El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

martes, 11 de septiembre de 2012

Torna Un Toc de Rock


Ja han passat dos mesos des que vaig donar per tancada la sisena temporada d'Un Toc de Rock i la veritat és que tinc "mono" de totes i tots vosaltres que seguiu el programa.

La setmana que ve Un Toc de Rock començarà a ser emesos de nou i obriré la que serà la Setena Temporada d'Un Toc de Rock. La veritat és que a hores d'ara ja tinc més d'un mes de programes gravats i a punt de ser emesos.

Tornaràs a trobar Un Toc de Rock dues vegades cada setmana i igual que la temporada que hem deixat enrere jo us penjaré els programes els dimarts i dimecres.

Hem augmentat el nombre d'emissores de la xarxa de la Federació de Mitjans de Comunicació Locals de Catalunya que l’emeten i molt, ara mateix encara no va puc donar-vos la xifra exacta, però crec que estarem entre quinze o vint emissores que emetran Un Toc de Rock, peró segons fonts de la Federació, seran més. A més de cobrir l'àrea geogràfica de Catalunya, el programa també sonarà a les Illes Balears.


Per cert, veureu un enllaç amb el blog d'un nou programa Troba-Dors, on es parla de les lletres de les cançons. Som l'amic Manolo Rivera i jo. Us el recomano, es clar. Quina altre cosa puc dir si jo i estic posat.

Soc Mario Pradesdonant la benvinguda a totes les noves emissores i saludant afectuosament a les que ja emetien abans Un Toc de Rock, us emplaço a retrobar-nos la propera setmana.

A prop de casa meva, a  l'avinguda Catalunya, vem tindre  fins i 
tot  un  aparatos incendi que veureu a la foto de dalt, pero per el
 meu  carrer  es va veure  la Romeria  del  Rocío i  la arribada de 
l'aigua  de Sant  Magí,  fets  ya típics  de Tarragona,  l'incendi no
 que quedi ben clar.  (Fotos: Jordi Aliaga i Mario Prades)
 
Apa! Ens veiem per el mon

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario