El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

jueves, 21 de julio de 2016

ESTIC DE VACANCES


Ja he començat la temporada de vacances estivals, com és habitual en aquests deu anys que portem compartint en Un Toc de Rock música, records i vivències, entremesclats amb alguna que altra novetat musical.

He de reconèixer que aquest any l'inici de les vacances ha estat mogudet i amb molts tocs d'agressivitat. D'una banda l'atemptat del Daesh a Niça amb tants morts, ferits, llàgrimes i fúria, l'atemptat a un tren a Alemanya a càrrec d'un jove de aparentment 17 anys i que sembla ser era un  refugiat, la violència en l'acte que havia de ser festiu celebrat a Hyde Park, a Londres i de l'altra, no hem d'oblidar l'intent de cop d'estat a Turquia amb els resultats que han hagut a posteriori.

Enmig de tantes notícies plenes de dolor i en alguns casos por, jo m'he reunit a casa, a Vila de Gats, amb Ramón, el meu fill gran, la meva jove Noemi i els meus néts Carme, Ramon i Isaac, alguna cosa havia d'haver amb caràcter positiu i és que la família és el més important en la vida i per els meus sóc capaç de tot i d'això us podran donar fe també Jordi, el meu fill petit, la meva dona Montse i tots aquells que em coneixen.  


Ens retrobarem al setembre, després de la Diada i posaré en marxa l'onzena temporada d'Un Toc de Rock... Onze anys junts i sembla que va ser ahir.


Ens veurem al setembre, com ens deien a l'escola al suspendre al juny, però això no és un suspens, només és, això, un "Fins al setembre". Porteu-se bé.

Apa, ens veiem pel món

Mario Prades



No hay comentarios:

Publicar un comentario