Nota del Productor, realitzador i
director:
Tots els
programes exposats en aquest blog,
Disposen
d'un enllaç per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina
En masses ocasions pretenem ser allò que
no som, ens mirem al mirall i veiem el que volem ser, no el que veritablement
tenim a dins. És clar que altres vegades confonem la realitat amb la ficció
només per l'aspecte d'algú, sense adonar-nos que darrera d'una aparença hi ha
una persona, amb els defectes i virtuts del gènere humà. És el cas de
protagonista de la cançó amb què començarem avui Un Toc de Rock, a qui li passa
tot el que li passa precisament pel seu aspecte descuidat i l'excessiu zel d'un
"guàrdia intel·ligent", con ens deia aquell argentí que cantaba
rumbes i moltes vegades en català. Ara i des de la xarxa d’emissores de la Federació de Mitjans de
Comunicació Locals de Catalunya i aquelles que emeten el programa, obriré la
barraqueta escoltan a Gato Perez, jo soc Mario Prades i per tant
Benvinguts a Un Toc de Rock
Gato Pérez – Todos los gatos son pardos
1979
Aquesta cançó amb la que començo el
programa d'avui d'Un Toc de Rock és una de les més conegudes i recordades del
gran Gato Pérez. Es trobava si no m'equivoco, en el seu LP "Romesco",
segon disc de Gato Pérez i possiblement el millor dels molts que va arribar a
publicar. Inicialment el va treure Edigsa l'any 1979, però va ser digitalitzat
i reeditat per Picap el 2007, si bé a mi em sembla recordar que en els noranta
ja el va reeditar el segell PDI, també en format CD, però no em feu gaire cas
perquè no estic segur. Ens narra les desventures de "Un sujeto malvestido
en un coche destartalado" que es passeja de nit per Barcelona després
d'una festa i camí a casa quan ho per la policia en un control i "un
guardia inteligente" decideix que aquí hi ha gat amagat i el deté per
deixar-lo anar 48 hores més tard amb un "Simple trámite y disculpe" i
ell, després de reflexionar, arriba a la conclusió que de nit... “Todos los
gatos son pardos”. Jo sentia quan era
viu i segueixo sentint ara que miola per algú més alt, una gran admiració per Gato Pérez, per les seves qualitats humanes i per la seva qualitat com artista. Vaix
arribar a conèixer-lo encara que no es pugui dir que mantinguéssim una gran
amistat. L'última vegada que vam estar parlant va ser en un concert que va
realitzar a l'antiga sala Bikini de Barcelona, quan presentava el seu disc "Ten" que va publicar l’any 1987 Picap, el segell de l'amic Joan
Carles Doval. Aquest argentí conegut com Gato Pérez va arribar a Barcelona
l'any 1966 i el seu veritable nom era Xavier Patricio Pérez Álvarez, va néixer
l'11 d'Abril de 1951 a
Buenos Aires, va morir a Caldes de Montbui, un infaust 18 octubre 1990. Ell va
inventar el terme "Ona Laietana" que va donà nom al moviment musical
autòcton català que va sorgir en els anys 70. Abans de llançar-se en solitari,
Gato Pérez va formar part del grup Secta Sònica, un altre históric de l’Ona
Leietana. L’any 1981 Gato Pérez va patir un primer infart, problemes de salut i
la fatiga produïda pels seus problemes cardíacs el van obligar a deixar
l'alcohol i dosificar les seves actuacions i finalment va ser reclamat per un
empresari molt més Alt perquè actuessi ja només per a Ell, però ens va deixà
les seves cançons i mentre aquestes sonin, Gato Pérez seguirà viu en els
nostres records.
El Chicano – Chachita 1970
Ara el nostre viatge musical ens portarà
a Puerto Rico. Aquesta cançó es va incloure al seu primer àlbum i originalment
es va titular “Se fue mi (Chachita)”, si bé amb el temps es va quedar sols en
“Chachita”. El seu veritable nom és Carlos Omar Cotto Cruz, nascut el 13 de
febrer de 1980 a
Caguas, Puerto Rico, però sel coneix, tant a ell com a la seva banda, com El
Chicano i també El Ilegal. Va ser el primer grup d'origen llatí que va actuar
en el famós Teathre Apollo de Harlem, Nova York. El seu primer èxit va ser una
versió del tema de Gerard Wilson "Viva Tirado" que es va mantenir 13
setmanes en les llistes americanes l’any 1970 i el va portar a realitzar uina
gira pels Estats Units. De fet a Un Toc de Rock ja hem escoltat alguna que altre cançó d’aquest disc. Dins d’una linea de funky rock amb tocs molt
llatins, al grup El Chicano podriem englobarlo dins del estil de Santana,
Barrabás, Osibisa, Mandrils, inclus els Titanic. Inicialment el grup
l'integraven, a part de Carlos Omar, Bobby Espinosa, Freddie Sánchez, Mickey Lespron Baeza i Juan
Andrés De Luna. Però per el grup han passat molts més músics, entre ells
Arvizu, Rudy Regalado, Max Garduño, Danny Lamont, Brian Magness, Jerry Salazar,
Joe Pereria i Sales. Dos dels components de El Chicano van morir l’any 2010:
L'organista i cofundador Bobby Espinosa el 27 de febrer, mentres que el 4
d'agost va morir Rudy Regalado que portava 12 anys amb el grup.
Melendi – Mi primer beso 2012
He de reconèixer que Melendi mai m'havia
entrat musicalment, encara que també he de confessar que l'havia escoltat poc,
de fet al programa no l’haviem escoltat mai i aixó que des de fa temps és un
dels Amics d’Un Toc de Rock des del facebook que ens controla Montse. Però em
van enviar aquest disc, l'últim treball de Melendi "Lágrimas
desordenadas" que es va publicar el 13 de novembre passat i la veritat és
que el àlbum no està gens malament. Aquesta cançó em va impactar des de la
primera vegada que la vaig escoltar i avui la compartirem a Un Toc de Rock,
encara que per moments he de reconèixer que em recorda a Joaquín Sabina. Ens
parla del primer contacte amb el sexe d'un adolescent de 16 anys a qui la
relació amb aquella noia atrevida el posa nerviós i com una moto, fins al punt
que es posa a pixar al carrer i l'anxampa un municipal, clar que ella triga
"5 segons" en dir que no el coneix de res. Per descomptat i si
escolteu amb atenció la cançó us adonareu que ell també li fa una putadeta. És
un bon tema amb una millor lletra. El seu nom complet és Ramon Melendi Espina i
va néixer a Oviedo el 21 de gener de 1979. Va debutar l'any 2003 amb l'àlbum
"Sin noticias de Holanda", però el reconeixement a la seva carrera va
arribar l'any 2004 quan la seva cançó "Con la luna llena" va ser
escollida com a sintonia i cançó oficial de la Volta Ciclista a
Espanya 2004. La seva carrera és brillant i l’any 2007 va rebre el Premi a la Millor Gira en
l'edició dels Premis de la
Música que es van lliurar a Còrdova. Per cert, Melendi va
estudiar a l'institut amb Fernando Alonso i al pilot de Fórmula I li va dedicar
la cançó “El Nano”.
Celtas Cortos – El blues del pescador
2010
Des del últim treball dels vallisoletans
Celtas Cortos "Introversiones" que es va posar a la venda el 31
d'agost del l’any 2010, un disc que està ple de bones versions, jo us porto una
d’elles, "El Blues del Pescador", la interpretació que els Celtas
Cortos fan del gran èxit "Fisherman's Blues" del grup
escoces-irlandes The Waterboys. I és que en aquest darrer disc, la banda
liderada per Jesús Cifuentes, es dedíquen a fer versions de cançons que els van
motivar en el seu moment, una cosa que sembla haver-se possat de moda des de va
un parell o tres d'anys al panorama musical espanyol. Celtas Cortos es van
crear l’any 1984 a
Valladolid i avui només queden quatre dels membres originals, liderats per
Jesus Cifuentes. Van començar sent un grup instrumental, però l’incorporació de
veu a les seves cançons a partir del LP "Gente inpresentable" publicat l’any 1990 va ser un encert i els va obrir el mercat espanyol fins
arribar a les 180.000 còpies venudes del disc, si bé él que els va consagrar va
ser "Cuéntame un cuento" que es va editar al març de 1991. L'any 2002
Jesús Cifuentes els va deixà si bé ja tenia una carrera paral·lela en la què
destaca l'àlbum "El caimán verde". L’any 2006 va tornar a reunir
Celtas Cortos, encara que amb molts canvis en la seva formació. Actualment
Celtas Cortos son Alberto García (violí i trombó), Oscar García (baix), Jesús
H. Cifuentes (guitarras i veu), Goyo Yeves (saxo i whistles), Antón Davila
(gaites, flautes i whistles), Diego Martín (bateria) i José Sendino
(guitarras). L’any passat van treure un doble disc gravat en directe i que es
va titular “Vivos y directos”. A la foto Mario Prades amb Celtas Cortos.
Jairo – Me encanta esta hora del día 2009
En l'àlbum "Los enamorados" que
es va editar l’any 2009, l'últim
disc publicat per Jairo, aquest cantautor argentí cada dia més proper al rock,
ens va incloure aquest tema que ara us he portat a Un Toc de Rock. La lletra de
la cançó reflecteix un toc de nostàlgia i solitud en la imatge d'aquella noia
mirant la fotografia del seu pare que ja no està amb ella, va morir. La cançó
és una mirada al passat, però sense perdre el present de vista. Recorda aquell
primer petó en un cinema que avui ja no existeix, en el seu lloc han posat un
establiment d'una cadena de Supermercats... es el passat que sempre perviu en
nosaltres. La veritat és que hauríem de poder tenir per a nosaltres "aquesta
hora del dia". A Espanya vam conèixer a Jairo quan va arribar l'any 1970 i
de la mà de Luis Aguilé com a productor, va començar a publicar els seus
discos, guanyant un festival a la
Costa del Sol, sobretot gràcies a la cançó "Por si tu
quieres saber", encara que a mi d'aquella època sempre em va encantar
"Memorias de una vieja canción" i he de reconèixer que tot i que
m'encanta, mai us l'he posat, haurem de remeiar-lo i escoltar-la. Jairo va
néixer a la població de Cruz del Eje, a Còrdova, d'Argentina, no hagi confusió,
un 16 juny 1949 i el seu nom veritable és Mario Rubén Marito González. Ha
cantat als grans cantautors del seu país, sobretot a Atahualpa Yupanqui i ha
gravat en francès ja que a França és molt reconegut i també en italià. Té una
carrera que acollona, amb més de cinquanta àlbums publicats.
Albert Pla – El lado más salvaje de la
vida 2006
Albert Pla va fer bandera de la seva
aparent manca de sentit, sembla ser que no tenia l'àtic massa bé moblat. La
veritat és que al principi tot va ser un posat del seu manager que recordo era
Pere Camps i jo el coneixia de quan ho va ser de Luis Eduardo Aute. Quan Albert
Pla va treure el seu primer disc "Ho sento molt", l'any 1989, cantant
en català, Pere el va portar a la redacció del Diari de Tarragona perquè el
entrevistés, però davant de tanta tonteria i frases sense sentit, només
encaminades a donar la impressió que li faltava un bull, va arribar un moment
que vaig parar i els vaig recordar que aquella entrevista era per al Diari,
paper escrit, no ràdio i que posessin els peus a terra i es deixessin de bajanades
que jo després havia d'escriure tot alló, a partir d'aquí tot va ser com una
basa d’oli. És clar que més tard va morir la companya d'Albert Pla, crec que en
un accident i el succés el va afectar de tal manera que a partir d'aquest
moment si que li fallava l'oremus veritablement, si més no durant un temps.
Nosaltres recordem els seus concerts assegut en una butaca d'orelleres i vestit
amb una mena de gel.laba que amb la seva impressió de tronat, van confeccionar
una imatge d'Albert Pla distorsionada que ha quedat en el record de la gran
majoria dels que encara se'n recorden d'ell. Es clar que quan parlem d'algú per
a dir que està tronat Quina part hi ha de bogeria i quina d'excentricitat?
Albert Pla i Álvarez va néixer a Sabadell, Barcelona, el 22 de setembre de
1966. Alterna els seus discos en castellà i català. Algunes de les seves
cançons han creat polèmica, entre elles "Carta al Rey Melchor" a la
qual li van canviar el títol original o "La deixo o no la deixo" en
la que la seva nòvia pertany a una banda terrorista i ell no sap si delatarla o
no. La lletra d'aquesta cançó que escoltem ara a Un Toc de Rock, composada per
Lou Reed, en el seu moment va colar i la censura la va deixar passar, tot i el
seu contingut on ens parla de trasvestits, dones de la vida, jovenetes passades
de rosca, camellets, macarras i altre gent de la nit i que en l’época
franquista no hagues degut de passar aquella dura i intransigent censura, però Lou Reed ho va fer.
Albert Pla la va inclore al disc "Vida y milagros", el seu nové àlbum
publicat l'any 2006, on van col·laborar Quimi Portet, Jorge Pardo, Tino Di
Gerardo, Judith Farré, Diego Cortés i Carles Benavent.
Tomeu Penya – Que fácil es decir te
quiero 2003
També l'amic Tomeu Penya que sempre ha
gravat en la seva llengua autòctona, com ell mateix diu, va realitzar una
incursió de cara al mercat nacional i l'any 2003 va publicar un àlbum
interpretat en castellà que es va titular "Fácil". D'aquest disc us
he seleccionat la cançó que escoltem ara i en la qual ens va explicar com de
fàcil resulta dir t'estimo. És clar que això és una cosa que sempre depèn de
molts factors i de vegades el fàcil pot resultar intranscendent. La trajectòria
musical de Tomeu Penya és molt interessant, va començar en el grup Els
Mallorquins i pasan després a Harlem ambJoan Bibiloni, per després de
donar molts tombs comenát ja com Tomeu
Penya en solitari i cantant en la seva llengua. Es va donar a coneixer aquí amb “Mallorquins i catalans” i des de llavors es una de las figures de la cançó en
català, si bé ells ha estat sempre molt entroncat amb el rock. La veritat es
que Tomeu i jo som amics des de fa molt anys i moltes vegades hem dinat junts a
casa meva o a restaurants de Tarragona, casi sempre al Serrallo i es que aixó
del barri mariner ens agrade a tots dos, sobre tot si pensem que en la majoria
dels casos pagaba la compta la casa de discos.
Nubes Grises – Marinero 1977
L’any 1973 la cantant Alícia Granados
deixa el grup Alícia y Nubes Grises fet que va suposar una aturada que semblava
haver desmembrat al grup, però Jaime Martín i Tony Bernal incorporen a una nova
cantant anomenada Joanna i segueixen ja sols com Nubes Grises. Realment va ser
l'etapa més brillant d'aquest tercet vocal català. Jo coneixia a Tony (a la foto) que quan
van començar a Alicia y Nubes Grises era representant de l'empresa Laminados i
Muelles, SA. En aquella època jo treballava com a cap de magatzem a Transfer
/ Saisper SL, una firma situada a la
Bordeta que fabricava els aspiradors Tornado i TR a Espanya.
Nubes Grises es posen de nou en marxa i van canviar de discogràfica, fitxen per
Ariola que s'havia instal.lat recentment a Espanya, l’any 1974. BMG-Ariola
aposta per ells i els posa a Tony Ronald com a productor. Nubes Grises es
revaloren i prenen un aire més actual gravant cançons compostes per Tony
Bernal. L'any 1975 editen "El solitario" que possiblement fos el seu
major èxit i amb ella es presenten al Festival d'Almeria i guanyen, col·locant
el single a la tercera posició en les llistes de vendes espanyoles, encara que
ja sabeu que aquestes llistes són poc de fiar. L'any 1976 Joanna els deixa en
quedar-se embarassada i és substituïda per Ángela amb la qual l'any 1977
gravarien un altre dels seus èxits més importants, el single amb
"Marinero" que es la cançó que estem escoltant ara, amb una temàtica
en la lletra molt dels estil de Serrat i la seva “Penélope” i que anys més tard
recuperarien els Mana a “Sentado en el muelle de San Blas”. Anys més tard
Joanna s'incorporaria com a cantant a l'Orquestra Plateria. El 1978 i després
treurer el seu segon LP "Así somos" Nubes Grises es desfan. Van ser
un dels millors grups vocals de la seva dècada.
21 Japonesas – Koko 1997
Al CD "Cerca del aire
(1988-2018)" que el grup donostiarra 21 Japonesas va editar l'any 1997,
trobavem aquesta cançó que escoltarem ara i va ser editat per el segell Warner
Music. En aquest tema ens parlen de Koko i de marginació i barris periférics,
de roçar la raya que separa el be i el mal. El grup inicialment eren Txetxo
Bengoetxea (guitarra, baix i veu), Luis Camino (percussió) i Alfredo Beristain
(guitarra) que es va suïcidar l'any 1991. Van debutar el 1989 amb “Donde rien
los locos”. Després de publicar un segon disc "Hombre de la selva",
en el qual inicialmente es va incloure aquesta cançó, deixen el petit segell
independent Nola i fitxen amb Island, publicant ja l'any 1990 i sense Alfredo
que els havia deixat, "El paso del tiempo". Després d'un recopilatori
i ja amb WEA surt a la venda el que està considerat el seu millor disc "El
mercado del placer", clar que poc després s’en va Luis Camino i Txetxo
Bengoetxea queda com a únic líder del grup. Encara es publicaria "Fuego
dulce" l'any 1994 i després l'àlbum del que us he tret aquest tema, el seu
últim treball, una mena de recopilatori amb les cançons regravades de nou, 21 Japonesases es desfan. Txetxo Bengoetxea per aquest últim CD va tornar a gravar
les seves antigues cançons comptant amb Sandy Mclelland, Rosa Cullum, Mikel
Irazoki, Goar Inurrieta, Bryn Haworth, Jess Bailey, Hellen de Quiroga, Cristina
Narea, Lilly González i Eli Guerra. Les cançons es van gravar en els The River
Studios de Londres. Per cert que 21 Japonesas eren un dels grups de l'escuderia
de Rosa Lagarrigue, a la qual jo vaig conèixa en els 80's, una de les millors
managers del pop espanyol i això que és xilena, des de la seva empresa RLM Management
& Contractació, ella és l'artífex de la llarga permanència de La Unión en el panorama musical
pop espanyol, també va portar a Mecano, Alejandro Sanz, Revolver, Malú, Amaia
Montero, Melendi i Miguel Bosé, entre d'altres.
Refugi – El noi dels cabells llargs
Joan Reig, un amic de Constantí que toca
la batería a Els Pets, te un projecte paral·lel que es diu Mesclat, pero en te
un altre en el que ell no toca la batería, canta, es diu Joan Reig & Refugi
i han publicat un primer disc “Vestit nous”, fa un parell d’anys, crec que va
ser, si bé inicicalment sols es deien Refugi. Va ser publicat mitjançant el
segell RGB Suports. En aquest nou projecte, molt més intimista, fa un
recorregut per el primitiu pop rock en català d’aquells anys seixanta gloriosos,
versionant cançons de Guillem d’Efak, Quico Pi de la Serrat, Serrat, Maria del Mar Bonet, Sisa,
Raimon, Lluis Llach i altres com aquesta que vaser un dels èxits d’un grup
mític dels inicis del rock en català, Els 3 Tambors. Es tracte de “El noi dels
cabells llargs” que va ser composada per Jordi Batiste quan sols tenia quince
anys. Joan Reig & Refugi el integren a part de Joan a la veu, el pianista
Joan-Pau Chaves, el bateria Pep Solà i l'Albert Vila front del contrabaix. Per
cert, tenen un nou espectacle en marxa que es diu “Joan Reig & Refugi
viatje a Itaca”, on revisen temes d’aquest gran disc de Lluís Llach, el Noi de Verges, avui en
dia ja no tan noi, hem refereixo al “Viatje a Itaca”.
Cafe Quijano y Armando Manzanero – Quiero
que mi boca se desnude 2012
El bolero és un d'aquests gèneres
musicals que cíclicament torna al candelero i els artistes van recuperant-lo o
redescubrin-lo cada dècada. Quan ja semblava un estil obsolet i oblidat va ser
Rolando Ojeda qui ens el va recuperar en els setanta i a partir d'allí les
noves i velles generacions han anat recuperant-lo. Ara ha estat Tamara i Moncho
en un àlbum conjunt i també Cafè Quijano, als que escoltem ara en un tema
extret del seu nou disc publicat el 30 d'octubre passat, el primer després de
pràcticament una dècada d'absència i en el qual compta amb la col·laboració
d'Armando Manzanero, un dels grans del bolero. Aquest nou disc en el què miren
a les seves arrels, està ple de boleros composats per Manuel Quijano i en
l'àlbum que es va gravar a Lleó, Miami i Los Angeles, han comptat també amb la
col·laboració de Yelsy Heredia (contrabaix) i Richard Bravo (percussió). Han
comptat amb el productor Kenny O'Brien que ja havia produït el disc "Santa
Monica Boulevard" de Manolo Quijano en solitari, editat l'any 2008 i
dient-se simplement Quijano. El trio es va crear a Lleó, l'any 1997 i es van
desfer l'any 2007. Són els germans Manuel, Óscar i Raúl Quijano i us explicaré
una curiositat, amb el seu pare tenen un pub a la seva ciutat que es diu La Lola, títol d'una de les
seves cançons més conegudes i va ser allà on ells es van donar a conèixa com a
grup musical.
Joan Isaac amb Moncho – On es la gent
2004
L'any 2004 i per celebrar els seus
cinquanta anys, el cantautor Joan Isaac va treure un àlbum publicat a través
del segell barceloní DiscMedi titulat "Només han passat cinquanta
anys" que es va gravar en directe al Teatre Nacional de Catalunya,
comptant amb col·laboracions de luxe, entre elles Maria del Mar Bonet, Manel
Camp, Mone, Jordi Vilaprinyó, Roberto Vecchioni, Mauro Pagani i altres que no
recordo ara, sense oblidar
el Rei del Bolero, Moncho, amb el que interpreta aquesta cançó. En aquest disc també es va incloure un homenatge a un dels grans
cantautors italians Paolo Conte, del qual Joan Isaac va gravar la cançó "Azzurro" i encara que a
molts pugui sonarles a Adriano Celentano que la va portar a l'èxit en els seixanta, va ser composada per Paolo Conte. Amb Joan Isaac en aquesta cançó que
sona ara a Troba - Dors, trobem a Moncho, de veritable nom Ramon Calabuch
Batista i que va néixer al barri de Gràcia, el 26 de juliol de 1940, cantat
junts aquest tema en què recorden les coses que van passar en els setanta i els
somnis que mai van arribar a complir-se, en ser truncats per la crua realitat.
Joan Vilaplana i Comín, nom real de Joan Isaac, va néixer a Esplugues de
Llobregat el 17 de setembre de 1953 i en aquest tema ens recorda també les
festes majors de la seva ciutat natal on els seus pares ballaven abraçats
escoltant a Moncho. A la foto i d'esquerra a dreta: el Consul de Cuba, el Gobernador
civil de Tarragona, Ángel Juarez, Mario Prades i Moncho.
Ana Belén – El hombre del piano 1980
És curiós, però encara avui molts afirmen
que "L'home del piano" és un tema d'Ana Belén o de Víctor Manuel i
això és un gran error ja que va ser el gran hit en la carrera del pianista i
cantant nord-americà Billy Joel. És clar que també va ser un gran èxit, aquí a
Espanya i Sud-América, la versió que va realitzar Maria del Pilar Cuesta Acosta
(Madrid, 27 de maig de 1951), a la que coneixem com Ana Belén i que va conèixa
al seu marit Víctor Manuel en el rodatge de la pel·lícula "Morbo" de
Gonzalo Suárez, l’any 1971 o pot ser era al 72, no ho tinc masa clar, us poso
al blog una foto de la pel·lícula. Al cinema va debutar a "Zampo i
jo" quan era una cria i ha sabut compaginar la seva carrera com a actriu
amb la de cantant, en la què ha realitzat discos i gires conjuntes amb altres
artistes com Serrat, Miguel Ríos, Sabina, el seu marit Víctor Manuel i molts
altres. L’any 1980 Ana Belén va editar el disc “Con las manos llenas”, en el
qual s'incloïen els temes "Què será" de Chico Buarque i "El hombre
del piano" que escoltem ara per conclore Un Toc de Rock, les dues
adaptacions van ser realitzadas per Víctor Manuel i la veritat es que tenim que
reconeixer que "El hombre del piano" es convertiria en una de les
millors cançons de la carrera d’Ana Belén.
La frase per tancar el programa d’avui la
va dir parlan dels polítics, Antoni
Coll, periodista i escriptor, avui jubilat, si bé segueix escrivint llibres. Un
home al que admiro i que per a mi sempre serà el “director” del Diari de
Tarragona.
“No és l'ofici el que corromp, son les
persones
les que poden corrompre l'ofici”
Acabaré per avui Un Toc de Rock, però
abans de tancar la barraqueta i fotre el camp us deixaré amb companyia de la Federació de Mitjans de
Comunicació Locals de Catalunya i totes aquelles emissores que emeten el
programa. Ens tornarem a trobar a les ones, fins el proper programa.
Apa! Ens veiem pel món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario