Tal i com us vaig prometre fa unes setmanes, anem a escoltar
una altra vegada a Guillem d'Efak, aquest cop amb el clàssic del blues
"Febre", però a la banda sonora d'Un Toc de Rock, comptarem així
mateix amb Danza Invisible, Joan Isaac amb Moncho, Dani Flaco, Burning, Ana
Belén, Rebeca, Gabinete Caligari i alguns més que ens acompanyen en aquest
viatge als records, al passat que junts emprenem dues vegades per setmana des
de totes les emissores per les que ens escoltes o bé mitjançant internet si
t’el descarréguers del blog o el facebook de Montse. Toca posar-nos en marxa i
jo obriré la barraqueta. Sóc Mario Prades i per iniciar el programa d’avui
escoltarem a Carlos Núñez i us diré alló de cada programa
Benvinguts a Un Toc de Rock
Carlos Núñez – Para Vigo me voy 1996
Comptant amb la col·laboració de la formació cubana La Vieja Trova
Santiaguera (a la foto), el gaiter gallec Carlos Núñez inclou aquest tema, un clàssic de la
música cubana, amb el que avui començarem Un Toc de Rock en el seu primer
treball discogràfic, l'àlbum “A Irmandade Das Estrelas”, publicat per Ariola
l'any 1996, un disc ple de bones col·laboracions, entre elles Luz Casal, Kepa
Junkera, Rafael Riqueni, Tino Di Geraldo, Paddy Mohoney, Amancio Prada, Ry
Cooder, Dulce Pontes i The Chieftains, entre molts altres. En aquest disc també
inclou la cançó “Negra sombra”, cantada per Luz Casal en gallec i que és un poema de Rosalia de Castro que ja
havien gravat en els seixanta el grup gallec Los Tamara i els catalans Fusioon,
encara que molts anys abans ho havia fet també Antoñita Moreno i altres intèrprets
de la copla. Carlos Núñez Muñoz és un dels noms més importants
internacionalment del seu instrument, reconegut com un dels millors gaiters del
món i a part del sac de gamecs, també toca la flauta. Va néixer a Vigo el 16 de
juliol de 1971 i va començar als 13 anys, quan va ser descobert pel grup irlandès The Chieftains i va ser convidat per aquests a col·laborar en
l'enregistrament de la banda sonora de la pel·lícula "La Isla del tesoro" i amb
els que seguiria treballant fins al punt de ser anomenat el setè Chieftain.
Carlos Núñez té gravats 12 àlbums en solitari i ha realitzat moltes
col·laboracions, entre elles cal destacar les que ha fet amb León Gieco, Dan Ar
Braz, Jackson Browne, Phil Cunningham, Ry Cooder, Ronnie Drew, Frankie Gavin,
Roger Hodgson, Paddy Keenan, Joan Manuel Serrat, Noa, Martin O'Connor, Liam
O`Flynn, Dulce Pontes, Teresa Salgueiro, Sharon Shannon, Donald Shaw, La Vieja Trova
Santiaguera i la Banda
de Gaitas de Cea. També va participar a la banda sonora de la pel·lícula “Mar
adentro” de Alejandro Amenabar.
Danza Invisible – Un amor en cada bar 2010
El grup malagueny Danza Invisible es van crear a
Torremolinos i va ser fundat per el batería i cantant Ricardo Texidó juntament
amb Chris Navas i Manolo Rubio, provinents del grup punk Adrenalina. l’any
1981. Poc després, va entrar Antonio Gil a la guitarra i Javier Ojeda, que va
substituir a Ricardo Texidó com a cantant i aquest es va dedicar ja solsament a
la bateria. Jo pensaba que Antoñito havie mort, la veritat es que no se perque
i sembla ser que no, que segueix viu i per molt anys. Danza Invisible van
guanyar el Concurs de Rock Alcazaba, organitzat per l'Ajuntament de Jerez de la Frontera, el que els va
permetre gravar el seu primer senzill amb la cançó "Mis ojos hacia
ti". Jo els vaig tenir actuant a la discoteca Torn de l'Hospitalet de
l'Infant i es va omplir a rebentar. El bateria Ricardo Texidó els va deixar l’any 1993 per llançar-se com
cantant i compositor en solitari, debutant amb el disc "Texidó".
Aquesta canço, una composició de Gato Pérez que ell va interpretar e incloure a
la banda sonora de la pel·lícula “La
Rosa del bar” de Ventura Pons es trova en un àlbum de Danza Invisible titulat “Tía Lucía” que van editar el 12 de març de 2010 i
on tot son versions d'autors molt dispars, desde aquesta del Gran Gato a peçes de Hilario Camacho,
Michael Jackson, Eddy Grant i atres. Danza Invisible han editat 21 discos i
coseguit 7 Disc d’Or i 2 de Platí. L’últim disc es “Danza Total” del 2013, si
bé penso que es un recopilatori. La foto es de quan van renovar el seu contracte amb el segell Prodicciones Twins, fa ja un grapat d'anys
Chingon – Malagueña Salerosa 2003
Aquest tema creia qie s'havia inclos en el film "Once upon a time
in Mexico" que va dirigir Robert Rodriguez, i és que l'home
te el seu propi grup musical, anomenat Chingon, on ell toca la guitarra. És
per aquesta raó que gairebé sempre Robert Rodriguez inclou cançons de Chingon
en les seves pel·lícules, així tot queda en casa. De fet Chingon és la unió de Robert Rodriguez
(guitarra) i el grup Del Castillo i està integrat, a part de Robert, per Alex
Ruiz (cantant) Mark del Castillo (guitarra i veus), Rick del Castillo (guitarra
i veus), Alberto Besteiro (baix), Carmelo Torres (percussió) i Mike Zeoli
(bateria). En les pel·lícules de Robert Rodriguez els Chingon han gravat
acompanyant a Salma Hayek, Patricia Vonn, Tito Larriva de Tito & Tarantula
i Nataly Pena. Aquest tema és una gran versió del clàssic que s'atribueix als compositors Elpidio Ramírez i Pedro Galindo, tot i que algunes fons diuen que
el compostor va ser el mexicà Nicandro Castell. De fet Chingon només han gravat
un àlbum "Mexican spaghetti western", editat l'any 2004, però han inclòs cançons seves en set pel·lícules. Son un grup als que
podríem enquadrar-los dins del tex-mex i que en moltes peçes barregan castellà
i angles. És clar que ara tinc un dubte, no se aquesta peça la van inclure al film que us
he dit o a “Kill Bill” del Tarantino o pot ser va ser a les dues. Confirmat, es
va incloure a les dues, pero en la primera la van interpretar els Stray Cats.
Es que Tarantino i Robert Rodríguez son molt bons amics.
Celtas Cortos – Fiesta 2010 / 2012
Celtas Cortos, grup oriünd originalment de Salamanca, va
treure un disc al mercat, un doble CD gravat en directe durant la gira del any
2011 i titulat “Vivos y directos”, es va posar a la venda el 13 de març del
2012. Aquest tema és una bona versió en castellà de la cançó "Fiesta"
de la banda irlandesa The Pogues i ja es va incloure al anterior disc de Celtas
Cortos que és va titular "Introversión", el van publicar l'any 2010 i
tot eren versions de cançons celtes que a sempre els van agradar i entre elles
aquesta "Fiesta". Celtas Cortos han superat ja els 2 milions de
discos venuts al llarg de la seva carrera, des que van començar l’any 1986 i
eren només una banda de música celta instrumental. La incorporació de veu a les
seves cançons a partir del LP "Gente inpresentable" publicat l’any
1990 va ser un encert i els va obrir el mercat espanyol fins arribar a les
180.000 còpies venudes del disc, si bé él que els va consagrar va ser
"Cuéntame un cuento" que es va editar al març de 1991. L'any 2002 Jesús
Cifuentes els va deixar si bé ja tenia una carrera paral·lela en la què destaca
l'àlbum "El caimán verde". L’any 2006 va tornar a reunir Celtas
Cortos, encara que amb molts canvis en la seva formació. Actualment Celtas
Cortos son Alberto García (violí i trombó), Óscar García (baix), Jesús
Hernández Cifuentes (guitarres i veu), Goyo Yeves (saxo i whistles), Antón
Dávila (sac de gamecs, flautes i whistles), Diego Martín (bateria) i José
Sendino (guitarres). A la foto Mario Prades amb Celtas Cortos i unes amigues després d'um concert.
Antonio Flores – Pongamos que hablo de Madrid 1982
Antonio Flores mai es va treure de sobre el fet de ser fill
de qui era. El cantant, guitarra, compositor i productor va tenir problemes amb
les drogues i molts. Fins i tot es va trencar el seu matrimoni i sols la seva
mare i la familia va estar al seu costat, recolzan-lo. Quan semblava haver-se
recuperat, Antonio Flores no va poder superar la mort de la seva mare, la
genial Lola Flores. Accident, suïcidi... deixem-ho així. Antonio González
Flores va néixer a Madrid, el 14 de novembre de 1961 i va morir per sobredosis
el 31 de maig de l'any 1995. Cantava rock, va treballar en diverses pel·lícules i amb
la seva mort Antonio Flores es va convertir en mite i va entrar a les pàgines
de la història del rock espanyol. Aquest tema era una composició de Joaquín
Sabina que per cert, també la va gravar, però jo sempre he preferit la versió més bruta,
visceral i carregada de desig d'Antonio Flores, on el saxo es convertix en
moltes ocasions en guitarra. La cançó la trobem en el llarga durada "Al
caer el sol" publicat l’any 1982 i la producció de l’àlbum va estar a
càrrec de Jorge Álvarez. Tinc que reconeiger que el seu disc més venedor en la
carrera d’Antonio Flores va ser "Cosas mias" del any 1994, però jo de
totes, totes, em quedo amb aquest.
Burning – No es extraño que tú estés loca por mí 1980
Sempre he dit i no hem cansaré de repetir-ho que Burning i
Asfalto són les millors bandes de rock espanyol dels 70 i part dels 80. Totes dues segueixen
en actiu, totes dues han perdut músics en el camí i en les dues formacions
només queda un dels seus membres originals, en Asfalto, Julio Castejón i a
Burning, Johnny Cifuentes, però la seva música segueix estant viva, com passa
amb aquest tema, un dels més representatius de la seva carrera i que es va
incloure a la banda sonora d’una pel·lícula. La veritat és que Burning és una
de les bandes que m’agrada puntxar a Un Toc de Rock, tot i que tampoc sonen
masa, la veritat. El tema estava inclòs en el seu LP "Boulevard"
publicat al 1980 i que es va reeditar en versió CD l'any 1992. Que consti
que ara pronunciem "Barning", a l’americana, peró en aquells temps
els deiem "Burning", tal i con sona. Un altre de les seves cançons de
referència es "Què fa una noia com tu en un lloc com aquest?" que va
ser composada l’any 1978 per a la pel·lícula del mateix títol de Fernando
Colomo. Burning va compondre i va interpretar temes per a una altra pel·lícula,
aquesta dirigida per Eloy de la Iglesia, es tracta de "Navajeros", l'hisoria del Jaro, on trobàvem
"Tú eres mi amor” i “Escríbelo con sangre", junt amb aquesta que escolten
ara “No es extraño que tú estés loca por mí”. Els Burning originals van ser
Toño Martín (del 1974 a1983), Pepe Risi (de 1974 a 1997), Quique Pérez
(de 1974 a
1979), Tito (de 1974 a
1976) i l'únic membre que roman a la banda des de la seva creació l'any 1974,
Johnny Cifuentes. Per cert i això és una curiositat, un 9 de maig, amb deu anys
de diferència, van morir Toño Martín (1987) i Pepe Risi (1997). Tots dos van
morir el mateix dia del mateix mes, com us deia, amb deu anys entre un i
l'altre. A la cançó “La chica de ayer” els Nacha Pop parlan d’un garito de
Madrid conegut com el Penta, de veritable nom Pentagrama, donçs Johnny
Cifuentes va ser puntxadiscos en aquell mític local de madrileny..
A l'àlbum "Contra reloj" del grup granadí La Guardia, barregat a Los
Angeles, publicat per Zafiro l'any 1993 i amb producció de Dusty Wakeman,
trobàvem aquest gran tema que ens porten en clau de jazz i amb un bon treball
de vibràfon, un instrument poc habitual a La Guàrdia i al rock, però que en aquest cas quadra
perfectament donant-li un caire molt especial. Es van crear l'any 1982
anomenant-se La Guardia
del Cardenal Richelieu i eren Manuel España (cantant i guitarra), Enrique
Moreno Conejo (baix) i Carlos Gilabert (caixa de ritmes i teclats). L'any 1983
i amb només quinze anys d'edat, van gravar el seu primer single del qual sol es
van editar 500 còpies, avui "Las mil y una noches" és peça de
col·leccionistes. L'any 1985 s'incorporen Joaquín Almendros (guitarra) i Emilio
Muñoz (bateria), passen a dir-se sols La Guardia i guanyen el Certamen de Pop Rock de
Fuengirola gravant un maxi single com a premi. A partir d'aquest moment i
després de fitxar per Zafiro i ser representats per Tibu, un gran professional i
a més a més músic, comença l'ascens de La Guàrdia. L'any 1994
Juan Enrique Moreno va morir d'una malaltia cardíaca. La veritat és que en el
si del grup ha hagut canvis constants i actualment només queda Manuel España (a
la foto) dels membres originals. Des del any 2007 La Guardia són artistes del
segell discogràfic barceloní Vale Music. Per cert la primera vegada que La Guardia va actuar a la
província de Tarragona va ser a El Morell i la producció la vaig realitzar jo,
va ser a la festa aniversari de Ràdio El Morell. Els teloners eren un grup de
la meva escuderia, els cambrilencs Seis Disparos.
Gabinete Caligari – Camino Soria 1987
Aquest tema es el que donaba títol al seu LP "Camino
Soria", el primer treball per EMI editat l’any 1987 i que és un dels que
millor es van vendre del grup madrileny que van comptar amb la col·laboració
als teclats d'Esteban Hirschfeld. Gabinete Caligari era un tercet integrat per
Jaime de Urrutia (Madrid, 21 de juny de 1958) que estudiava filologia semítica,
a la veu i guitarra, Fernando "Ferni" Presas (Madrid, 4 de novembre
de 1957) (baix) i Eduardo "Edi" Clavo (Madrid el 25 d'octubre de
1958) a la bateria i que paralel·lament va crear el grup de tangos Malevaje.
Jaime anteriorment havia militat a Ejecutivos Agresivos i els seus companys,
estudiants de la Facultat
de Ciències de la
Informació de la Complutense de Madrid a Ella i Los Neumáticos.
Sorgeixen a Madrid l'any 1981 i es diu que van començar influenciats per
Eduardo Benavente de Paràlisis Permanente, un nom mític del Madrid de la
movida. Gravaven inicialment per al segell Tres Cipreses que distribuïa i
estava vinculat fins que va ser absorbit per DRO, en aquelles èpoques el més
important segell independent espanyol, propietat de Servando Carvallar que anys
més tard sería també obsorvit per una multinacional, deixant de ser independent. En el paquet es va incloure Produccions Twins. Després de
desfer-se, els components de Gabinete Caligari van emprendre projectes
separats, encara que la millor carrera va ser la de Jaime Urrutia en solitari i
tampoc ha estat res de l'altre món, la veritat. En total van gravar 8 àlbums
d'estudi i diverses recopilacions. Sembla que la ruptura no va ser massa
amistosa i l'únic acte públic en el qual han participat els tres junts va ser
en la presentació, al març de 2004, del llibre "Gabinete Caligari. El lado
más chulo de la movida" que va escriure Jesús Rodríguez Lenin. Dins de la
movida madrilenya el rock més castís i cheli ens el van portar els tres nois de
Gabinete Caligari que en les seves cançons introduïen connotacions molt
folklòriques i un clar regust nacional, de fet al seu so se li denominava Rock
Torero.
Dani Flaco – Entre la nit i l’aurora 2006
Daniel Sánchez García es un noi de Bellvitge nascut l’any
1977 i que anava per operari de la
SEAT, com els Estopa, i va asdevenir en cantautor. Ara Dani
Flaco ens versiona al català el tema que donava títol al seu primer disc,
publicat l’any 2006 i que us he extret, cantada en la nostra llengua, des de el
seu àlbum “Xarnego”. Avui ja tots el coneixen pel seu nom artístic de Dani
Flaco, un apel·latiu que li van posar en la seva joventut, per la seva extrema
primesa. Aquesta és una cançó amb lletra dura però propera, com gairebé tots
els temes de Dani Flaco, ens parla de que es un adicte a l’hora en la que la
nit i l’aurora dispiutan, quan per els carres de la ciutat encara hi han
prostitutes, tanquen les discoteques, s’apagan els fanals, obren les fleques i
molts es llevan per anar-s’en a treballar. La seva dupta es si plantar cara a la
vida o no fer més que amagar-se. No sap si lluitar per aixacar-se o deixar-ho
tot tal i com està. Els bars pujan les persianas i la mare matinada crea
histories no sempre ben aprofitades. Es la hora en que ell per fi la oblida,
precisament quan el que vol es recordar-la. L’últim álbum que ha publicat Dani Flaco fins
el momento es “Versos y madera” que es va posar a la venda al febrer de l’any
2014, financiat per el sistema del crowdfunding.
Rebeca – Mi ciudad 1997
L'any 1997 el segell Max Music va publicar
"Rebelde", segon treball discogràfic de Rebeca, de nom complet Rebeca
Pous del Toro que ara sembla haver tornat de nou a la popularitat i s’ha
convertir en una musa per els gays, també crec que ha tret un disc nou, però no
estic gens segur d'això. Rebeca va néixer a la Ciutat Comtal l'1 de
novembre de 1978 i és filla de la cantant Franciska que va ser popular a
mitjans dels seixanta i neboda del també cantant Eliseo del Toro que aquest si
va tenir una brillant carrera en els seixanta com a cantant de pop. La veritat
és que des de fa uns anys Rebeca surt als programes del "Coraçao" per
raons diverses, que si el seu pare en lloc de ser José María Pous potser era
Jesús Hermida, que si ella tenia asuntillos de sexe i cor amb algun que altre
famosillo... en fi, això no és el que a nosaltres ens interessa ja que a Un Toc de
Rock escoltem i parlem de música. Si us diré que jo vaig conèixer a Rebeca quan
la vaig entrevistar arran de la publicació d'aquest àlbum del que us he extret
el tema que escoltem ara i que francament, no se perquè crec que no l’havia
posat mai perquè la veritat és que està molt bé, la resta del disc es bastant
fluixet. És una composició amb música de Richard Román i lletra d'Óscar i
Andrés de Palma. Per cert, en aquella època en la que jo la vaug coneixer
Rebeca era núvia del bateria d'un grup de rock, crec que eren Los Bisontes,
però no estic segur. Us diré una cosa, en la biografia en anglès de Rebeca
consta que el seu oncle és Eliseo del Toro, però diuen textualment "A famous
Puerto Rico singer", greu error, Eliseo del Toro és també de Barcelona.
Guillem d’Efak – Febre 1965
Ara us porto a Un Toc de Rock tot un clàsic del blues.
Aquest EP de Guillem d’Efak publicat per Concentric l’any 1965 i que compta amb
Francesc Burrull al piano i la direcció musical que també va ser el productor,
de fet era el director musical del segell Concentric, incloïa el clàssic del
blues americà "Febre", composat per John Davenport i Eddy Cooley i el
primer que la va gravar va ser Little Willie John a l’any 1956, si bé qui
millor la va clasificar en llistes als Estats Units va ser Peggy Lee, al costat
de "Com ahir ", versió del tema del film "Casablanca",
"Setembre, temps Plujos" i "Plorant", totes les lletres van
ser adaptades al català per Ramon Folch i Camarasa. La veritat es que jo sento una
especial debilitat per Guillem d’Efak, aquest gran cantant de color nascut a
Rio Muni, Guinea Espanyola, l’any 1929 i que va morir a Mallorca l’any 1995, de
veritable nom Guillem Fullana i Fada d'Efak, va formar part de la Nova Cançó per dret
propi. Era un home que cridava l’atenció: Era de color, cantava en català,
perteneixia a la Nova Cançó
i va escriure llibres, poemes i cançons en català. Un extrany coctel. Com us
deie escriptor, poeta, compositor i cantant, Guillem d’Efak va compondre
moltes cançons, algunes d'elles gravades per altres cantant com Núria Feliu que
va enregistrar un disc sencer "Viure a Barcelona", amb cançons del
mallorquí d'adopció on les lletres eren de Guillem d'Efak i la música d'Antoni
Parera Fons, un altre mallorquí a qui escoltarem en un altre ocasió i que va composar
l’himne dels Jocs Paralimpics Barcelona 92. Per cert Guillem D'Efak va gravar
també per el segell Concentric, propietat de Josep Maria Espinas, un disco
compartit de Nadales, era així mateix un EP.
Joan Isaac i Moncho – On es la gent? 2004
L'any 2004 i per celebrar els seus cinquanta anys, el
cantautor Joan Isaac va treure un àlbum publicat a través del segell barceloní
DiscMedi titulat "Només han passat cinquanta anys" que es va gravar
en directe al Teatre Nacional de Catalunya, comptant amb col·laboracions de
luxe, entre elles Maria del Mar Bonet, Luis Eduardo Aute, Manel Camp, Mone,
Jordi Vilaprinyó, Roberto Vecchioni, Mauro Pagani i altres que no recordo ara,
sense oblidar el Rei del Bolero, Moncho, amb el que interpreta aquesta cançó.
En aquest disc també es va incloure un homenatge a un dels grans cantautors
italians Paolo Conte, del qual Joan Isaac va gravar la cançó
"Azzurro" i encara que a molts pugui sonarlis a Adriano Celentano que
la va portar a l'èxit en els seixanta, va ser composada per Paolo Conte. Amb
Joan Isaac en aquesta cançó que sona ara a Un Toc de Rock, trobem a Moncho, de
veritable nom Ramon Calabuch Batista i que va néixer al barri de Gràcia, el 26
de juliol de 1940, cantat junts aquest tema en què recorden les coses que van
passar en els setanta i els somnis que mai van arribar a complir-se, en ser
truncats per la crua realitat. Joan Vilaplana i Comín, nom real de Joan Isaac,
va néixer a Esplugues de Llobregat el 17 de setembre de 1953 i en aquest tema
ens recorda també les festes majors de la seva ciutat natal on els seus pares
ballaven abraçats escoltant a Moncho. A la foto i d'esquerra a dreta: el Consul
de Cuba, el Gobernador civil de Tarragona, Ángel Juarez, Mario Prades i Moncho.
Ana Belén & Lucio Dalla – Caruso 1997
“Caruso” és una cançó escrita per Lucio Dalla l'any 1986
dedicada al gran tenor Enrico Caruso i que el cantant i compositor italià va
incloure a la banda sonora de la sèrie "Mama Lucia" que va
protagonitzar Sophia Loren, encara que la interpretava el gran tenor Luciano
Pavarotti i es va editar a Espanya l’any 1988. Ana Belén la va gravar l’any
1997 en el seu àlbum "Mírame", un disc ple de col·laboracions i la va
cantar a duet amb el seu autor, el cantant Lucio Dalla que va morir el 1 de març
de l’any 2013 i aquesta és la versió que ara us porto a Un Toc de Rock per acabar el programa d'avui. En
aquest àlbum Ana Belén va incloure diverses col·laboracions, entre elles
trobàvem temes amb Antonio Carmona de Ketama, Antonio Banderas, Chico Buarque,
Fito Páez i Chavela Vargas. El respecte d'aquest disc, en els títols de crèdit
Ana va manifestar "Crec que mai havia trigat tant a gravar un disc... per
descomptat el resultat no hagués estat el mateix sense ells". Arran de la
mort de Lucio Dalla, Ana Belén va lamentar-se per no haver inclòs cap cançó seva en
el seu últim treball discogràfic “A los hombres que amé” que va publicar,
després de quatre anys de silenci discogràfic, el 15 de novembre de 2011 i que
va ser Disc d'Or, a l’àlbum tot eren versions de peças de bons amics. María del
Pilar Cuesta Acosta a la que coneixem com Ana Belén, va néixer a Madrid el 27
de maig de 1951 i va conèixer al seu marit Víctor Manuel en el rodatge de la
pel·lícula "Morbo" de Gonzalo Suárez, l’any 1971 o pot ser era al 72,
no ho tinc massa clar. Al cinema va debutar a la pel·lícula "Zampo i
jo" quan era una cria i ha sabut compaginar la seva carrera com a actriu
amb la de cantant, en la què ha realitzat discos i gires conjuntes amb altres
artistes com Serrat, Miguel Ríos, Sabina, el seu marit Víctor Manuel i molts
altres. A la foto Ana Belén amb Lucio Dalla.
La frase per tancar el programa d'avui és de l'actriu
Marilyn Monroe (Los Angeles, 1 jun 1926 -5 d'agost de 1962), tot un sex symbol
del cinema americà que sembla s'ha confirmat va ser assassinada per Norman
Hogdes, un agent de la CIA
avui retirat que amb 78 anys, està agonitzant a l'Hospital General Sentara, a
Norfolk (Virgínia) i ho ha confessat en el seu llit de mort el passat 22
d'abril.
"Una noia llesta fa un petó però no estima, escolta
però no creu i deixa abans de ser deixada”
però no creu i deixa abans de ser deixada”
Conclou Un Toc de Rock i jo fotre el camp per avui, però
abans us deixaré amb la bona companyia d’aquelles emissores per les que ens
escoltes dues vedages per sermana, si ho fas a través de les ones o via
internet si t’el descarregues des de el blog o el facebook de Montse Aliaga.
Sóc Mario Prades i ara toca baixar la barraqueta fins el proper programa,
sigueu bons, sigueu bones.
Apa, ens veiem pel món
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario