El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

martes, 14 de junio de 2011

Un Toc de Rock programa 15-06-2011


Benvinguts a Un Toc de Rock

Ahir, mentre em trobava gravant un programa d'Un Toc de Rock em va trucar el director d'Altafulla Ràdio, el cap i per estrany que sembli, també amic, Albert Jansà.

No va parlar amb mi, però em va deixar un missatge clar i concís: "Demà ​​dimecres", és a dir avui, "No hi haurà programa d'Un Toc de Rock".

La veritat és que la raó per la qual Un Toc de Rock no sortirà avui a l'aire no m'ha quedat molt clara, però això sol passar amb aquests missatges de digues-li que li digui que li transmeti el següent encàrrec...

Però una cosa si sembla estar clara "No tindrem Un Toc de Rock avui". Per tant ara que sabeu tant com jo, només em queda emplaçar-vos per al dimarts de la setmana vinent. I espero que tant el dimarts com el dimecres no tinguen cap problema y poguem escoltar un altre vegada Un Toc de Rock.

Una abraçada.

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario