Nota del Productor, realitzador i director:
Tots els programes exposats en aquest blog,
Disposen d'un enllaç per descarregar-sels,
sempre situat a peu de pàgina
Mario Prades amb el director de cinema Antoni Ribas i un
regidor de l'ajuntament de Tàrrega, a la Fira del Disc i
Cinema de Col.leccionisme de Tàrrega

Avui a
Un Toc de Rock anem a escoltar alguna que altre
novetat i com sol ser habitual, sobre tot
cançons que formen part de la
nostra història musical, de la
banda sonora de la nostra vida. És clar que començarem amb un crit d'atenció sobre els
fumadors, aquests
gran marginats que a força de ser
educats i
callats, estem sent doblegats per una minoria
cridanera i
irrespectuosa. És que com diuen els
Mojinos Escozios en la seva cançó, avui ja
no es pot fumar ni en els estancs, podreu imaginar una major incongruència. Tot això sense oblidar les quantitats d'impostos que entren a les arques de l'estat a costa dels fumadors que per cert,
acabarem com vam
començar,
amagats al quartet de bany perquè no ens vegi ningú.
Benvinguts a Un Toc de Rock
Mojinos Escozios con Miguel Ríos – No se puede fumar 2011

El nou treball dels
Mojinos Escozios porta per títol genèric "Mená Chatruá", es va publicar el 6 de setembre passat i en ell trobem aquesta cançó plena del bon humor a què ens té acostumats
El Sevilla i el seu grup, en ell tenen la col.laboració de
Miguel Ríos, posant sobre la taula un tema candent, el de la
marginació dels fumadors per part de la societat que està en contra del tabac, la majoria ex-fumadors als que els toca i molt els pebrots que altres facin el que ells s'han vist obligats a deixar. Tornant a
Los Mojinos, recordo la primera vegada que ens vam veure
El Sevilla i jo, va ser arran del seu primer disc que va editar Horus al 96 i ell va vindre a casa meva per presentàr-mel, per tal que li fes una entrevista per al
Diari de Tarragona. Es va sorprendre quan li vaig dir que el seu estil s'assemblava i molt al dels andalusos
No me pises que llevo Chanclas, però ell va reconèixa que era cert, si bé tots dos vam coincidir en que musicalment
Los Mojinos eren molt més complets.
Los Mojinos Escozios són
Miguel Ángel Rodríguez "
El Sevilla" (cantant i harmònica),
Juan Carlos Barja "
Zippy" (baix i cors),
Juan Ramón Artero "
Chicho" (guitarra),
Vidal Barja Jr "
Vidalita" (guitarra) i
Vidal Barja "
El Puto" (bateria). La veritat és que quan van començar els crítics no donaven ni un duro pel seu futur i mireu-los, segueixen al peu del canó i tenen un públic fidel. En aquest nou àlbum i a més a més de
Miguel Ríos, trobem altres col.laboracions:
Carlos Segarra,
Manu Sanchez,
King África,
David Demaria,
Casal,
Pau Donés,
Rosa López,
Pimpinela,
El Koala,
Ariel Rot,
Melendi,
Rosendo,
Miguel Campello,
Los Delincuentes,
Mago d'Oz,
Santi Balmes,
Edurne,
David Summers,
Miqui Puig,
Chenoa,
Pepe Begines i crec que em deixo algun.
Els Mojinos Escozios, rock i diversió
Roberto Giménez & Railes – Gallo Colorao Blues 2000

L'any 2000 el segell andalus Big Band Producciones Discográficas va editar aquest extraordinari CD de
Roberto Giménez & Railes titulat "Hold your fire" que era el seu segon disc. Tota una lliçó de R & B fet a Espanya i sense res a envejar als músics nord-americans del gènere. En aquest CD i més de les seves pròpies composicions,
Roberto Giménez & Railes van incloure alguna versió, com una genial del "Jumping Jack Flash" dels
Rolling Stones. El grup eren
Roberto Giménez (cantant, guitarra i slide),
Paco Metallin (baix i cors),
Felipe Cucciardi (bateria) i
Pau Chafer l'òrgan Hammond i piano. Van comptar amb les col.laboracions de
Pepe Cantó a la percussió,
Danny Boy a l'arpa,
Xevi López (mandolina),
Carlos Sanchís (acordió) i
Luis Prado (piano i òrgan). "Gallo Colorao Blues" és una de les millors cançons del disc i la lletra està plena de bon humor reflectint una realitat amb la que aquells que es dediquen a lligar sense solta ni volta, es troben en masses ocasions.
Roberto Giménez & Railes es va gestar a la Universitat Politècnica de València despres de que l’any 1992, el professor de la Facultat de Bellas Artes,
Roberto Giménez Morell, va crear
La Blues Band de la UPV amb un grup d'estudiants. Des de fa algun temps han passat a ser
Railes Blues Band i de vegades porten a la cantant de color
Janine Johnson.

CD i foto de Roberto Giménez
Loquillo y Trogloditas – El rompeolas 1987
José María Sanz va néixa el 21 de desembre de 1960 al barceloní barri del Clot. Anava per jugador de bàsquet, però va guanyar la música. El primer grup que va formar es va cridar
Teddy Loquillo i sus Amigos, al costat de
Carlos Segarra, però passaren amb més pena que glòria. El 1980, va sorgir
Loquillo i Los Intocables, amb els quals va arribar a gravar un disc i alguns singles. Va tindre que anar a fer el soldat i la mili va trastornar els seus plans i en tornar de complir amb els seus “deures amb la pàtria” es va trobar amb
Sabino Méndez que l’estava esperant amb un grup preparat i van sorgir
Loquillo i Los Trogloditas. Curiosament no van debutar a Catalunya, ho van fer a Tomelloso (Ciudad Real) a l'estiu de 1983. De 1987 a 2005 el director musical del grup va ser el teclista
Sergio Fecé (a la foto) que per cert va produïr un dels mes grups, els lleidatans
Adhesivo. Un bon dia vaig organitzar un concert de
Loquillo y Trogloditas a la
discoteca Torn de l’Hospitalet de l’Infant i allí vaig

tindre els meus problemes amb
Loquillo que va aceptar una roda de premsa i finalment no va volguer fer-la. Jo vaig tindre que excusar-lo, però la veritat es que estaba en unes condicions que no podía sortir devant dels mitgans i aixó que durant un temps es va dedicar a criticar a
Sabino Méndez. Aixó em va ser dit per gent del grup. “El Rompeolas” va ser una composició de
Sergio Fecé que és va incloure per primera vegada al disc “Morir en primavera” de 1987, si bé despres s’ha inclós a un munt de recopilacions i directes. Us explicaré una cosa que va succeir en una roda de premsa després d'un concert de
Loquillo i sobre aquest disc i comprobareu el seu taranna. Una de les periodistes, d'una emissora comercial important, admiradora de
Loquillo i a la qual se li queia la bava mirant al noi del Clot, li va preguntar sobre això del títol de l'àlbum i en què estació de l'any li agradaria morir... ell cantant despòtic i prepotent, en aquells moments, no ara, la humiliar públicament devant de tots els companys de premsa, dient-li que possiblement ella no sabia que el títol es referia a la
Primavera de Paris del 68 i que no tenia ni idea de res. Sobren totes les paraules. Sobretot les que
Loquillo va dir.







Ogara – El Último Beso 1996

Aquesta cançó està composta per el mateix
José Antonio Ogara Tejero, conegut per el seu nom artistic de
Ogara, un bon cantant i compositor, crec que basc i que ja hem escoltat en alguna ocasió a
Un Toc de Rock, a mi aquesta cançó "El último beso" sempre m'ha encantat.
Ojara ha composat per
Sergio Dalma,
Luara,
Raúl,
Roser i
Silvia Pantoja, entre altres. La peça que sona ara a
Un Toc de Rock es trobava al seu CD “Historias coridianas” que signat solsament com
Ogara, va publicar el segell

JLP Ediciones l’any 1996, comptan amb
Toni Carmona a las guitarres,
Laurent Vernerey al baix,
Angel Celada a la batería,
Iñaki Arakistain als saxos i que en aquesta cançó es llueix,
Joseba Robles a les trompetes, i
Nando de la Casa als teclats i que també va ser el productor. Es va gravar al
estudis Digital-Biko de Victoria. Pot que m’equivoqui, crec recordar que fons de la seva discogràfica van dir-me que
Ogara vivia al Vendrell, però no ho tinc gens clar jo sempre he pensat que vivia al nort. Per cert que a
Internat he trovat una página on el posan a parir acusant-lo de poc profesional i treure els diners a la gent. La veritat la sap ell i el que ha escrit aquella pàgina.

CD obert de Ogara, a sota foto del cantant, productor i compositor
Suburbano – París-Tumbuctú 2000

Tornem a escoltar a
Bernardo Fuster i
Luis Mendo, els components de
Suburbano, un dels millors grups de l'estat i grans compositors poc valorats pel gran públic malgrat la seva qualitat i la dilatada obra, ara escoltarem a
Suburbano i un altre gran cançó, una de les moltes que tenen, "París-Tumbuctú" que va formar part de la banda sonora del mateig títul i que jo us extrec del seu CD-llibre en directe “20 años y un día”. La veritat és que Suburbano sempre va ser un grup que va navegar a contracorrent, quan estava de moda el
rock ells van fer
folk, quan el
folk va començar a ser més popular en les emissores, ells van fer
rock... i malgrat tot van

continuar funcionant i amb indiscutible qualitat. La prova la tenim en la seva discografia que sense ser brutal, tenen una quantitat molt important de discos gravats i sobretot bandes sonores de pel.lícules, sèries de TV i cançons que han interpretat ells i molta altra gent.
Suburbano van ser la banda d'acompanyament d'
Aute i aquest els va recolçà en tot moment perquè tinguessin entitat pròpia, cosa que no va fer
Sabina amb
Viceversa, ja que no va parà fins conseguir desfer-los i quedar-se amb
Pancho Varona.
Suburbano també van acompanyar a
Vainica Doble,
Pablo Guerrero,
Luis Pastor,
Ana Belén i fins i tot el mateix
Joaquín Sabina.
Bernardo Fuster i
Luis Mendo son dos dels bons compositors espanyols, autors de temes com "Makynavaja", "Arde París", “Alou”, “La mujer de tu vida” o "La puerta de Alcalá". La seva primera

actuació en públic va ser el 3 de maig de 1979, a la
sala El Gayo Vallecano, una cooperativa de teatre independent, fundada i dirigida per
Juan Margallo en ple barri de Vallecas. Per cert tots dos músics van ser propietaris del segell discogràfic
Avispa Records i jo confesso la meva debilitat per aquests músics y las seves cançons. Os explicaré una curiositat,
Bernardo Fuster había gravat a Alemanya, l’any 1974, un disc titulat “Manifiesto” (caràtula al costat), un disc prohibit a Espanya i dedicat a atacar al régim i a favor de los
FRAP (
Front Revolucionari Antifascista i Patriotic), una mena d’ETA que van sapiguer di adeu quan va ser el moment de fer-ho, no com els asesins bascos que ara diuen que deixan les armes, però no les antreguen ni donen la cara.
Bernardo Fuster va gravar aquest disc sota seudonim, fen-se dir
Pedro Faura i ja hem escoltat alguna de les seves cançons tant a
Un Toc de Rock, com a
El Temps Passa.
Luis Mendo i Bernardo Fuster son Suburbano
Cafè París – La Nit 1994
Cafè París van ser un grup creat a Reus que va tenir una més aviat curta carrera professional tot i que eren una banda de qualitat que fusionava pop, folk i tocs jazzístics que van editar un sol àlbum titulat com el grup "Cafè París" i que va publicar el segell Tram en 1994. Té bones cançons i de fet ja els haviem escoltat, però es un bon CD i en altres programes escoltarem alguna més.
Cafè París estava integrat per
Tzito Luri (cantant),
Dani Albero (teclats i piano),
Xavi Pié (saxos),
Kike Colmenar (bateria i percussions),
Xavi Macaya (violí i viola) i
Pepe Sàez (baix). El disseny de la portada del CD de
Cafè París va ser de
Quim Mallafré i la producció va estar a càrrec de
Cafè París, és a dir, ells mateixos. El CD es va gravar a l'agost de 1993 en els
Estudis Jan Candela de Barcelona. "La Nit" va ser una composició de
Dani Albero que de fet, va compondre gairebé totes les cançons del CD i en ella es llueigen com instrumentistes, si bé la cançó te lletra. En aquella època els portava com a representants una empresa de Valls,
Batall Gestió Cultural, dos bons amics.
Fuego! con Carme Canela – Route 66 1994

El dia 19 de març de 1993 a la
sala Otto Zuzt de Barcelona, dirigida en aquells temps pel meu amic
Fede Sardà (a la foto), es va instal.ar un estudi mòbil i el grup barceloní
Fuego! va gravar un CD titulat "Let 's play the blues" del que us extrec aquest tema que compta amb la col.laboració de la barcelonina
Carme Canela, una de les millors veus del R & B, blues i jazz de Catalunya. L'àlbum es va gravar en el curs de dos concerts realitzats en dies consecutius i es va editar a finals de 1994 a través del segell AZ Records propietat de
Braulio Pau. Va ser un treball

de
Fuego! ple de qualitat i R & Bcon versions i cançons pròpies que també va comptar amb les col.laboracions de
Big Mama Montse,
Dani Nel-lo,
Julio Lobos,
Jaco Abel,
Vicente Zumel,
Patrice Manget i uns quants més.
Fuego! eren la banda creada per el guitarrista
Joan Vinyals (Barcelona, 1958), al costat de
Enric "
Nota"
Parés,
Xavi "
Bubu"
Prats i
Jacint Bonell. Encara que en aquest disc crec que eren un trio.
Joan Vinyals a l’any 1972 forma

el grup
Fuego! amb
Jordi Bonell i
Andreu Simón, amb els que no ha parat de fer actuacions des d'aleshores. Uns anys més tard forma part del grup
Arsenik, amb els qui toca música pròpia orientada al Rythm'n Blues i Pop. Durant un temps va acompanyà al cantant gitano
Chango. Va ser o és profesor del
Taller de Músics de Barcelona i va formar part de
Bocanegra,
Box Office,
Joan Vinyals Trio,
Ia i Batiste,
Cece Giannotti-Joan Vinyals,
Estamos Reunidas,
Guitarras Mestizas, a la vegada que toca i col.labora amb molt diversos músics:
Ramoncín,
Luz Casal,
Yoko Ono,
Zé Eduardo,
Lousisana Red,
Juan Perro,
Johnny Mars,
Alex Warner,
Big Mama,
Dani Nel.lo,
Companyia Elèctrica Dharma, etc. El dia que hem va regalar aquest CD tocava amb la
Dharma.
Big Mama & Víctor Uris – No way out 1996

Seguim a Catalunya amb una de les millors veus del blues que ha donat aquest país. És la cantan catalana
Montserrat Pratdesaba, nascuda a St Quirze de Besora el 1963 i coneguda com
Big Mama Montse. L’hi van començar a dir
Big Mama quan actuava a la
Cova del Drac, el 1988. Aquest tema que escoltem és una composició de la cantant i
Víctor Uris, és trobava al CD “El Blues de l’ombra blava”, un traball molt íntim, però també ple de canya, publicat per DiscMedi al 1996 i on forma duet amb el mallorquí
Victor Uris conegut com “
Harmónica Coixa” i el disc està dedicat al músic
Amadeu Casas. Va ser gravat als
estudis Musica Nostra de Palma de Mallorca, entre els dies 19 i 29 d’agost de 1996 i en aquesta peça que obra el CD i sona ara a
Un Toc de Rock, comptan tembé amb
Hugo Socrate als bongos i percussió. Ja os ho vaix

explicar, peró ho repetiré, una anécdota de la que soc testimoni. Una vegada vaig montà un concert de
Big Mama Montse amb format elèctric a la
sala Philadelphia de Reus (a la foto feta per
Mario Prades). Vaig organitzar una roda de premsa a la qual van acudir bastants mitjans de comunicació de la província. Em vaig quedar sorprès de les preguntes. Sobretot una em va resultar molt curiosa. Un periodista li va dir que ell s'esperava, davant del nom de
Big Mama, a una cantant vella, grossa i negra, per tant si la
Big Mama Montse era blanca, no estava grossa i era jove i catalana... perquè es dedicava al blues. Brillant el noi. Despres, amb
Montse i el propietari de la sala ens descollonabam ja que la realitat era que el periodista havie vingut a la roda de premsa sense llegirse per a rés l’informació biográfica que jo enviaba sempre i no tenía ni idea de qui era la
Big Mama Montse.
Mario Prades amb Big Mama i el director de la sala Philadelphia,
a sota una imatge de la actuació (Fotos: Mario Prades)
Tete Montoliu – La chica de Ipanema
Tete Montoliu va ser un dels millors pianistes de jazz de l'escena internacional, músic de reconeguda vàlua, català, va tocar amb els grans del gènere a tot el món i va ser el primer músic de jazz espanyol que va ser reconegut a tot el món, sense oblidar el saxofonista
Pedro Iturralde. De veritable nom
Vicenç Montoliu i Massana, era conegut com
Tete Montoliu (Barcelona, 28 de març de 1933 - Barcelona, 24 d'agost de 1997), era invident i si la seva qualitat com a músic és inqüestionable, com a persona a mi em va caure malament des el dia que el vaig conèixa. Em vaig trobar amb un home amargat,

dur i despòtic, frenat per la seva esposa i manager. De fet puc dir-vos que en una entrevista, fart de insolències i la seva mala llet, vaig tancar el micro, el vaig deixà amb la paraula a la boca i vaig fotre el camp. La seva esposa va vindre darrere meu per apaivagar les coses i jo l'hi vaig deixà ben clar "
Fins que no aprengui educació i respecte vers la gent, no penso tornar ha fer-li una entrevista" i me'n vaig anar. Parlant d'aquest tema que escoltem ara, un clàssic de la bossa compost per
Antonio Carlos Jobin i
Vinicius de Moraes (molt joves a la foto), la seva creació va ser curiosa i al mateix temps molt simple. Tots dos músics baixaven a un
xiringito situat en el camí a la platja carioca
d'Ipanema, allà asseguts al sol o a l'ombra contemplaven a la gent passar. Un dia van descobrir a una jove garota, una noia que gronxava els malucs de forma molt suggerent en caminar i que els va inspirar aquesta cançó. Originalment havia de titular-se "Menina que passa", però quan la va

gravar
Joao Gilberto amb el saxofonista
Stan Getz i també la va gravar en anglès
Astrud Gilberto, el 19 de març de 1963, van decidir canviar-li el títol i va ser un encert, un dia us explicaré l'historia de la gravació d'
Astrud Gilberto que es bona. Per cert, en aquesta gravació els va acompanyar al piano el propi
Tom Jobin i es va publicar al LP "Getz / Gilberto". És clar que en realitat, tot hi el que es diu, no van ser ells els primers que la van gravar, el primer va ser
Pery Ribeiro, el mateix any, això si. Curiosament i molt temps més tard, la garota,
Heloísa Eneida Menezes Paes Pinto (a la foto), aquella noia de cadenciós moviment, va presentar als autors una demanda exigint cobrar drets d'autor ja que havien reconegut públicament que ella havia inspirat la cançó. No se com va acabar la demanda, però quan la noia es va casar,
Tom Jobim i la seva esposa
Teresa van ser els padrins del casament.
Heloisa és propietària actualment d'una cadena de locals de venda de bikinis anomenat, com no,
Garota de Ipanema. Si al Brasil tinguessin al capdavant del seu
SGAE a un
Teddy Bautista, segur que li auria exigit que pagués drets d'autor per l'ús del nom en els cartells.
Tete Montoliu
Pasión Vega – Bolero con ron 2011

La cantant madrilenya
Pasión Vega, de veritable nom
Ana María Àlies Vega, nascuda el 23 d'abril de 1976 a Madrid, encara que criada a Màlaga, té des de finals de setembre passat, nou disc al carrer titulat "Sin compasión", produït per
Jacobo Sureda i del qual us extrec aquest tema, un agradable i sensual bolero, en el qual ella ens diu que "
amb alcohol un bolero és menys bolero". Ha estat compost per
Jesús Bienvenido que em sembla que col.labora en el tema, però no ho tinc massa clar. Els seus inicis van ser molt en la línia de la vella escola ja que ella es va dedicar a partir de 1992, a presentar-se a tots els concursos que s'organitzavan i va guanyar uns quants abans de començar a gravar, cosa que va fer amb l'àlbum "Un toque de distinción" de 1996. El 16 de novembre de 2007 va realitzar un concert conjunt amb
Mònica Molina al
Palau dels Esports de Santander, titulat "Pasión con Mónica", en què les dues cantants interpretaven temes dels seus últims treballs fins aquell moment, cantant a duo "La gata bajo la lluvia", l'èxit de
Rocío Durcal.
Pasión Vega sempre ha sabut envoltar-se de bons músics col.laboradors, entre ells cal destacar el recordat
Josep Maria Bardagí,
Josep Mas "
Kitflus",
Ricard Miralles,
Víctor Merlo,
Pere Bardagí, així com els productors
Pancho Varona,
José A. Romero i
Antonio García de Diego.
Pasión Vega
Kalunga – Quien me ha robado el mes de abril 2011

Fa uns mesos es va publicar l'àlbum "La Habana canta a Sabina", disc hereu ja que no vull utilitzar allò tan gastat de "continuació", del que van dedicar els artistes cubans a
Serrat fa ja alguns anys. Aquest tema "Quién me ha robado el mes de abril" que originalment
Joaquín Sabina va incloure en l'àlbum "El hombre del traje gris" ens l'interpreta
Carlos Calunga, un cantan que havia tocat amb
Miguelito y su Trabuco amb qui va gravar el CD “Se rompieron los termómetros”,
Omara Portuondo i l'
Orquestra de Papi Oviedo, però en el disc trobem versions realitzades per
Pablo Milanés,
Haydée Milanés,
Jessica Rodríguez,
Frank Fernández,
Carlos Varela,
Ivette Cepeda,
Bona Fe,
Amaury Pérez i crec que em deixo algun. Per cert que
Carlos Calunga també va formar part de l'
Orquestra Bona Vista Social Club amb els quals ha realitzat diverses gires incloent Europa. De fet el 27 de maig de 2010 l’orquestra va actuar, amb ell com a cantant solista, a l'
Auditori de Barcelona. En aquest nou disc dedicat a
Sabina, curiosament
Kalunga signa amb
K, però sempre ha utilitzat la
C en el seu cognom.
Carlos Calunga que ara signa com Kalunga
Bon Jovi – Como yo nadie te amo 1995

Ara us porto aquest balada, un "peaso cansión" que interpreta
Bon Jovi, però la curiositat és que aquest tema està cantat en castellà. Això si, és un castellà d'aquests que resulten de difícil comprensió, però he de reconèixa que n'hi ha molt pitjors, per tant valorarem la intenció i aquesta era bona. La canço és la versió del tema "This Ain't A Love Song", inclosa en el seu àlbum "These Days" de 1995 i aquest single es va utilitzar per promocionar el disc a Amèrica del Sud, si bé no crec que s’he edites a Espanya. La versió en anglès va arribar a la quarta posició als Estats Units, però el single en castellà no es va classificar. Amb
Bon Jovi acabarem el programa d'avui d'
Un Toc de Rock.
Bon Jovi és una banda

formada a Sayreville (Nova Jersey) el 1983 i liderada pel cantant i actor
Jon Bon Jovi (2 de març de 1962, Sayreville), d'autèntic nom
John Francis Bongiovi. Al costat de
Dave "
The Snake"
Sabo que va ser substituït per
Richie Sambora (guitarra),
David Bryan (teclats),
Tico Torres (bateria) i
Alec John Such (baix) que va ser substituït, encara que no forma part oficial del grup, per
Hugh McDonald en 1994. La fama internacional els va arribar el 1986 gràcies a l'àlbum "Slippery When Wet" que va arribar a ser el disc més venut de l'any 1987 als Estats Units. De fet
Bon Jovi han venut més de
130 milions de discos arreu del món.
El canatnt, compositor i actor Jon Bon Jovi
Acabarem el programa d'avui d'Un Toc de Rock amb una de les moltes frases que s'atribueixen al filòsof i polític xinès Confuci, a qui com ja us he dit en diverses ocasions, se li atribueixen tantes que dubto arribés a dir ni la meitat d'elles. Aquesta podríem aplicar-la a molts polítics tant espanyols com estrangers.
"No conec a ningú que anteposi els seus principis a la passió"
I amb Confuci (28 de setembre de 551 a. C. - 479 a. C.) tanquem per avui la barraqueta d'Un Toc de Rock, des d’Altafulla Ràdio, Ona La Torre, Ràdio l'Hospitalet de l'Infant i las emisores de la xarxa de la Federació d’Ràdios Locals de Catalunya que emeten el programa, solsament me queda desitjar-vos alló de Que sigueu bons, que sigueu bones.
Ens veiem pel món.
Mario Prades
No hay comentarios:
Publicar un comentario