El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 18 de enero de 2016

Un Toc de Rock 10-31


Avui anem a començar Un Toc de Rock amb una novetat que us he extret del primer treball en solitari de Robe Iniesta, el líder d'Extremoduro, però també escoltarem quelcom de nou d'Amaral i una cançó de l'últim disc d'Arizona Baby, recorrent el passat amb Solera, Frank Mercader, Tino del Pozo, CRAG, Víctor y Diego, Tomeu Penya, Nina i Miguel Oñate, el que va ser durant un parell de discos, cantant d'Asfalto. Tots ells configuraran la nostra banda sonora i ens acompanyaran en aquest recorregut per la història musical dels últims cent anys que arribarà a tu des de totes les emissores per les que ens escoltes dues vegades cada setmana o bé per internet si es que t’el descarregues del blog o el facebook de Montse. Per tant ara obriré la barraqueta, ja ho sabeu, sóc Mario Prades i repetiré alló que us dic en començar cada programa

Benvinguts a Un Toc de Rock

Robe Iniesta – Un suspiro acompasado 2015

El fundador, cantant, guitarra i líder del grup Extremoduro, Robe Iniesta, a qui es coneix només com Robe, va publicar el 9 de juny del passat 2015 el seu primer àlbum en solitari titulat genèricament “Lo que aletea en nuestras cabezas” del que us he extret aquest llarg tema que obre el CD, amb el que avui posem en marxa Un Toc de Rock i que ha publicat el segell El Dromedario Records, encara que el tema escollit com a primer senzill ha estat “...Y rozar contigo”. El seu nom complet és Roberto Iniesta Ojea i va néixer a Plasencia el 16 de maig de l'any 1962 i a més de músic i compositor, també és novel·lista. Va fundar al 1987 Extremoduro, una de les millors bandes de rock dur espanyoles. Pretenien gravar un disc, però les discogràfiques no creien en ells i van decidir autofinançar-se una maqueta, clar que no tenien ni un duro, per tant van vendre paperetes a tot el que volgués contribuir, a mil pessetes cadascuna d'elles que valdrien per una còpia de la maqueta quan aquesta fos gravada i editada. Curiosament van vendre 250 d'aquests bitllets, el que els va permetre ficar-se en els estudis Duplimatic al gener del 1989 i van realitzar un tiratge de mil còpies d'aquesta maqueta titulada “Rock transgresivo”, la qual va ser distribuïda només per Extremadura, però que els va servir de carta de presentació i van signar amb Avispa Music, el segell propietat de Luis Mendo i Bernardo Fuster, per tres anys, encara que la cosa va acabar traumàticament molt abans i després de passar per un altre segell independent són fitxats finalment per DRO, filial de la multinacional Warner Music, on comença veritablement la seva carrera. Al començament del 1993, Roberto es trasllada a Barcelona i crea un grup paral·lel anomenat Q3, encara que després substitueix als músics de Extemoduro per ells, d'aquella època es diu dins el si del grup “La era del caos” pel descontrol i les contínues improvisacions en els seus concerts. Finalment la cosa s'estabilitza i entren nous músics. El triomf per Extremoduro va arribar l'any 1996 quan es publica l'àlbum "Agila". Cal destacar que Extremoduro es van estabilitzar realment quan en el grup va entrar el guitarrista i productor Iñaki "Uoho" Antón que venia de Platero y Tu. Les inquietuds musicals de Robe el porten a unir-se a Fito Cabrales, en aquella època també amb Platero y Tu i decideixen crear un supergrup al que anomenen Extrechinato y Tu i graven un àlbum com tribut a la poesia de Manolo Chinato, qui també participa en la gravació. Després de cinc anys de treball, l'àlbum “Poesía básica” es va editar el 27 d'abril del 2001. En total Robe Iniesta ha publicat 14 discos com Extremoduro. Al setembre de 2014, li és atorgada pel govern de la seva comunitat la Medalla d'Extremadura. El músic ha assegurat que aquest primer disc en solitari no afectarà el grup que seguiran treballant sota el nom d'Extremoduro.

Arizona Baby – Wooden Nickles 2014

L'any 2003 es va crear a Valladolid el grup Arizona Baby, integrat per Javier Vielba (cantant i guitarra), Rubén Marrón (guitarra) i Guillermo Aragón (bateria i percussions). Al 2014 van publicar el seu últim treball discogràfic fins al moment, titulat genèricament "Secret fires", el seu quart disc i que va editar el segell Subterfuge Records, interpretat en anglès, d'ell us he extret per compartir avui a Un Toc de Rock aquest tema. Al principi i durant un temps, els tres components d'Arizona Baby van estar residint a Anglaterra, concretament a Londres i van participar en diversos festivals al Regne Unit, el que els va donar un interessant bagatge professional. L'any 2010 s'uneixen a Los Coronas i sorgeix una banda a la qual van denominar Corizonas amb els que van arribar a gravar un disc que es va titular "The News Today". Al juny de l'any 2008 van gravar el tema "Standing in the Way of Control" que era una versió del grup Gossip, al costat de la banda mallorquina LA, aquesta cançó es va incloure així mateix en un disc recopilatori que va publicar la revista Rockdeluxe.

Amaral – Lo que nos mantiene unidos 2015

Finalment el duet saragossà Amaral ha publicat el passat 30 d'octubre un nou disc titulat "Nocturnal", el seu primer treball d'estudi des que l'any 2011 van treure “Hacia lo salvaje”. Totes les cançons de l'àlbum, aquesta que us he seleccionat per escoltar avui inclosa i que és el sisè tall, han estat composades per Eva Amaral i Juan Aguirre i en els enregistraments han comptat, com a banda d'acompanyament, amb Toni Toledo i Ged Lynch a la bateria, Chris Taylor es va encarregar del baix, Tomás Virgos al piano, Nus Cuevas va fer els arranjaments de cordes, Abraham Boba va posar l'òrgan en una de les cançons i John Calvert al costat de David Antony Brinkworth i els mateixos Eva i Juan van fer les programacions. De la producció es va encarregar la parella comptant amb Chris Taylor. Aquest és el segon disc que publiquen sota el seu propi segell discogràfic Discos Antártida. La veritat és que el disc poc m'aporta de nou, però és un treball que pot escoltar-se. Val a dir que en els seus últims discos semblen haver tornat una mica cap els seus orígens, més rockers. Juan Aguirre havia format part del grup Días de Vino i Rosas, amb els que va gravar un disc l'any 1990. Eva i Juan es van conèixer l'any 1992, en un bar de Saragossa. Eva Amaral tocava la bateria en un grup de punk-rock anomenat Bandera Blanca i també era la cantant dels Lluvia Ácida. Sempre afirmen que va ser instantani, amor a primera vista i es van unir professional i sentimentalment. La veritat és que Amaral tenen una brillant carrera amb més de 4 milions de discos venuts, si bé i des de fa temps, semblen estar molt estancats. El duet saragossà Amaral van interpretar en català un dels millors temes de Sopa de Cabra "Camins" i es va incloure a l’álbum "Podre tornar enrere, el Tribut a Sopa de Cabra", i ja l’hem escoltat a Un Toc de Rock.

Miguel Oñate – Mientras 2007

En aquesta cançó el cantant i compositor Miguel Oñate ens parla dels problemes del mon i la desidia del eser humà. Es un cant defensant el tracte humà entre la gent, cada dia més difícil de trobar. Jo voldria destacar aquest tros que diu “La paloma de la paz cuando hay guerra nunca está y cuando quiere ir ya es muy tarde” que en poques paraules diu molta veritat. Cantant i compositor de rock urbà a mig cami del cantautor, Miguel Oñate va néixer a Madrid l’any 1955. En arribar 1976 i mentre treballa com a administratiu en un banc, va entrà a formar part de Trafalgar, una banda que no va tenir massa repercussió. El guitarrista Salvador Domínguez li va demanar que se incorpores a Banzai, substituïn a Manzano que els havie deixat per crear el seu propi grup, però ell no va acceptar-ho i finalmente s’en va anar ambAsfalto, un rock més urbà i menys heavy. Amb ells grava "Más que una intención" que es va publicar a través del segell Snif Records. En aquest disc es va incloure una composició seva "La paz es verde", que seria el segon single i que el Partit dels Verds va voler fer servir en una de les seves campanyas electorals, amb la negativa de Miguel Oñate a polititzar una cançó seva. Encara va gravar un segon disc "Cronophobia" i va deixar als Asfalto. La veritat és que sempre ha estat un home molt preocupat pel seu entorn i l’any 2007 treu el seu primer i únic disc en solitari "Muy personal", en ell trobàvem la cançó que escoltem ara a Un Toc de Rock i que té una lletra molt interessant i com comproveu, plena de càrrega ecologista. Per cert, crec que Miguel Oñate ha gravat fa poc un disc acústic, però no us ho puc confirmar.

Frank Mercader – Un sacrificio más 1995

Us vaig parlar de Frank Mercader i el vam escoltar la passada temporada i també de la seva relació profesional amb Tino del Pozo, al que per cert, escoltarem després, doncs ara ha arribat el moment d'escoltar a de nou aquest gran músic català, tot un históric del rock i el pop fet a Barcelona, precisament amb una cançó composada per Tino del Pozo i que Frank Mercader va incloure en el seu àlbum "Country Bogart, aun queda lo mejor", editat pel segell barceloní Horus l'any 1995. Aquest tema ens parla de com de dur representa per a un músic aconseguir que el seu treball sigui valorat i sigui plasmat en un disc, és una bona lletra que ens parla sobretot, de sacrificis, molts sacrificis, intentant arribar. Frank Mercader és tot un veterà, va ser guitarrista en grups mítics com Los Gatos Negros, Los Salvajes, va militar al grup de Tony Ronald i va ser component i líder de la banda d'El Terrat, el programa  d'Andreu Buenafuente, per cert jo col·laborava un dia a la setmana a "El Terrat" quan el programa de ràdio es feia des de Reus, jo estava encarregat de parlar sobre les actuacions que es realitzaven a la zona, amb clau d'humor i presentava una cançó setmanal, sempre allunyada de les llistes dels 40, és clar. Aquest CD del qual hem extret la cançó que anem a escoltar ara a Un Toc de Rock es va gravar en els estudis de Santi Picó que per cert, es un dels Amics del Programa des de el facebook que ens coordina Montse Aliaga, i es va remasteriizar en els estudis Auha de Mauricio Tonelli. Country Bogart eren Frank Mercader que es va encarregar de les guitarres i la veu, mentre que Jordi Portaz va tocar el baix, David Simó la bateria i Xavier Ibáñez als teclats, van col·laborar Monica Green, Laura Simó, Santi Picó (a la foto ell i Frank), Paul Kazan i van comptar amb el suport de l'amic Fede Sardà que els va brindar la sala Luz de Gas per gravar uns temes en directe, entre ells la versió del "Everybody's talking" de Nilsson, encara que crec recordar que hi havia un parell més de versions també en directe.
Santi Picó i Frank Mercader

Tino del Pozo – Sin Venecia y sin ti 1995

El cantant, guitarra i compositor Tino del Pozo, a cavall entre el rock i la cançó d'autor, té lletres molt interessants i encara que mai ha estat artista de llistes de ràdio-fórmula, té una destacable carrera amb cançons que mereixien sonar a Un Toc de Rock i en un dels programes de la passada temporada ja el vam escoltar, però em vaig quedar amb ganes de més. Tino del Pozo va néixer a Castuera, Badajoz, l'any 1958, però de nen la seva família va emigrar a Barcelona. Va començar a escriure lletres als 14 anys i al 1984 va gravar, amb l'ajuda de Frank Mercader, un dels grans músics catalans al que hem escoltat abans, una maqueta titulada “La lluvia que mató la crisis”, però mai va arribar a publicar-se en format vinil. L'any 1993 Mónica Green va cantar quatre cançons de Tino del Pozo en el seu disc "Sayonara" i allò li va començar a obrir noves portes. Amb l'ajuda del productor i guitarrista David Palau va treure el seu primer disc, encara que va ser produït per Frank Mercader, es tracta de “Usted no sabe quien soy yo”, editat per Horus l'any 1995 i amb el que jo vaig descobrir a Tino del Pozo, aquesta cançó us la he extret  d’aquest disc i en ella Tino del Pozo ens parla també de records i de Charles Aznavour, d’amor i desamor. En la gravació van col·laborar Laura Simó, David Simó, Jordi Portaz, Didier Richard, Joan Vinyals,  Jordi Armengol, Carlos Muñoz, Narcis Barroso i Jaume Badrenas. En va enregistrar als Estudis Rods Music de Barcelona, al novembre de 1994. Va ser l'any 1996 quan Tino del Pozo va publicar “Hazme una señal”, el seu segon disc, aquesta vegada amb AZ Records que era de Braulio Paz, també propietari de l'empresa de so i llums Triple Onda. Va treure un altre l'any 2000 "Al Sur del Norte" a duet amb Frank Mercader. En el seu últim àlbum “Sangre, tequila y limón”, publicat per Tino del Pozo l'any 2009 i que va comptar amb la producció del guitarra David Palau, el van acompanyar David Simó, Jordi Portaz, Toni Mateos, Pau Sastre, Pep Poblet, David Soler, Caro Guiral i altres. Per cert, actualment té una empresa d'informàtica, però crec recordar, no sé si estaré equivocat que Tino del Pozo, segons em van explicar els de Horus, era als noranta, propietari de la Cadena Los Tigres. Val a dir que Tino del Pozo com a cantant no està gens malamente, però com a compositor i lletriste es genial.

Tomeu Penya – Dues nits a Barcelona 1995

Al programa d’avui d'Un Toc de Rock, us he portat aquesta cançó de la que us vaig parlar la passada temporada i encara que hi ha al CD la versió instrumental i us vaig dir que l'escoltariem, serà un altre dia. És el bon amic Tomeu Penya que va publicar aquest tema en el seu àlbum "Anuats" i ja us vaig dir que tinc duptes si em va comentar, quan em va donar el CD que estava dedicada o es referia a un jugador de bàsquet del Joventut de Badalona, però no recordo el nom i sempre he confessat que jo no sóc precisament un entès en qüestions esportives, més aviat sóc un negat per a aquests temes o pot ser la cançó que estava dedicada al esportista era “Ciutadà d’aquest món”, una de les dues. Com us deia abans, al CD es va incloure una versió instrumental de la cançó "Dues nits a Barcelona" que francament és tan bona o més que la cantada i on substitueix la veu per un saxo. La veritat és que "Anuats" és un dels millors àlbums de Tomeu Penya, publicat per Picap l'any 1995. L’acompanyan en la gravació el grup Géminis que eren Simó (cors i veus), Xesc (batería), Joan  (teclats) i Atanasi (baix), però va comptar amb bones col·laboracions entre las que trobaven a Noel Quintana al piano, Miquel Morell al saxo, un históric de la música a Mallorca Xisco Balaguer al órgan, Jordi Mauri al saxo i crec que uns quans més. Tomeu Penya ha estat en moltes ocasions a casa meva i m'ha convidat moltes més a passar un cap de setmana a la seva de Vilafranca de Bonayn, encara que mai m'ha estat possible anar-hi. Ancara recordo una de les últimes vegades que Tomeu va menjar a casa meva uns "fideus rossos", a més de la meva ex hi estaba el tio Ramón, en pau descanse. Van estar molt de temps parlant els dos de gossos, intentant saber quina raça era el gos mallorquí "Cap de Bestià". Tomeu Penya estava preocupat, aquella tarda havia de gravar a TV3 un "Tres senyores i un senyor" i no estava massa tranquil."No se que em tenen preparat aquestes noies" em deia. El que li van preparar va ser un cavall i li van fer muntar-ho. El seu nom complet és Bartomeu Nicolau Morlà, va néixer a Vilafranca de Bonany l’any 1949. Va començar tocant en el grup Harlem on també hi era l’amic Joan Bibiloni i després amb Els Mallorquins que van treure un disc petit i en altres bandes mallorquines.

Víctor y Diego – El parque 1973

Qualsevol de les nostres ciutats té o ha tingut un parc o una plaçeta com el que ens descriuen els madrilenys Víctor y Diego en la seva cançó, un tema preciós que ara sona a Un Toc de Rock. De fet a mi escoltar aquesta cançó sempre em porta records d'una placeta que hi havia al barri de Sants, on em vaig criar, no recordo quin era el seu nom real, però la gent del barri l'anomenava la plaza del Niño, per la font amb una criatura que hi havia en ella. Hi havia també la acadèmia Lloret on vaig prendre classes nocturnes de comptabilitat i tenidoria de llibres i a l'altra costat el bar Ripollès amb els seus billars i els avis jugant a les cartes. En els seus bancs m'havia perdut amb alguna novieta, tan concentrats que ni ens fixàvem en la gent que podia veure'ns, de fet la meva àvia vivia un carrer per sobre, es deie Canónigo Pibernat, i una vegada em va esbroncar precisament per estar sentat a un dels bancs amb una xiqueta massa "concentrat". Avui la plaçeta ja no existeix i en el seu lloc trobem el cinturó de ronda. Els seus noms complets són Víctor Manuel Martín Rubio i Jesús de Diego Nieto i van néixer al costat del Rastro de Madrid. Van formar un bon tàndem intèrprets - compositors i  Víctor y Diego van funcionar molt bé en els 70. Ramón Arcusa component del Dúo Dinámico i que llavors era director artístic d'EMI va ser el seu descobridor i van gravar el seu gran hit "La Mujer de Cristal", produït per Ramón Arcusa i gravat en els estudis de l'EMI de Barcelona. Per cert, os explicaré una curiositat, l'àlbum “Semblanzas" és un dels discos més barats de la seva època. Amb totes les guitarres gravades en directe, el duet va registrar els 12 temes en sols 2 dies. El temps de gravació total, inclosos els arranjaments de Ramón Arcusa no va passar de la setmana. En aquest LP trobem "El Parque", al meu parer la seva millor cançó. A mitjans dels 80 Víctor y Diego es desfan, encara que crec que anys més tard i seguint la moda dels retorns... ells també van tornar.

Solera – Calles del viejo París 1973

Seguirem a l’any 1973 amb Solera que eren quatre grans músics, un d'ells va ser José Mari Guzmán que havia treballat en els anys seixanta com a baixista en moltes gravacions d'estudi per a altres artistes, entre ells Kurt Savoy, José y Manuel, Micky i Los Diamantes i crec que també va formar part de Los Flaps. Juntament amb Rodrigo Garcia que havia tocat amb Los Pekenikes i els germans José i Manuel Martín que havien format el duet José y Manuel. Van estar poc temps en actiu i quan es van desfé Guzmán i Rodrigo s’en van anar a CRAG (Cánovas, Rodrigo, Adolfo y Guzmán) que va ser el primer supergrup de l’historia del pop espanyol i als que escoltarem després, José Marí Guzmán més tard crearia Cadillac i els germans Martín s’en van anar a Nuevos Horizontes. En el seu moment a Solera no se'ls va donar la importància ni el reconeixement que mereixien, però amb el temps se'ls ha anat  reivindicant. Solera van gravar un sol álbum i van ser produïts per Rafael Trabuchelli que ja havía treballat, entre altres, per Los Ángeles, Miguel Ríos, Los Módulos o Los Gritos, era el pare de l'anomenat "So Torrelaguna" pel carrer de Madrid on hi havian els estudis de Hispavox, ja es mort, on es va gravar aquest unic LP titulat “Solera” publicat el 9 d’abril de 1973. El disc va ser reeditat en versió CD per EMI l'any 2000, incloent una cançó inèdita "Jovencita", composició de Rodrigo García, però que després es va saber per declaracions del mateix Rodrigo que no era una gravació de Solera, la casa de discos va fotre la pota, es tractava d'un tema rebutjat de la seva època amb CRAG, no amb Solera, concretament de les sessions del LP “Señora Azul” de 1974 i va ser inclosa per error de la discogràfica. Aquesta cançó que escoltem ara a Un Toc de Rock és un dels millors temes de la seva curta carrera, sense oblidar “Linda prima” que ja hem escoltat en altres programes.

Cánovas, Rodrigo, Adolfo y Guzmán CRAG – Señora azul 1974

Juan Robles Cánovas, Rodrigo García, Adolfo Rodríguez i José María Guzmán, van crear CRAG, considerats el primer supergrup del pop espanyol, van publicar sols tres LP's i dos recopilatoris, així com un CD l’any 1994 on només eren tres. Cánovas, Rodrigo, Adolfo y Guzmán, als que es coneixía com CRAG no van tenir l'èxit que es mereixien en el seu momento i es que a la música que surgia a Madrid als 70 i durant els 80 hi havien dos separacions, els que sabien tocar i els que solsament li posaven ganes i glamour i aquest xicots a sobre havien començat en als anys seixanta, eren uns “iaios”. Amb el temps CRAG han estat reivindicats per la qualitat de la seva música, les seves lletres i les seves harmonies vocals i comparats amb Crosby, Still, Nash & Young, fins al punt que "Señora azul", que també va ser el títol del seu primer disc i que és la cançó que escoltem ara, és considerada una de las millors de la història del pop espanyol. De fet ells van ser el primer supergrup del rock espanyol. Tots quatre eren músics veterans amb experiència, Cánovas havia estat bateria de Los Modulos i de Franklin, Rodrigo provenia dels Pekenikes, Adolfo havia estat cantant i guitarra de Los Íberos, i Jose Mari Guzmán, juntament amb Rodrigo, havien format part del grup Solera. Guzmán crearia més tard Cadillac. “Señora azul” donava títul al primer LP de CRAG, editat per Hispavox l’any 1974 i va ser escrita per Rodrigo García. Es va dir que la cançó era una crítica contra la dictadura franquista i això els va portar problemes, però en realitat ells havien volgut posar a parir amb la seva cançó als crítics musicals de l'època. A la foto veureu que els anys també han passat per CRAG.

Nina – Quan sommiis fes-ho en mi 1995

Acabarem el programa d'avui escoltant a Nina que ens acompanyarà a Un Toc de Rock amb aquest tema, la seva versió del "Dream a little dream of me" que va ser un dels grans èxits de The Mamas & The Papas que la van gravar l'any 1968 i van vendre més d'un milió de còpies, encara que al cançó venia de molt més lluny en el temps. Va ser composada per Fabian Andre i Wilbur Schwandt i la lletra escrita per Gus Kahn. Va ser gravada per Wayne King i la seva orquestra, amb el cantant Ernie Birchill el 8 de febrer de 1931, però cal destacar altres grans versions, entre elles la d'Ella Fritgerald amb Louis Armstrong, encara que la primera versió lenta és la que va realitzar Doris Day al 1957 i que ha servit de guia per a la resta que s'han fet. Altres enregistraments destacables són les del Nat King Cole Trio, Dinah Shore, Bing Crosby, Henry Mancini, Sylvie Vartan, Anita Harris, Chicago, Michael Bublé, Anne Murray, Diana Krall, My Morning Jacket, Nicole Atkins, Eddie Vedder, Robbie Williams i molts més. Nina la inclou en el seu àlbum “Començar de zero”, editat per Picap l’any 1995. A Catalunya hem tingut i seguim tenint grans veus femenines. Així mateix moltes van ser les cantants que van posar els seus ulls en el mercat forà i van versionar cançons mítiques del rock gravant-l’es en la llengua de Mossèn Cinto, una d'elles va ser Nina que inicialment va ser cantant d'orquestras. Nina va militar a l'Orquestra Costa Brava, la Janio Martí Orquestra i Cors i també l'Orquestra Caravana-Xavier Cugat. Va ser hostessa del "Un, Dos, tres" i es llançà en solitari fitxan per EMI i representant-nos en el Festival d'Eurovisió l’any 1989 amb la cançó "Nacida para amar" que val a dir va ser tot un fracas. Nina va treure discos molt comercials fins que es va desenganyar de tot i va tornar a les seves arrels jazzístiques-country amb aquest CD titulat "Començar de Zero", un títul molt al-legoric i que Nina va publicar per Picap amb totes les cançons cantades en català i en el qual, entre d'altres, trobavem la peça que li donaba títol i una versió del "New kid in Town" dels Eagles. La producció d’aquest CD va estar a carrec del recordat Marc Grau i Toni Saigi Chupi”. Els músics que aconpanyan a Nina en aquesta cançó son Marc Grau (guitarres), Toni Saigi (órgue i piano), Ángel Celada (bateria), Sergi Riera (baix), Pedro Javier González (guitarra espanyola), Nau Mercader (pandereta) i Carme Canela als cors. Després per Nina va arribar una bona carrera com a actriu de culebrons a TV3, destacan el seu paper a la serie "Nissaga de poder" i la de directora del nefast Operación Triunfo on va repudià de les seves arrels musicals i es va ficar de ple en el "bussines" més comercial i sense cap respecte pels artistes. Això si, el programa ha estat des de el principi una fàbrica de pasta gansa per a La Trinca i els seus aláteres. Nina va ser la protagonista del musical "Mamma mia". El seu nom és Anna Maria Agustí Flores i va néixer a Lloret de Mar, l'1 d'octubre de l’any 1966. Jo estic plenamente convençut que Nina, Laura Simó, Carme Canela i Mone, son les millors veus femenines catalanes que actualment podriem englobar dins del jazz i el blues.

La frase per acomiadar el programa d'avui és del filòsof, polític, advocat i escriptor anglès Francis Bacon, primer baró Verulam, vescomte de Saint Albans i canceller d'Anglaterra (Strand, Londres, 22 de gener del 1561 - Highgate, Middlesex, 9 de abril de 1626) que va manifestar



"La veritat és filla del temps, no de l'autoritat”

S’acaba Un Toc de Rock per avui, però abans de marxar-me us deixo amb companyia de totes aquelles emissores per les que ens escoltes dues vegades per setmana o per internet si t’el descarreges des del blog o bé el facebook de Montse Aliaga. Jo sóc Mario Prades i ara foto el camp i baixo la barraqueta. Sigueu bons i bones.

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario