El Blog de Mario Prades

Posa't en contacte amb mi mitjançant el correo electrònic: tocderock@hotmail.com

lunes, 25 de abril de 2011

Un Toc de Rock 26-04-2011

Mario Prades a l'acte d'inauguració  de la  Fira  Internacional
del Disc i Cinema de Col.lecionisme de Tàrrega, amb l'alcalde
i un regidor de la ciutat.

Avui és Dimarts de Pasqua i a Altafulla és Festa. La pregunta seria I això que vol dir? Doncs és ben fàcil, avui no hi ha programa d'Un Toc de Rock ja que la programació de l'emissora és la d'un dia festiu.


Demà dimecres i a les cinc de la tarda, com és habitual, hi haurà programa d'Un Toc de Rock, paraula i a partir de les dotze d'aquesta nit, com també us ha de resultar habitual, el trobareu penjat al blog amb tota la informació pertinent.

Per tant i després de comunicar això i la causa, per tal que no penseu que a causa del empatx de dies festius originats per la Setmana Santa, durant la qual tampoc van haver programes d'Un Toc de Rock, ara estic de resacón i he hagut de prendrem una festa de més per recuperar-me. Aquesta "festa" d'avui ha estat per causes alienes a la meva voluntat, com es deia antigament.


Per tant, fins demà i paciència, que és la mare de la ciència. Pitjor seria que jo pengés el programa del blog i resulta que no sortís a l'aire, això desbarataria tota la meva programació i crearia un desgavell, per sort la bella Carla, son d'estiu de lànguida mirada i delicada veu, habitual en la programació d'Altafulla Ràdio, em va enviar un missatge el Divendres Sant per advertírmelo.

Ens trovarem a les ones i el blog.

Mario Prades

No hay comentarios:

Publicar un comentario