El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

martes, 19 de febrero de 2013

Un Toc de Rock Programa 20-02-2013

Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes  exposats  en aquest blog,
Disposen  d'un  enllaç  per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina

Vaig a començar el nostre viatge musical d'avui per la música dels nostres records a Tarragona, la ciutat on resideixo des de fa una pila d'anys i he de dir que em vaig retrobar amb Paco Enlaluna en la presentació del llibre "El Comecuentos". L'acte va ser presentat per Ana Santos. El llibre, interessant, el va publicar Silva Editorial i en el curs de la presentació va actuar Paco Enlaluna, però després d'escoltar-lo per començar, no marxarem, ens quedarem una estoneta més a les comarques tarragonines i passarém per Reus i Constantí. Viatjarem a Barcelona, Vic i les Illes Balears, però desprès saltarem el toll del gran oceà i passarem per l'Argentina, Puerto Rico i Guatemala, per finalitzar a Lleida. Des de la xarxa d’emissores de la Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i aquelles que emeten el programa emprenem el viatge dien.

Benvinguts a Un Toc de Rock

Paco Enlaluna – Si Jesús volviera 2012

Manolo Rivera, amb el que feig el programa Troba – Dors, va convidar a Paco Enlaluna perquè actués en la presentació del llibre "El Comecuentos", un compedi de relats coordinats per Víctor Navarro Remesal realitzats en aquest llibre per un munt d'escriptors amics de Tarragona i els seus voltants que ha editat Silva Editorial. De fet l'amic Manolo Rivera ha inclòs en aquest llibre dos relats seus. La presentació de l'acte que es va realitzar al Museu d'Art Modern de Tarragona va estar presentat per Ana Santos i després de la presentació tots ens vam anar a sopar a l'Orangerie, un restaurant de Tarragona que era propietat d'un altre bon amic, Rafa del Real i que sembla ser que ja ha tancat. Jo vaig tornar a retrobar-me aquella nit amb Paco Enlaluna, feia uns quants anys que no es veien, però ens vam adonar que l'amistat amb Paco Enlaluna seguia igual de fresca. Paco em va passar el seu nou CD "Bufones y Antihéroes" que acaba de publicar, explicant-me que havia de presentar-ho en el marc del Festival Barnasants que coordina l'amic Pere Camps, possiblement quan aquest programa surti a l'aire la presentació ja s'haurà realitzat, si no és així us recomano des de Un Toc de Rock encaridament que no us perdeu el concert de Paco Enlaluna, els seus directes valen la pena, amb grup o només amb la seva guitarra. Aquesta cançó del nou CD i que us he seleccionat, està plena d'ironia i ens explica les dificultats que tindrie avui en dia Jesus si tornés a néixa de nou. És tracte d’una lletra molt interesant i a mi em crida l’atenció alló de que "A Barcelona no pots trobar cap verge si et dediques a la fusteria", per tan Sant Josep en lloc de dedicar-se a la fusta treballa com encarregat a IKEA i la seva conclusió final “Siempre habrá un tal Judas, sacando tajada de la Historia Sagrada”. Tots els temes inclosos en el nou CD estan composats i arreglats pel mateix cantautor. La veritat és que es tracta d'un treball molt interessant ple de bones cançons que us recomano des de Un Toc de Rock. Quan va començar es feia dir Paco Hilaluna, després i fins ara és Paco Enlaluna, si bé ell es diu en realitat Paco Ortega. El nom no fa la cosa, ell es el mateix. I més en el cas d’aquest trobador que ho dona tot en cada actuació. Un home fet a si mateix i amb una gran cultura. És filòleg d’estudis, cosa que se li nota en les paraules i a més és de barri, de Bonavista, se li nota en el sentiment. També és guionista de programes d’humor, entre d’altres a traballat per a José Luis Moreno i aixó se li nota en el “cachondeíllo” i la ironia sempre constants de les seves cançons. Paco Enlaluna es tot un showman. Repeteixo, no us perdeu els seus directes, valen la pena
Paco Enlaluna en concert

Whiskyn’s – Tots saben 2007

Els Whiskyn’s surgeigen a Reus, la capital del Baix Camp i estaben liderats per el cantant i guitarra Joan Masdéu que també és actor. Inicialment es van fe dir Whisky’n’Cullons un nom trasgresor, però finalment i a partir del seu segon o pot ser el tercer àlbum ja van retallar el seu nom sols a Whiskyn’s i van començar veritablement a funcionar a nivell vendes i concerts. Quan jo els vaig coneixa ancara es deien Terrado 25 i s'havien autoeditat un cassette que encara tinc a la meva discoteca. Joan Masdeu era veí meu en el barri del Carrilet, un vivia al carrer Tetuan i l'altre al carrer Canal. Whiskyn’s van començar l'any 1989 i després de la disol·lució del grup Terrado 25, ja a l'any 1992, va surgir Whisky’n’Cullons. Inicialmente eran Joan Masdéu, Manuel Lucio, Gerard Roca i Nando Oterino i alguns d'ells venien del grup Duca-2 i altres de ZZ Pop, peró per la banda han passat uns quans músics al larg dels anys, entre ells Xavier Llorach, José Luis Sánchez, Cesc Solé i Toni Díaz. Aquest tema que us he selecionat per escoltar al programa d'avui d’Un Toc de Rock, es trobava en el seu CD “Reus, París Londres” l’últim que han publicat abans de la seva disol·lució i que va ser editat l'any 2007. Per cert, alguns dels seus treballs van ser produïts per Joan Reig de Els Pets, si bé ara no estic pas segurs de que aquest fosi un d'ells, la veritat es que crec que no. Joan Masdeu també ha publicat en solitari. La veritat es que jo us he extret la cançó d’un CD promocional dels singles dels grups del segell Música Global que es va editar ja al 2008.

Els Pets – Candidat 1996

Una sèrie de grups de l'anomenat rock en català van participar en un disc tribut al gran guitarrista canadenc Neil Young. Entre els grups que van intervenir en aquest CD publicat l'any 1996 i que es va titular "Com un huracà, versionant a Neil Young" es trobaven Sopa de Cabra, Matamala, Gossos, Lax'n'Busto, Ossifar, Sau, Whisky'ns Cullons, Bars , Widside, Joan Bibiloni, Marc Grau, Enric Hernaez i Els Pets que es van encarregar de la versió en català del tema "Campaigner" que ells converteixen en "Candidat", clar que el seu candidat vol ser president de la Generalitat i representant a un partit d'aquells "Que treuen trescents vots", va a fer campanya política a un poble on, segons ells ens expliquen "tots voten a Jordi Pujol". Molt han canviat les coses des de llavors. La veritat és que la idea d'aquest CD tribut a Neil Young que va publicar el segell DiscMedi, no era nova, als Estats Units un parell d'anys abans ja s'havia fet amb grup d'allà. Els de Constantí en aquesta gravació van comptar amb el recordat Marc Grau que com haureu comprovat també va incloure una cançó tocada per ell, en aquest cas va ser instrumental. La veritat és que Marc va ser l'artífex de l'evolució musical d'Els Pets i l'autor del canvi de so ingenu i brut dels seus principis a l'actual, arran del disc "Fruits sex", l'any 1992. Primer com a productor i després com a guitarra del grup fins a la seva mort. Per cert, en els dos primers discos de Els Pets un dels guitarres que van intervindre va ser el meu company i amic Quimet Curull (a la foto tocant amb Els Pets), amb el que faig El Temps Passa.

Sau – Envia’m un angel 1990

Sau ha estat la millor banda de pop en català de la nostra història musical, però la mort de Carles Sabater (21 de setembre de 1962, Barcelona - 13 de febrer de 1999, Vilafranca del Penedès) va truncar la carrera d'aquest duet i avui en dia Pep Sala segueix la seva trajectòria en solitari. Tots dos eren bons amics meus i Pep, compositor de la música de les seves cançons i part de les lletres, va ser honrat amb si mateix i després de la mort de Carles no va voler seguir tot sol un projecte que era de dos. Aquesta és una de les grans balades en la carrera de Sau i me la va suggerir a través d'un correu una amiga de Barcelona i la veritat és que en set anys que porto realitzant Un Toc de Rock i malgrat les moltes vegades que Sau ha sonat al programa, aquest tema no recordo haver-ho punxat mai. Si no em falla la memòria aquest tema, composat per l'amic Pep Sala, es va incloure en el seu tercer LP titulat "Quina nit" que van editar l'any 1990, tot i que s'havia gravat el gener de 1989 en els estudis Aurha de Barcelona, produït per John Marter i Pep Sala. Van intervenir en aquesta gravació Carles Sabater (cantant), Pep Sala (guitarra), Josep Sánchez (baix), Ramón Altimir (piano i teclats) i Quim "Benitez" Vilaplana a la bateria. Aquest disc va ser el reconeixement per part del públic a la qualitat de Sau, però el tema que sona ara a Un Toc de Rock va quedar eclipsat per l'èxit de "Boig per tu". Sau van realitzar una memorable gira en què van superar els cent concerts. És clar que el cim quant a vendes va arribar amb "El més gran dels pecadors" que van publicar ja amb la multinacional EMI i tot i que va ser doble, va aconseguir ser Disc d'Or, però en xifres nacionals, és a dir més de 50.000 còpies. Cal recordar que a Catalunya s'aconsegueix el disc d'or per moltíssim menys. Parlan de Sau no hem d'oblidar ni el concert del Palau Sant Jordi, amb Sopa de Cabra, Sangtraït i Els Pets, rècord d'assistència europeu a un concert en recinte cobert ni tampoc el que Sau va realitzar a la Monumental de Barcelona i del qual va sortir el doble àlbum “Concert de mitjanit”.

Glaucs amb Joan Manuel Serrat – Els teus ulls glaucs

És possiblement la millor cançó en la carrera d'aquest grup català convertit avui en banda de culte. Estaven liderats per Jofre Bardagí, fill del gran mestre Bardagí i en aquesta cançó col·labora amb ells Joan Manuel Serrat, padrí de Jofre. Glaucs es va formar a Begur, Girona, a l'octubre de 1994, encara que inicialment es van fer dir Penes's in fronteres i a més de Jofre trobàvem a Lluís Alsina, José Luís Vadillo, Àngel Valentí i Eduard Font que els va deixar l’any 1999 per incorporar-se a Sopa de Cabra, sent substituït per Alex Rexach. Es van dissoldre l'any 2003. Glaucs van publicar quatre discos, un d'ells en directe. Aquest tema és una composició de Jofre Bardagí i Lluís Alsina. Jofre ha gravat també en solitari i ha treballat com a compositor. Entre les seves composicions tenim que cità “L’himne dels Special Olympics” l’any 2003, la cançó “Jugarem a estimar-nos” que va representar a Andorra, i va portar el català per primer cop a Eurovisió i el tema “Porto el Barça dins el meu cor”. La veritat es que el noi sempre ha tingut que lluitar en contra del seu cognom i es que Bardagí pesa molt dins delo mon musical, sols faltava el padrí, Jofre sempre ho a tingut cru perque tots l’hi exigeixen massa.
Glaucs

Benito & Por Narices – Caricias con la boca

Al principi del programa i escoltant Paco Enlaluna he parlat de Pare Camps, un mànager i promotor musical barceloní. Ell va ser el descobridor d'Albert Pla i quan jo el vaig conèixa era manager de Luis Eduardo Aute. Pere Camps també va llançar l'any 1998 al grup Benito & Por Narices que van publicar aquest mateix any un CD amb aquesta cançó que escoltem ara per títol "Caricias con la boca" i que és una història que ens parla de les relacions lesbianes i de l'amor frustrat de un jove per la dependenta de la gelateria, a la qual resulta finalment que li agraden molt més les senyores madures. Es tracta d'un text divertit i ple d'ironia que per moments ens recorda a Joaquín Sabina. De fet Benito Morales en un nou projacte que té en marxa fa covers de Sabina. Aquest nou projecte signat com Benito Inglada s'anomena Hotel Cochambre. La lletra d'aquesta cançó que sona ara a Un Toc de Rock és d'Isidro Morales i la música de Javier Giménez, encara que Pere Camps va participar en els textos d'alguna de les cançons del CD que va publicar el segell Clan Records i que va comptar amb Benito Morales (cantant), Rafa Batlle (baix i cors), Toni Roland (bateria i seqüenciadors) i José Vila (guitarra i cors), però també van col·laborar Kike Serrano que va ser el productor musical, Xiclet, Ana, el Tiet Ula, Juan Sánchez, Pep Vidal, Ramón Olivares, Josep Encuentra de la Salseta i Xavi Ibáñez. El productor executiu va ser Pere Camps i es va gravar en els Estudis Sonoestil de Barcelona. Per cert Benito en el seu nou projecte ha comptat amb el guitarrista José Vila que ara es diu Juan Vila.

Ricardo Arjona – Animal nocturno

El cantant guatemalenc Ricardo Arjona (Jocotenango, 19 de gener de 1964) té una àmplia carrera de diverses dècades, va començar l’any 1984 i ha compost molt bones lletres. Un dels millors treballs de Ricardo Arjona és "Historias" de l’any 1994, amb el qual va aconseguir 27 discos de platí i dos discos de diamant. A mi una de les cançons de Ricardo Arjona que més m'agraden és "Animal nocturno" que escoltem ara a Un Toc de Rock i que va estar molt bé versionada per Bertín Osborne, és una cançó que en el mundillo musical llatí es coneix com “La podadora”, la raó es troba a la lletra que ens parla de manipulació i camvis en el sentit musical dels artistes fets per l’industria del disc i els mànagers, fins que deixe de estar a dalt de tot i aquells “amics” i les nuvies s’en van i sols queda un gos, però l’home no es rendeix i és dedica a fer el que a ell li agrada, conscient de que mai tornarà a ser cap de llistes de radio-fórmula, actúa a petits garitos per poca “pela”, però treballa en alló que a ell li agrada. Com confesa que es un optimista, si be no te encara jardí, ell ja s’ha comprat una podadora. Per cert l’ultim disc de Ricardo Arjona que he escoltat es "Independiente", de  l’any 2011, és un títol molt al·legòric ja que és el primer àlbum que Ricardo Arjona publica pel seu compte, finalitzat el contracte que l'ha unit amb Warner Music, als quals ha deixat per crear la seva pròpia companyia discogràfica anomenada Metamorfosis. Si bé crec que l’any passat Ricardo Arjona va treure un nou disc, però ara no ho tinc clar.

Lorenzo Santamaría – Como un huracán 1995

L'amic Lorenzo Santamaría va gravar un dels seus millors discos "Corazón de Rock & Roll", editat per Divuca l'any 1995, amb producció de Carlos Segarra i en ell va incloure aquest tema que escoltem ara a Un Toc de Rock, una extraordinaria balada i que crec que es una de les poques cançons d’aquest disc que no havien sonat a Un Toc de Rock. Mira que he “cremat” aquest àlbum! En el disc i en mig de bones cançóns hi havie una que vam escoltar no fa gaire temps i en el que ens parla de la seva joventut per la zona de El Terreno, a Palma, la recordada plaça Gomila. Palma de Mallorca per a mi sempre ha sigut parte dels meus bons records. Vaig passar els estius de la meva infantesa i part de l'adolescència a casa de la padrineta Amelia Jordi, al carrer Rei Sancho, just darrera de la plaça Espanya, la Terminal d'Iberia i el trenet de Soller. Amb una cafeteria que ja no existeix i que es deia Can Meca on els pares hem portaven a pendre els suaus. Lorenzo Santamaría es diu en realitat Llorenç Roselló i va néixer a Santa Maria del Camí, a Mallorca, per això quan va deixar els Z-66 per llançar-se en solitari va adoptar com a cognom artístic el del seu poble. Fa molts anys que ens coneixem i sento un gran respecte per ell i el seu treball, encara que em quedo amb la seva faceta més rockera, abans que les balades romàntiquetes que li va imposar la seva discogràfica, però que el van portar al cim de la popularitat i de las que avui ja no es pot lliurar.

Núria Feliu i Alberto Closas – Paraules, paraules 1989

Aquesta cançó va ser un dels més grans èxits en la carrera de la cantant italiana Mina que també la va gravar comptant amb una veu masculina que en algunes ocasions va ser Adriano Celentano i en altres Alberto Lupo, però crec que també la va gravar amb un actor francès, però no estic segur ja que possiblement estigui confós ja que la cançó va ser també gravada en francès per Dalida i Alain Delon que al seu torn, l'actor també la va gravar amb Celine Dion. "Paraules, paraules" va ser escrita per Gianni Ferrio, Leo Chiosso i Giancarlo Del Re i la primera que la va gravar va ser Mina amb Alberto Lupo l'any 1972. Aquesta gran versió, amb la lletra adaptada al català per Josep Maria Andreu que ens porta l'amiga Núria Feliu compta amb la veu d'un gran actor català que ja no està entre nosaltres, es tracta d'Alberto Closas (Barcelona, 3 d'octubre de 1921 - Madrid, 19 de setembre de 1994) del qual vull recordar la seva pel·lícula "La Gran Família", dirigida per Fernando Palacios i que si bé es va rodar a Madrid, hi ha moltes escenes filmades a Tarragona i podem veure la Ciutat Residencial i el Balcó del Mediterrani, en aquesta escena se sent una frase genial de un dels nens que crida en veure per primera vegada a la seva vida el mar "Mama, cuanta agua en la calle", crec que era Pedro Mari Sánchez. La Dama de la Cançó, la Noia de Sants, Núria Feliu, es una bona amiga meva, fa mols anys que ens coneixem i de fet jo havia estat el seu representant durant un temps. Aquesta cançó es va publicar dins de l’àlbum “Amb cor i ànima”, editat per el segell Picap l’any 1989. Per cert, Núria Feliu també va editar un Disco Sorpresa de Fundador, un EP amb les cançons “Ja Estic be axi”, “Es Nadal”, “Est Esplendit” i “Tu que est l’únic amor” era de 1970.

Rosa León i Massiel – Volver a los 17 1986

Des del disc en directe "Amigas mías" que Rosa León va gravar al Teatre Alcala Palace de Madrid, el 6 de maig de 1986 i que es va publicar el mateix any en format doble vinil publicat per el segell Fonomusic, us he seleccionat aquesta versió de la cançó de la cantautora Violeta Parra i que també había versionat Mercedes Sosa. El títol de l'àlbum “Amigas mías” és clar i concís ja que al costat de Rosa León trobem a Massiel, María Dolores Pradera, Mari Carmen i Doña Rogelia (a la qual veureu amb Mario a la foto del blog), Núria Espert, Marina Rosell, Cristina Almeida, Ana Diosadado, Pilar Trenas, Maruja Torres, María Asquerino, Rosa María Mateo, Ángeles Caso, Merche González, Ana García Rivas i Lolo Rico, totes dones, clar que darrera estaven uns quants músics masculins, a més de Los Gemelos. Els arranjaments els va realitzar el gran teclista Jesús Gluck, un gran músic a qui vam conèixer popularment quan es va incorporar a Los Bravos substituint Manolo després del seu suïcidi. Per cert, la curiositat del doble disc és que el tema "Volver a los 17" que estem escoltan ara no correspon a la gravació realitzada en directe. Massiel va posar la seva veu un parell de dies després a l'estudi i tot es un montatge. Les causes semble ser que no estan massa clares. Rosa León va néixer a Madrid el 4 de setembre de 1951 i també s'ha dedicat a la política, crec que va militar al Partit Socialista. Parlan de l’autora de la cançó, la gran cantant i poeta xilena Violeta del Carmen Parra Sandoval, va néixer a San Fabián de Alico, si be algunes fonts diuen que va ser a San Carlos el 4 d’octubre de 1917, de fet a aquesta ciutat hi ha una casa al carrer El Roble nº 531 i 535 que avui es un momument a la memoria d’aquesta gran cantautora que es va dir Violeta Parra. Es va suicidar a Santiago de Chile un 5 de febrer de 1967.

José Feliciano – La balada del pianista

L'any 1982 José Feliciano va publicar un àlbum titulat "Escenas de amor" amb la totalitat dels seus textos en castellà. Estava ple de grans baladones, però entre ells em vaig ensopegar amb aquest "peaso cansión" en què el cantant, guitarra i compositor invident José Feliciano se luce en el texto. Per a la lletra d'aquesta extraordinària balada José Feliciano s'inspira d'alguna manera en el "Piano man" de Billy Joel que a Espanya va popularitzar Ana Belén. Ens parla de fracàs, solitud i oblit. Ens explica el moment present d'un gran pianista a qui l'amor que sentia per una dona dolenta el va destruir fent-lo un fracassat. Possiblement avui en dia dir una cosa així pot ser considerat políticament incorrecte, però a mi sempre m'ha resultat curiós que la paraula Feminisme sigui sinònim de coses nobles i Masclisme ho sigui d'alguna cosa censurable. Caldrà consultar amb algun filòleg ja que Les dues paraules no haurien de significar el mateix amb diferència de sexe? La veritat és que no heu de fer-me gaire cas perquè jo sempre he estat molt transgressor amb allò establert per imposició i que diguien el que diguien, descrimina. José Feliciano es diu en realitat José Montserrate Feliciano Garcia, va néixer a Lares, Puerto Rico, el 10 de setembre de 1945 i sempre ha jugat amb els dos idiomes, espanyol i anglès i ho ha fet bé, alternan álbums tant en una llengua com en l’altre, traient bons treballs, grans discos que han assolit xifres de venda impressionants, no en aquest país, és clar, aquí ens guiem per la ràdio-fórmula. A Espanya avui en dia a José Feliciano es pot dir que només sel recorda per "Què serà", "El jinete" o "Dos cruces", bé, també per la nadala "Feliz Navidad", peró el genial cantant i guitarra invident té una trajectòria discogràfica que acollona, entreu al Wiki i ho veureu.

Dioni Velázquez – Otoño sin final 1979

La veritat és que tant Quimet Curull amb el que faig El Temps Passa, com Montse, em diuen que quan escoltem a Los 3 Sudamericanos jo sempre insisteixo que el guitarrista argentí d'Entre Ríos, Dioni Velázquez, va formar part del grup en la seva última etapa i parlo d'un dels seus discos en solitari en el qual ens demostra amb plenitud quan gran guitarrista és. Però em diuen que molt parlar de Dioni Velázquez i en Un Toc de Rock no l'he posat mai i això he de reconèixer, encara que dolgui que és una veritat com un temple. Avui m'he proposat solucionar-ho i per això escoltem el "Otoño sin final" que va interpretar i va compondre Dione Velázquez. El LP es va titular "Para los dos...", va ser publicat pel segell RCA l'any 1979 i aquesta cançó es va extreure en single promocional. El tema va ser la sintonia d'un culebró brasiler que em sembla recordar va protagonitzar Rubens de Falco i que es va titular "La Sucesora". Em sento orgullós de dir que aquest LP segueix estant al'discoteca de casa i es troba en perfecte estat. Després de tenir una interessant, encara que poc abundant, carrera discogràfica, Dioni Velázquez es va incorporar a Los 3 Sudamericanos que havien funcionat molt bé de 1959-1984 sent Alma María, Casto Darío i Johnny. De fet va estar la seva etapa més gloriosa. Darío els va deixà i en el seu lloc va entrar l’any 1988 Daniel, encara que l'any 1990 va ser substituït al seu torn per l'extraordinari guitarrista i compositor Dioni Velázquez que avui hem escoltat i Los 3 Sudamericanos encara es mantenen en actiu (a la foto Dioni es el del mig, sentat).

Swing affair – Plores, i ara què 1996

En diverses ocasions us he parlat a Un Toc de Rock del grup lleidatà de pop Adhesivo als que jo vaig representar durant una època. Quan Adhesivo es van separar, el baixista Ignasi González que també és professor de música i al qual aprecio molt, de fet ha col·laborat en diverses ocasions en projectes meus, va crear una bona banda de jazz en què va comptar amb el gran músic tarragoní Xavi Pie (saxos), junt a Xavier Monge (teclat) i Joan Rión (bateria), sota el nom de Swing Affair. Van publicar un parell de discos o potser seria tres, i jo per tancar Un Toc de Rock per avui us he seleccionat aquest gran tema compost pel pianista Xavier Monge que us extrec del CD "Swaff on Cheek!", publicat l'any 1996 a través del segell DiscMedi. Al àlbum va col·laborar el saxofonista Bob Sands. Podem dir que Xavier Monge és pràcticament l'autor de totes les cançons de l'àlbum, excepte dues versions, una de Miles Davis i una altra de Horace Silver i una peça escrita per l'amic Ignasi González.

La frase per acabar el programa d’avui el programa es del cantant Óscar Janot que va dir:


Una derrota no és perdre

Tanco Un Toc de Rock per avui i toco el dos, es clar que no us deixo sols, us quedeu amb la bona companyia de la xarxa de emissores de la Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i totes aquelles que emeten el programa. Per ara tancaré la barraqueta i a reveure.

Apa! Ens veiem pel món.

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario