rock per avui, però
abans de fotre el camp us deixaré amb companyia de la Federació de Mitjans de
Comunicació Locals de Catalunya i totes aquelles emissores que emeten el
programa. Ens tornarem a trobar a les ones, jo soc Mario Prades i fins el proper
programa, tancaré la barraqueta.
Apa! Ens veiem pel món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario