Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes exposats en
aquest blog,
Disposen d'un enllaç
per descarregar-s’els,
sempre situat a peu de pàgina
Avui tornarem a obrir Un Toc de Rock escoltant bon
R & B nacional. El viatge musical el començarem a Madrid per baixar fins a
Granada i viatjar després a les illes Balears, però també passarem per
Barcelona, Reus, el Vendrell, València i Múrcia. Serà un recorregut pel món
musical dels nostres records, per la nostra banda sonora que avui acabarà on
comença, a Madrid, escoltant un tema instrumental que ens portarà la Vargas Blues Band.
Des de la xarxa d’emissores de la
Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya i
totes aquelles que emeten el programa arranco la màquina dient alló que ja es
habitual
Benvinguts a Un Toc de Rock
Hot Fusion Blues – Rail Road Boogie Blues 1995
Avui obro Un Toc de Rock amb Hot Fusion Blues, un
grup que va ser creat a Madrid, l'any 1994, pel seu guitarrista i líder Carlos
Noè Lefle. En els seus primers tres anys realitzen concerts per tot el país
comptant amb la cantant de color nord-americana Velma Powell, desenvolupant un
blues al més pur estil Chicago. En aquesta època actuen, gràcies al amic Mikel
Barsa, al costat de figures com Mick Taylor (Rolling Stones), Snowie White
(Pink Floyd), Carey Bell (John Lee Hooker) i graven el CD "Rail Road
Boogie Blues" editat per Barsa Promocions l'any 1996 i que seria el seu
debut discogràfic. En aquest disc el grup l'integren Velma Powell a la veu,
Carlos Noé com a guitarra i líder de la banda, Íñigo Azurmendi (contrabaix i
cantant) i Nirankar Khalsa (bateria i cantant). En la gravació del CD col·labora Alejandro Pérez al saxo en alguns dels temes i es va gravar en els
Estudis Eldorado que crec recordar eren propietat de Tony Reinoso, si be no
estic segur, en sessions en directe que només van durar tres dies, de l'1 al 3
desembre 1995. Per cert, en algunes de les cançons incloses en l'àlbum, els
músics van ser gravats "a traïció", és a dir, ni ells mateixos sabien
que els estaven gravant. Quan Velma va deixar Hot Fusion Blues es van convertir
en trio. En el 98 graven "Impressions" entremesclant tocs de
jazz-fussion. Amb l'arribada del nou segle, l'any 2000, s'uneixen amb el
saxofonista Malik Yaquby formant un quartet més consolidat.
A dalt Carlos Noe, a sota la cantant de color Velma Powell
La Blues Band de Granada – Rocker man
2000
Des del CD "Cuatro", publicat per La Blues Band de Granada
l'any 2000 a
través del segell Ambar, obrint el nou segle, us he seleccionat aquest
"Rocker man" que escoltem ara a Un Toc de Rock. En aquest
enregistrament eren J. L. Pizarro, Javier Avilés, Estanislao Peinado, Pepe
Castro, Antonio Valero, Celia Mur i havia tornat Pecos Beck. Aquest ha estat el
disc amb millor nivell de vendes del grup i el que més premis va rebre, entre
ells el de Millor disc de Jazz i Blues, en els Premis de la Música d'Andalusia de l'any
2000. Possiblement sigui el disc de la Blues Band de Granada més allunyat del blues
tradicional de Chicago dels seus principis i s'acosten al so de bandes de fusió
com Blood, Sweat & Tears, amb els que se'ls va comparar. En la majoria dels
temes utilitzen dos cantants i es reforcen amb una bona secció de metall,
comptant amb Nardy Castellini (saxos), Eric Sánchez (trompeta), Gregorio
Buendía (trompeta) i Rafa Martínez Guillén (trombó). El seu primer disc
"Negro en tierra de blancos", al meu entendre el millor de la Blues Band de Granada,
es va publicar l'any 1996. Van realitzar una gira l’any 2005 al costat de la cantant Rosa López que va ser criticada pels seguidors
del grup, però en
els 17 concerts que van realitzar
van fer al.lucinar el personal,
sobretot escoltant a Rosa interpretant R & B, al marge de la seva discogràfica i la gent de Operación
Triunfo. L'any 2006 la Blues Band de Granada celebren el seu 20 aniversari amb
un memorable concert en el qual va participar com a guitarra convidat el britànic Otis Grant (foto al costat), de fet han actuat junts en
diverses ocasions. Ell els hi va
produir l'àlbum "The
Grand Sessions" que es va gravar a
Londres l’any 2009 i es l’últim àlbum que la Blues Band de Granada ha tret fins
el moment que jo recordi.
La Blues Band de Granada
Harmónica Coixa Blues Band – Messin’ with the kid
1991
El LP "Walking Blues" del que us he extret aquesta peça i que Harmònica Coixa Blues Band va editar l'any 1991, está considerat per molt com el millor disc d'aquest tercet mallorquí. Harmònica Coixa Blues Band van ser una gran banda de blues que ens va arribar des de les Illes Balears i estaven liderats per Víctor Uris a l'harmònica, un gran músic mallorquí lligat
a una cadira de rodes, encara que demostrant la seva ironia ja veieu amb quin
nom va batejar al grup. Es van crear l'any 1982 i al costat de Víctor Uris que
durant un temps crec que va ser component dels Z-66, es trobava Toni Reynés que havia
estat membre dels grups Ikuri, Prana i Tapones Voladores, sense oblidar al tercer
que era Pep Banyo. Harmónica Coixa Blues Band
van gravar el seu primer disc amb el nom del grup per títol l'any 1988 i van
comptar en aquella ocasió mb les col·laboracions de Erroll Woiski, Joan Bibiloni i Deborah Carter i va ser produït per l'amic Joan Bibiloni que els va
apadrinar. Víctor Uris neix a Palma de Mallorca l’any 1958
i es un músic de formació autodidacta. L’any 1994 el grup es separa i Víctor
crea un tercet amb Big Mama Montse i el guitarra Amadeu Casas gravan un parell
de discos i alguna de les seves cançons ja les hem escoltat a Un Toc de Rock.
L’any 1999 actuen a l’Auditorium de Palma de Mallorca obrint els dos concerts
de Van Morrison. Víctor Uris ha col·laborat amb Antonio Vega, Jarabe de Palo,
Johnny Copeland, Kevin Ayers, Phil May Band, Joan Bibiloni, Max Sunyer,
Salvador Font, Andreu Galmes, Tomeu Penya, Lorenzo Santamaria, Toni Pastor,
Pepe Milan, Daniel Higienico, Conxa Buika, Toni Xuclà, Cap Pela, Big Mama i
altres.
Skatalà – Tio Manel
Una de les millors bandes de ska sorgides a
Catalunya han estat Skatalà, un dels pioners en interpretar ritmes jamaicans.
És clar que els primers que van realitzar ska a Espanya també eren catalans, es
tracta dels barcelonins Los 4 de la
Torre que a mitjans dels seixanta van publicar
"Operación Sol". El segon que va oferir un tema a ritme de ska, poc
després, va ser Raphael, si el Raphael aquest que tots i totes esteu pensant,
era la "Canción del trabajo". És clar que anteriorment Los
Antifaces havien versionat el "My Boy Lollipop" de la jamaicana Minie
Small. Tornant a Skatalà, es van crear a Barcelona l'any 1985 i tot i que es
van separar el 1998 i van tornar el 2005 per desfer-se ja definitvamente l'any
2010, deixant darrere seu una bona carrera. Aquesta cançó que us he portat avui
es trobava en el seu CD "Borinot, Borinot" que es va publicar l'any 1992 a través del segell
barceloní Al•leluia Records. L'any 1998 i dins dels actes de la Fira del Disc i Cinema de
Col•leccionisme que jo organitzava a Catalunya i Andorra, a Tàrrega i dins de
l'apartat musical, se'ls va retre un homenatge per la seva trajectòria i jo
vaig lliurar-lis personalment una placa commemorativa a dos dels seus
components que van acudir a recollir-la, al blog us poso la foto del moment.
Les seves lletres són molt interesants i contenen una forta càrrega d'ironia i
mala llet, a cavall entre l'ska i tocs de punk. La veritat és que Skatalà
treballaven molt i van participar en un munt de festivals, entre ells el Festival Reggus (Reus), U-Zona Reggae (Torelló), BAM (Barcelona),
el Mercat de la Música
Viva (Vic), Espárrago Rock (Granada), el Festival Pop-Rock
Non-Stop (Barcelona), Acampada Jove (Montblanc) o el Doctor Music Festival dels
Pirineus.
Revolver – Lo que Ana ve 2003
Quan parlem de cançons que tenen lletres contra la discriminació de la dona, els maltractaments i la
violència de gènere, ens trobem de tant en tant amb textos molt durs, però jo crec que aquest tema de Revolver, el grup de Carlos Goñi, s'emporta la palma. La lletra és molt forta i mostra cruament tots els problemes més besties derivats de la violència en la parella. Aquesta cançó es va publicar en single l'any 2003, però es va extreure de l'àlbum "08:30 A.M." que es va posar a la venda l'any 2002. Curiosament aquest disc que conté fins el bolero "Eso de saber", té sons més suaus i acollidors que els seus set
discos anteriors, però les lletres de totes les cançons són més dures del que era habitual en Revolver. Carlos Javier Crespo Goñi va néixer a Madrid el 8 d'octubre de 1961, però es valencia des de
fa molts anys. Va formar part del grup alacantí Garage amb els que va treure dos singles i posteriorment es va incorporar a Comité Cisne amb els que va editar
diversos discos molt interessants, fins que es va decidir a llançar-se en
solitari convertint-se en Revolver.
Us explicaré una anècdota perquè aprecieu com són les cases de discos. L'any
1990 va treure el seu primer disc com Revolver,
Carles Goñi i jo ens coneixíem
de la seva època a Comité Cisne
i em van trucar de Wea, la seva discogràfica per donar-me el disc i que li fes
una entrevista per Diari de Tarragona,
vam quedar a la cafeteria de l'Hotel
Maritim, a Cambrils, just al costat de casa meva i quan ens vem veure no
vaig poder deixar de comentar-li com s'havia aprimat. Em va dir textualment “Wea me dio un
tiempo limitado para perder 20 kilos o se negaban a sacar el disco, afirmaban
que no daba la imagen”.
Burning – Una noche sin tí 1984
Els Burning
han estat una de les millors bandes del rock espanyol de tots els temps i
pioners fent que es venguessin discs en castellà, quan el que imperava era
l'anglès. Jo sempre he dit que Burning i Asfalto son les millors bandes
espanyoles dels anys setanta i part dels vuitanta.
Avui en dia a Burning només queda Johnny
Cifuentes de la formació original. Enrere han quedat gent mítica del
rock nacional espanyol com Toño Martín
cantant que va deixar el grup l’any 1983 i va morir el 1991; Pepe Risi, guitarra, mort l’any 1997, Quique Pérez al baix, els va abandonar
el 1979 i Tito a la bateria que s'hen va anar a l’any 1976. Per cert i això és una curiositat, un 9 de maig, amb deu anys de diferència, van morir Toño (1987) i Pepe Risi (1997). Tots dos van morir el mateix dia del mateix mes, com us deia, amb deu anys entre un i l'altre. Aquesta cançó que ara escoltem a Un Toc de Rock es va utilitzar
com a títol per al disc homenatge a Pepe
Risi i en el qual participava l'elit del rock espanyol, pero la peça
estava continguda originalment en el LP "Noches de rock and roll" del
l’any 1984 que es va reeditar en CD ja el 1992 i es va tornar a incloure en el
seu disc en directe “Desnudo en el Joy”, recull d’un dels concerts que Burning va realitzar durant la gira "Dulces dieciseis" que va ser acústica. En el doble CD es va recollir el concert que Burning van donar a la sala Joy Eslava de Madrid l'1 de juny de 2006.
Asfalto – Halley 1987
I ja que hem parlat d'Asfalto anem a escoltar-los
ara. L'any 1987 Julio Castejón i Enrique Cajide eren propietaris del segell
discogràfic Snif Records, en aquella època jo era el delegat de vendes i
promoció a Catalunya del segell i en el catàleg hi havien discos d'artistes com Asfalto,
Topo, Piñón Fijo, Jerusalem i uns quants més. Julio va tenir la idea de
seleccionar els temes més carismàtics en la carrera d'Asfalto i regrabarlos de
nou utilitzant la, en aquelles èpoques, moderna tecnologia, però comptant en
cadascuna d'elles amb els mateixos músics que les havien gravat en el seu
moment, a excepció de Miguel Oñate que no va intervenir. Allà, en l'àlbum
"1972-1987 ... 15 anys de música", ens vam tornar a retrobar amb
temes mítics del rock espanyol com "Capitán Trueno",
"Rocinante", "Días de escuela" i un d'inèdit "El
teatro de la vida ". Entre les cançons que es trobaven en aquest
excel·lent àlbum d'Asfalto es trobava "Halley" que va ser la cançó estrella de l'àlbum "Corredor de fondo" que havien publicat a través de Snif
l'any 1986. En aquesta cançó el cantant és Ricardo Benítez, conegut com Richie i que era mallorquí. Per cert que vaig escoltar a la
companyia comentaris sobre que Richie va deixar el grup perquè vivint a Madrid,
quan treia el cap a la finestra de casa seva "No podia veure el mar".
Asfalto es va crear al barri de Vallecas, el 1972 i inicialment es van dir Los Tikets. Segueixen en actiu, encara que de la formació original ja només
queda Julio Castejón. L'any 1978 Asfalto es van convertir en el primer grup de rock
espanyol que va actuar al Marquee Club de Londres. La millor formació d'Asfalto
va ser la integrada per Lele
Laina, José Luis Jiménez,
Julio Castejón i Enrique Cajide (a la foto), però pel grup van
passar bons músics, com el recordat bateria Teddy Barrios que ja va morir, Jorge García Banegas, Miguel
Oñate, Richie i tants d'altres.
Els Asfalto en directe
M-Clan – Inmigrante 2008
Ja fa un temps que vaig rebre un correu on
m’ha demanaven aquesta cançó que si no em falla la memòria ja vam escoltar a
principis d’aquesta temporada, però sense cap problema aquí la teniu de
nou. L’any 2008 els murcians M-Clan van treure el CD “Memorias de un
espantapájaros” que va incloure aquest tema amb una lletra molt interessant que ens
parla de racisme i
marginació. La veritat és que al meu modest parer
és una de les millors
cançons de l'àlbum, si no la millor de totes i per això ara us l'he
portat a Un Toc de Rock per
gaudir-la tots junts. Del
grup original actualment ja només queden Carlos Tarque i Ricardo
Ruipérez, i a l’actual formació també i trovem a Iván González al baix i Coki
Jiménez que s'encarrega de la bateria. Però pel grup han pasant músics
com Santiago Campillo (guitarra),
que formava part de M-Clan desde
els sus inicis fins a l’any 2001 i que despres s’en va anar a Los Rebeldes, Juan Antonio Otero (batería), Pascual Saura (baix) i Alejandro
Climent (teclats), junt a Carlos
Raya (guitarra) i Íñigo Uribe.
Per cert, una associació d'aquestes de no-fumadors va posar a parir als M-Clan perque a la portada d’un dels
seus últims discs Carlos Tarque
i Ricardo estàn fumant... Pecat mortal! Poca feina es el que
tenen alguns i també molta intolerancia. Una cosa, els M-Clan ja tenen un nou
disc al carrer des fa uns mesos, ja escoltarem alguna cosa, però es
que no he tingut encara temps de escoltar-lo.
Lax’n’Busto – Carme Flavià 1989
Lax'n'Busto es va formar el 1986 al Vendrell. El grup estava format per Jimmy Piñol Mercader (bateria i cors),
Jesús Rovira Costes (baix i
cors), Pemi Rovirosa Morgades
(guitarra i cors), Cristian Gómez
Montenegro (guitarra), Eduard
Font Pi (teclat) i Pemi Fortuny
Soler (cantant i guitarra) (a la foto) que els va deixà el 20 d'octubre de 2006,
sent substituït per Salva Racero
Alberch. L’any 1989 i de la ma de la seva empresa de management que era
de Vilafranca del Penedes, van treure el seu primer disc "Vas de punt... o
què!!!" en el que ja es vislumbraba la qualitat d’aquesta bona banda de
rock en català als que jo coneixia des de els seus començaments, el disc anys
més tard seria reeditat per DiscMedi. Aquest disc contenia el tema "Carme
Flavia" que escoltem ara i que va estar dedicat a una professora que van
tenir i a la que posen a parir. Sembla ser que els suspenía una i altre vegada
i als nois aixó no els hi feia cap gracia. Es clar que com no es van amagar de
res, tothom va seber qui era aquella “Carme Flavià”. Per tant la professora els
va demandar i va guanyar el pleit, en el disc reeditat per DiscMedi la
cançó havia estat ja retirada i a part no poden tocar-la en directe. No se si
també van tenir que pagar alguna cosa com indemnització a la profe. Anys més
tarde al grup els representava l'empresa Tinglados de Torredembarra, propietat dels amics Elizabeth i Miqui. Ells es van abocar en Lax'n'Busto i la relació era més d'amistat que professional, fins
que va arribar Michel des de la
barcelonina empresa BM Management
i els va fer una oferta prometent “El Oro y el Moro”. Entre Tinglados i ells no existien
contractes escrits, només la paraula i l'amistat i ells van decidir marxar-se
amb BM i oblidar tot el que Miqui i Elizabeth havien fet per ells quan pocs els coneixian. És clar
que les coses amb BM van acabar
com el Rosari de l'Aurora o si no que li ho expliquin a Els Pets, Lax’n’Busto, Sau i altres grups que portava BM i que es van trobar en el mateix
carro.
La Puerta de los Sueños i Jofre Bardagí – Llàgrimes al cel
2008
L’any 2008 els catalans La Puerta de los Sueños van publicar
un àlbum que es va titular “Tres” en el que trobavem una bona versió del gran èxit
d’Eric Clapton, escrita en memoria del seu fill Conor. El 20 de
març de 1991, el seu fill amb quatre anys d'edat, va morir en caure d'un
gratacels de Nova York, on estava amb la seva mare. El dolor per la mort del
seu fill de forma tan tràgica, el reflexteix Eric Clapton en el tema "Tears in Heaven", que va
escriure 9 mesos després junt amb Will
Jennings. La cançó apareix primer a la banda sonora de la pel·lícula
"Rush" i després en el seu àlbum de 1992 "Unplugged", pel
qual va rebre sis Grammy l’any
1993, entre ells el de Millor àlbum de
l'any i Millor cançó de rock de
l'any. "Llàgrimes al cel" va arribar al segon lloc del Billboard en les llistes de l'any i es va mantenir tres setmanes en el primer lloc de les llistes setmanals.
Ocupa la posició 353 de les 500 millors cançons de tots els temps
segons la revista Rolling Stone.
El grup La Puerta de los Sueños han
editat diversos discos tant en català com en castellà, aquest trio a cavall del
pop i rock, són fracamente bons. La
Puerta de los Sueños que es van
crear l’any 2000 a
Sant Cugat del Valles, són la cantant Virginia Martínez, que havie
treballat en diversos musicals protagonitzats per Àngels Gonyalons i dirigits
per el marit de l’actriu, el director i productor Ricard Reguant, també ha
posat veu a pel·lícules de dibuixos animats, entre elles “Anastasia”. Al seu
costat és troben els germans Jaume i Oriol Saltar que s’encarreguen de les
guitarres. El primer d’ells també canta. Inicialment es fan fer diu Deja Vú i
feien versions, actuan molt sovint a la sala Luz de Gas que porta el meu amic
Fede Sardà. Van debutar amb el disc “Como un Indio a la Tierra”. En aquesta versió
del tema d’Eric Clapton comptan amb la col·laboració del cantant Jofre Bardagí
(a la foto) que encara que ara va en solitari, va formar part del grup Glaucs. Crec que
aquesta peça es va incloure en un dels discos de la Marató de TV3, peró no
estic segur. Per tant,
no hem feu gaire cas.
Whiskyn’s – No tornaran 2004
Els Whiskyn’s surgeigen a Reus, la capital
del Baix Camp i estaben liderats per el cantant i guitarra Joan Masdéu que també és actor.
Inicialment es van fe dir Whisky’n’Cullons
un nom trasgresor i provocador, però finalment i a partir del seu segon o pot
ser el tercer àlbum ja van retallar el nom sols a Whiskyn’s i van començar veritablement a funcionar a nivell vendes
i concerts. Quan jo els vaig
coneixa ancara es deien Terrado 25
i s'havien autoeditat un cassette que encara tinc a la meva discoteca. El
cantant i líder de Whiskyn’s, Joan
Masdeu, era veí meu en el
barri del Carrilet, a Reus, on un vivia al carrer Tetuan i l'altre al carrer
Canal. Van començar l'any 1989 i després de la disol·lució del grup Terrado 25, ja a l'any 1992, va surgir
Whisky’n’Cullons. Inicialmente
eran Joan Masdéu, Manuel Lucio, Gerard Roca i Nando
Oterino i alguns d'ells venien del grup de Tarragona Duca-2, peró per la banda han passat
uns quans músics al llarg dels anys, entre ells Xavier Llorach, José Luis
Sánchez, Cesc Solé i Toni Díaz. Aquest tema que us he
selecionat per escoltar al programa d'avui d’Un Toc de Rock, es trovaba en el
seu CD “On” que va ser editat l'any 2004. Per cert, alguns dels seus treballs
van ser produïts per Joan Reig de
Els Pets, si bé ara jo no estic
gens segurs de que aquest fosi un d'ells. L'últim disc dels Whiskyn's titulat “Reus-París-Londres” es va publicar l'any
2007 i en el 2009 es van desfer. Joan
Masdeu també ha publicat en solitari i ha treballat com actor a diverses
series de TV3.
Josep Thió – Ballant entre centaures 2006
Ara a Un Toc
de Rock anem a escoltar a l'ex-guitarra de Sopa de Cabra Josep Thió que va treure un àlbum genial l’any 2006,
es va titular "5000 nits" i d'ell us extraiem aquest gran tema. Una
gran cançó que al meu parer és una de les millors del seu millor disc. Josep Thió no
té una carrera discogràfica molt abundant, només tres discos dels quals
aquest era el segon, després de la dissolució del grup gironí, al costat de Sau els millors del rock català, tot i
que cap dels dos està en actiu, ara bé jo tinc duptes sobre si els Sopa funcionen o no. Va néixer a Barcelona el 1965. Sopa de Cabra va funcionar de 1989 a 2001. Vull aclarir
ara una questió.Vaig rebre un correu d'una oient que em preguntava per l'origen de
les fotografies exposades al blog. És simple. Veureu. Durant més de 13 anys
vaig ser redactor i crític musical al Diari
de Tarragona i també vaig treballar com a "Freelance" per a algunes revistes musicals especialitzades i
altres que no ho són com "La Voz de la Costa Dorada".
Sempre em va semblar una "putada" fer venir un fotògraf a un concert,
amb els horaris d'aquests i tenint en compte l'hora en què finalitzen perquè al
final, després de tirar un munt de fotografies, li publiquessin una i és clar,
li paguessin UNA. Em vaig comprar una Pentax
de segona mà i em vaig dedicar a fer les fotos jo. Una altra font molt
important són les discogràfiques que et remeten moltíssimes fotografies de
promoció per tal que siguin utilitzades. En altres ocasions i quan no trobo
material adequat el trec de les caràtules o l'hi demano als propis artistes que
en gairebé tots els casos t’autoritzen el seu ús i també d'altres que em fan
arribar amigues i amics, sobretot perquè, amb l'excusa de la foto, puntxi
cançons d'aquells que a elles els agraden.
Vargas Blues Band – Del Sur 1992
Tancarem amb la Vargas Blues Band,
liderat pel guitarrista madrileny Javier Vargas i aquest "peaso
cansión" que es trobava en el seu àlbum "Madrid - Memphis" que
van publicar l'any 1992 i que va ser el segon treball discogràfic de la Vargas Blues Band i
en el que va comptar amb Carey Bell, Louisiana Red, Rafael Riqueni i els
cantants Philip Guttman i Jeff Espinoza amb el qual gravaria també el
"Blues Latino" un parell d'anys després. Javier Vargas, nascut a Madrid el 1958, és un dels grans guitarristes del rock
i blues espanyol. Va viure a l'Argentina i després d'estar tocant amb grups
nord-americans als Estats Units, es va venir a Espanya i va tocar a la banda de
Miguel Ríos i va acompanyar a altres artistes. Ha creat diversos grups, entre ells jo destacaria a RH+, però la seva consolidació i
reconeixement va arribar quan va posar en marxa la Vargas Blues Band, amb qui ha gravat 16 àlbums d'estudi i tres en directe. El
juliol de 1996 Javier Vargas toca
al costat de Carlos Santana a
París, en un memorable concert. De fet Carlos Santana ha gravat la cançó “Blues
Latino” en el seu disc “Santana Brothers”, escrita per Javier Vargas que va
tornar a actuar amb Santana l’any
1998 a
París i a Madrid, a més de participar en la gira espanyola del premiat disc
"Supernatural" de Santana,
l'any 2000, en els concerts de Madrid, Barcelona i Saragossa.
La
dita d’avui es del escriptor escocés Robert
Louis Stevenson (1850-1894) autor de “L’Illa del tresor” o “Dr. Jeckyl i Mister
Hyde” que va manifestar parlan dels diners:
“El preu que tenim que pagar per
els diners,
s’abona en llibertat”
Per avui tancaré Un Toc de Rock i jo tocaré el
dos. Per suposat i com sempre, us deixo amb la bona companyia de la de la xarxa
de emissores de la Federació de Mitjans de Comunicació
Locals de Catalunya i totes aquelles que emeten el programa. Ara baixaré
las barraqueta i us diré adeu fins el proper programa. Sigueu bons i bones i no
feu res que jo no faria.
Apa! Ens veiem pel
món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario